فروشگاه اینترنتی نفیس فایل

خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی

فروشگاه اینترنتی نفیس فایل

خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی

فایل گزارش کار آموزی سد و نیروگاه کارون3


فایل-گزارش-کار-آموزی-سد-و-نیروگاه-کارون3
فایل گزارش کار آموزی سد و نیروگاه کارون3
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
تعداد صفحات: 77
حجم فایل: 52
قیمت: 3500 تومان

بخشی از متن:
دانلود گزارش کار آموزی سد و نیروگاه کارون3
فرمت فایل: ورد
تعداد صفحات: 77

موقعیت و مشخصات رودخانه رودخانه کارون پر آب ترین وپس از کرخه طویل ترین رود ایران است. طول رودخانه کارون950 کیلومتر ووسعت حوزه آبریز آن60000 کیلومتر مربع می باشد(وسعت حوزه آبریزدر محل سد کارون 3،24000 کیلومتر مربع می باشد). این رودخانه از رشته کوههای زاگرس سرچشمه می گیرد ودر منطقه ای بنام گتوند وارد دشت خوزستان می شود. شاخه مهم کارون رود دز می باشد که در شمال اهواز به رود کارون ملحق می شود. رود کارون در مرز ایران وعراق به اروند رود پیوسته وروانه خلیج فارس می گردد.
موقعیت جغرافیایی سد
ساختگاه سدونیروگاه کارون 3 در فاصله 610 کیلومتری مصب رودخانه کارون و28کیلومتری شرق شهرستان ایذه در شمال شرقی استان خوزستان واقع شده است.
این طرح در بالا دست سد شهید عباسپور(کارون 1) و حدود 120 کیلومتری بالا دست آن از طریق رودخانه قرار دارد. فاصله طرح کارون 3 از طریق هوای تا اهواز 140 کیلومتر است.
تاریخچه
مطالعات شناخت حوزه کارون 1350-1340 مطالعات توجیهی طرح 1368-1357
مطالعات تکمیلی و فاز دو طراحی 1374-1368
احداث جاده های دسترسی 1372-1370
احداث تونل انحراف اول وانحراف آب 1376-1372
آغاز فعالیتهای ساختمانی اصلی 1374
آغاز نسب تجهیزات نیروگاه اسفند 1377
آغاز بهره برداری از سد ونیروگاه کارون 3 بهمن 1384
عملیات جانبی پروژه از تیرماه سال 1370 آغاز و در سال 1373 خاتمه یافت. این عملیات شامل ساخت 9 کیلومتر جاده دسترسی با بیش از 2 میلیون متر مکعب حفاری در سنگ ، چهار دستگاه پل، کمپ موقت، تهیه برق وامکانات مخابراتی بود.
اهداف
- تولید سالیانه 4137 میلیون کیلووات ساعت انرژی پیک با ارزشی معادل 200 میلیون دلار
-کنترل سیلابها وتنظیم سالیانه حدود یک ملیارد مترمکعب آب جهت مصارف کشاورزی
هدف از سد ونیروگاه کارون 3 تأمین بخشی از برق مورد نیاز کشور ونیز کنترول طغیانها و جلوگیری از خسارات ناشی از سیل به دشت خوزستان و شهرهای پایین دست می باشد.
نیروگاه کارون3 به عنوان نیروگاه تأمین اوج مصرف (Peak Power Generation)
که برق مورد نیاز کشور را در زمان حداکثر مصرف تأمین می نماید مورد بهره برداری قرار می گیرد.
این نیروگاه با ظرفیت معادل 2000 مگا وات تولید متوسط انرژی سالانه معادل 4137 میلیون کیلو وات ساعت (گیگا وات ساعت) و تولید مطمئن سالانه معدل 2965 گیگا وات ساعت قادر است بخش مهمی از کمبود انرژی و قدرت الکتریکی مورد نیاز را تأمین کند. همچنین این نیروگاه قابل گسترش به ظرفیت 3000 مگا وات می باشد.
توربین :
توربین یک سیستم مکانیکی است که انرژی پتانسیل آب را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند ، مقدار انرژی تولید شده به پارامترهایی از قبیل هد ، دبی و مقدار تلفات نشتی بستگی دارد .
توربین های کارون 3 از نوع فرانسیس ، عکس العملی و با محور عمودی می باشند که کاملا در آب غوطه ور هستند ، آب باعث ایجاد کوپل چرخشی در توربین می شود .
توربین شامل اجزاء زیر است : محفظه حلزونی ، حلقه ثابت ، پره های تنظیم کننده ، رانر و درافت تیوب .
آب وارد محفظه حلزونی شده و پس از عبور از پره های ثابت و پره های تنظیم کننده و رانر بر خورده و سپس از طریق درافت تیوب و تونل پایاب خارج می شود .
بمنظور جدا کردن در افت تیوب ازآب پایاب در مواقع لزوم (تخلیه مراقب تیوب ) از دریچه لولایی FLAPGATE استفاده شده است دبی توربین توسط باز و بسته شدن پره های تنظیم کننده کنترل می شود . گاورنر از این طریق قدرت و سرعت توربین را کنترل می کند در بالا دست محفظه حلزونی ، شیر پروانه ای قرار دارد که در مواقع عادی و اضطراری برای توقف جریان آب از آن استفاده می گردد . نیروگاه کارون 3 دارای چهار واحد با محور با محور عمودی است هر دو توربین دارای یک ورودی و پنستاک هستند که به دو قسمت تقسیم شده و هر قسمت آن به یک محفظه حلزونی متصل شده است با هد خالص 138.7m و دبی 189.27m3/sec قدرت حدود 242Mw و بازدهی حدود 93.2 % خواهد بود .
اجزاء اصلی توربین
توربین دارای اجزاء اصلی زیر است :
1-رانر
جزئی است که انرژی هیدرومکانیکی را به مکانیکی تبدیل می کند و شامل سه قسمت است :
تاج ، 14 پره و نوار رانر ، رانر از ورق فولاد ریخته گری جوش داده شده تهیه می شود و توسط پیچ به شافت متصل می شود یک جریان هوای فشرده در درافت تیوب (زیر رانر ) و هد کاور (بالای رانر ) پیش بینی شده است تا اثر کاویتاسیون را کاهش دهد .
2- محفظه حلزونی
حلزونی محفظه ای است اطراف توربین که از ورق فولادی جوش داده شده ساخته می شود محفظه حلزونی به رینگ ثابت جوش داده می شود .
3- هد کاور ( در پوش توربین )
هد کاور یک قطعه فلزی است که اجزایی مثل پره های تنظیم کننده یاتاقان هادی ، اتصالات سروموتور و بعضی از لوله ها و تجهیزات به آن متصل شده اند آبهای ناشی از نشتی توسط سیستم تخلیه که شامل یک پمپ و یک اژکتور است تخلیه می شود .

4-پره های تنظیم کننده
ازاین پره هاکه 24 عدد هستند برای کنترل دبی توربین استفاده می شود . جنس آنها از فولاد زنگ نزن است هر کدام از این پره ها سه عدد بوش خود روانکار دارند .
5- سروموتور
دو عدد سرو موتور برای باز و بسته کردن پره های هادی به طور همزمان پیش بینی شده است آنها این توانایی را دارند که تحت هر شرایطی گشتاور پیچشی لازم برای چرخش پره های هادی را فراهم نمایند .
6-مکانیزم عمل کننده
مکانیزم عمل کننده یک حلقه فولادی است که در بالای هد کاور قرار دارد و به دو سرو موتورو پره های تنظیم کننده متصل شده است حرکت سروموتورها از طریق این مکانیزم به پره های تنظیم کننده منتقل می شود .

