فروشگاه اینترنتی نفیس فایل

خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی

فروشگاه اینترنتی نفیس فایل

خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی

سنجش کیفیت حسابرسی دولت های محلی در انگلستان و والز


سنجش-کیفیت-حسابرسی-دولت-های-محلی-در-انگلستان-و-والز
سنجش کیفیت حسابرسی دولت های محلی در انگلستان و والز
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 209
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:

دانلود مقاله فارسی بررسی سنجش کیفیت حسابرسی دولت های محلی در انگلستان و والز
(متن ترجمه به فارسی)
این پروژه در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد
قالب: Word
 
تعداد صفحات: 25

توضیحات:

سنجش کیفیت حسابرسی دولت های محلی در انگلستان و والز
گری گیروکس، روان جونز
چکیده
هدف این مقاله، مدل سازی و آزمون کیفیت حسابرسی ارائه شده برای دولت های محلی در انگلستان و والز است. یک سؤال کلیدی این است: تفاوت های بزرگی در کیفیت حسابرسی ارائه شده وجود دارد؟ کمیسیون حسابرسی، هیأت عمومی ملی تحت تسلط پارلمان (مجلس)، تدوین کنندگان مقررات حسابرسی. مجموعه استانداردهای حسابرسی، منصوب کردن حسابرسان و (اگر چه هر حسابرسی و دولت محلی به عنوان مشتری حق الزحمه حسابرسی ویژه ای برای آن مشتری قرار می دهد). این یک قاعده برای تعیین حق الزحمه های حسابرسی استاندارد بنا می کند. همچنین کمیسیون حسابرسی یک بازدید سالانه از کیفیت حسابرسی ارائه شده توسط حسابرسان انتخابی را انجام می دهد (کارکنان بخش عمومی کمیسیون حسابرسی). حدود یک چهارم دولت های محلی توسط یکی از شش حسابرس بخش خصوصی حسابرسی شده اند (شامل سه از چهار مؤسسه بزرگ). نتایج واقعی نشان می دهد که تفاوت ها کیفیت حسابرسی با تعداد مشتریان حسابرسی دولتی و نوع دولت محلی وابسته است. به طور کلی تفاوت های کیفی نسبتاً کمی در طبقه حسابرس وجود داشت.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

کتابخانه متن باز بر پایه جاوا اسکریپت


کتابخانه-متن-باز-بر-پایه-جاوا-اسکریپت
کتابخانه متن باز بر پایه جاوا اسکریپت
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doxc
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 1341
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
کتابخانه متن باز بر پایه جاوا اسکریپت

فهرست مطالب ‌أ
1. مقدمه................ 3
1-1. ویژگی های Modernizr 4
2. Modernizr چیست؟ 6
2-1. نصب Modernizr 6
2-2. متدهای Polyfills و Modernizr 6
2-3. تابع Modernizr.load 7
3. چگونگی عملکرد 8
3-1. مرورگرهایی که توسط Modernizr پشتیبانی می شوند 9
3-2. کلاس های Modernizr متناسب با ویژگی های CSS 9
3-3. کلاس های Modernizr متناسب با ویژگی های HTML5 11
3-4. ویژگیهای دیگری که توسط Modernizr پشتیبانی می شوند 11
3-5. لیست متدهای Modernizr 12
4. سایت Modernizr.com 13
4-1. دانلود 13
4-2. مستندات 15
4-3. نصب modernizr 16
4-4.متدهای Polyfills and Modernizr 16
4-5. آموزش Modernizr.load() 17
5. چگونهModernizr کار می کند؟ 19
6. عناصرHTML5 در IE 19
7. مرورگرهای پشتیبانی شده 20
8. ویژگی های شناسایی شده توسط Modernizr 20
8-1. ویژگی های CSS 20
8-1-1. مدل جعبه انعطاف پذیر flexbox 21
8-1-2. hsla() 21
8-1-3. پس زمینه های متعدد 21
8-1-4. انیمیشن CSS 21
8-1-5. ستون CSS 21
8-1-6. شیب CSS 22
8-1-7. سایر ویژگی ها 22
8-2. ویژگی های HTML5 23
8-3. تصویری HTML5 23
8-4. صفات ورودی 24
8-5. انواع ورودی 24
8-6. متفرقه 24
8-7. رویدادهای لمسی 25
8-7-1. آزمون های اضافی موجود در پلاگین 25
9. متدها و روش های modernizr 25
9-1.روش Modernizr.prefixed() 25
9-2. تست رسانه پرس و جو MQ () 27
10. توسعه پذیری 28
10-1. API های افزونه addTest() 28
10-2. متد testStyles() 28
10-3. متد testProp() 29
10-4. متد testAllProps() 29
10-5. متد hasEvent() 30
10-6. متد _prefixes & _domPrefixes 30

1. مقدمه
در زمان معرفی رسمی نسل جدید HTML5از سوی کنسرسیوم جهانی وب (W3C) تعداد مرورگرهایی که تگ های HTML5 را پشتیبانی می کردند بسیار محدود بوند، از این رو شرکت های بزرگ مانندMozilla ،Google ،Microsoft و... با چالش جدیدی بر سر راه ساخت مرورگرهای جدید خود مواجعه شدند. این چالش در حالی بود که عقب ماندن از محصول شرکت رغیب برای آنها در پاره ای از مواقع به معنای از دست دادن بازار بود. از این رو اقدام به ساخت مرورگرهایی که بتوانند تمامی تگ هایHTML5 را پشتیبانی نمایند، نمودند. اما این امر تا حدودی غیرممکن به نظر می رسید چرا که تکنولوژیHTML5 بسیار نوظهور بوده و ممکن بود تگ هایی در آینده ساخته شوند و یا به کلی کنار گذاشته شوند. بنابراین آنها تصمیم گرفتند با دادن نسخه های به روز شده بتوانند جوابگوی نیاز روز افزون مشتریان خود باشند. اما تمامی آنها قادر به این کار دشوار نبودند، به شکلی که شرکت مایکروسافت از نسخه 9 به بعد تصمیم گرفت تگ های HTML5 را در مرورگری که کاربران زیادی داشت (IE) پشتیبانی کند، اما شرکت (بنیاد) موزیلا بسیار در این عرصه پخته تر عمل کرده و از نسخه 3.5 به بعد مرورگر Firefox، یعنی حدود یک سال زودتر از مرورگرIE ، تگ های محدودی از HTML5 را پشتیبانی می کرد. چنین رفتاری از سوی مایکروسافت برای کاربران حرفه ای وب، بسیار ناهنجار و ناخوشایند بود. طراحان وب و برنامه نویسان وب نمی خواستند لذت استفاده از فناوری جدید را از دست دهند. اما می بایست عمل Cross Browsing را نیز رعایت می کردند. چرا که ممکن بود در صفحه خود از تگی استفاده کنند که کاربری با یک مرورگر قدیمی تر اصلا سایت را نبیند یا بسیاری از قسمت های در نظر گرفته شده را از دست بدهد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت نقش استعاره های سازمانی و پارادیم های اجتماعی در مدیریت پیشرفته سازمانی


