ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
بخشی از متن:
ارزشیابی توصیفی الگویی کیفی است که سعی می کند به عمق و کیفیت یادگیری همه جانبه دانش آموزان توجه کند و توصیفی از وضعیت یادگیری آنها ارائه دهد که موجب اصلاح و بهبود و توسعه مهارت ها، دانش ها و نگرش های دانش آموزان می شود.
» فهرست مطالب:
ارزشیابی توصیفی
اهداف ارزشیابی توصیفی
ابزار های ارزشیابی توصیفی
ویژگیهای ارزشیابی توصیفی
گام های اجرایی ارزشیابی توصیفی
گام اول (شناخت اهداف و انتظارات آموزشی و نشانه های تحقق آن)
گام دوم (جمع آوری اطلاعات)
گام سوم (تحلیل، تفسیر و داوری اطلاعات)
گام چهارم (تصمیم گیری)
گام پنجم (بازخورد)
محاسن ارزشیابی توصیفی
معایب ارزشیابی توصیفی
نتیجه گیری