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

گزارش کارآموزی حسابداری آموزشگاه زبان


گزارش-کارآموزی-حسابداری-آموزشگاه-زبان
گزارش کارآموزی حسابداری آموزشگاه زبان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
تعداد صفحات: 54
حجم فایل: 381
قیمت: 4000 تومان

بخشی از متن:
دانلود گزارش کارآموزی حسابداری آموزشگاه زبان
فرمت فایل: ورد قابل ویرایش
تعداد صفحات: 54

فهرست
فصل اول
مقدمه - تاریخچه
مراحل انجام کار :
مجوز های قانونی :
مراحل صدور جواز تاسیس :
فصل دوم
سرمایه اولیه آموزشگاه
روشهای بازاریابی و تبلیغات
جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده :
فهرست تجهیزات اداری :
فهرست تجهیزات فنی :
مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از لحاظ مفید بودن و توانایی کار :
توجیه اقتصادی محصول :
روشهای بازاریابی و تبلیغات :
فصل سوم
امور مالی آموزشگاه زبان
زمین :
میزان سرمایه گذاری :
محاسبه هزینه ها :
هزینه های ثابت طرح :
هزینه جاری طرح :
سرمایه در گردش:
دوره برگشت سرمایه :
محاسبه نقطه سر به سر :
برآورد هزینه های عملیاتی و غیر عملیاتی :
هزینه استهلاک :
درآمد طرح :
هزینه های قبل از بهره برداری :
حقوق و دستمزد پرسنل :
هزینه سوخت و انرژی :
استهلاک و تعمیر و نگهداری :
فصل چهارم
امور مربوط به حقوق و دستمزد
آموزشگاه زبان
سیستم حقوق و دستمزد آموزشگاه زبان
کارگر
کارفرما
قرارداد کار
و ...
فصل پنجم
جمع بندی – نتیجه گیری

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق قابلیت اطمینان در شبکه های حسگربی سیم-64صفحه-فرمتdocx


تحقیق-قابلیت-اطمینان-در-شبکه-های-حسگربی-سیم-64صفحه-فرمتdocx
تحقیق قابلیت اطمینان در شبکه های حسگربی سیم-64صفحه-فرمتdocx
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 64
حجم فایل: 1190
قیمت: 19000 تومان

بخشی از متن:
انتقاتل اطللاعات معتبر،ارسال بسته ی مجزا،انتقال دسته ای از پاکت ها،انتقال جریان پاکت ها،شبکه های حسگر چند ترکیبی،ایجاد وب معتبر،مدل شبکه ای،ارزیابی عمل کرد،

کاربردها، نیازمندی­ها و تکنیک­های خاص شبکه های­حسگربی­سیم در میان بقیه ویژگی­ها،تعداد بالای گره­ها،منابع انرژی محدود،شبکه­ی­مرکزی اطلاعات و فرآیند داخل­شبکه­ای،اینک­دیگر همگی در ادبیات متداول هستند.چیزی که کمتر مورد توجه قرار گرفته است مفهوم مناسب قابلیت اعتماد است.آیا هیچ شانسی برای بررسی­عملی پدیده­ای که انتظارمی­رود تا شبکه­ای را بررسی­کند وجود دارد؟ آیا حسگرهای کافی با کیفیت درست وجود دارند؟ آیا این مساله به قدرکافی توسط­گروه های حسگری تحت­پوشش قرار می­گیرد؟ این موضوع مساله­ی پوشش و گسترش است.حسگرها ارزان هستند و بنابراین خواندن آن­ها می­تواند پر سروصدا باشد و منجر به ایجاد مساله درستی­اطلاعات شود. رویکرد استاندارد، فراوانی است یعنی تحویل حسگرهای چندگانه­ای که می­خوانند و باعث بهبود سیگنال­های صدایی که احتمالا از­طریق ترکیب آن­هاست می­شود.حتی زمانی­که یک اتفاق بااطمینان بررسی­می­شود اطلاعات می­بایست از طریق چندین مسیر بعدی به سمت ایستگا ه­های رایانه­ای در مسیر دروازه عبور یا مقصدهای­خاصی منتقل شوند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

گزارش کارآموزی آژانس هواپیمایی


گزارش-کارآموزی-آژانس-هواپیمایی
گزارش کارآموزی آژانس هواپیمایی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
تعداد صفحات: 19
حجم فایل: 42
قیمت: 3500 تومان

بخشی از متن:

دانلود گزارش کارآموزی آژانس هواپیمایی
فرمت فایل: ورد
تعداد صفحات: 19

فهرست:
تقدیر و تشکر
مقدمه
تعریف صنعت گردشگری
وظایف و سمت کارمندان آژانس
شرح وظایف
تورهای داخلی و خارجی
تور معمولی و تور کامل
تورهای خارجی
کشورهایی که ویزا می خواهند
کشورهایی که ویزا نمی خواهند
اصطلاحات مورد استفاده
صدور گواهینامه بین المللی
خدمات بار
ابعاد مهم گردشگری

وظایف وسمت کارمندان آژانس
در هر آژانس مسافرتی افرادی مشغول به کارهستند که وظایف متعددی دارند ممکن است یک نفر چندین کار را انجام دهد و یا اینکه کارها وظایف از یکدیگر تفکیک شده و هر کس مسئول انجام کار بخصوص شود.
وظایف و مسئولیت ها در یک آژانس مسافرتی به شرح ذیل است:
• سهامداران : سهامداران که از نظر مالی آژانس را تامین کرده و بیشترین سود را برداشت می کنند و در واقع مالکان آژانس می باشند.
• مدیریت: در یک آژانس مسافرتی مدیر سرپرستی و نظارت بر امور تورها و همچنین تنظیم کننده امور ، رسیدگی به شکایات میزان فروش ، علت کم یا زیاد بودن فروش، کیفیت سفرها و تلاش برای فروش بیشتر و کارهای تبلیغاتی شرکت را بر عهده دارد .
• پروازهای خارجی: کسی که مسئول عرضی بلیط های سفر خارج از کشور است
• پروازهای داخلی: کسی که مسئول عرضه بلیط های سفر به داخل کشور است
• تورخارجی: کسی که مسئول فروش و عرضه بسته سفرهای خارجی است
• تور داخلی : کسی که مسئول فروش و عرضه بسته سفرهای داخلی است
• امور زیارتی : کسی که به مشتری بسته سفرهای زیارتی عرضه می دارد
• بلیط قطار: کسی که بلیط های قطار را صادر کرده و به مشتری عرضه می دارد.
• صدور گواهی نامه بین الملل : یکی از کارهای پیگیری که دریک آژانس مسافری صورت می گیرد صدور گواهی نامه بین المللی است که برای مسافرانی است که قصد سفر به خارج ازکشور را دارند و می خواهند در کشور مورد نظر رانندگی کنند به همین جهت نیاز به گواهی نامه رانندگی بین المللی دارند که توسط کارگزار مربوطه این گواهی نامه صادر می شود
• خدمات باز : کسی که مسئول حمل بار افراد به شهرها و کشورهای دیگر است حمل بار فقط به صورت هوایی به مقصد مورد نظر ارسال می شود و به ازای هر یک کیلو بار که حمل می شود نرخ مشخصی دریافت می گردد.
• حسابداری: نام پرونده ها به مسئول حسابداری تحویل داده می شود و بعد از انجام عملیات حسابداری بر روی آنها بایگانی میشوند.
• صندوق: مانند اکثر شرکت ها که صندوق از قسمت حسابداری جدا می باشد در آژانس مسافرتی نیز (برای مسائل امنیتی) صندوق از حسابداری جدا است که مشتریان برای پرداخت وجه بلیط یا تور به این قسمت مراجعه می کنند.
شرح وظایف:
• پروازهای داخلی یا خارجی
مسافر یا به صورت تلفنی و یابه صورت حضوری به دفتر آژانس مسافرتی مراجعه کرده و درخواست بلیط سفر به مقصد مورد نظر را دارد که کارگزار مربوطه ابتدا از سریق اینترت بررسی می کند که کدامیک از شرکت های هوایی در روزوتاریخی که مد نظر مسافر است صندلی خالی است بعد نام شرکت هوایی و روز و ساعت پرواز را به مسافر می گوید و برای بعضی از مسافرها شرکت هوایی مورد نظر مهم می باشد ولی برای بعضی از مسافرها ساعت پرواز از اهمیت بیشتری برخوردار است بنابراین مسافر بر حسب سلیقه خود پرواز مورد نظرش را انتخاب و از کارگزار مربوطه می خواهد که بلیط را برایش خریداری نماید و بعد از پرداخت پول بلیط به صندوق بلیط مسافر تحویل داده می شود.
برای پروازهای خارجی کارگزار مربوطه قبل از صدور بلیط حتما باید مدت اعتبار پاسپورت و ویزای مسافر را بررسی کند و اگر اعتبار پاسپورت مسافر کمتر از 6 ماه باشد از صدور بلیط خودداری کند.
بعضی از بلیط ها به صورت چارتر بوده یعوی اینکه آژانس مسافرتی تمام صندلی ها یا تعدادی از صندلی های یک هواپیما (از شرکت هوایی مورد نظر) را خریداری کرده است و باید صندلی های خالی را پرکند ولی اگر نتوانست تمام ظرفیت صندلی ها را پرکند شرکت هوایی هیچ پولی به آژانس پرداخت نمی کند و به همین دلیل آژانس وقتی بلیط های چارتر خود را به مشتری عرضه می دارد به مسافر متذکر می شود که بلیط چارتر و غیر فعال استراد و غیر قابل کنسل می باشد و در صورتی که مسافر از بلیط خود استفاده نکند هیچ پولی به مسافر برگردانده نمی شود.
در بلیط های معمولی اگر توسط آژانس از شرکت هوایی (موقع مراجعه مسافر) خریداری می شود مسافرمی تواند با پرداخت درصدری ازخسارت پرواز را کنسل کند که به آن کنسلی پرواز می گویند و مبالغ خسارت آن از قرار زیر است:
تا سه روز قبل از پرواز قبل از 12 ظهر 5% خسارت
از سه روز قبل از پرواز، بعداز 12 ظهر تا یک روز قبل از پرواز قبل از 12 ظهر 10% خسارت
از ساعت 12 ظهر روز قبل از پرواز تا یک ساعت قبل از پرواز 30% خسارت
از یک ساعت قبل از پرواز تا بعد از پرواز 50% خسارت تعلق می گیرد.
در بلیط های چارتر و غیر چارتر در صورتیکه موارد ذیل اتفاق بیفتد تمامی پول بلیط به مسافر برگردانده می شود:......

