فروشگاه اینترنتی نفیس فایل

خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی

فروشگاه اینترنتی نفیس فایل

خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی

نمونه سوال گرافیک کامپیوتر


نمونه-سوال-گرافیک-کامپیوتر
نمونه سوال گرافیک کامپیوتر
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 205
قیمت: 1500 تومان

بخشی از متن:
نمونه سوالات گرافیک کامپیوتری پیام نور مجموعه ای از نمونه سوالات پایان ترم درس گرافیک کامپیوتری می باشد که به صورت کاملا طبقه بندی شده در رشته مخصوص به خود و در یک فایل قرار داده شده است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

کتاب سخت افزار کامپیوتر


کتاب-سخت-افزار-کامپیوتر
کتاب سخت افزار کامپیوتر
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 1944
قیمت: 2500 تومان

بخشی از متن:
سخت‌افزار رایانه مجموعه‌ای از اجزای فیزیکی است که یک سیستم رایانه را تشکیل می‌دهند.سخت‌افزار رایانه به قسمت‌های فیزیکی و یا اجزای یک رایانه مانند صفحه نمایش، صفحه کلید، حافظه‌های رایانه، دیسک سخت،پردازنده و .....گفته می شود.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت آشنایی با آمار توصیفی


پاورپوینت-آشنایی-با-آمار-توصیفی
پاورپوینت آشنایی با آمار توصیفی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 653
قیمت: 6900 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت آشنایی با آمار توصیفی ، در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:
تعریف آمار:
جمع آوری
خلاصه کردن و طبقه بندی
تجزیه و تحلیل اطلاعات
کاربردها:
توصیف وضع کنونی
مقایسه وضع کنونی با گذشته
مقایسه وضع خود با دیگران
پیش بینی وضع آینده
سنجش ارتباطات و اثرات
یافتن نقاط قوت و ضعف

آمار توصیفی و استنباطی::
خلاصه کردن و توصیف خصوصیات مهم جامعه یا نمونه مورد بررسی
و
تعمیم ها، استنباط ها و نتیجه گیری ها بر اساس نمونه مورد مطالعه برای جامعه مورد نظر
و...

فهرست مطالب:
آمار توصیفی و استنباطی
جدول‌های آماری
نمودارهای آماری
شاخص‌های مرکزی
شاخص‌های پراکندگی

این فایل با فرمت پاورپوینت در 27 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر


تجزیه-وتحلیل-نسبت-های-مالی-و-سیستم-مدیریتی-بهبود-مستمر
تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 50
حجم فایل: 261
قیمت: 6600 تومان

بخشی از متن:
این تحقیق در مورد تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر در 50 صفحه و در قالب ورد و شامل تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر ،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی،نسبت‌های مالی چیست،نسبت‌های نقدینگی،نسبت جاری،مقایسه نسبت جاری و آنی ،صورتهای مالی اصلی ،ترازنامه و صورت سود و زیان ،نسبتهای سودآورینسبت پرداخت سود سهام،سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،بهبود مستمر چیست،کایزن،انواع بهبود،الگوهای بهبود بهره وری ،موانـع ارتـقاءبهـره‌وری،استراتژی کایزن،سیستم مدیریتی بهبود مستمر ،کایزن چیست و غیره می باشد.

فهرست

مقدمه. 3
نسبت‌های مالی. 3
فهرست نسبت های مالی. 3
نسبت‌های فعالیت. 5
نسبت‌های اهرمی. 6
نسبت‌های ارزش‌گذاری و رشد 7
نتیجه‌گیری. 8
نسبت‌های مالی چیست؟ 8
طبقه‌بندی کلی نسبت‌های مالی: 8
نسبت جاری: 9
نحوه محاسبه نسبت: 9
تجزیه‌وتحلیل نسبت: 9
استفاده‌کنندگان از نسبت جاری: 10
نحوه محاسبه نسبت: 11
انواع نسبت‌های نقدینگی. 13
تجزیه‌وتحلیل نسبت: 14
نسبت سود عملیاتی: 14
نسبت بازده ارزش ویژه: 15
نسبت بازده دارایی‌ها: 16
هدف از تغییر*. 18
بهبود مستمر. 19
متدولوژیهای بهبود مستمر. 21
کایزن چیست؟ 23
بهبود مستمر و تدریجی با بهره گیری از مشارکت کارکنان. 23
مدیریت و کایزن. 23
مدل مدیریت کایزنی. 24
اصول دمینگ 3. 24
مراحل اجرای کایزن عملی. 25
ساختار سلسله مراتبی تصمیم در سازمان. 27
‌اجرای نظام آراستگی. 29
نهضت برچسب قرمز. 30
تبلیغات. 33
سیستم مدیریتی ” بهبود مستمر” چیست؟ 41
کایزن چیست؟ 44
*رویکرد تحول سازمانی : 45
چرخه دمینگ: 48
تطور سازمانی *. 49
منابع. 51

مقدمه

برای تجزیه‌وتحلیل وضعیت مالی یک شرکت نمی‌توان فقط به صورت‌های مالی و ارقام آن اکتفا نمود. بلکه ایجاد ارتباط معنی‌دار میان مفاهیم و اقلام این صورت‌ها و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، دیدگاه جامع‌ و دقیق‌تری برای بررسی وضعیت فعلی شرکت و پیش‌بینی آینده آن به‌دست می‌دهد.

نسبت‌های مالی

نسبت‌های مالی، از ابزارهای سودمند در تعیین صورت‌های مالی شرکت‌ها به حساب می‌آید، که با در اختیار قرار دادن نسبت برخی از اقلام مهم حسابداری، درک درستی از واقعیت‌های مهم، در بازه نتایج عملیات و وضعیت مالی یک شرکت را بدست می‌دهند.

با بررسی و تحلیل نسبت‌های مالی می‌توان به آسیب شناسی فعالیت مالی یک شرکت نیز دست یافت. نسبت‌های مالی به چهار گروه عمده تقسیم می‌شوند:

نسبت‌های نقدینگی: این نسبت‌ها توانایی و قدرت شرکت در پرداخت بدهی‌های کوتاه مدت، در سر رسید را اندازه‌گیری می‌کنند.

نسبت‌های فعالیت: با این نسبت می‌توان میزان کارآیی یک شرکت را در کاربرد منابع خود اندازه‌گیری نمود.

نسبت‌های اهرمی: تامین نیازهای مالی از طریق ایجاد بدهی را نشان می‌دهد. در واقع این نسبت‌ها تعیین می‌کنند که شرکت تا چه حد نیازهای مالی خود را از منابع دیگران تامین نموده است.

نسبت‌های سودآوری: میزان موفقیت شرکت را در کسب سود و روش تامین آن از محل درآمد، فروش و سرمایه‌گذاری را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد

تحلیل نسبت های مالی با مقایسه‌ی دو قلم در صورت‌های مالی انجام می‌شود. نسبت نهایی می‌تواند به شیوه‌ای تفسیر شود که با تفسیر هر قلم به شکل جداگانه امکان‌پذیر نیست. نسبت های مالی را می‌توان براساس آنچه که اندازه‌گیری می‌کند؛ دسته‌بندی کرد: سودآوری، نقدینگی، فعالیت، اهرم، ارزش‌گذاری و رشد که هر کدام از آنها زیرمجموعه‌های خود را دارند.

فهرست نسبت های مالی

در اینجا فهرستی از نسبت های مالی مختلف معرفی می‌شود. در نظر داشته باشید که اکثر نسبت‌ها را می‌توان با ضرب کردن در عدد ۱۰۰، به درصد تبدیل کرد. هر نسبت به طور خلاصه معرفی می‌شود.

نسبت‌های سودآوری

این نسبت‌ها میزان ﻣﻮفقیت ﺷﺮﻛﺖ را درﻛﺴﺐ ﺳﻮد ﻣﻮرد ﺗﺠﺰیه و تحلیل ﻗﺮار می‌دﻫﺪ.