پاورپوینت-نقش-استعاره-های-سازمانی-و-پارادیم-های-اجتماعی-در-مدیریت-پیشرفته-سازمانی
پاورپوینت نقش استعاره های سازمانی و پارادیم های اجتماعی در مدیریت پیشرفته سازمانی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 150
حجم فایل: 524
قیمت: 7600 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد نقش استعاره های سازمانی و پارادیم های اجتماعی در مدیریت پیشرفته سازمانی در 150 اسلاید زیبا و شامل مقدمه،تعریف، نقش استعاره های سازمانی و پارادیم های اجتماعی در مدیریت پیشرفته سازمانی،مفهوم استعاره,نظریه و تئوری های سازمانی,استعاره و تئوری های سازمانی در مدیریت پیشرفته سازمانی, استعاره‌های سازمانی,محدودیتهای استعاره ها,پارادیمهای اجتماعی،استعاره سازمانی و...و منابع می باشد.

قسمتی از متن در زیر آمده است:

*تعریف استعاره : ”استعاره“ یعنی چیزی (مشبه) را به چیز دیگری (مشبه به) تشبیه کنیم بطوری که ”مشبه به“ به ذهن نزدیکتر و برای آن آشناتر است، در حالیکه ”مشبه“ از ذهن دورتر است.
*این کار کمک می کند وجوه شبه در مشبه برای ما برجسته تر و قابل درک تر شوند.
*هر استعاره محدودیتهایی نیز دارد و همانطور که برخی ویژگیها را در یک پدیده برجسته می کنند، برخی ویژگیهای آن را نیز مخفی می نمایند
استعاره از طریق مطرح کردن نوعی همانندی بین دو پدیده ای

که شما نمی توانید به طورطبیعی آنها را معادل فرض کنید،شما را به کشف نقاط مشترک بین پدیده مورد بررسی و پدیده ای که بهتر آن را می شناسید تشویق میکند.

*
استعاره این امکان را فراهم می آورد تا یک تجربه با شباهت به یک تجربه دیگر، شناسایی شوند؛ مثلا زمانی که زندگی را به یک جاده طولانی و پر پیچ و خم تشبیه می‌کنند از سختیهای جاده برای درک بهتر سختیهای زندگی بهره برده شده است استعاره در فرهنگ لغات به معنی "به عاریت گرفتن" می‌باشد. در واقع یک صنعت ادبی است که از‌ ویژگی‌های مشترک دو پدیده برای توضیح ابعاد نامأنوس پدیده دیگر استفاده می‌شود. صاحبنظران مدیریت از آن تعاریف گوناگونی ارائه کرده‌اند. الوانی استعاره را توصیفی می‌داند که از تشبیه یک پدیده به پدیده ای دیگرکه دارای وجوه مشترکی هستند، به روشن شدن ذهن فرد کمک می‌کند. صاحبنظر دیگری استعاره را اینگونه تعریف می‌کند، استعاره‌ها نگاره ها و نقش هایی هستند که از طریق آنها می¬توان به ماهیت سازمانها پی برد

عالم غوطه ور در پارادایم علم ارسطویی یا از حرارت سخن می گوید یا از طبیعت حرارت آفرین، باگذر از علم ارسطویی عالمان دنبال قوانین و جزئیات حرارتند. این تقاوتها ریشه در پارادایم ها، پیش فرضها و نتیجتاً تئوری های متفاوت دارند. با عنایت به این مفاهیم است که می توان به توجیه و تبیین انواع نظریه ها و تئوریهای مورد بحث در مدیریت و یا هرعلم دیگری پرداخت. تئوری فقط حرف زدن نیست که بتواند عملی شود یا نشود بلکه تصویری از واقعیت است که با استفاده از کلمات و الفاظ بیان می شود.

تئوری دارای بار ارزشی نیست یعنی ارتباطی به خوب و بد بودن ندارد بلکه به گونه ای منظم واقعیت را بیان می کند، واقعیتی که می تواند مفید باشد یانباشد. چهره های معروف دوران روشنگری با تأکید بیشتری بر انحصار گرایی روش شناختی پرداخته و کاربرد دانش نظری را تنها در موارد استفاده مستقیم از آن در سطوح فناوری جایز می شمردند.

آراء دوران معاصر درباره نظریه

گرایشات مربوط به آموزه "روش گرایی" و کاربردی یا کارکردی کردن دانش تا قرن بیستم تداوم یافت و تقریباً به صورتی در آمد که تمامی و همه فهم ما از معنی نظریه را شکل بخشید

پیش از آن با وقوع انقلاب صنعتی برخی اندیشمندان به پدیده های درون سازمان توجه نشان داده بودند، مانند آدام اسمیت که یکی از نخستین کسانی بود که به تقسیم کار و نیاز به تخصص در صنعت توجه کرد. اما تأکید او بیشتر بر عوامل تولی، مانند زمین، کار، سرمایه و مدیریت اقتصادی بود که هیچکدام تأکید بر تحلیل سازمان و نظریه های سازمانی را نشان نمی دهد.