دو نوع تور داریم:
تور معمولی و تور کامل
تور معمولی فقط شامل هتل و بلیط رفت و برگشت و صبحانه و گشت است اما تور کامل شامل تور معمولی به اضافه ناهار و شام هم است که اصولا تورها به صورت تورهای معمولی هستند.
از طریق اینترنت نیز می توان تور یا بلیط رزرو کرد و بعد به دفتر فروش مراجعه کرده و بعد از پرداخت هزینه آن بلیط و واچر دریافت شود.
بلیط ها اکثرا از طریق کامپیوتر و اینترنتی صادر می شوند و گاهی اوقات نیز به صورت دستی صادر می شوند به این صورت که دفترچه خام بلیط وجود دارد و داخل آن به وسیله متصدی آژانس کامل و به مشتری تحویل داده می شود.
دردفتار خدمات فروش جهانگردی طی دوره های زمانی مشخصی میزان فروش را کنترل کرده و نسخه ای از آن تحویل حسابداری و نسخه ای از لیست فروش برای شخصی که تور را تنظیم و گارانتی کرده است فرستاده میشود. که اگر فروش زیاد باشد هفتگی و یا ده روز یکبار ولی اگر فروش پایین باشد ماهیانه این کارانجام می شود.
بدین صورت که در قسمت گزارش فروش در کامپیوتر کلیک کرده و لیست تمام مسافرهایی را که درست زمان خاصی از این تورها استفاده کرده اند را بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود که نسخه ای از این لیست همراه با نسخه ای از بلیط و واچر مبلغ تور یا بلیط منهای پورسانت (آژانس فروشنده) برای آژانس یا شخصی که تنظیم کننده تور بوده فرستاده می شود.
ب- تورهای خارجی
در تورهای خارجی نیز مانند تورهای داخلی مسافر بعد از مراجعه به دفتر فورش و انتخاب بسته سفر مورد نظر و پرداخت هزینه آن و امضای قرارداد و در صورتی که پاسپورت مسافر حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد کارگزار آژانس سفر مورد نظر را برای مسافر رزرومی کند.
البته در سفرهای خارجی اخذ ویزای آن کشور نیز الزامی می باشد و حداقل زمان برای صدور ویزا 10 روز می باشد که بعد از اخذ ویزا بلیط و واچر صادر و به مسافر تحویل داده می شود.
در تورهای خارجی نیز مسافر باید قراردادی را امضا کند که به شرح ذیل می باشد:
نرخ بلیط کودکان زیر دو سال کمتر و بدون کمسیون می باشد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP


گزارش-کارآموزی-برنامه-نویسی-تحت-وب-با-php
گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
تعداد صفحات: 55
حجم فایل: 151
قیمت: 3500 تومان

بخشی از متن:
دانلود گزارش کارآموزی برنامه نویسی تحت وب با PHP
گروه کامپیوتر
شرکت مهندسی نارا خدمات
فرمت فایل: ورد قابل ویرایش
تعداد صفحات: 55

فصل اول: آشنایی با محل کارآموزی
فصل دوم: آشنایی با زبان PHP
1-2: مقدمه
2-2: برتریها و نقاط قوت PHP
3-2: شما به چه چیزی احتیاج دارید؟
4-2: PHP و فرم های HTML
5-2: ساختار های کنترلی
6-2: ایجاد توابع
7-2: پایگاه های داده
8-2: ایجاد برنامه های کاربردی وب
فصل سوم: آزمون آموخته ها، نتایج و پیشنهادات
1-3: برنامه تغییر سایز عکس
2-3: برنامه ثبت نام کاربر
3-3: برنامه login و logout
4-3: برنامه چک کردن و عوض کردن رمز عبور
فرم خلاصه اطلاعات کارآموزی
گزارش پیشرفت کارآموزی شماره یک
گزارش پیشرفت کارآموزی شماره دو
گزارش پیشرفت کارآموزی شماره سه
فرم پایان دوره کارآموزی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

جزوه طلایی شیمی دوم دبیرستان


جزوه-طلایی-شیمی-دوم-دبیرستان
جزوه طلایی شیمی دوم دبیرستان
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: Pdf
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 545
قیمت: 3000 تومان

بخشی از متن:
این فایل شامل همه فرمول های کتاب شیمی متوسطه دوم می باشد که پایه به پایه مشخص شده است.و هر فصلی را با جزئیات کامل توضیح می دهد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

گزارش کارآموزی دادگاه عمومی


گزارش-کارآموزی-دادگاه-عمومی
گزارش کارآموزی دادگاه عمومی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
تعداد صفحات: 217
حجم فایل: 166
قیمت: 3500 تومان

بخشی از متن:
دانلود گزارش کارآموزی دادگاه عمومی
فرمت فایل: ورد
تعداد صفحات: 217

فهرست
1- ثبت دادخواست و تکمیل آن و صدور قرار رد دادخواست توسط مدیر دفتر
2- انواع اوراق قضایی
3- تهیه آمار و انواع دفاتر دادگاه
اصطلاحات
فصل دوم : شعبه حقوقی
4- دادخواست تمکین و اعسار از پرداخت هزینه دادرسی و دادخواست مطالبه معوقه از ناحیه وکیل خوانده
5- مطالبه وجه چک
6- مطالبه نصف مهریه
7- مطالبه وجه چک
8- خلع ید
9- الزام به تنظیم سند خودرو
10- ابطال سند مالکیت معارض با درج در آگهی روزنامه
11- ابطال دفترچه قرارداد صادره و الزام خوانده ردیف اول به حضور در دفترخانه
12- واخواهی از دادنامه شماره 1621- 28/11/83
13- صدرو حکم به فروش باغ
14- مطالبه مهریه
15- گواهی حصر وراثت
16- فسخ نکاح
17- الزام به تنظیم سند رسمی در خصوص اجاره یک باب مغازه عینک سازی
18- ابطال رأی کمیسیون
19- مطالبه اجور معوقه
20- ابطال سند مالکیت معارض با در در روزنامه
21- استرداد چک
22- تقاضای صدور حکم مفقود الاثر
23- فسخ معامله
24- دادخواست الزام خوانده به پرداخت هزینه دادرسی و خسارت تأخیر تأدیه و پلمپ
مغازه
25- دادخواست اجرت المثل
26- دادخواست اثبات وقوع بیع
27- دادخواست ابطال سند مالکیت معارض
28- دادخواست الزام خواندگان به تکمیل و تحویل مبیع وحضور در دفترخانه
29- الزام به پرداخت سهم الشرکه
30- اخذ شناسنامه
31- فرزند خواندگی
32- اخذ پایان کار و الزام به تنظیم سند رسمی
33- ابطال سند سجلی
34- الزام خواندگان به رفع رطوبت وجلوگیری ازفاضلاب ومسدودکردن چاه فاضلاب 80
35- طلاق غیابی به استناد قاعده عسر و حرج
36- تغییر نام فرزند
37- تعدیل اجازه بها
38- تنفیذ وصیت نامه
39- صدور حکم بر اساس گزارش اصلاحی
40- انتقال سند
فصل سوم
41- مطالبه وجه
42- حضانت فرزند
43- تخلیه
44- استرداد جهیزیه
45- اجرای قرار تأمین خواسته
46- دستور موقت
47- اجرای حکم هیأت حل اختلاف کارگری
48- الزام به ایفاء تعهد
49- اجرای و پرداخت مبلغ 5000000 ریال بابت اصل خواسته
50- اجرای مهریه
51- اجرای دادنامه 807 دادگاه عمومی حقوقی کرج شعبه دوم که محکوم به آن 15799290 ریال می باشد
52- مطالبه مهریه
53- مطالبه مهریه

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

گزارش کارآموزی حسابداری اداره کار و امور اجتماعی


گزارش-کارآموزی-حسابداری-اداره-کار-و-امور-اجتماعی
گزارش کارآموزی حسابداری اداره کار و امور اجتماعی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
تعداد صفحات: 53
حجم فایل: 126
قیمت: 3500 تومان

بخشی از متن:
دانلود گزارش کارآموزی اداره کار و امور اجتماعی
فرمت فایل: ورد
تعداد صفحات: 53