۱. نسبت سود ناخالص = سود ناخالص / فروش خالص

این نسبت میزان

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر


تجزیه-وتحلیل-نسبت-های-مالی-و-سیستم-مدیریتی-بهبود-مستمر
تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 50
حجم فایل: 261
قیمت: 6600 تومان

بخشی از متن:
این تحقیق در مورد تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر در 50 صفحه و در قالب ورد و شامل تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر ،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی،نسبت‌های مالی چیست،نسبت‌های نقدینگی،نسبت جاری،مقایسه نسبت جاری و آنی ،صورتهای مالی اصلی ،ترازنامه و صورت سود و زیان ،نسبتهای سودآورینسبت پرداخت سود سهام،سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،بهبود مستمر چیست،کایزن،انواع بهبود،الگوهای بهبود بهره وری ،موانـع ارتـقاءبهـره‌وری،استراتژی کایزن،سیستم مدیریتی بهبود مستمر ،کایزن چیست و غیره می باشد.

فهرست

مقدمه. 3
نسبت‌های مالی. 3
فهرست نسبت های مالی. 3
نسبت‌های فعالیت. 5
نسبت‌های اهرمی. 6
نسبت‌های ارزش‌گذاری و رشد 7
نتیجه‌گیری. 8
نسبت‌های مالی چیست؟ 8
طبقه‌بندی کلی نسبت‌های مالی: 8
نسبت جاری: 9
نحوه محاسبه نسبت: 9
تجزیه‌وتحلیل نسبت: 9
استفاده‌کنندگان از نسبت جاری: 10
نحوه محاسبه نسبت: 11
انواع نسبت‌های نقدینگی. 13
تجزیه‌وتحلیل نسبت: 14
نسبت سود عملیاتی: 14
نسبت بازده ارزش ویژه: 15
نسبت بازده دارایی‌ها: 16
هدف از تغییر*. 18
بهبود مستمر. 19
متدولوژیهای بهبود مستمر. 21
کایزن چیست؟ 23
بهبود مستمر و تدریجی با بهره گیری از مشارکت کارکنان. 23
مدیریت و کایزن. 23
مدل مدیریت کایزنی. 24
اصول دمینگ 3. 24
مراحل اجرای کایزن عملی. 25
ساختار سلسله مراتبی تصمیم در سازمان. 27
‌اجرای نظام آراستگی. 29
نهضت برچسب قرمز. 30
تبلیغات. 33
سیستم مدیریتی ” بهبود مستمر” چیست؟ 41
کایزن چیست؟ 44
*رویکرد تحول سازمانی : 45
چرخه دمینگ: 48
تطور سازمانی *. 49
منابع. 51

مقدمه

برای تجزیه‌وتحلیل وضعیت مالی یک شرکت نمی‌توان فقط به صورت‌های مالی و ارقام آن اکتفا نمود. بلکه ایجاد ارتباط معنی‌دار میان مفاهیم و اقلام این صورت‌ها و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، دیدگاه جامع‌ و دقیق‌تری برای بررسی وضعیت فعلی شرکت و پیش‌بینی آینده آن به‌دست می‌دهد.

نسبت‌های مالی

نسبت‌های مالی، از ابزارهای سودمند در تعیین صورت‌های مالی شرکت‌ها به حساب می‌آید، که با در اختیار قرار دادن نسبت برخی از اقلام مهم حسابداری، درک درستی از واقعیت‌های مهم، در بازه نتایج عملیات و وضعیت مالی یک شرکت را بدست می‌دهند.

با بررسی و تحلیل نسبت‌های مالی می‌توان به آسیب شناسی فعالیت مالی یک شرکت نیز دست یافت. نسبت‌های مالی به چهار گروه عمده تقسیم می‌شوند:

نسبت‌های نقدینگی: این نسبت‌ها توانایی و قدرت شرکت در پرداخت بدهی‌های کوتاه مدت، در سر رسید را اندازه‌گیری می‌کنند.

نسبت‌های فعالیت: با این نسبت می‌توان میزان کارآیی یک شرکت را در کاربرد منابع خود اندازه‌گیری نمود.

نسبت‌های اهرمی: تامین نیازهای مالی از طریق ایجاد بدهی را نشان می‌دهد. در واقع این نسبت‌ها تعیین می‌کنند که شرکت تا چه حد نیازهای مالی خود را از منابع دیگران تامین نموده است.

نسبت‌های سودآوری: میزان موفقیت شرکت را در کسب سود و روش تامین آن از محل درآمد، فروش و سرمایه‌گذاری را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد

تحلیل نسبت های مالی با مقایسه‌ی دو قلم در صورت‌های مالی انجام می‌شود. نسبت نهایی می‌تواند به شیوه‌ای تفسیر شود که با تفسیر هر قلم به شکل جداگانه امکان‌پذیر نیست. نسبت های مالی را می‌توان براساس آنچه که اندازه‌گیری می‌کند؛ دسته‌بندی کرد: سودآوری، نقدینگی، فعالیت، اهرم، ارزش‌گذاری و رشد که هر کدام از آنها زیرمجموعه‌های خود را دارند.

فهرست نسبت های مالی

در اینجا فهرستی از نسبت های مالی مختلف معرفی می‌شود. در نظر داشته باشید که اکثر نسبت‌ها را می‌توان با ضرب کردن در عدد ۱۰۰، به درصد تبدیل کرد. هر نسبت به طور خلاصه معرفی می‌شود.

نسبت‌های سودآوری

این نسبت‌ها میزان ﻣﻮفقیت ﺷﺮﻛﺖ را درﻛﺴﺐ ﺳﻮد ﻣﻮرد ﺗﺠﺰیه و تحلیل ﻗﺮار می‌دﻫﺪ.

۱. نسبت سود ناخالص = سود ناخالص / فروش خالص

این نسبت میزان

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر


تجزیه-وتحلیل-نسبت-های-مالی-و-سیستم-مدیریتی-بهبود-مستمر
تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 50
حجم فایل: 261
قیمت: 6600 تومان

بخشی از متن:
این تحقیق در مورد تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر در 50 صفحه و در قالب ورد و شامل تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر ،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی،نسبت‌های مالی چیست،نسبت‌های نقدینگی،نسبت جاری،مقایسه نسبت جاری و آنی ،صورتهای مالی اصلی ،ترازنامه و صورت سود و زیان ،نسبتهای سودآورینسبت پرداخت سود سهام،سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،بهبود مستمر چیست،کایزن،انواع بهبود،الگوهای بهبود بهره وری ،موانـع ارتـقاءبهـره‌وری،استراتژی کایزن،سیستم مدیریتی بهبود مستمر ،کایزن چیست و غیره می باشد.

فهرست

مقدمه. 3
نسبت‌های مالی. 3
فهرست نسبت های مالی. 3
نسبت‌های فعالیت. 5
نسبت‌های اهرمی. 6
نسبت‌های ارزش‌گذاری و رشد 7
نتیجه‌گیری. 8
نسبت‌های مالی چیست؟ 8
طبقه‌بندی کلی نسبت‌های مالی: 8
نسبت جاری: 9
نحوه محاسبه نسبت: 9
تجزیه‌وتحلیل نسبت: 9
استفاده‌کنندگان از نسبت جاری: 10
نحوه محاسبه نسبت: 11
انواع نسبت‌های نقدینگی. 13
تجزیه‌وتحلیل نسبت: 14
نسبت سود عملیاتی: 14
نسبت بازده ارزش ویژه: 15
نسبت بازده دارایی‌ها: 16
هدف از تغییر*. 18
بهبود مستمر. 19
متدولوژیهای بهبود مستمر. 21
کایزن چیست؟ 23
بهبود مستمر و تدریجی با بهره گیری از مشارکت کارکنان. 23
مدیریت و کایزن. 23
مدل مدیریت کایزنی. 24
اصول دمینگ 3. 24
مراحل اجرای کایزن عملی. 25
ساختار سلسله مراتبی تصمیم در سازمان. 27
‌اجرای نظام آراستگی. 29
نهضت برچسب قرمز. 30
تبلیغات. 33
سیستم مدیریتی ” بهبود مستمر” چیست؟ 41
کایزن چیست؟ 44
*رویکرد تحول سازمانی : 45
چرخه دمینگ: 48
تطور سازمانی *. 49
منابع. 51

مقدمه

برای تجزیه‌وتحلیل وضعیت مالی یک شرکت نمی‌توان فقط به صورت‌های مالی و ارقام آن اکتفا نمود. بلکه ایجاد ارتباط معنی‌دار میان مفاهیم و اقلام این صورت‌ها و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، دیدگاه جامع‌ و دقیق‌تری برای بررسی وضعیت فعلی شرکت و پیش‌بینی آینده آن به‌دست می‌دهد.