این روند، به ویژه از نیمه دوم قرن نوزدهم واز موقعی که شناخت علوم از بدنه عمومی فلسفه جدا شده و به شاخه جداگانه ای به نام معرفت شناسی که به طور مستقل تأسیس یافته، شتاب گرفته و مرزهای سنتی ارائه دانش انباشته شده در هر رشته ای ، به صورت مجموعه ای از اصول ، قضایا و قوانین مکشوفه آن رشته را، در نوردیده است. تنها موقعی یک رشته علمی به ویژه در علوم انسانی را واجد اعتبار معرفت شناختی می دانند که قادر به ارائه کل داده ها و دانش رشته خود در چهارچوب یک نظریه مادر، که همان نظریه عام و کلی است، باشد وضعیت فعلی نظریه های سازمانی به قدری بحرانی است‌که علاوه بر مشکل«جنگل نظریه ها» که در دهه60 قرن بیستم توسط هارولدکنتز اعلام شد، از نظر محتوا نیز هر کدام از نظریه ها مشکلات عدیدهای درمعانی، مفاهیم کلیدی، گزاره تفاسیر و غیره خواهند داشت. تضادها و مغایرتها و پراکندگیها در شکل نظریه های سازمانی، و علایم « بحران هویتی» در محتوای آنها وجود دارد که نظریه های سازمانی به ویژه از دهه 90 قرن نوزدهم میلادی به آن مبتلا شده اند. در نتیجه، برای روشن کردن، تجزیه و تحلیل و چگونگی رویارویی با چنان بحران نظری، نگاهی اجمالی به مبانی فکری و فلسفی راهگشا خواهد بود.

بنابه اشارات بالادر رابطه عوامل تأثیرگذار بر ذهنیت نظریه پرداز جا دارد به تعریف معرفت علمی از دید مولکی بپردازیم، وی اظهار می دارد که معرفت علمی ضرورتاً روایتی از جهان مادی عرضه می دارد که به میانجیگری منابع فرهنگی موجود قابل دستیابی است و این منابع به هیچ وجه قطعی و مسلم نیستند.

بسیاری از نظریه ها برای مطالعه جنبه های ایستای سازمان طرح شده اند.

همه نظریه ها بر اساس واحد تحلیلی که برای بررسی و پژوهش انتخاب می شود فرق می کنند

با توجه به اینکه هم نظریه های کلاسیک سازمان و هم نظریه های جدیدتر هنوز مورد انتقاد و آزمون قرار می گیرند، نمی توان همواره از یک نظریه سازمانی برای مطالعه سازمانهای گوناگون و یا همه جنبه ها و ابعاد مختلف سازمان و کارکردها و رفتارهای سازمانی سود جست

در نظریه های نمادگرا، سازمان به مثابه "فرهنگ " درنظر گرفته و مدیر نیز به منزله "یک مظهر فرهنگی" که می خواهد سمبل و نماد سازمان باشد، مد نظر قرار می گیرد. در نظریه های فرانوگرا سازمان را به مثابه "یک تصویرشکل گرفته از قطعات مجزا" در نظر گرفته و مدیر را نیز به منزله "یک نظریه پرداز هنرمند" مد نظر قرار می دهد، هنر مندی که اجزایی منفصل را برای دستیابی به یک تصویر منسجم کنار هم می چسباند و آن ها را ترکیب می کند و طرح کلی را متناسب با تصویری که در ذهن خویش دارد، شکل می دهد. و از طرفی یکی از مشکلات اساسی مدیران در استفاده از نظریه ها به پاردایم های آنان مربوط شده است.(فرجاد ومختاریان1386) در اینجا لازم است که نگاه مختصری به تعاریف و انواع پارادایم ها داشته باشیم.

پارادایم نوعی جهان بینی است که ماهیت "جهان" جایگاه فرد در آن و دامنه ی روابط احتمالی او نسبت به جهان و اجزاء آن را مشخص می کند، همانطور که علم الهیات و علم کیهان شناسی چنین می کند. باورهای موجود در پاردایم ها از آن جهت اساسی و بنیادی اند که با ایمان پذیرفته می شوند و هیچ راهی برای اثبات حقیقی بودن آن ها و جود ندارد.

تئوری انتقادی بیانگر چندین مجموعه پارادایم جایگزین است که شامل نئو مارکسیسم، فمنیسم، ماتریالیسم، و پژوهش مشارکتی بوده و سالهاست بوسیله صاحبنظران محور بحث وبررسی هستند. در حقیقت تئوری انتقادی ممکن است به سه حوزه ی فرعی : فراساختار گرایی، پست مدرنیزم وترکیبی از این دو تقسیم شود

ارکان اثبات گرایی

هستی شناسی: در این هستی شناسی فرض می شود که یک واقعیت قابل درک وجود دارد که از طریق سازوکارها و قوانین طبیعی تغییر ناپذیر، قابل درک است.

شناخت شناسی: دوگانه گرایی و عینیت گرایی. چنین فرض می شودکه پژوهشگر و "پدیده مورد بررسی" وی دو مقوله مجزا از هم هستند وپژوهشگر می تواند بدون این که بر پدیده ی مورد بررسی تاثیر بگذارد یا از آن تأثیر بپذیرد آن را مورد مطالعه قرار دهد؛ تا زمانی که محقق دقیقاً فرآیند علمی پژوهش را دنبال کند ارزش ها و تعصبات پژوهشگر بر مطالعه ی پدیده تأثیر نخواهند گذاشت.

ارکان فرا اثبات گرایی

هستی شناسی : رئالیسم انتقادی هستی شناسی پارادایم فرا اثبات گرایی معتقد است که واقعیت وجود دارد اما به علت ناقص بودن سازوکارهای ذهنی انسان و ماهیت تعاملی پدیده ها با یکدیگر واقعیت به صورت ناقص درک می شود روش شناسی: تجربه گرایی و دستکاری اصلاح شده. تأکید بر تکثر انتقادی (گونه اصلاح شده ای از تکثر گرایی) به عنوان شیوه یا را ابطالپذیری (نه تأیید پذیری) فرضیه ها متمرکز است شناخت شناسی: ذهنیت گرایی وتعاملی. فرض می شود که پژوهشگر و پدیده مورد بررسی به طور تعاملی با هم پیوند دارند وارزشهای پژوهشگر و سایرین بر پدیده مورد بررسی تأثیر می گذارد.