گزارش کارآموزی اداره کار و امور اجتماعی :
پیشگفتار :
در طول دوره کارآموزی در اداره کار و امور اجتماعی استان قزوین ، با سیستم های حقوق و دستمزد در ادارات دولتی و سیستم حسابداری دولتی در یک ارگان با تعداد کارکنان بالا و پر مخاطب آشنا شدم که مشروح آموخته هایم را در این دوره که شامل مواردی از قبیل نحوه فعالیت سیستم های نرم افزاری ، نحوه ذخیره و بازیابی اطلاعات ، امنیت در شبکه های داخلی و مواردی دیگر از این قبیل بود .
فصل اول – معرفی اداره کار و امور اجتماعی







تاریخچه:
درآبان ماه سال 1323دروزارت پیشه و هنر، اداره مستقلی به نام اداره کل کارتشکیل شد. این اداره کل ابتدا برای رسیدگی به اختلافات تصویبنامه ای تنظیم کردکه درفروردین ماه سال 1324به تصویب هیات وزیران رسید. اولین طرح قانون کاردر تاریخ 28 اردیبهشت ماه 1325 و در زمان تعطیلی مجلس به تصویب هیات وزیران رسید.
ازآنجا که با تصویب قانون کار، سازمان کوچک اداره کل کار، قادر به حل و فصل امور کارگری نبود و از طرف دیگر یکی از گردانندگان حزب توده نیز در راس وزارت پیشه و هنر قرارگرفته بود و حکومت وقت به سبب مخالفتهای سیاسی حزب مزبور، مایل نبود امورکارگری کشور را سلطه و اختیار وی قراردهد. لذا با تصویب هیات دولت در 13/5/1325وزارتخانه جدیدی به نام ""وزارت کار وتبلیغات " از ادغام "اداره کل کار"، "اداره کل انتشارات و تبلیغات" و "اداره عمران و اصلاحات وزارت کشور" تشکیل و مامور اجرای قانون کارگردید. درسال 1325 مظفرفیروز به عنوان اولین وزیر وزارت کار و تبلیغات معرفی شد.
تاریخچه وزارت کار و امور اجتماعی را می توان به دو دوره قبل و بعد از انقلاب اسلامی 1325 تا 1357 و 1357 تا 1382 تقسیم کرد.
درسال 1325 بعد از تصویب وزارت کار و تبلیغات توسط هیات دولت، سرانجام درسال 1328 اجازه قانونی تاسیس وزارت کار از طرف مجلس به دولت داده شد و وزارت کار موجودیت قانونی پیدا کرد.
هدف و وظایف وزارت کار و تبلیغات در بدو امر با توجه به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان به شرح ذیل بود:
ایجاد مرجع بی طرف صلاحیتدار برای حل اختلافات کارگرو کارفرما و تمرکز امور مربوط به کار و مراقبت در تهیه اجرای مقررات قانون کار و قانون کار و قانون بیمه کارگران و حمایت و تامین بهداشت و رفاه کارگران و برقراری روابط با تشکیلات بین المللی کار.
منشور سازمان بین المللی کار :
در سال 1944 ، کنفرانس بین المللی کار بیانیه ای را تحت عنوان بیانیه فیلادلفیا تصویب نمود که این بیانیه به انضمام اساسنامه سازمان در حال حاضر منشور سازمان بین المللی کار را تشکیل می دهد . این بیانیه با تأکید مجدد بر اصولی که سازمان بر پایه آنها پی ریزی و تشکیل شد ، برنکات زیر تأکید ورزید :
1 – کارگر یک کالا نیست
2 – آرادی بیان و تجمع برای توسعه پایدار امری لازم و ضرروی است
3 – فقر در همه جا باعث ایجاد خطر برای خوشبختی می باشد
4 – همه افراد بشر حق دارند از از رفاه مادی و رشد معنوی در فضایی آزاد و مطمئن ، از امنیت اقتصادی و فرصتهای برابر برخوردار شوند .
این سازمان در طول سالیان متمادی با پشتکار و اعتقاد راسخ به اصول و قوانین خود پستی و بلندی های بسیاری را طی نمود اما هیچگاه در راه احقاق حقوق انسانی و بشری از پای ننشست و تاکنون 349 کشور به عضوت این سازمان در آمده اند و قوانین و اصول این سازمان در همه نقاط جهان به اجرا گذاشته می شود . این سازمان همواره با تلاش برای حرکت به سمت جهانی با صلح پایدار گام برداشته است ، چنانچه این سازمان برای آغاز قرن بیست و یکم 4 استراژی کلی تدوین و تعیین نموده که عبارتند از :
1 – ارتقا و تشخیص اصول بنیادین حقوق کار .
2 – ایجاد فرصتهای بیشتر برای زنان و مردان به منظور دستیابی به در آمد کافی و شغل مناسب .
3 – افزایش پوشش و کارآیی حمایت های اجتماعی برای همه .
4 – تقویت سه جانبه گرایی و گفت و گوهای اجتماعی .
سازمان بین المللی کار ، در قرن جدید بر تأمین اقتصادی و اجتماعی نیروی کار تأکید ورزید و این مسأله را لازمه کار مفید و حفظ کرامت انسانی در اقتصاد جهانی دانسته و در این راستا چارچوبی برای طراحی تمهیدات اجتماعی پایدار، شامل اصلاح و گسترش آنها ارائه داده است .
معرفی :
سازمان کار و آموزش فنی و حرفه ای در امور و کارگری برای حفظ و صیانت انسانی وظایف خود را بر اساس چهارچوب قانون کار در راستای تنظیم روابط کار و بازار کار ایفای نقش می کند.
شرح وظایف سازمان کار و آموزش فنی و حرفه ای :
رسیدگی به اختلافات و شکایات کارگری و کارفرمایی از طریق تشکیل مراجع حل اختلاف به منظور حل و فصل اختلافات با توجه به قانون کار و مقررات مربوطه .
راهنمایی و ارشاد کارگران و کارفرمایان در مورد چگونگی انعقاد پیمانهای دسته جمعی
تهیه و تنظیم خلاصه پرونده شاکیان حوزه عملکرد و ارسال آن به اداره کل نظارت و تنظیم روابط کار.
راهنمایی کارگران و کارفرمایان در زمینه مسائل قانون کار و مقررات مربوطه.
نظارت بر اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل کارگری .
پیگیری دقیق و مستمر در خصوص تایید صلاحیت شرکتهای ارائه دهنده خدمات پشتیبانی.
بررسی طرحهای مزد و بهره وری و رسیدگی به قراردادهای پاداش افزایش تولید.
بازرسی مستمر از کارگاهها و کارخانجات حوزه عملکرد و برقرار کردن مبانی
حفاظتی و بهداشتی و ایمنی کار و انطباق شرایط کار با قوانین و مقررات مربوطه .
فراهم ساختن امکانات رفاهی جهت کارگران از طریق ترغیب و تشویق کارفرمایان به ایجاد تاسیسات و ارائه خدمات رفاهی در کارگاهها و ایجاد تسهیلات لازم در جهت تامین مسکن و انجام سایر اقدامات حمایتی
ایجاد مجموعه های ورزشی تفریحی و فرهنگی کارگران و توسعه و تجهیز مجموعه های موجود.
ثبت نام جویندگان کار و معرفی آنان به کارگاههای در خواست کننده نیروی انسانی به منظور بکارگماری.
اجرای قانون و آئین نامه های شوراهای اسلامی کار در سطح استان.
تهیه و تنظیم و اجرای طرح ها و برنامه های فرهنگی بر اساس اهداف و ضوابط دفتر امور فرهنگی به منظور پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در مجتمع های کارگری.
انجام امور مربوطه به انجمنهای صنفی با توجه به قوانین و مقررات و آئین نامه های مربوطه.
انجام امور مربوطه به سوادآموزی مشمولین قانون کار با همکاری و مشارکت مراکز نهضت سواد آموزی استان.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق-انواع موتورهای الکترونیکی وهدف استفاده از آن-51صفحه-فرمتdocx


تحقیق-انواع-موتورهای-الکترونیکی-وهدف-استفاده-از-آن-51صفحه-فرمتdocx
تحقیق-انواع موتورهای الکترونیکی وهدف استفاده از آن-51صفحه-فرمتdocx
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 51
حجم فایل: 3839
قیمت: 15000 تومان

بخشی از متن:
موتور سنکرون پسماندی ،موتور مقاومت مغناطیسی ،موتورهای سنکرون یکفاز بدون تحریک ،- تنظیم سرعت موتورهای اونیورسال ،موتور اونیورسال ،- موتورهای سری جریان متناوب،سیم پیچی قفس سنجابی ،- موتور القاء ساختمان موتور ریپولیسیون