نسبت‌های مالی

نسبت‌های مالی، از ابزارهای سودمند در تعیین صورت‌های مالی شرکت‌ها به حساب می‌آید، که با در اختیار قرار دادن نسبت برخی از اقلام مهم حسابداری، درک درستی از واقعیت‌های مهم، در بازه نتایج عملیات و وضعیت مالی یک شرکت را بدست می‌دهند.

با بررسی و تحلیل نسبت‌های مالی می‌توان به آسیب شناسی فعالیت مالی یک شرکت نیز دست یافت. نسبت‌های مالی به چهار گروه عمده تقسیم می‌شوند:

نسبت‌های نقدینگی: این نسبت‌ها توانایی و قدرت شرکت در پرداخت بدهی‌های کوتاه مدت، در سر رسید را اندازه‌گیری می‌کنند.

نسبت‌های فعالیت: با این نسبت می‌توان میزان کارآیی یک شرکت را در کاربرد منابع خود اندازه‌گیری نمود.

نسبت‌های اهرمی: تامین نیازهای مالی از طریق ایجاد بدهی را نشان می‌دهد. در واقع این نسبت‌ها تعیین می‌کنند که شرکت تا چه حد نیازهای مالی خود را از منابع دیگران تامین نموده است.

نسبت‌های سودآوری: میزان موفقیت شرکت را در کسب سود و روش تامین آن از محل درآمد، فروش و سرمایه‌گذاری را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد

تحلیل نسبت های مالی با مقایسه‌ی دو قلم در صورت‌های مالی انجام می‌شود. نسبت نهایی می‌تواند به شیوه‌ای تفسیر شود که با تفسیر هر قلم به شکل جداگانه امکان‌پذیر نیست. نسبت های مالی را می‌توان براساس آنچه که اندازه‌گیری می‌کند؛ دسته‌بندی کرد: سودآوری، نقدینگی، فعالیت، اهرم، ارزش‌گذاری و رشد که هر کدام از آنها زیرمجموعه‌های خود را دارند.

فهرست نسبت های مالی

در اینجا فهرستی از نسبت های مالی مختلف معرفی می‌شود. در نظر داشته باشید که اکثر نسبت‌ها را می‌توان با ضرب کردن در عدد ۱۰۰، به درصد تبدیل کرد. هر نسبت به طور خلاصه معرفی می‌شود.

نسبت‌های سودآوری

این نسبت‌ها میزان ﻣﻮفقیت ﺷﺮﻛﺖ را درﻛﺴﺐ ﺳﻮد ﻣﻮرد ﺗﺠﺰیه و تحلیل ﻗﺮار می‌دﻫﺪ.

۱. نسبت سود ناخالص = سود ناخالص / فروش خالص

این نسبت میزان

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر


تجزیه-وتحلیل-نسبت-های-مالی-و-سیستم-مدیریتی-بهبود-مستمر
تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 50
حجم فایل: 261
قیمت: 6600 تومان

بخشی از متن:
این تحقیق در مورد تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر در 50 صفحه و در قالب ورد و شامل تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر ،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی،نسبت‌های مالی چیست،نسبت‌های نقدینگی،نسبت جاری،مقایسه نسبت جاری و آنی ،صورتهای مالی اصلی ،ترازنامه و صورت سود و زیان ،نسبتهای سودآورینسبت پرداخت سود سهام،سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،بهبود مستمر چیست،کایزن،انواع بهبود،الگوهای بهبود بهره وری ،موانـع ارتـقاءبهـره‌وری،استراتژی کایزن،سیستم مدیریتی بهبود مستمر ،کایزن چیست و غیره می باشد.

فهرست

مقدمه. 3
نسبت‌های مالی. 3
فهرست نسبت های مالی. 3
نسبت‌های فعالیت. 5
نسبت‌های اهرمی. 6
نسبت‌های ارزش‌گذاری و رشد 7
نتیجه‌گیری. 8
نسبت‌های مالی چیست؟ 8
طبقه‌بندی کلی نسبت‌های مالی: 8
نسبت جاری: 9
نحوه محاسبه نسبت: 9
تجزیه‌وتحلیل نسبت: 9
استفاده‌کنندگان از نسبت جاری: 10
نحوه محاسبه نسبت: 11
انواع نسبت‌های نقدینگی. 13
تجزیه‌وتحلیل نسبت: 14
نسبت سود عملیاتی: 14
نسبت بازده ارزش ویژه: 15
نسبت بازده دارایی‌ها: 16
هدف از تغییر*. 18
بهبود مستمر. 19
متدولوژیهای بهبود مستمر. 21
کایزن چیست؟ 23
بهبود مستمر و تدریجی با بهره گیری از مشارکت کارکنان. 23
مدیریت و کایزن. 23
مدل مدیریت کایزنی. 24
اصول دمینگ 3. 24
مراحل اجرای کایزن عملی. 25
ساختار سلسله مراتبی تصمیم در سازمان. 27
‌اجرای نظام آراستگی. 29
نهضت برچسب قرمز. 30
تبلیغات. 33
سیستم مدیریتی ” بهبود مستمر” چیست؟ 41
کایزن چیست؟ 44
*رویکرد تحول سازمانی : 45
چرخه دمینگ: 48
تطور سازمانی *. 49
منابع. 51

مقدمه

برای تجزیه‌وتحلیل وضعیت مالی یک شرکت نمی‌توان فقط به صورت‌های مالی و ارقام آن اکتفا نمود. بلکه ایجاد ارتباط معنی‌دار میان مفاهیم و اقلام این صورت‌ها و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، دیدگاه جامع‌ و دقیق‌تری برای بررسی وضعیت فعلی شرکت و پیش‌بینی آینده آن به‌دست می‌دهد.

نسبت‌های مالی

نسبت‌های مالی، از ابزارهای سودمند در تعیین صورت‌های مالی شرکت‌ها به حساب می‌آید، که با در اختیار قرار دادن نسبت برخی از اقلام مهم حسابداری، درک درستی از واقعیت‌های مهم، در بازه نتایج عملیات و وضعیت مالی یک شرکت را بدست می‌دهند.

با بررسی و تحلیل نسبت‌های مالی می‌توان به آسیب شناسی فعالیت مالی یک شرکت نیز دست یافت. نسبت‌های مالی به چهار گروه عمده تقسیم می‌شوند:

نسبت‌های نقدینگی: این نسبت‌ها توانایی و قدرت شرکت در پرداخت بدهی‌های کوتاه مدت، در سر رسید را اندازه‌گیری می‌کنند.

نسبت‌های فعالیت: با این نسبت می‌توان میزان کارآیی یک شرکت را در کاربرد منابع خود اندازه‌گیری نمود.

نسبت‌های اهرمی: تامین نیازهای مالی از طریق ایجاد بدهی را نشان می‌دهد. در واقع این نسبت‌ها تعیین می‌کنند که شرکت تا چه حد نیازهای مالی خود را از منابع دیگران تامین نموده است.