روش شناسی:

گفتگو وبحث دیالکتیکی ماهیت تعاملی پژوهش مستلزم گفتمان بین پژوهشگر و آزمودنی های پژوهش است؛ گفتگو باید ماهیتاً دیالکتیکی باشد تا سوء برداشت ها و غفلت ها به نوعی آگاهی تبدیل شود و پی برده شود که چگونه ساختار ممکن است تغییر داده شود و کنش های لازم برای تأثیرگذاری بر تغییر درک شود.

شناخت شناسی : ذهنی گرایی و تعاملی بودن پژوهشگر و پدیده مورد بررسی چنان بهم پیوند خورده اند که بی تردید یافته های پژوهش ماحصل این پیوند است یعنی از طریق این پیوند خلق می شوند. بنابراین تمایز متعارف بین هستی شناسی و شناخت شناسی رد مورد تئوری انتقادی اجتناب ناپذیر می شود. روش شناسی: هرمونتیکی و دیالکتیکی. ماهیت متغیر و شخصی سازه های اجتماعی، دلالت برآن دارد که سازه های فردی می تواند فقط از طریق تعامل بین ومیان پژوهشگر و پاسخ دهندگان ظهور یافته و پالایش شود

رابطه نظریه و عمل

نظریه ها برای مدیران روش تفکری منسجم در مورد رویدادها فراهم می سازند .مدیریت به عنوان هنر وعلم کاربرد دانش در مشکلات اداری وسازمانی ، نیاز مند استفاده از نظریه های مناسب برای درک عمیق تر مشکلات روزمره مدیریت وسازمان به منظور ارائه را ه حلهای علمی برای رفع آنها ست. مدیر با توسل به نظریه های مناسب می تواند ریشه مشکلات راشناسایی وفرضیه هایی را برای عملی پیشنهاد کند.

نظریه به عنوان فرایندی روشمند می تواند تحلیل موفقیتها و شکستهای برنامه‌های مختلف را ارائه کرده ومدیر را از روش « آزمون وخطا » باز دارد .مدیر برای توجیه نوع ومیزان مداخلات خود در فعالیتهای مختلف مدیریتی وسازمانی نیازمند ، استفاده از نظریه به عنوان یک ساخت نمادین است.

به کار بستن نظریه‌ها توسط مدیران موجب توسعه مدل‌های ذهنی می‌شود که این فرایند خود موجب افزایش اثر بخشی مداخلات مدیر در امور مختلف و نیز فهم و درک مناسب رفتارهای مختلف و علل آن می‌شود.استفاده از نظریه‌ها موجب ایجاد یک تصویر بزرگ می‌شود که تبیین کننده و نشان دهنده مسائل، ابعاد و مشکلات مدیریتی و سازمانی در قالب جامع آن برای مدیران است.

امروزه مدیریت یکی از حوزه‌های در حال پیشرفتی است که به طرز فزاینده‌ای متکی به رشد بنیادهای تئوریک است. تحقیقات نظریه‌مدار می‌تواند اساس و تکیه گاه موثری برای پیشرفت و بهبود «عمل مدیریتی» فراهم سازد، بنابراین برای پیشرفت در عمل مدیریت، نیازمند توسعه نظریه و کاربرد مناسب آن هستیم.

زمانی می‌توان شاهد حرفه‌ای شدن مدیر در عمل و فعالیت حرفه‌ای اش بود که تحقیقات علمی و بنیانهای نظری از این جریان حرفه‌ای شدن حمایت کنند

وجود نظریه ‌های عملی در کنار نظریه ‌های شخصی و ضمنی مدیران می‌تواند باعث افزایش کارایی مدیران درمهارتهای مختلف فنی،انسانی و ادراکی شود. نظریه با ایجاد یک سیستم توصیفی موجب ارتباط اطلاعات مختلف و پراکنده

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت مفهوم استعاره،نظریه و تئوری های سازمانی


پاورپوینت-مفهوم-استعاره-نظریه-و-تئوری-های-سازمانی
پاورپوینت مفهوم استعاره،نظریه و تئوری های سازمانی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 110
حجم فایل: 338
قیمت: 6500 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد مفهوم استعاره،نظریه و تئوری های سازمانی در 110 اسلاید زیبا شامل مقدمه،تعریف، مفهوم استعاره،نظریه و تئوری های سازمانی،استعاره و تئوری های سازمانی در مدیریت پیشرفته سازمانی, استعاره‌های سازمانی,محدودیتهای استعاره ها,انواع استعاره های سازمان,استعاره فرهنگ,مدیریت سازمانی،نظریه سازمانی،تئوری سازمانی،استعاره سازمانی،انواع استعاره های سازمان و...و منابع می باشد.

وضعیت فعلی نظریه های سازمانی به قدری بحرانی است‌که علاوه بر مشکل«جنگل نظریه ها» که در دهه60 قرن بیستم توسط هارولدکنتز اعلام شد، از نظر محتوا نیز هر کدام از نظریه ها مشکلات عدیدهای درمعانی، مفاهیم کلیدی، گزاره تفاسیر و غیره خواهند داشت.

استعاره این امکان را فراهم می آورد تا یک تجربه با شباهت به یک تجربه دیگر، شناسایی شوند؛ مثلا زمانی که زندگی را به یک جاده طولانی و پر پیچ و خم تشبیه می‌کنند از سختیهای جاده برای درک بهتر سختیهای زندگی بهره برده شده است استعاره در فرهنگ لغات به معنی "به عاریت گرفتن" می‌باشد. در واقع یک صنعت ادبی است که از‌ ویژگی‌های مشترک دو پدیده برای توضیح ابعاد نامأنوس پدیده دیگر استفاده می‌شود. صاحبنظران مدیریت از آن تعاریف گوناگونی ارائه کرده‌اند. الوانی استعاره را توصیفی می‌داند که از تشبیه یک پدیده به پدیده ای دیگرکه دارای وجوه مشترکی هستند، به روشن شدن ذهن فرد کمک می‌کند. صاحبنظر دیگری استعاره را اینگونه تعریف می‌کند، استعاره‌ها نگاره ها و نقش هایی هستند که از طریق آنها می¬توان به ماهیت سازمانها پی برد

تضادها و مغایرتها و پراکندگیها در شکل نظریه های سازمانی، و علایم « بحران هویتی» در محتوای آنها وجود دارد که نظریه های سازمانی به ویژه از دهه 90 قرن نوزدهم میلادی به آن مبتلا شده اند. در نتیجه، برای روشن کردن، تجزیه و تحلیل و چگونگی رویارویی با چنان بحران نظری، نگاهی اجمالی به مبانی فکری و فلسفی راهگشا خواهد بود.