امروزه موتورهایی که برای کار با منبع یکفاز طرح می شوند با انواع مختلف ساخته شده و در منازل ادارات ، کارخانه ها ، کارگاه ها و شرکتهای تجارتی و غیره بطور وسیعی مورد استفاده قرار می گیرند .موتورهای کوچک مخصوصاً با قدرت کسر اسب بخار کاربرد فراوان دارند بطوریکه پیشرفت محصولات جدید سازندگان سفینه های فضائی ، هواپیماها ، ماشینهای تجارتی ، ماشین های ابزار و غیره در سایه طرح موتورهای با قدرت کسر اسب بخار امکان پذیر می باشد.چون لزوماً عملکرد و موارد استعمال موتورها بسیار گوناگون است صنعت تولید موتور در زمینه انواع چنین موتورهائی تکامل پیدا کرده بطوریکه برای هر زمینه ای طرحی موجود است.موتورهای یکفاز را میتوان بسته به ساختمان و روش راه اندازیشان تقسیم بندی کرد .1- موتورهای القاء- القاء یکفاز انشعابی- القاء یکفاز انشعابی خازنی- با قطب چاکدار2- موتورهای ریپولسیون ( موتورهای القائی )3- موتورهای سری جریان متناوب4- موتورهای سنکرون بدون تحریک در این مجموعه سعی بر این شده است که ساختمان- طرز کار و کاربرد انواع موتورهای یکفاز تا حد نیاز دانشجویان کاردانی مورد بررسی قرار گیرد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت کارآفرینی در کسب و کار اینترنتی


پاورپوینت-کارآفرینی-در-کسب-و-کار-اینترنتی
پاورپوینت کارآفرینی در کسب و کار اینترنتی
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 253
قیمت: 6000 تومان

بخشی از متن:
فهرست مطالب
تعریف کسب و کاراینترنتی
اصول کسب و کار
مهارت های اساسی لازم برای کسب و کار
انواع کسب و کارهای اینترنتی
چرخه فروش اینترنتی
مزایای مهم ایجاد فروشگاه اینترنتی
مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی
ده ویژگی فروشگاه اینترنتی موفق
موانع کسب و کارهای اینترنتی
عوامل اساسی موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی
دلایل شکست کسب و کارهای اینترنتی
مسیرحرکت موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی
چگونگی طراحی سایت برای فروشگاه اینترنتی
نکات مهم در ساخت صفحه اصلی سایت
نکات عمده تبلیغات الکترونیکی
نکات مهم جهت موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتریان
نماد اعتماد الکترونیکی
عملکرد بخش محصولات در فروشگاه اینترنتی
عملکرد بخش پرداخت هزینه در فروشگاه اینترنتی
عملکرد بخش حمل و نقل در فروشگاه اینترنتی
عملکرد بخش مالیات در فروشگاه اینترنتی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

فایل تحلیل محتوای هدیه پنجم


فایل-تحلیل-محتوای-هدیه-پنجم
فایل تحلیل محتوای هدیه پنجم
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
تعداد صفحات: 36
حجم فایل: 216
قیمت: 3900 تومان

بخشی از متن:
تحلیل محتوای هدیه پنجم
فرمت فایل: پی دی اف
تعداد صفحات:36
نام درس: تحلیل محتوای (2)

فهرست مطالب
مقدمه
ضرورت و اهمیت تحلیل محتوا
چکیده
تحلیل وضعیت ظاهری کتاب
تحلیل محتوای نوشتاری کتاب
تحلیل میزان تقویت پژوهشگری در کتاب
تحلیل میزان تقویت تفکر خلاق و نقاد در کتاب
تحلیل میزان فشار روانی (کلوز)
تحلیل پرسش های کتاب درسی
تحلیل ارتباط عمودی و افقی کتاب
تحلیل میزان سطح خوانایی با استفاده از روش گانیک
تحلیل تصاویر کتاب
تحلیل تکالیف کتاب
تحلیل ابعاد مختلف (سیاسی – اجتماعی – دینی – عقلی – اقتصادی) کتاب
نتیجه گیری
پیشنهاد

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

فایل خلاصه کتاب اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر علی اکبر سیف با نمونه سوال


فایل-خلاصه-کتاب-اندازه-گیری-سنجش-و-ارزشیابی-آموزشی-دکتر-علی-اکبر-سیف-با-نمونه-سوال
فایل خلاصه کتاب اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر علی اکبر سیف با نمونه سوال
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
تعداد صفحات: 56
حجم فایل: 1704
قیمت: 8000 تومان

بخشی از متن:
پاورپوینت اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر علی اکبر سیف
فرمت فایل: پاورپوینت به همراه فایل ورد
تعداد اسلاید: 56 اسلاید پاورپوینت و 19 صفحه ورد

توضیحات در مورد نمونه سوالات پایین صفحه آمده است.

بخشی از متن:
مقدمه :
هدف از ارزیابی پیشرفت تحصیلی چیست؟
1_ ارزیابی از روش تدریس معلم و موفقیت آموزشی وی
2_ ارزیابی محتوای آموزشی کتب و منابع آموزشی
3_بررسی سطح یادگیری و میزان موفقیت دانش آموزان در کسب مهارت های تحصیلی

فصل اول تعاریف و اصطلاحات
تعریف اندازه گیری:
« انداه گیری عبارت است از فرایندی که تعیین می کند یک شخص یا یک شی تا چه میزان از یک ویژگی برخوردار است ».
« گِی 1991»
« اندازه گیری از کاربست ابزارهای پیشرفته و پیچیده الکترونیکی تا امتحانات مداد، کاغذی کتبی، مقیاس های درجه بندی و فهرست های وارسی را شامل می شود».
« پین 2003 »
« شیوه نسبت دادن یک عدد ( که معمولا به آن نمره گفته می شود ) به یک صفت یا ویژگی معین یک شخص به گونه ای که آن عدد درجه ای از آن صفت یا ویژگی را که آن شخص از آن برخوردار است را نشان دهد».
« نیکتو 2001»









نمونه سوال سنجش و اندازه گیری دکتر سیف
فرمت فایل: ورد و پی دی اف، یک عدد ورد و دو عدد پی دی اف
پی دی اف اول 230 سوال در 12 صفحه آورده شه است که 226 سوال آن تشریحی هستند.
فایل ورد که سوالات پی دی اف اول در آن قرار دارد و به صورت قابل ویرایش است در 12 صفحه.
پی دی اف دوم 193 سوال چهار گزینه ای دارد که در 12 صفحه آورده شده است.
مجموع تعداد صفحات: 24 صفحه پی دی اف و 12 صفحه ورد

همچنین موارد زیر را هم داریم کلیک کنید:

دانلود خلاصه کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی مهارت دوم: مبانی نظری تدریس .

دانلود خلاصه کتاب اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر علی اکبر سیف با نمونه سوال .

دانلود خلاصه کتاب اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر علی اکبر سیف .

دانلود پاورپوینت اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر علی اکبر سیف .

دانلود نمونه سوال سنجش و اندازه گیری دکتر سیف .

دانلود پاورپوینت روانشناسی تربیتی رشته های علوم تربیتی و روان شناسی مؤلف: علی اکبر سیف .

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب مبانی تکنولوژی آموزشی، دکتر هاشم فردانش .

دانلود خلاصه کتاب مبانی تکنولوژی آموزشی، هاشم فردانش .




خلاصه و پاورپوینت کتاب سنجش و اندازه گیری دکتر سیف را به همراه نمونه سولات از پایین صفحه دانلود کنید.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت خلاصه کتاب مبانی تکنولوژی آموزشی، هاشم فردانش


پاورپوینت-خلاصه-کتاب-مبانی-تکنولوژی-آموزشی-هاشم-فردانش
پاورپوینت خلاصه کتاب مبانی تکنولوژی آموزشی، هاشم فردانش
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
تعداد صفحات: 198
حجم فایل: 21821
قیمت: 8000 تومان

بخشی از متن:
پاورپوینت خلاصه کتاب مبانی تکنولوژی آموزشی
تالیف : دکتر هاشم فردانش
رشته تکنولوژی آموزشی
فرمت فایل: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 198
همچنین فایل ورد و پی دی اف که از این پاورپوینت تبدیل شده است قابل پرینت و به همراه پاورپوینت آماده دانلود است. که در 70 صفحه تنظیم شده است.

تعریف تکنولوژی
این واژه از کلمه تکنولوژیا در یونانی به معنای انجام سیستماتیک یک هنر یا حرفه گرفته شده است.
فن به معنای مهارت های عملی مانند دانستن فن و انجام دادن است.
تکنولوژی به معنای به کارگیری مستدل یا منطقی دانش است.
تکنولوژی به معنای هرگونه مهارت عملی است که در آن از نتایج دانش و یافته های علمی استفاده می شود.
تکنولوژی به معنای دانش کاربردی در مقابل علم محض است.
از دو کلمه "تکنیک" به معنای انجام دادن ماهرانه هر کار و "لوژی" به معنای علم و دانش است.
همچنین موارد زیر را هم داریم کلیک کنید:
دانلود خلاصه کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی مهارت دوم: مبانی نظری تدریس .
دانلود خلاصه کتاب اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر علی اکبر سیف با نمونه سوال .
دانلود خلاصه کتاب اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر علی اکبر سیف .
دانلود پاورپوینت اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر علی اکبر سیف .
دانلود نمونه سوال سنجش و اندازه گیری دکتر سیف .
دانلود پاورپوینت روانشناسی تربیتی رشته های علوم تربیتی و روان شناسی مؤلف: علی اکبر سیف .
دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب مبانی تکنولوژی آموزشی، دکتر هاشم فردانش .
دانلود خلاصه کتاب مبانی تکنولوژی آموزشی، هاشم فردانش .