نسبت‌های سودآوری: میزان موفقیت شرکت را در کسب سود و روش تامین آن از محل درآمد، فروش و سرمایه‌گذاری را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد

تحلیل نسبت های مالی با مقایسه‌ی دو قلم در صورت‌های مالی انجام می‌شود. نسبت نهایی می‌تواند به شیوه‌ای تفسیر شود که با تفسیر هر قلم به شکل جداگانه امکان‌پذیر نیست. نسبت های مالی را می‌توان براساس آنچه که اندازه‌گیری می‌کند؛ دسته‌بندی کرد: سودآوری، نقدینگی، فعالیت، اهرم، ارزش‌گذاری و رشد که هر کدام از آنها زیرمجموعه‌های خود را دارند.

فهرست نسبت های مالی

در اینجا فهرستی از نسبت های مالی مختلف معرفی می‌شود. در نظر داشته باشید که اکثر نسبت‌ها را می‌توان با ضرب کردن در عدد ۱۰۰، به درصد تبدیل کرد. هر نسبت به طور خلاصه معرفی می‌شود.

نسبت‌های سودآوری

این نسبت‌ها میزان ﻣﻮفقیت ﺷﺮﻛﺖ را درﻛﺴﺐ ﺳﻮد ﻣﻮرد ﺗﺠﺰیه و تحلیل ﻗﺮار می‌دﻫﺪ.

۱. نسبت سود ناخالص = سود ناخالص / فروش خالص

این نسبت میزان

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر


تجزیه-وتحلیل-نسبت-های-مالی-و-سیستم-مدیریتی-بهبود-مستمر
تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 50
حجم فایل: 261
قیمت: 6600 تومان

بخشی از متن:
این تحقیق در مورد تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر در 50 صفحه و در قالب ورد و شامل تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر ،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی،نسبت‌های مالی چیست،نسبت‌های نقدینگی،نسبت جاری،مقایسه نسبت جاری و آنی ،صورتهای مالی اصلی ،ترازنامه و صورت سود و زیان ،نسبتهای سودآورینسبت پرداخت سود سهام،سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،بهبود مستمر چیست،کایزن،انواع بهبود،الگوهای بهبود بهره وری ،موانـع ارتـقاءبهـره‌وری،استراتژی کایزن،سیستم مدیریتی بهبود مستمر ،کایزن چیست و غیره می باشد.

فهرست

مقدمه. 3
نسبت‌های مالی. 3
فهرست نسبت های مالی. 3
نسبت‌های فعالیت. 5
نسبت‌های اهرمی. 6
نسبت‌های ارزش‌گذاری و رشد 7
نتیجه‌گیری. 8
نسبت‌های مالی چیست؟ 8
طبقه‌بندی کلی نسبت‌های مالی: 8
نسبت جاری: 9
نحوه محاسبه نسبت: 9
تجزیه‌وتحلیل نسبت: 9
استفاده‌کنندگان از نسبت جاری: 10
نحوه محاسبه نسبت: 11
انواع نسبت‌های نقدینگی. 13
تجزیه‌وتحلیل نسبت: 14
نسبت سود عملیاتی: 14
نسبت بازده ارزش ویژه: 15
نسبت بازده دارایی‌ها: 16
هدف از تغییر*. 18
بهبود مستمر. 19
متدولوژیهای بهبود مستمر. 21
کایزن چیست؟ 23
بهبود مستمر و تدریجی با بهره گیری از مشارکت کارکنان. 23
مدیریت و کایزن. 23
مدل مدیریت کایزنی. 24
اصول دمینگ 3. 24
مراحل اجرای کایزن عملی. 25
ساختار سلسله مراتبی تصمیم در سازمان. 27
‌اجرای نظام آراستگی. 29
نهضت برچسب قرمز. 30
تبلیغات. 33
سیستم مدیریتی ” بهبود مستمر” چیست؟ 41
کایزن چیست؟ 44
*رویکرد تحول سازمانی : 45
چرخه دمینگ: 48
تطور سازمانی *. 49
منابع. 51

مقدمه

برای تجزیه‌وتحلیل وضعیت مالی یک شرکت نمی‌توان فقط به صورت‌های مالی و ارقام آن اکتفا نمود. بلکه ایجاد ارتباط معنی‌دار میان مفاهیم و اقلام این صورت‌ها و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، دیدگاه جامع‌ و دقیق‌تری برای بررسی وضعیت فعلی شرکت و پیش‌بینی آینده آن به‌دست می‌دهد.

نسبت‌های مالی

نسبت‌های مالی، از ابزارهای سودمند در تعیین صورت‌های مالی شرکت‌ها به حساب می‌آید، که با در اختیار قرار دادن نسبت برخی از اقلام مهم حسابداری، درک درستی از واقعیت‌های مهم، در بازه نتایج عملیات و وضعیت مالی یک شرکت را بدست می‌دهند.

با بررسی و تحلیل نسبت‌های مالی می‌توان به آسیب شناسی فعالیت مالی یک شرکت نیز دست یافت. نسبت‌های مالی به چهار گروه عمده تقسیم می‌شوند:

نسبت‌های نقدینگی: این نسبت‌ها توانایی و قدرت شرکت در پرداخت بدهی‌های کوتاه مدت، در سر رسید را اندازه‌گیری می‌کنند.

نسبت‌های فعالیت: با این نسبت می‌توان میزان کارآیی یک شرکت را در کاربرد منابع خود اندازه‌گیری نمود.

نسبت‌های اهرمی: تامین نیازهای مالی از طریق ایجاد بدهی را نشان می‌دهد. در واقع این نسبت‌ها تعیین می‌کنند که شرکت تا چه حد نیازهای مالی خود را از منابع دیگران تامین نموده است.

نسبت‌های سودآوری: میزان موفقیت شرکت را در کسب سود و روش تامین آن از محل درآمد، فروش و سرمایه‌گذاری را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد

تحلیل نسبت های مالی با مقایسه‌ی دو قلم در صورت‌های مالی انجام می‌شود. نسبت نهایی می‌تواند به شیوه‌ای تفسیر شود که با تفسیر هر قلم به شکل جداگانه امکان‌پذیر نیست. نسبت های مالی را می‌توان براساس آنچه که اندازه‌گیری می‌کند؛ دسته‌بندی کرد: سودآوری، نقدینگی، فعالیت، اهرم، ارزش‌گذاری و رشد که هر کدام از آنها زیرمجموعه‌های خود را دارند.

فهرست نسبت های مالی

در اینجا فهرستی از نسبت های مالی مختلف معرفی می‌شود. در نظر داشته باشید که اکثر نسبت‌ها را می‌توان با ضرب کردن در عدد ۱۰۰، به درصد تبدیل کرد. هر نسبت به طور خلاصه معرفی می‌شود.

نسبت‌های سودآوری

این نسبت‌ها میزان ﻣﻮفقیت ﺷﺮﻛﺖ را درﻛﺴﺐ ﺳﻮد ﻣﻮرد ﺗﺠﺰیه و تحلیل ﻗﺮار می‌دﻫﺪ.

۱. نسبت سود ناخالص = سود ناخالص / فروش خالص

این نسبت میزان

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن


سیستم-مدیریتی-بهبود-مستمر-و-استراتژی-کایزن
سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 130
قیمت: 6000 تومان

بخشی از متن:
این تحقیق در مورد سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن در 35 صفحه و در قالب ورد و شامل سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،بهبود مستمر چیست،کایزن،انواع بهبود،الگوهای بهبود بهره وری ،موانـع ارتـقاءبهـره‌وری،استراتژی کایزن،سیستم مدیریتی بهبود مستمر ،کایزن چیست و غیره می باشد.