بنابه اشارات بالادر رابطه عوامل تأثیرگذار بر ذهنیت نظریه پرداز جا دارد به تعریف معرفت علمی از دید مولکی بپردازیم، وی اظهار می دارد که معرفت علمی ضرورتاً روایتی از جهان مادی عرضه می دارد که به میانجیگری منابع فرهنگی موجود قابل دستیابی است و این منابع به هیچ وجه قطعی و مسلم نیستند.

تئوری وجایگاه آن در مدیریت

امروزه بسط گسترش دانش بشری چه در علوم طبیعی و چه در علوم انسانی به قدری فراگیر، سریع و پیچیده است که دیگر ارائه دانش و به صورت خطی ممکن نیست و لذا تجارب و دانش مکتسبه در رشته های گوناگون نظریه پردازی و در قالب نظریه ارائه می شود

بسیاری از نظریه ها برای مطالعه جنبه های ایستای سازمان طرح شده اند.

همه نظریه ها بر اساس واحد تحلیلی که برای بررسی و پژوهش انتخاب می شود فرق می کنند

با توجه به اینکه هم نظریه های کلاسیک سازمان و هم نظریه های جدیدتر هنوز مورد انتقاد و آزمون قرار می گیرند، نمی توان همواره از یک نظریه سازمانی برای مطالعه سازمانهای گوناگون و یا همه جنبه ها و ابعاد مختلف سازمان و کارکردها و رفتارهای سازمانی سود جست

نظریه های نمادگرا، سازمان به مثابه "فرهنگ " درنظر گرفته و مدیر نیز به منزله "یک مظهر فرهنگی" که می خواهد سمبل و نماد سازمان باشد، مد نظر قرار می گیرد.

در نظریه های فرانوگرا سازمان را به مثابه "یک تصویرشکل گرفته از قطعات مجزا" در نظر گرفته و مدیر را نیز به منزله "یک نظریه پرداز هنرمند" مد نظر قرار می دهد، هنر مندی که اجزایی منفصل را برای دستیابی به یک تصویر منسجم کنار هم می چسباند و آن ها را ترکیب می کند و طرح کلی را متناسب با تصویری که در ذهن خویش دارد، شکل می دهد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت استانداردهای حسابداری ایران


پاورپوینت-استانداردهای-حسابداری-ایران
پاورپوینت استانداردهای حسابداری ایران
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 320
حجم فایل: 6347
قیمت: 16000 تومان

بخشی از متن:
پاورپوینت استانداردهای حسابداری ایران

شامل 32 فایل پاورپوینت قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان


1نحوه ارائه صورتهای مالی
2صورت جریان وجوه نقد
3درآمد عملیاتی
4(ذخایر,بدهیهای احتمالی و داراییهای احتمالی(تجدید نظر شده 1384
5(رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه (تجدید نظر شده 1384
6گزارش عملکرد مالی
7حسابداری مخارج تحقیق و توسعه
8حسابداری موجودی مواد و کالا
9حسابداری پیمانهای بلندمدت
10حسابداری کمکهای بلاعوض دولت
11(حسابداری داراییهای ثابت مشهود(تجدید نظر شده 1386
12(افشای اطلاعات اشخاص وابسته (تجدید نظر شده 1386
13حسابداری مخارج تأمین مالی
14نحوه ارائه داراییهای جاری و بدهیهای جاری
15حسابداری سرمایه گذاریها
16تسعیر ارز
17(داراییهای نامشهود ( تجدید نظر شده 1386
18(صورتهای مالی تلفیقی و حسابداری سرمایه گذاری در واحدهای تجاری فرعی ( تجدید نظر شده 1384
19(ترکیبهای تجاری ( تجدید نظر شده 1384
20حسابداری سرمایه گذاری در واحدهای تجاری وابسته
21حسابداری اجاره ها
22گزارشگری مالی میان دوره ای
23حسابداری مشارکتهای خاص
24گزارشگری مالی واحدهای تجاری در مرحله قبل از بهره برداری
25گزارشگری برحسب قسمتهای مختلف
26فعالیتهای کشاورزی
27طرحهای مزایای بازنشستگی
28فعالیتهای بیمه عمومی
29فعالیتهای ساخت املاک(1386)
30سود هر سهم(1388)
31داراییهای غیرجاری نگهداری شده برای فروش و عملیات متوقف شده (1388)
32کاهش ارزش داراییها

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

جزوه کامل مسائل جاری در حسابداری


جزوه-کامل-مسائل-جاری-در-حسابداری
جزوه کامل مسائل جاری در حسابداری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 246
حجم فایل: 2079
قیمت: 8000 تومان

بخشی از متن:
جزوه کامل مسائل جاری در حسابداری

به تعداد 246 صفحه ورد قابل ویرایش مناسب جمع بندی و مرور ایام امتحانات

شامل مباحث زیر می باشد.

مغایرتهای بین استانداردهای حسابداری ایران و قانون مالیاتهای مستقیم 2
تحقیقات مبتنی بر بازار سرمایه 20
مدیریت سود 29
ارزشیابی دارائیها 36
تئوری نمایندگی 54
حسابداری منابع انسانی 72
حسابداری اجتماعی 92
حسابداری محیط زیست 104
خصوصی سازی 124
فرآیند تدوین استانداردها 147
تولید چابک و ناب 164 کلیاتی در مورد افشا 191
تئوری مالی رفتاری 222
تلفیق 228

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

مقاله ترجمه شده اختلال شخصیت پارانویایی


مقاله-ترجمه-شده-اختلال-شخصیت-پارانویایی
مقاله ترجمه شده اختلال شخصیت پارانویایی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 19
قیمت: 15000 تومان

بخشی از متن:
اختلال شخصیت پارانویایی

چکیده
اختلال شخصیت پارانوئید بی اعتمادی و سوءظن نسبت به دیگران به طوری که انگیزه های آنان پلید و مغرضانه تفسیر می شود. این اختلال از اوایل بزرگسالی آغاز شده و در زمینه های مختلف تظاهر می کند .
اختلال شخصیت پارانویایی یک وضعیت مزمن و فراگیر است که مشخصه‌اش الگوهای مخّرب فکری، رفتاری و کارکردی است. حدس زده می‌شود که این اختلال در یک تا دو درصد بالغین وجود داشته باشد. عوارض این اختلال غالباً مشابه اسکیزوفرنی هستند و برخی پژوهش‌ها نشان می‌دهد که احتمال وجود پیوندی ژنتیکی بین این دو اختلال وجود دارد. افرادی که دچار این نوع اختلالات شخصیت هستند بیشتر در معرض خطر افسردگی و هراس از مکان‌های باز قرار دارند.