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

فایل خلاصه کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی مهارت دوم: مبانی نظری تدریس


فایل-خلاصه-کتاب-مهارت-های-آموزشی-و-پرورشی-دکتر-حسن-شعبانی-مهارت-دوم-مبانی-نظری-تدریس
فایل خلاصه کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی مهارت دوم: مبانی نظری تدریس
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 6970
قیمت: 4500 تومان

بخشی از متن:
روشها و فنون تدریس
خلاصه کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی مهارت دوم: مبانی نظری تدریس
فرمت فایل: PDF
تعداد صفحات: 58
خلاصه کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی
مهارت دوم: مبانی نظری تدریس
تعریف تدریس و تحلیل مفاهیم آن
مفهوم تدریس: تدریس به آن قسمت از فعالیتهای آموزشی که با حضور معلم در کلاس اتفاق می افتد اطلاق می شود. تدریس بخشی از آموزش است و همچون آموزش یک سلسله فعالیت های منظم، هدف دار و از پیش تعیین شده را در برمی گیرد.

همچنین موارد زیر را هم داریم کلیک کنید:
دانلود خلاصه کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی مهارت دوم: مبانی نظری تدریس .
دانلود خلاصه کتاب اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر علی اکبر سیف با نمونه سوال .
دانلود خلاصه کتاب اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر علی اکبر سیف .
دانلود پاورپوینت اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر علی اکبر سیف .
دانلود نمونه سوال سنجش و اندازه گیری دکتر سیف .
دانلود پاورپوینت روانشناسی تربیتی رشته های علوم تربیتی و روان شناسی مؤلف: علی اکبر سیف .
دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب مبانی تکنولوژی آموزشی، دکتر هاشم فردانش .
دانلود خلاصه کتاب مبانی تکنولوژی آموزشی، هاشم فردانش .

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

فایل درس پژوهی بخوانیم سوم ابتدایی اگر جنگل نباشد


فایل-درس-پژوهی-بخوانیم-سوم-ابتدایی-اگر-جنگل-نباشد
فایل درس پژوهی بخوانیم سوم ابتدایی اگر جنگل نباشد
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 208
قیمت: 6000 تومان

بخشی از متن:
درس پژوهی بخوانیم سوم ابتدایی اگر جنگل نباشد
تعداد صفحات:27
فرمت فایل:ورد

چکیده
آدمی از آغاز بر آن بوده است که تاریکی های جهان را به نور آگاهی و دانش و اندیشه روشن نماید تا بتواند به افق های دورتر دانایی و دانش اوج بگیرد. در این میان اشتغال به نشر و پژوهش در علوم موهبتی است ایزدی که معلمان را به مراتب عالی الهی می رساند. و باری گران و مسئولیتی عظیم را بردوش این جماعت قرار می دهد. جستار پیش رو، حاصل این عشق و احساس وظیفه ی توأمان است.
درس پژوهی برگردان واژه ژاپنی jugyokenkyu بمعنی مطالعه یا پژوهش تشکیل شده است .kenkyu بمعنی درس و jugyo بمعنای مطالعه یا پژوهش است . معادل انگلیسی درس پژوهی Lesson study است .
درس پژوهی به زبان ساده مطالعه و پژوهش جمعی پیرامون عمل تدریس است . بعنوان یک معلم حرفه ای بیا و در روش تدریس خود تامل کن! حتما روش بهتری برای تدریس وجود دارد . اما این بار نه به تنهایی، بلکه با یک گروه از معلمان هم رشته ، روش خود را مورد مطالعه و آزمون قرار دهید ، با هم با نقد شرایط موجود و در جهت نیل به وضع موجود طرح مساله نمایید ، در جهت شناخت بهترین روش ممکن پژوهش کنید ، نتایج پژوهش را در کلاس درس و بصورت طبیعی بیازمایید ، نتیجه آزمایش را نقد کنید ، طرح را اصلاح و دوباره در یک کلاس دیگر آن را اجرا نمایید ، نتایج پژوهش خود را منتشر و در اختیار دیگران قرار دهید .
به این ترتیب شما گام در مسیر درس پژوهی نهاده اید روشی که پایه توسعه مستمر حرفه ای شماست و شما را در مسیر یک معلم حرفه ای و فکور به حرکت وا می دارد !
در این درس پژوهی سعی بر این است که دانش آموزان به طور کامل با مفاهیم کامل درس آشنا گردند و مشکلات و معایب تدریس در این باره برطرف گردد.


مقدمه :
همانطور که می دانیم درس پژوهی شکل اولیه ای از توسعه ی حرفه ای معلمان می باشد که هدف عمده آن بهبود مستمر تدریس می باشد به گونه ای که دانش آموزان بتوانند مطالب را به شیوه ی موثر تری بیاموزند.گروه درس پژوه تلاش می کند طرح درس خود را نقد و بررسی و به شیوه بهینه اصلاح نماید. طرح درس مشارکتی رمز موفقیت معلمان می باشد. برای معلم درس پژوه تمام کردن کتاب مهم نیست، یادگیری و فهمیدن دانش آموزان مهم است. درس پژوهی به معلمان یاد می دهد که در کلاس صرفا یاددهنده نباشند بلکه یادگیرنده نیز باشند.ملاک سنجش در موفقیت درس پژوهی یادگیری معلمان است نه تولید یک درس. تهیه طرح درس بهتر نتیجه جانبی و ثانوی فرآیند است اما نه هدف اولیه آن.
منطق درس پژوهی ساده است اگر می¬خواهید آموزش را بهبود بخشید، اثر بخش¬ترین جا برای چنین کاری، کلاس درس است. اگر شما این کار را با درس¬ها شروع کنید، مسئله¬ی چگونگی کاربرد نتایج تحقیق در کلاس درس ناپدید می شود.در اینجا بهبود کلاس درس در درجه¬ی اول اهمیت است. درس پژوهی یکی از راههای ارتقا و دستیابی به شیوه های نوین تدریس و کنار گذاشتن شیوه ها و روشهای سنتی است . معلمین مقطع ابتدایی چند سالی است که تلاش می کنند تا بلکه بتوانند با شرکت درجشنواره ی الگوهای نوین تدریس خدمتی در این راستا به نظام تعلم و تربیت کشور به عنوان مهمترین رکن آینده ساز کشور کمکی کرده باشند .
ما در قسمت مبانی علمی و نظری به سه مبحث پرداخته ایم : اول ، طراحی منظم آموزشی یا همان طرح درس ، دوم ؛روشهای تدریس ، سوم ؛هدفهای سه گانه ی تعلیم وتربیت .

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

فایل درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی نواحی آب و هوایی ایران کدامند


فایل-درس-پژوهی-تعلیمات-اجتماعی-چهارم-ابتدایی-نواحی-آب-و-هوایی-ایران-کدامند
فایل درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی نواحی آب و هوایی ایران کدامند
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 204
قیمت: 6000 تومان

بخشی از متن:
درس پژوهی تعلیمات اجتماعی چهارم ابتدایی نواحی آب و هوایی ایران کدامند
تعداد صفحات:24
فرمت فایل:ورد

چکیده
آدمی از آغاز بر آن بوده است که تاریکی های جهان را به نور آگاهی و دانش و اندیشه روشن نماید تا بتواند به افق های دورتر دانایی و دانش اوج بگیرد. در این میان اشتغال به نشر و پژوهش در علوم موهبتی است ایزدی که معلمان را به مراتب عالی الهی می رساند. و باری گران و مسئولیتی عظیم را بردوش این جماعت قرار می دهد. جستار پیش رو، حاصل این عشق و احساس وظیفه ی توأمان است.
درس پژوهی برگردان واژه ژاپنی jugyokenkyu بمعنی مطالعه یا پژوهش تشکیل شده است .kenkyu بمعنی درس و jugyo بمعنای مطالعه یا پژوهش است . معادل انگلیسی درس پژوهی Lesson study است .
درس پژوهی به زبان ساده مطالعه و پژوهش جمعی پیرامون عمل تدریس است . بعنوان یک معلم حرفه ای بیا و در روش تدریس خود تامل کن! حتما روش بهتری برای تدریس وجود دارد . اما این بار نه به تنهایی، بلکه با یک گروه از معلمان هم رشته ، روش خود را مورد مطالعه و آزمون قرار دهید ، با هم با نقد شرایط موجود و در جهت نیل به وضع موجود طرح مساله نمایید ، در جهت شناخت بهترین روش ممکن پژوهش کنید ، نتایج پژوهش را در کلاس درس و بصورت طبیعی بیازمایید ، نتیجه آزمایش را نقد کنید ، طرح را اصلاح و دوباره در یک کلاس دیگر آن را اجرا نمایید ، نتایج پژوهش خود را منتشر و در اختیار دیگران قرار دهید .
به این ترتیب شما گام در مسیر درس پژوهی نهاده اید روشی که پایه توسعه مستمر حرفه ای شماست و شما را در مسیر یک معلم حرفه ای و فکور به حرکت وا می دارد !
در این درس پژوهی سعی بر این است که دانش آموزان به طور کامل با مفاهیم کامل درس آشنا گردند و مشکلات و معایب تدریس در این باره برطرف گردد.