فهرست

کایزن چیست ؟ 2
هدف از تغییر. 3
بهبود مستمر. 4
متدولوژیهای بهبود مستمر. 5
بهبود مستمر و تدریجی با بهره گیری از مشارکت کارکنان. 7
مدل مدیریت کایزنی. 9
اصول دمینگ... 9
ساختار سلسله مراتبی تصمیم در سازمان. 12
‌اجرای نظام آراستگی. 14
نهضت برچسب قرمز. 15
تبلیغات.. 18
سیستم مدیریتی ” بهبود مستمر” چیست؟ 26
رویکرد تحول سازمانی : 30
چرخه دمینگ: 33
تطور سازمانی 33
منابع. 35

کایزن چیست ؟

کایزن ترکیبی دو کلمه ای از یک مفهوم ژاپنی است که تعریف آن تغییر به سمت بهتر شدن یا بهبود مستمر و تدریجی است. در واقع کایزن بر این فلسفه استوار است که برای ایجاد بهبود در سازمان ها لازم نیست به دنبال تغییرات انفجاری یا ناگهانی باشیم، بلکه هر نوع بهبود یا اصلاح به شرط آنکه پیوسته و مداوم باشد، ارتقای بهره وری را در سازمان ها به ارمغان خواهد آورد.

KAI+ ZEN= KAIZEN*

معنی اصلی واژه کایزن ساده و گویاست: کایزن یعنی بهبود مستمر، بهبود مستمری که تمامی افراد یعنی مدیران کارکنان و کارگران را در بر می گیرد: فلسفه کایزن براین اصل استوار است که شیوه زندگی انسان شامل زندگی شغلی، زندگی اجتماعی و زندگی خانوادگی باید پیوسته و مداوم بهبود یابد. فرهنگ کایزن و تعامل آن در بین لایه ها و سازمانهای مختلف اجتماعی در ژاپن باعث شده است تا کارخانه به دانشگاه تبدیل شود و دانشگاه به کارخانه، کارگر از مدیر بیاموزد و مدیر از ایده های کارگر بهره مند گردد.

هدف از تغییر*
: بهبود مستمر بهره وری سازمانی

پیام استراتژی کایزن در این جمله خلاصه میشود که حتی یک روز را نباید بدون ایجاد نوعی بهبود در یکی از بخشهای سازمان یا شرکت سپری نمود. یاد فرمایش پیامبر اکرم (ص) افتادم که فرموده اند "مسلمانی که دو روزش برابر باشد مغبون است". چنین فرمایشی در آن زمان واقعا دلیل بر سطح فکر بالای پیغمبرمان دارد.

*در نگاه کایزنی برای تحقق بهبود تدریجی و مستمر در سازمان ها باید سه اقدام اساسی زیر صورت بگیرد

1- کلیه فعالیت هایی که هزینه زا هستند ولی ارزشی تولید نمی کنند )Muda باید حذف شوند .(

2- فعالیت هایی که به شکلی در جای دیگری به صورت موازی انجام می )شوند Muriبا یکدیگر تلفیق شوند.(

3- آن دسته از فعالیت هایی که برای تکمیل و بهبود سطح کیفی خدمات لازمند Muraبه فعالیت های سازمان افزوده شوند. این حرکت یا نهضت 3Mu اساس اقدامات کارگاه آموزشی گمبا کایزن ( کایزن عملی ) را تشکیل می دهد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،


پاورپوینت-سیستم-مدیریتی-بهبود-مستمر-و-استراتژی-کایزن-
پاورپوینت سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 265
قیمت: 6000 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن در 40 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،بهبود مستمر چیست،کایزن،انواع بهبود،الگوهای بهبود بهره وری ،موانـع ارتـقاءبهـره‌وری،استراتژی کایزن،سیستم مدیریتی بهبود مستمر ،کایزن چیست و...ومنابع می باشد
پیام استراتژی کایزن:
در این جمله خلاصه میشود که حتی یک روز را نباید بدون ایجاد نوعی بهبود در یکی از بخشهای سازمان یا شرکت سپری نمود. ارائه پیشنهادات الزاما ماهی یا سالی یکبار نیست بلکه مستمر است.
برای مثال شرکت تویوتا که یکی از شرکتهای بنام در بکار گیری کایزن است در سال 1999 , 7000 کارمند این شرکت 75000 پیشنهاد ارائه دادند که 99 % آنها اجرایی شد. این بهبود های مستمر ولی جزئی سر جمع نقش زیادی در باال بردن بهره وری, بهبود کیفیت, ایمنی بیشتر و جلب رضایت مشتری دارد.

معنی اصلی واژه کایزن ساده و گویاست: کایزن یعنی بهبود مستمر، بهبود مستمری که تمامی افراد یعنی مدیران کارکنان و کارگران را در بر می گیرد از مدیریت بالا گرفته تا پایین ترین قسمت ها. فلسفه کایزن براین اصل استوار است که شیوه زندگی انسان شامل زندگی شغلی، زندگی اجتماعی و زندگی خانوادگی باید پیوسته و مداوم بهبود یابد. فرهنگ کایزن و تعامل آن در بین لایه ها و سازمانهای مختلف اجتماعی در ژاپن باعث شده است تا کارگر از مدیر بیاموزد و مدیر از ایده های کارگر بهره مند گردد و هر کسی که با ارائه بیشنهادات مداوم در بهبود و توسعه سهمی داشته باشد، مورد تشویق قرار مى گیرد.

در نگاه کایزنی برای تحقق بهبود تدریجی و مستمر در سازمان ها باید سه اقدام اساسی زیر صورت بگیرد:
1- کلیه فعالیت هایی که هزینه زا هستند ولی ارزشی تولید نمی کنند باید حذف شوند. Muda
2- فعالیت هایی که به شکلی در جای دیگری به صورت موازی انجام میشوند با یکدیگر تلفیق شوند. Muri
3- آن دسته از فعالیت هایی که برای تکمیل و بهبود سطح کیفی خدمات لازمند به فعالیت های سازمان افزوده شوند. Mura

کایزن در ژاپن طی جنگ جهانی دوم بوجود آمده است که تعریف آن تغییر به سمت بهتر شدن یا بهبود مستمر و تدریجی است. در واقع کایزن بر این فلسفه استوار است که برای ایجاد بهبود در سازمان ها الزام نیست به دنبال تغییرات انفجاری یا ناگهانی باشیم، بلکه هر نوع بهبود یا اصلاح به شرط آنکه پیوسته و مداوم باشد، ارتقای بهره وری را در سازمان ها به ارمغان خواهد آورد.

تقریبا از نامش پیداست و با اینکه بسیار ساده به نظر می‌رسد، اما این شعار حوزه‌ی صنعت، به بهبود مستمر کسب‌وکار، فرایندها و روشِ کار شما اشاره دارد و نحوه‌ی بررسی، برنامه ریزی، اجرا و تکمیل این بهبود، کار را پیچیده می‌کند. شما باید فلسفه‌ی بهبودِ مستمرِ منطقی و پایدار را در کل سازمان‌تان ترویج دهید. با این کار، بهبود مستمر به چیزی فراتر از شعار روی پوستر تبدیل می‌شود و به این ترتیب روش همیشگیِ شرکت‌تان خواهد شد

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت تجزیه وتحلیل و گذارش گیری نسبت های مالی درحسابداری مدیریت


پاورپوینت-تجزیه-وتحلیل-و-گذارش-گیری-نسبت-های-مالی-درحسابداری-مدیریت
پاورپوینت تجزیه وتحلیل و گذارش گیری نسبت های مالی درحسابداری مدیریت
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 139
حجم فایل: 2154
قیمت: 8000 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد تجزیه وتحلیل و گذارش گیری نسبت های مالی درحسابداری مدیریت در 139 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: تجزیه وتحلیل و گذارش گیری نسبت های مالی درحسابداری مدیریت،حسابداری مدیریت،تحلیل گری مالی،صورتهای مالی،گذارش گیری مالی،تجزیه و تحلیل گری و صورتهای مال،صورت های مالی،نسبتهای مالی، تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی،نسبت‌های مالی چیست،نسبت‌های نقدینگی،نسبت جاری،مقایسه نسبت جاری و آنی ،صورتهای مالی اصلی ،ترازنامه و صورت سود و زیان ،نسبتهای سودآوری نسبت پرداخت سود سهام و...ومنابع می باشد

قسمتی از متن:

برای تجزیه‌وتحلیل وضعیت مالی یک شرکت نمی‌توان فقط به صورت‌های مالی و ارقام آن اکتفا نمود. بلکه ایجاد ارتباط معنی‌دار میان مفاهیم و اقلام این صورت‌ها و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، دیدگاه جامع‌ و دقیق‌تری برای بررسی وضعیت فعلی شرکت و پیش‌بینی آینده آن به‌دست می‌دهد.