Paranoid Personality Disorder
Abstract
Paranoid personality disorder distrust and suspicion towards others so that their motives are evil and biased interpretation. The disorder begins in early adulthood and is present in various fields.
Paranoid personality disorder is a chronic condition characterized by widespread and destructive patterns of thought, behavior and function. It is proposed that this disorder is present in one to two percent of adults. Complications of this disorder are often similar to schizophrenia and some studies indicate that there are likely genetic link between these two disorders. People with this personality disorder are more at risk of depression and Agoraphobia are.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

مقاله ترجمه شده اختلال شخصیت دوقطبی


مقاله-ترجمه-شده-اختلال-شخصیت-دوقطبی
مقاله ترجمه شده اختلال شخصیت دوقطبی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 20
قیمت: 12000 تومان

بخشی از متن:
اختلال شخصیت دوقطبی

چکیده
اختلال دوقطبی که گاهی اوقات به نام جنون ادواری نیز خوانده می شود، با نوسانات خلقی که طیف وسیعی از افسردگی تا اوج دیوانگی و شیدایی (مانیا) را در بر می گیرد، در ارتباط است. وقتی که دچار افسردگی می شوید، ممکن است در انجام بسیاری از فعالیت ها احساس غم و نا امیدی و از دست دادن علایق یا لذت ها با شما همراه باشد و در زمانی دیگر که خلق و خویتان در جهتی دیگر تغییر کرد، ممکن است احساس سرخوشی و پر انرژی بودن به شما دست دهد. تغییرات خلقی ممکن است تنها چند بار در سال و یا اغلب و بصورت چند بار در روز اتفاق بیافتد. در برخی موارد نیز، اختلال دوقطبی بطور همزمان با نشانه های افسردگی و مانیا همراه است.

Abstract
Bipolar disorder, sometimes called manic-depressive disorder is also called, with mood swings that range from depression to mania and manic highs (mania) and on the covers, in the relationship. full of energy and you lose. Mood changes may be only a few times a year and often several times a day just happen. In some cases, bipolar disorder and mania associated with depressive symptoms at the same time. Although bipolar disorder is a long-term illness and destructive, you can follow a systematic treatment of the disease with medications and psychotherapy control.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

مقاله ترجمه شده اختلالات افسردگی


مقاله-ترجمه-شده-اختلالات-افسردگی
مقاله ترجمه شده اختلالات افسردگی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 19
حجم فایل: 18
قیمت: 8500 تومان

بخشی از متن:
اختلالات افسردگی
چکیده
اختلالات افسردگی جزو اختلال‌های خلقی محسوب می‌شود. افسردگی به هر شکل دیده شود، شیوه دید فرد از خود، از دیگران و از دنیا را تعریف می‌کند. افسردگی قدرت قضاوت را تضعیف می‌کند و باعث رفتارهای نامعقول می‌شود. در هر یک از موارد، بیمار نمی‌تواند زندگی روزمره عادی داشته باشد. افسردگی می‌تواند، باعث ابتلاء بیمار به انواع بیماری‌های جسمی و روانی شود.

Abstract
Depression is a mood disorder. Depression can be seen in any way, way view of oneself, of others and of the world defines. Depression weakens your judgment and irrational behavior is caused. In each of the cases, the patient can have a normal daily life. Depression can cause a variety of physical ailments and mental suffering to the patient.
More depressive disorder starts in the fourth decade of life, although its prevalence rate of all ages, even in young people 20 to 30 years there. Depression can lead to lack of focus and accountability in life, so depressed person may lose control and their desire to continue living, depression causes a person to enjoy life. Depressed person toward cynicism, criticism, lack of confidence and reduce feelings and imagination directed.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود فایل لیزر طراحی جعبه اژدها با کورل دراو


دانلود-فایل-لیزر-طراحی-جعبه-اژدها-با-کورل-دراو
دانلود فایل لیزر طراحی جعبه اژدها با کورل دراو
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 117
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
طراحی کورل دراو برای دستگاه لیزر
طرح ججعبه اژدها با چوب ام دی اف سه میل
تمامی توضیحات داخل فایل داده شده

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود فایل لیزر سطل چوبی با کورل دراو


دانلود-فایل-لیزر-سطل-چوبی-با-کورل-دراو
دانلود فایل لیزر سطل چوبی با کورل دراو
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 76
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
طراحی کورل دراو برای دستگاه لیزر
طرح سطل با چوب ام دی اف سه میل
تمامی توضیحات داخل فایل داده شده

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود فایل لیزر جا دستمال کاغذی چوبی فایل کورال دراو


دانلود-فایل-لیزر-جا-دستمال-کاغذی-چوبی-فایل-کورال-دراو
دانلود فایل لیزر جا دستمال کاغذی چوبی فایل کورال دراو
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 121
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
طراحی کورل دراو برای دستگاه لیزر
طرح جادستمال کاغذی با چوب ام دی اف سه میل
تمامی توضیحات داخل فایل داده شده

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

شرح لمعه دمشقیه شهید ثانی-کتاب اول


شرح-لمعه-دمشقیه-شهید-ثانی-کتاب-اول
شرح لمعه دمشقیه شهید ثانی-کتاب اول
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 312
حجم فایل: 2069
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
جلد اول این اثر در باب متاجر شامل فصول:
فصل اول:موضوع تجارت
فصل دوم:عقد بیع و آداب آن
فصل چهارم:فروختن میوه ها
فصل پنجم:بیع صرف
فصل ششم:بیع سلف
فصل هفتم:اقسام بیع از لحاظ خبر دادن بایع
فصل هشتم:ربا
فصل نهم:خیارات
فصل دهم:احکام بیع
و مبحث اقاله