مقدمه :
همانطور که می دانیم درس پژوهی شکل اولیه ای از توسعه ی حرفه ای معلمان می باشد که هدف عمده آن بهبود مستمر تدریس می باشد به گونه ای که دانش آموزان بتوانند مطالب را به شیوه ی موثر تری بیاموزند.گروه درس پژوه تلاش می کند طرح درس خود را نقد و بررسی و به شیوه بهینه اصلاح نماید. طرح درس مشارکتی رمز موفقیت معلمان می باشد. برای معلم درس پژوه تمام کردن کتاب مهم نیست، یادگیری و فهمیدن دانش آموزان مهم است. درس پژوهی به معلمان یاد می دهد که در کلاس صرفا یاددهنده نباشند بلکه یادگیرنده نیز باشند.ملاک سنجش در موفقیت درس پژوهی یادگیری معلمان است نه تولید یک درس. تهیه طرح درس بهتر نتیجه جانبی و ثانوی فرآیند است اما نه هدف اولیه آن.
منطق درس پژوهی ساده است اگر می¬خواهید آموزش را بهبود بخشید، اثر بخش¬ترین جا برای چنین کاری، کلاس درس است. اگر شما این کار را با درس¬ها شروع کنید، مسئله¬ی چگونگی کاربرد نتایج تحقیق در کلاس درس ناپدید می شود.در اینجا بهبود کلاس درس در درجه¬ی اول اهمیت است. درس پژوهی یکی از راههای ارتقا و دستیابی به شیوه های نوین تدریس و کنار گذاشتن شیوه ها و روشهای سنتی است . معلمین مقطع ابتدایی چند سالی است که تلاش می کنند تا بلکه بتوانند با شرکت درجشنواره ی الگوهای نوین تدریس خدمتی در این راستا به نظام تعلم و تربیت کشور به عنوان مهمترین رکن آینده ساز کشور کمکی کرده باشند .
ما در قسمت مبانی علمی و نظری به سه مبحث پرداخته ایم : اول ، طراحی منظم آموزشی یا همان طرح درس ، دوم ؛روشهای تدریس ، سوم ؛هدفهای سه گانه ی تعلیم وتربیت .

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

فایل درس پژوهی چهارم ابتدایی درس ورزش و تربیت بدنی


فایل-درس-پژوهی-چهارم-ابتدایی-درس-ورزش-و-تربیت-بدنی
فایل درس پژوهی چهارم ابتدایی درس ورزش و تربیت بدنی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
تعداد صفحات: 23
حجم فایل: 241
قیمت: 6000 تومان

بخشی از متن:
درس پژوهی چهارم ابتدایی درس ورزش و تربیت بدنی
تعداد صفحات:23
فرمت فایل:ورد

چکیده
آدمی از آغاز بر آن بوده است که تاریکی های جهان را به نور آگاهی و دانش و اندیشه روشن نماید تا بتواند به افق های دورتر دانایی و دانش اوج بگیرد. در این میان اشتغال به نشر و پژوهش در علوم موهبتی است ایزدی که معلمان را به مراتب عالی الهی می رساند. و باری گران و مسئولیتی عظیم را بردوش این جماعت قرار می دهد. جستار پیش رو، حاصل این عشق و احساس وظیفه ی توأمان است.
درس پژوهی برگردان واژه ژاپنی jugyokenkyu بمعنی مطالعه یا پژوهش تشکیل شده است .kenkyu بمعنی درس و jugyo بمعنای مطالعه یا پژوهش است . معادل انگلیسی درس پژوهی Lesson study است .
درس پژوهی به زبان ساده مطالعه و پژوهش جمعی پیرامون عمل تدریس است . بعنوان یک معلم حرفه ای بیا و در روش تدریس خود تامل کن! حتما روش بهتری برای تدریس وجود دارد . اما این بار نه به تنهایی، بلکه با یک گروه از معلمان هم رشته ، روش خود را مورد مطالعه و آزمون قرار دهید ، با هم با نقد شرایط موجود و در جهت نیل به وضع موجود طرح مساله نمایید ، در جهت شناخت بهترین روش ممکن پژوهش کنید ، نتایج پژوهش را در کلاس درس و بصورت طبیعی بیازمایید ، نتیجه آزمایش را نقد کنید ، طرح را اصلاح و دوباره در یک کلاس دیگر آن را اجرا نمایید ، نتایج پژوهش خود را منتشر و در اختیار دیگران قرار دهید .
به این ترتیب شما گام در مسیر درس پژوهی نهاده اید روشی که پایه توسعه مستمر حرفه ای شماست و شما را در مسیر یک معلم حرفه ای و فکور به حرکت وا می دارد !
در این درس پژوهی سعی بر این است که دانش آموزان به طور کامل با مفاهیم کامل درس آشنا گردند و مشکلات و معایب تدریس در این باره برطرف گردد.


مقدمه :
همانطور که می دانیم درس پژوهی شکل اولیه ای از توسعه ی حرفه ای معلمان می باشد که هدف عمده آن بهبود مستمر تدریس می باشد به گونه ای که دانش آموزان بتوانند مطالب را به شیوه ی موثر تری بیاموزند.گروه درس پژوه تلاش می کند طرح درس خود را نقد و بررسی و به شیوه بهینه اصلاح نماید. طرح درس مشارکتی رمز موفقیت معلمان می باشد. برای معلم درس پژوه تمام کردن کتاب مهم نیست، یادگیری و فهمیدن دانش آموزان مهم است. درس پژوهی به معلمان یاد می دهد که در کلاس صرفا یاددهنده نباشند بلکه یادگیرنده نیز باشند.ملاک سنجش در موفقیت درس پژوهی یادگیری معلمان است نه تولید یک درس. تهیه طرح درس بهتر نتیجه جانبی و ثانوی فرآیند است اما نه هدف اولیه آن.
منطق درس پژوهی ساده است اگر می¬خواهید آموزش را بهبود بخشید، اثر بخش¬ترین جا برای چنین کاری، کلاس درس است. اگر شما این کار را با درس¬ها شروع کنید، مسئله¬ی چگونگی کاربرد نتایج تحقیق در کلاس درس ناپدید می شود.در اینجا بهبود کلاس درس در درجه¬ی اول اهمیت است. درس پژوهی یکی از راههای ارتقا و دستیابی به شیوه های نوین تدریس و کنار گذاشتن شیوه ها و روشهای سنتی است . معلمین مقطع ابتدایی چند سالی است که تلاش می کنند تا بلکه بتوانند با شرکت درجشنواره ی الگوهای نوین تدریس خدمتی در این راستا به نظام تعلم و تربیت کشور به عنوان مهمترین رکن آینده ساز کشور کمکی کرده باشند .
ما در قسمت مبانی علمی و نظری به سه مبحث پرداخته ایم : اول ، طراحی منظم آموزشی یا همان طرح درس ، دوم ؛روشهای تدریس ، سوم ؛هدفهای سه گانه ی تعلیم وتربیت .