نسبت‌های مالی

نسبت‌های مالی، از ابزارهای سودمند در تعیین صورت‌های مالی شرکت‌ها به حساب می‌آید، که با در اختیار قرار دادن نسبت برخی از اقلام مهم حسابداری، درک درستی از واقعیت‌های مهم، در بازه نتایج عملیات و وضعیت مالی یک شرکت را بدست می‌دهند.

—تحلیل‌گری مالی: عبارت است از شیوه‌ای که برای استفاده‌کنندگان اطلاعات مالی این امکان را فراهم کند تا هنگام تصمیم‌گیری برای مقاصد اقتصادی به اطلاعاتی، آن هم به‌شکلی خاص دست یابند که از طریق سیستم اطلاعات موجود ، امکان دسترسی به آنها وجود ندارد .

vمدیران مالی به دو دلیل عمده ،‌ صلاحیت تحلیل گری مالی را دارا می باشند . اولاً ، آنها از دانش و توانایی حرفه ای برخوردارند که امکان تجزیه و تحلیل صورت های مالی را میسر می سازد . ثانیا ً‌،‌دسترسی به اطلاعات مالی موجب می گردد که با سرعت ،‌دقت و کیفیت لازم ،‌فرایند تحلیل گری مالی را انجام دهند.

تحلیل گری مالی با استفاده از نسبتهای مالی از وظایف مدیر مالی و حسابداران مدیریت است. با توجه به نقش عملکرد مالی در تحقق اهداف ،‌تحلیل گری مالی مهم ترین شیوه تحلیل گری است . متداول ترین شیوه تحلیل گری مالی ،‌تجزیه و تحلیل صورت های مالی است که با استفاده از نسبت های مالی انجام می شود.

ترازنامه ، صورت سود و زیان و صورت گردش وجوه نقد ، اطلاعات اساسی تحلیل گری مالی را فراهم می سازد .

—تحلیل‌گری مالی: ابزار مدیر مالی در برنامه‌ریزی مالی است، و اولین قدم در برنامه‌ریزی مالی ، آگاهی از وضعیت گذشته است تا بر پایه‌ی آن ، وضعیت مدنظر آینده را پیش‌بینی کند.

فرض اساسی در مدیریت مالی که وظایف مدیر مالی بر اساس آن تعریف می شود عبارت است از بررسی وضعیت گذشته از طریق به کارگیری ابزارها و روش های کمی و کیفی متنوع و ترسیم و پیش بینی وضعیت مطلوب آینده است. بنابراین مدیریت مالی به آینده توجه بیشتری دارد تا گذشته هرچند از وضعیت گذشته قافل نیست .

گزارش های مالی

هرگزارشی که مشتمل بر صورت های مالی باشد یا بخش عمده آن را صورت های مالی تشکیل دهد یا متکی و منظم به صورت های مالی باشد ،‌گزارش مالی محسوب می شود. (سازمان حسابرسی ،‌1376 ،‌20 )

با بررسی و تحلیل نسبت‌های مالی می‌توان به آسیب شناسی فعالیت مالی یک شرکت نیز دست یافت. نسبت‌های مالی به چهار گروه عمده تقسیم می‌شوند:

نسبت‌های نقدینگی: این نسبت‌ها توانایی و قدرت شرکت در پرداخت بدهی‌های کوتاه مدت، در سر رسید را اندازه‌گیری می‌کنند.

نسبت‌های فعالیت: با این نسبت می‌توان میزان کارآیی یک شرکت را در کاربرد منابع خود اندازه‌گیری نمود.

نسبت‌های اهرمی: تامین نیازهای مالی از طریق ایجاد بدهی را نشان می‌دهد. در واقع این نسبت‌ها تعیین می‌کنند که شرکت تا چه حد نیازهای مالی خود را از منابع دیگران تامین نموده است.

نسبت‌های سودآوری: میزان موفقیت شرکت را در کسب سود و روش تامین آن از محل درآمد، فروش و سرمایه‌گذاری را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد

تحلیل نسبت های مالی با مقایسه‌ی دو قلم در صورت‌های مالی انجام می‌شود. نسبت نهایی می‌تواند به شیوه‌ای تفسیر شود که با تفسیر هر قلم به شکل جداگانه امکان‌پذیر نیست. نسبت های مالی را می‌توان براساس آنچه که اندازه‌گیری می‌کند؛ دسته‌بندی کرد: سودآوری، نقدینگی، فعالیت، اهرم، ارزش‌گذاری و رشد که هر کدام از آنها زیرمجموعه‌های خود را دارند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت تجزیه و تحلیل گری صورتهای مال


پاورپوینت-تجزیه-و-تحلیل-گری-صورتهای-مال
پاورپوینت تجزیه و تحلیل گری صورتهای مال
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 200
حجم فایل: 1466
قیمت: 7500 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد تجزیه و تحلیل گری و صورتهای مال در 200 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: تجزیه و تحلیل گری و صورتهای مال،صورت های مالی،نسبتهای مالی، تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی،نسبت‌های مالی چیست،نسبت‌های نقدینگی،نسبت جاری،مقایسه نسبت جاری و آنی ،صورتهای مالی اصلی ،ترازنامه و صورت سود و زیان ،نسبتهای سودآورینسبت پرداخت سود سهام و...ومنابع می باشد

برای تجزیه‌وتحلیل وضعیت مالی یک شرکت نمی‌توان فقط به صورت‌های مالی و ارقام آن اکتفا نمود. بلکه ایجاد ارتباط معنی‌دار میان مفاهیم و اقلام این صورت‌ها و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، دیدگاه جامع‌ و دقیق‌تری برای بررسی وضعیت فعلی شرکت و پیش‌بینی آینده آن به‌دست می‌دهد.

نسبت‌های مالی

نسبت‌های مالی، از ابزارهای سودمند در تعیین صورت‌های مالی شرکت‌ها به حساب می‌آید، که با در اختیار قرار دادن نسبت برخی از اقلام مهم حسابداری، درک درستی از واقعیت‌های مهم، در بازه نتایج عملیات و وضعیت مالی یک شرکت را بدست می‌دهند.

—تحلیل‌گری مالی: عبارت است از شیوه‌ای که برای استفاده‌کنندگان اطلاعات مالی این امکان را فراهم کند تا هنگام تصمیم‌گیری برای مقاصد اقتصادی به اطلاعاتی، آن هم به‌شکلی خاص دست یابند که از طریق سیستم اطلاعات موجود ، امکان دسترسی به آنها وجود ندارد .

vمدیران مالی به دو دلیل عمده ،‌ صلاحیت تحلیل گری مالی را دارا می باشند . اولاً ، آنها از دانش و توانایی حرفه ای برخوردارند که امکان تجزیه و تحلیل صورت های مالی را میسر می سازد . ثانیا ً‌،‌دسترسی به اطلاعات مالی موجب می گردد که با سرعت ،‌دقت و کیفیت لازم ،‌فرایند تحلیل گری مالی را انجام دهند.