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

طرح تکثیر و پرورش آبزیان


طرح-تکثیر-و-پرورش-آبزیان
طرح تکثیر و پرورش آبزیان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 100
حجم فایل: 85
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
مقدمه

تاریخچه تکثیر و پرورش ماهی

اهداف و انگیزه های پرورش ماهی :

نیاز بازار و توجیه اقتصادی

محاسن اساسی پرورش ماهی از نظر زیست شناختی

اهمیت اقتصادی پرورش و تولید ماهی

وضعیت پرورش ماهی در ایران

تکثیر و پرورش ماهی به منظور حفظ ذخایر آنها در دریا :

مهمترین گونه های پرورشی ماهیان سردابی :

انواع ماهی قزل آلا و زیست شناسی آن :

نیار جامعه :

فواید ماهی در سلامت انسان :

محافظت در برابر حملات قلبی و سکته :

شرایط لازم جهت اخذ مجوز :

مراحل قانونی

مدت اعتبار پروانه موافقت اصولی :

مدت اعتبار پروانه تأسیس :x`

تعهدات و وظایف دارنده پروانه بهره برداری :

برآورد میزان سرمایه و منابع تأمین آن :

مراحل قانونی :

امکانات و تجهیزات و شرایط مکانی مناسب

اصول احداث مزارع پرورش ماهیان سردآبی

مزایای چشمه ها :

انواع چشمه ها :

مزایای قناتها :

معایب قناتها :

چاههای آرتزین :

محاسن

معایب :

چاههای غیر آرتزین :

محاسن :

معایب :

آب مورد نیاز مزارع پرورشی قزل آلای رنگین کمان

سیستم آبرسانی

بافت خاک :

شیب زمین :

محیطهای مختلف پرورش ماهی قزل آلا :

استخرهای بتونی مستطیل شکل :

استخرهای بتونی مکعبی (مربع شکل ) :

عملیات احداث مزرعه

چگونگی استفاده از مصالح

روش تهیه بتون با عیارهای مختلف و کاربرد آنها :

زیرسازی :

استخرهای بیضی شکل :

استخرهای گرد بتونی :

حوضچه های فایبر گلاس :

حوضچه های فلزی پیش ساخته :

محیط های محصور :

اختصاصات ماهیان سردآبی

تأسیسات فیلتراسیون و رسوبگیر

مراحل و فرآیند انجام کار

روشهای مختلف پرروش ماهی

استخرهای پرورش ماهی قزل آلا :

حمل ماهی در مخازن کوچک :

حمل ماهی در مخازن بزرگ :

ماهی دار کردن استخر به وسیلة نوزادان تازه به تغذیه افتاده :

پرورش نوزادان تازه به تغذیه افتاده :

غذای مرطوب :

مصرف غذای خشک :

تغذیه ماهی قزل آلا رنگین کمان :

هضم و جذب غذا :

پروتئین و اسیدهای آمینه مورد نیاز ماهی قزل آلا :

کربوهیدراتها یا قندها :

وظایف اصلی کربوهیدراتها در بدن ماهیان شامل :

عناصر معدنی :

ویتامینها :

به دو صورت دستی و اتوماتیک انجام می شود :

فواید رقم بندی عبارتند از :

بیماری و استرس

تعریف بیماری :

خلاصه شرایط بیمه ماهیان سردابی

طرح توجیهی احداث استخرهای دو منظوره برای پرورش ماهی قزل آلا با استفاده از منابع آب کشاورزی

طرح توسعه و نوآوری

دما

نور

تشخیص ماهیان نر و ماده و رسیدگی جنسی آنها :

انکوباسیون

انکوباتورهای جعبه ای :

انکوباتورهای سینی شکل :

انکوباتورهای چکه ای :

لارو و بچه ماهیان انگشت قد :

مشکلات در پرورش ماهی قزل آلا

پرندگان ماهیخوار :

پستانداران آبزی

خطر سرقت محصولات تولیدی

ماهیان وحشی

آلودگی های صنعتی ، کشاورزی

آلودگیهای شهر ی

ورود هرز آبهای سطحی ناشی از ذوب برفها

ورود سیلابها به داخل منبع آبی

تغییرات PH آب

درجه حرارات آب

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

بتن و انواع آن


بتن-و-انواع-آن
بتن و انواع آن
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 100
حجم فایل: 4474
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
مقدمه :اثرات مثبت کاربرد الیاف فولادی به شرح ذیل می باشد:بتون مسلح به الیاف فولادیمزایای بتون الیافیمقاومت خمشیمقاومتفشاریمقاومت کششیمقاومت در برابر خستگیمقاومت در برابر بارهای ضربه ایخزش و جمع شدگی دراز مدتجمع شدگی خمیری بتنوزن مخصوصطاقت و ضریب بتون الیافیخواص بتون مسلح به الیاف فولادیانواع الیاف و الیاف فولادیمقاومت نهائی بتون الیافیمقاومت استاتیکیمقاومت خمشیمقاومت پیچشیمقاومت برشیمقاومت ترک خوردگیپوسیدگی و زنگ زدگی الیاف فولادیمقاومت اصطکاکی و لغزشیمقاومت سایشیخوردگی الیاف فولادی در بتنطاقت بتون الیافیکاربردهای بتون مسلح به الیاف فولادیبتون پرتابیروشهای مخلوط کردنجاگذاریروش طرح اختلاط برای بتن دارای الیافتولید بتن سبک از پسمانده های هسته ای برای کاهش تشعشعاتمقابله با خوردگی بتنبرای نخستین بار در کشور بتن غلطکی RCCP با موفقیت اجرا شدخواص کامپوزیت های FRP
بررسی اثر دوده سیلیسی بر سازه های بتنیبلوک های بتنی بدون ملاتبتن های اسفنجیتاریخچه و وضعیت موجود تولید AAC در جهانمواد اولیه و کلیات تولید بتن گازی (AAC)خواص بتن گازیجرم حجمی:مقاومت فشاری :جمع شدگی ناشی از خشک شدن:بررسی تولیدات بتن گازی در کشورنتایج مطالعه بر روی بتن های گازی :- بتن کفی (Foam Concete)ویژگی های عمده فوم بتنکاربرد فوم بتن در ساختمانبرنامه آزمایش هامصالح بکار رفتهطرح اختلاطتحلیل نتایج آزمایشهامقاومت فشاریجذب آب مویینجمع شدگی ناشی از خشک شدننتایج مطالعه بر روی بتن کفینقش مواد افزودنی (مواد دارای خواص سیمانی ) در بتن اسفنجی- بتن کفی (Foam Concrete)ویژگی های عمده فوم بتنکاربرد فوم بتن در ساختمانبرنامه آزمایش هامصالح بکار رفتهطرح اختلاطتحلیل نتایج آزمایشهامقاومت فشاریجذب آب مویینجمع شدگی ناشی از خشک شدننتایج مطالعه بر روی بتن کفی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