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

فایل درس پژوهی حجم و سطح پایه هفتم


فایل-درس-پژوهی-حجم-و-سطح-پایه-هفتم
فایل درس پژوهی حجم و سطح پایه هفتم
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
تعداد صفحات: 70
حجم فایل: 3923
قیمت: 5000 تومان

بخشی از متن:
جشنواره درس پژوهی ریاضی پایه هفتم دوره متوسطه 1
عنوان درس پژوهی:
شناسایی روش های مطلوب آموزش درس حجم و سطح پایه هفتم
فرمت فایل: پی دی اف
تعداد صفحات:70
این درس پژوهی در قالب پی دی اف و در 70 صفحه با موضوع شناسایی روش های مطلوب آموزش درس حجم و سطح پایه هفتم تدوین شده است و از انتهای مطلب آماده دانلود است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

فایل درس پژوهی ریاضی اول ابتدایی تقارن


فایل-درس-پژوهی-ریاضی-اول-ابتدایی-تقارن
فایل درس پژوهی ریاضی اول ابتدایی تقارن
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 210
قیمت: 6000 تومان

بخشی از متن:
درس پژوهی ریاضی اول ابتدایی تقارن
تعداد صفحات:32
فرمت فایل:ورد

چکیده
آدمی از آغاز بر آن بوده است که تاریکی های جهان را به نور آگاهی و دانش و اندیشه روشن نماید تا بتواند به افق های دورتر دانایی و دانش اوج بگیرد. در این میان اشتغال به نشر و پژوهش در علوم موهبتی است ایزدی که معلمان را به مراتب عالی الهی می رساند. و باری گران و مسئولیتی عظیم را بردوش این جماعت قرار می دهد. جستار پیش رو، حاصل این عشق و احساس وظیفه ی توأمان است.
درس پژوهی برگردان واژه ژاپنی jugyokenkyu بمعنی مطالعه یا پژوهش تشکیل شده است .kenkyu بمعنی درس و jugyo بمعنای مطالعه یا پژوهش است . معادل انگلیسی درس پژوهی Lesson study است .
درس پژوهی به زبان ساده مطالعه و پژوهش جمعی پیرامون عمل تدریس است . بعنوان یک معلم حرفه ای بیا و در روش تدریس خود تامل کن! حتما روش بهتری برای تدریس وجود دارد . اما این بار نه به تنهایی، بلکه با یک گروه از معلمان هم رشته ، روش خود را مورد مطالعه و آزمون قرار دهید ، با هم با نقد شرایط موجود و در جهت نیل به وضع موجود طرح مساله نمایید ، در جهت شناخت بهترین روش ممکن پژوهش کنید ، نتایج پژوهش را در کلاس درس و بصورت طبیعی بیازمایید ، نتیجه آزمایش را نقد کنید ، طرح را اصلاح و دوباره در یک کلاس دیگر آن را اجرا نمایید ، نتایج پژوهش خود را منتشر و در اختیار دیگران قرار دهید .
به این ترتیب شما گام در مسیر درس پژوهی نهاده اید روشی که پایه توسعه مستمر حرفه ای شماست و شما را در مسیر یک معلم حرفه ای و فکور به حرکت وا می دارد !
در این درس پژوهی سعی بر این است که دانش آموزان به طور کامل با مفاهیم کامل درس آشنا گردند و مشکلات و معایب تدریس در این باره برطرف گردد.


مقدمه :
همانطور که می دانیم درس پژوهی شکل اولیه ای از توسعه ی حرفه ای معلمان می باشد که هدف عمده آن بهبود مستمر تدریس می باشد به گونه ای که دانش آموزان بتوانند مطالب را به شیوه ی موثر تری بیاموزند.گروه درس پژوه تلاش می کند طرح درس خود را نقد و بررسی و به شیوه بهینه اصلاح نماید. طرح درس مشارکتی رمز موفقیت معلمان می باشد. برای معلم درس پژوه تمام کردن کتاب مهم نیست، یادگیری و فهمیدن دانش آموزان مهم است. درس پژوهی به معلمان یاد می دهد که در کلاس صرفا یاددهنده نباشند بلکه یادگیرنده نیز باشند.ملاک سنجش در موفقیت درس پژوهی یادگیری معلمان است نه تولید یک درس. تهیه طرح درس بهتر نتیجه جانبی و ثانوی فرآیند است اما نه هدف اولیه آن.
منطق درس پژوهی ساده است اگر می¬خواهید آموزش را بهبود بخشید، اثر بخش¬ترین جا برای چنین کاری، کلاس درس است. اگر شما این کار را با درس¬ها شروع کنید، مسئله¬ی چگونگی کاربرد نتایج تحقیق در کلاس درس ناپدید می شود.در اینجا بهبود کلاس درس در درجه¬ی اول اهمیت است. درس پژوهی یکی از راههای ارتقا و دستیابی به شیوه های نوین تدریس و کنار گذاشتن شیوه ها و روشهای سنتی است . معلمین مقطع ابتدایی چند سالی است که تلاش می کنند تا بلکه بتوانند با شرکت درجشنواره ی الگوهای نوین تدریس خدمتی در این راستا به نظام تعلم و تربیت کشور به عنوان مهمترین رکن آینده ساز کشور کمکی کرده باشند .
ما در قسمت مبانی علمی و نظری به سه مبحث پرداخته ایم : اول ، طراحی منظم آموزشی یا همان طرح درس ، دوم ؛روشهای تدریس ، سوم ؛هدفهای سه گانه ی تعلیم وتربیت .

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

فایل درس پژوهی ریاضی پایه اول ابتدایی موضوع جمع


فایل-درس-پژوهی-ریاضی-پایه-اول-ابتدایی-موضوع-جمع
فایل درس پژوهی ریاضی پایه اول ابتدایی موضوع جمع
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 310
قیمت: 6000 تومان

بخشی از متن:
درس پژوهی ریاضی پایه اول ابتدایی موضوع جمع
تعداد صفحات:24
فرمت فایل:ورد

چکیده
آدمی از آغاز بر آن بوده است که تاریکی های جهان را به نور آگاهی و دانش و اندیشه روشن نماید تا بتواند به افق های دورتر دانایی و دانش اوج بگیرد. در این میان اشتغال به نشر و پژوهش در علوم موهبتی است ایزدی که معلمان را به مراتب عالی الهی می رساند. و باری گران و مسئولیتی عظیم را بردوش این جماعت قرار می دهد. جستار پیش رو، حاصل این عشق و احساس وظیفه ی توأمان است.
درس پژوهی برگردان واژه ژاپنی jugyokenkyu بمعنی مطالعه یا پژوهش تشکیل شده است .kenkyu بمعنی درس و jugyo بمعنای مطالعه یا پژوهش است . معادل انگلیسی درس پژوهی Lesson study است .
درس پژوهی به زبان ساده مطالعه و پژوهش جمعی پیرامون عمل تدریس است . بعنوان یک معلم حرفه ای بیا و در روش تدریس خود تامل کن! حتما روش بهتری برای تدریس وجود دارد . اما این بار نه به تنهایی، بلکه با یک گروه از معلمان هم رشته ، روش خود را مورد مطالعه و آزمون قرار دهید ، با هم با نقد شرایط موجود و در جهت نیل به وضع موجود طرح مساله نمایید ، در جهت شناخت بهترین روش ممکن پژوهش کنید ، نتایج پژوهش را در کلاس درس و بصورت طبیعی بیازمایید ، نتیجه آزمایش را نقد کنید ، طرح را اصلاح و دوباره در یک کلاس دیگر آن را اجرا نمایید ، نتایج پژوهش خود را منتشر و در اختیار دیگران قرار دهید .
به این ترتیب شما گام در مسیر درس پژوهی نهاده اید روشی که پایه توسعه مستمر حرفه ای شماست و شما را در مسیر یک معلم حرفه ای و فکور به حرکت وا می دارد !
در این درس پژوهی سعی بر این است که دانش آموزان به طور کامل با مفاهیم کامل درس آشنا گردند و مشکلات و معایب تدریس در این باره برطرف گردد.


مقدمه :
همانطور که می دانیم درس پژوهی شکل اولیه ای از توسعه ی حرفه ای معلمان می باشد که هدف عمده آن بهبود مستمر تدریس می باشد به گونه ای که دانش آموزان بتوانند مطالب را به شیوه ی موثر تری بیاموزند.گروه درس پژوه تلاش می کند طرح درس خود را نقد و بررسی و به شیوه بهینه اصلاح نماید. طرح درس مشارکتی رمز موفقیت معلمان می باشد. برای معلم درس پژوه تمام کردن کتاب مهم نیست، یادگیری و فهمیدن دانش آموزان مهم است. درس پژوهی به معلمان یاد می دهد که در کلاس صرفا یاددهنده نباشند بلکه یادگیرنده نیز باشند.ملاک سنجش در موفقیت درس پژوهی یادگیری معلمان است نه تولید یک درس. تهیه طرح درس بهتر نتیجه جانبی و ثانوی فرآیند است اما نه هدف اولیه آن.
منطق درس پژوهی ساده است اگر می¬خواهید آموزش را بهبود بخشید، اثر بخش¬ترین جا برای چنین کاری، کلاس درس است. اگر شما این کار را با درس¬ها شروع کنید، مسئله¬ی چگونگی کاربرد نتایج تحقیق در کلاس درس ناپدید می شود.در اینجا بهبود کلاس درس در درجه¬ی اول اهمیت است. درس پژوهی یکی از راههای ارتقا و دستیابی به شیوه های نوین تدریس و کنار گذاشتن شیوه ها و روشهای سنتی است . معلمین مقطع ابتدایی چند سالی است که تلاش می کنند تا بلکه بتوانند با شرکت درجشنواره ی الگوهای نوین تدریس خدمتی در این راستا به نظام تعلم و تربیت کشور به عنوان مهمترین رکن آینده ساز کشور کمکی کرده باشند .
ما در قسمت مبانی علمی و نظری به سه مبحث پرداخته ایم : اول ، طراحی منظم آموزشی یا همان طرح درس ، دوم ؛روشهای تدریس ، سوم ؛هدفهای سه گانه ی تعلیم وتربیت .

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.