—تحلیل‌گری مالی: ابزار مدیر مالی در برنامه‌ریزی مالی است، و اولین قدم در برنامه‌ریزی مالی ، آگاهی از وضعیت گذشته است تا بر پایه‌ی آن ، وضعیت مدنظر آینده را پیش‌بینی کند.

فرض اساسی در مدیریت مالی که وظایف مدیر مالی بر اساس آن تعریف می شود عبارت است از بررسی وضعیت گذشته از طریق به کارگیری ابزارها و روش های کمی و کیفی متنوع و ترسیم و پیش بینی وضعیت مطلوب آینده است. بنابراین مدیریت مالی به آینده توجه بیشتری دارد تا گذشته هرچند از وضعیت گذشته قافل نیست .

گزارش های مالی

هرگزارشی که مشتمل بر صورت های مالی باشد یا بخش عمده آن را صورت های مالی تشکیل دهد یا متکی و منظم به صورت های مالی باشد ،‌گزارش مالی محسوب می شود. (سازمان حسابرسی ،‌1376 ،‌20 )

با بررسی و تحلیل نسبت‌های مالی می‌توان به آسیب شناسی فعالیت مالی یک شرکت نیز دست یافت. نسبت‌های مالی به چهار گروه عمده تقسیم می‌شوند:

نسبت‌های نقدینگی: این نسبت‌ها توانایی و قدرت شرکت در پرداخت بدهی‌های کوتاه مدت، در سر رسید را اندازه‌گیری می‌کنند.

نسبت‌های فعالیت: با این نسبت می‌توان میزان کارآیی یک شرکت را در کاربرد منابع خود اندازه‌گیری نمود.

نسبت‌های اهرمی: تامین نیازهای مالی از طریق ایجاد بدهی را نشان می‌دهد. در واقع این نسبت‌ها تعیین می‌کنند که شرکت تا چه حد نیازهای مالی خود را از منابع دیگران تامین نموده است.

نسبت‌های سودآوری: میزان موفقیت شرکت را در کسب سود و روش تامین آن از محل درآمد، فروش و سرمایه‌گذاری را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد

تحلیل نسبت های مالی با مقایسه‌ی دو قلم در صورت‌های مالی انجام می‌شود. نسبت نهایی می‌تواند به شیوه‌ای تفسیر شود که با تفسیر هر قلم به شکل جداگانه امکان‌پذیر نیست. نسبت های مالی را می‌توان براساس آنچه که اندازه‌گیری می‌کند؛ دسته‌بندی کرد: سودآوری، نقدینگی، فعالیت، اهرم، ارزش‌گذاری و رشد که هر کدام از آنها زیرمجموعه‌های خود را دارند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی


پاورپوینت-تجزیه-وتحلیل-نسبت-های-مالی-در-مدیریت-مالی
پاورپوینت تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 844
قیمت: 6000 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی در 40 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی،نسبت‌های مالی چیست،نسبت‌های نقدینگی،نسبت جاری،مقایسه نسبت جاری و آنی ،صورتهای مالی اصلی ،ترازنامه و صورت سود و زیان ،نسبتهای سودآورینسبت پرداخت سود سهام و...ومنابع می باشد

قسمتی از متن:

برای تجزیه‌وتحلیل وضعیت مالی یک شرکت نمی‌توان فقط به صورت‌های مالی و ارقام آن اکتفا نمود. بلکه ایجاد ارتباط معنی‌دار میان مفاهیم و اقلام این صورت‌ها و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، دیدگاه جامع‌ و دقیق‌تری برای بررسی وضعیت فعلی شرکت و پیش‌بینی آینده آن به‌دست می‌دهد.

نسبت‌های مالی

نسبت‌های مالی، از ابزارهای سودمند در تعیین صورت‌های مالی شرکت‌ها به حساب می‌آید، که با در اختیار قرار دادن نسبت برخی از اقلام مهم حسابداری، درک درستی از واقعیت‌های مهم، در بازه نتایج عملیات و وضعیت مالی یک شرکت را بدست می‌دهند.

با بررسی و تحلیل نسبت‌های مالی می‌توان به آسیب شناسی فعالیت مالی یک شرکت نیز دست یافت. نسبت‌های مالی به چهار گروه عمده تقسیم می‌شوند:

نسبت‌های نقدینگی: این نسبت‌ها توانایی و قدرت شرکت در پرداخت بدهی‌های کوتاه مدت، در سر رسید را اندازه‌گیری می‌کنند.

نسبت‌های فعالیت: با این نسبت می‌توان میزان کارآیی یک شرکت را در کاربرد منابع خود اندازه‌گیری نمود.

نسبت‌های اهرمی: تامین نیازهای مالی از طریق ایجاد بدهی را نشان می‌دهد. در واقع این نسبت‌ها تعیین می‌کنند که شرکت تا چه حد نیازهای مالی خود را از منابع دیگران تامین نموده است.

نسبت‌های سودآوری: میزان موفقیت شرکت را در کسب سود و روش تامین آن از محل درآمد، فروش و سرمایه‌گذاری را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد

تحلیل نسبت های مالی با مقایسه‌ی دو قلم در صورت‌های مالی انجام می‌شود. نسبت نهایی می‌تواند به شیوه‌ای تفسیر شود که با تفسیر هر قلم به شکل جداگانه امکان‌پذیر نیست. نسبت های مالی را می‌توان براساس آنچه که اندازه‌گیری می‌کند؛ دسته‌بندی کرد: سودآوری، نقدینگی، فعالیت، اهرم، ارزش‌گذاری و رشد که هر کدام از آنها زیرمجموعه‌های خود را دارند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت طراحی سازمان از منظر ارگونومی کلان


پاورپوینت-طراحی-سازمان-از-منظر-ارگونومی-کلان
پاورپوینت طراحی سازمان از منظر ارگونومی کلان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPT
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 408
قیمت: 5000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت طراحی سازمان از منظر ارگونومی کلان(سمینار درس ارگونومی)،در حجم 18 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:
تغییراتی که منجر به شناسایی کاربردهای جدید ارگونومی شد:
فن آوری

تغییرات مردم شناسی
تغییر ارزش ها
رقابت جهانی
دعوی قضایی بر مبنای ارگونومی
عدم موفقیت ارگونومی خرد

نیاز به آمیختن ارگونومی و مدیریت و طراحی سازمانی

فن آوری تعامل انسان-سیستم متشکل از پنج جزء است:
فن آوری تعامل انسان-ماشین یا ارگونومی سخت افزار:بررسی کاربرد اطلاعات حاصله در طراحی محیط کاری

فن آوری تعامل انسان-محیط یا ارگونومی محیطی:طراحی بهینه محیط فعالیت سازمان با توجه به توانایی ها و محدودیت های انسان در برابر عوامل محیطی
و...

فهرست مطالب:
مقدمه
اجزا فن آوری تعامل انسان-سیستم
ابعاد طراحی سازمانی
الگوی سیستم های اجتماعی-فنی
توجهات اجتماعی-فنی در طراحی سازمانی و نظام کار
رده بندی ”مبتنی بر دانش“ فن آوری
نامشخصی محیطی سازمان ها
ارتباط طراحی سازمان بر پایه ارگونومی کلان و طراحی بر پایه ارگونومی خرد
آینده ارگونومی کلان

این فایل با فرمت پاورپوینت در 18 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت ایمنی و بهداشت کار در بخش بهداشت و درمان


پاورپوینت-ایمنی-و-بهداشت-کار-در-بخش-بهداشت-و-درمان
پاورپوینت ایمنی و بهداشت کار در بخش بهداشت و درمان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPT
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 885
قیمت: 5000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت ایمنی و بهداشت کار در بخش بهداشت و درمان ، در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:
بهداشت حرفه ای مربوط به تمام حرف
بخش قابل توجهی از نیروی کار در بهداشت و درمان
مسائل بهداشت حرفه ای این بخش نادیده گرفته شده
مخاطرات ناشی از کار در این بخش متنوع هستند
تحول در 30-20 سال گذشته در کشور های توسعه یافته:
بیماریهای اسکلتی استخوانی
گاز بیهوشی ، لاتکس
ایدز، توبر کلوزیس، سارس

وضعیت در کشور ما:
حدود 700 بیمارستان دولتی
چند صد بیمارستان خصوصی
بیمارستانهای تامین اجتماعی، وزارت نفت، ساصد، ناجا، ارتش
سپاه، مخابرات، شهرداری....
-- تعداد کل بیمارستانها؟، تعداد تخت؟، مساحت؟
-- تعداد کل شاغلین بیمارستانها ؟
-- خدمات ایمنی و بهداشت کار: ناچیز
و...