شرح لمعه دمشقیه شهید ثانی-کتاب سوم


شرح-لمعه-دمشقیه-شهید-ثانی-کتاب-سوم
شرح لمعه دمشقیه شهید ثانی-کتاب سوم
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 207
حجم فایل: 1208
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
جلد سوم از این اثر نفیس شامل ههشت باب میباشد:
باب شرکت
باب مضاربه
باب ودیعه
باب عاریه
باب مزارعه
باب مساقات
باب شفعه
باب جعاله

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

شرح لمعه دمشقیه شهید ثانی-کتاب پنجم


شرح-لمعه-دمشقیه-شهید-ثانی-کتاب-پنجم
شرح لمعه دمشقیه شهید ثانی-کتاب پنجم
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 304
حجم فایل: 1798
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
جلد پنجم از این اثر نفیس شامل دو باب که از کاربردی ترین بخش های کتاب حاضر می باشد:
باب وصایا
باب ارث

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

شرح لمعه دمشقیه شهید ثانی-کتاب دوم


شرح-لمعه-دمشقیه-شهید-ثانی-کتاب-دوم
شرح لمعه دمشقیه شهید ثانی-کتاب دوم
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 215
حجم فایل: 1303
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
جلد دوم از این اثر نفیس شامل هفت باب میباشد:
باب دین
باب رهن
باب حجر و ورشکستگی
باب ضمان
باب حواله
باب کفالت
باب صلح

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پروژه آماده: طراحی کتابخانه الکترونیکی با استفاده از زبان برنامه نویسی تحت وب PHP و زبان پایگاه داده


پروژه-آماده-طراحی-کتابخانه-الکترونیکی-با-استفاده-از-زبان-برنامه-نویسی-تحت-وب-php-و-زبان-پایگاه-داده
پروژه آماده: طراحی کتابخانه الکترونیکی با استفاده از زبان برنامه نویسی تحت وب PHP و زبان پایگاه داده
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 119
حجم فایل: 5432
قیمت: 10100 تومان

بخشی از متن:
امروزه گستردگی جوامع ، نیازهاو کثرت وابستگی مردم را به یکدیگر ،شرایط جدیدی را فراهم آورده که گذران امور با روش های سنتی را غیر ممکن می سازد.
بشر روزگارانی را گذرانده که به حداقل جمعیت بر روی کره زمین، زندگی کرده و تنها نیازش خوراک و پوشاک بوده است. گذشت زمان و افزایش نیاز ها و لزوم برقراری ارتباط بیشتر، موجب پیدایش زبان ایما و اشاره و سپس نقاشی و خط گردید.
بسیار زمان گذشت تا بشر نسبت به ثبت و ضبط منظور خودش ، در قالب کلمات نوشتاری اقدام کرد و حساب ها را ثبت نمود.
اکنون ارتباط آموزشی، اداری، تجاری و... هر کدام دنیایی از مفاهیم و اعداد و روابط را در درون خود دارد که بدون ثبت و ضبط دقیق و سازمان یافته آنها و بکارگیری علم و فن آوری، استفاده از آنها غیر ممکن است. آنچه در این پایان نامه ارائه می شود کوششی است برای سریعتر انجام شدن عمل امانت گرفتن کتاب از کتابخانه و همچنین کاستن از رفت و آمد های بیهوده.
پس از تعریف صورت پروژه، انتخاب ابزار و محیط مناسب برای پیاده سازی طرح مورد نظر، در اولویت قرار گرفت که بعد از مطالعات صورت گرفته، تصمیم گرفتیم که از زبان برنامه نویسی تحت وبPHP و زبان پایگاه داده MySql استفاده کنیم.
در فصل های مختلف این پایان نامه، مراحل طراحی و پیاده سازی سیستم کتابخانه الکترونیک شرح داده شده است.
در فصل اول به معرفی نرم افزار های مورد استفاده در این پروژه پرداختیم. در فصل دوم، امکان سنجی سیستم و مراحل دقیق طراحی سیستم بیان شده است. در فصل سوم جداول پایگاه داده و روابط بین آنها و تشریح کد، شرح داده شده است.فصل چهارم پیوست(نمایی از سایت)می باشد

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت طراحی تمرین در فوتبال


پاورپوینت-طراحی-تمرین-در-فوتبال
پاورپوینت طراحی تمرین در فوتبال
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: PPT
تعداد صفحات: 61
حجم فایل: 1181
قیمت: 10100 تومان

بخشی از متن:
عنوان: طراحی تمرین در فوتبال
قالب: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 61
فوتبال فعالیتی تناوبی است که رفتار بازیکنان و تیم ها دارای ماهیتی بسیارغیرقابل پیش بینی است.
فوتبال ورزشی تناوبی شامل دوره های زمانی کوتاه حرکات شدید با دوره های استراحت فعال و غیر فعال در طول فعالیت ( 90 دقیقه ) است.
دوهای سرعت، دویدن های آرام، ضربه زدن ها، پرش ها، حرکات روبه پهلو وپشت، تکل ها، شتاب گیری ها، کاهش شتاب ها، تغییر جهت ها و راه رفتن ها اجزاء بازی فوتبال را تشکیل می دهند.
نیازهای جسمانی بازی به سطح مسابقه، روش بازی، پست بازی، مسئولیت‌ها و ویژگی‌های محیطی بستگی دارد و برای هر فرد متفاوت است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.