فهرست مطالب:
مقدمه
سایر بخش های بهداشتی درمانی
سایر بخش های بهداشتی درمانی
ایمنی و بهداشت کار در بیمارستانها
عوامل شیمیایی محیط کار
عوامل فیزیکی محیط کار
عوامل مکانیکی محیط کار
عوامل بیولوژیک محیط کار
حفاظت تنفسی در مقابل پاتوژن ها
Factors Affecting The Level of Exposure of Operating Personnel to Nitrous Oxide
Reproductive toxic effects of N2O
Introduction
Objectives
Method and Material 1
Method and Material 2
Method and Material 3
نتیجه گیری

این فایل با فرمت پاورپوینت در 27 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق مفقودالاثر


تحقیق-مفقودالاثر
تحقیق مفقودالاثر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: DOCX
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 51
قیمت: 5900 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل ورد مفقودالاثر ، در حجم 14 صفحه ورد آماده پرینت گرفتن.

بخشی از متن:
مفقودالاثر به وضعیت نامشخص فردی (معمولاً یک فرد نظامی) گفته می‌شود که معلوم نیست پس از درگیری با دشمن چه اتفاقی برایش رخ داده است. فرد مفقودالاثر ممکن است کشته، مجروح یااسیر شده باشد یا فرار کرده باشد.
تا پیش از سال ۱۹۱۲ میلادی استفاده گسترده از پلاکهای شناسایی متداول نبود و چنانچه جسد شخصی که در جنگ کشته شده بود از روی ظاهرش قابل شناسایی نبود، از راه دیگری نمی‌توانستد آنرا شناسایی کنند. با آغاز جنگ جهانی اول و گسترش استفاده از پلاکهای جنگی، مشکل عدم شناسایی اجساد به طور قابل توجهی کاهش یافت. با این حال بنابر طبیعت جنگ و به دلایل مختلف سرنوشت برخی از سربازان گمشده در جنگ برای همیشه نامعلوم باقی می‌ماند.
در طول جنگ ایران و عراق هزاران نظامی ایرانی و عراقی از جمله برخی از اسرا و حتی تعدادی از غیرنظامیان ناپدید شدند. براساس گمانه‌ها بیش از ۵۲ هزار عراقی و بر اساس آمار رسمی بیش از ۸ هزار ایرانی همچنان مفقود هستند.
وقوع جنگ‌ها یا بلای طبیعی یا رفتن به سفرهای پرمخاطره یا هر اتفاق دیگری می‌تواند عاملی باشد تا کسی از خانه خارج شود و دیگر به خانه بازنگردد؛ اما کسی که رفته، ممکن است بعد از مدتی خبری از خودش یا جنازه‌اش به خانواده‌اش برسد ولی در بسیاری از موارد هم هرگز نه خبری از خود فرد و نه خبری از زنده و مرده بودنش به دست نمی‌آید و فرد به اصطلاح می‌شود «غایب مفقود الاثر».
و...

فهرست مطالب:
مفهوم مفقودالاثر
غایب مفقودالاثر
مرجع صالح برای رسیدگی به امور غایب مفقود الاثر
حفظ اموال غایب قبل از تعیین امین
نصب امین برای اداره‌ اموال غایب
دادن اموال به تصرف موقت ورثه
طلاق غیابی همسر غایب
تقسیم اموال غایب مفقودالاثر
حقوق و اختیارات ورثه پس از صدور حکم موت فرضی
مواد قانونی در ارتباط با غایب مفقودالاثر
حاضر شدن غایب

این فایل با فرمت ورد در 14 صفحه آماده پرینت گرفتن تهیه شده است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

بانک ایمیل تهران سال 95 و 96


بانک-ایمیل-تهران-سال-95-و-96
بانک ایمیل تهران سال 95 و 96
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: txt
تعداد صفحات: 2
حجم فایل: 764
قیمت: 39000 تومان

بخشی از متن:
با سلام

بانک ایمیل شهر تهران از اول فروردین سال 95 تا آخر اسفند سال 96 . طی دوسال این ایمیل ها جمع آوری شده است.

منبع بانک ایمیل: من این لیست رو از معروف ترین سایت های درج آگهی در ایران جمع آوری کردم و حقیقتآ زحمت و هزینه زیادی صرف جمع آوری شده است.

چرا ایمیل مارکتینگ: چون از بین این همه روش های تبلیغاتی ارزون ترین راه تبلیغات ایمیل مارکتینگ هستش، و خدا شاهده که این لیست رو بیشتر واسه کسب و کارهای نوپا و استارت آپ ها قرار دادم تا بتونن با کمترین هزینه تبلیغ کنن.قیمت خیلی کم اعلام میکنم که بتونید از تبلیغات بهره ببرید.

روش ارسال ایمیل: با یک جستجوی ساده توی گوگل ، یه عالمه سایت و نرم افزار هستن که میتونید از طریق اونا اقدام به ارسال ایمیل send to all کنید.البته بعضیاشون رایگانه و بعضیاشون هم یه هزینه ناچیزی میگیرن.

بعد از ارسال ایمیل چه اتفاقی میوفته؟ یک موج از مشتری و کاربر واقعی ایرانی میاد سمت تون...

نکته1 : هرگونه کپی برداری و فروش این ایمیل حرام میباشد .

تعداد ایمیل سال 95 : 54678 پنجاه و چهار هزار و ششصد و هفتاد و هشت کاربر

تعداد ایمیل سال 96 : 56958 پنجاه و شش هزار و نهصد و پنجاه و یک کاربر
مجموع: 111636
فرمت: txt
قیمت واقعی: بیش از 300هزار تومان
قیمت فروش برای شما :فقط 39هزار تومان (هیچ جا اینجوری تخفیف نمیدن!)
پس همین الان شروع کنید و از این گنجینه نهایت استفاده رو ببرید...

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت طراحی آمفی تئاتر


پاورپوینت-طراحی-آمفی-تئاتر
پاورپوینت طراحی آمفی تئاتر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 3828
قیمت: 6900 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت طراحی آمفی تئاتر ، در حجم 29 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
معروفترین آمفی تئاتر دایره وار(بیضی) عظیم تاریخی که تعداد ردیف‌های صندلی آن به تعداد پنجاه هزار ودارای ۸۰ در ورودی است. واژه کلوسئوم به معنی «جایگاه بزرگ» نام دیگر آن آمفی تئاتر فلاویوسی است.amphitheaterum flaviusi
پلان این مجموعه به شکل بیضی به قطرهای ۱۸۸ و ۱۵۶ متر زیر بنای آن حدود ۶ جریب می‌باشد ارتفاع آن تقریبا به اندازه یک ساختمان۱۵ طبقه می‌رسد(حدود۴۸متر) کف صحنه چوبی است.
و...

فهرست مطالب:
کلوسئوم
قسمت های مختلف آمفی تئاتر
ورودی
نسبت های قسمت تماشاگران
سالن اجرا
فضاهای خدماتی پشت سن
قسمت اداری سالن
بخش خدماتی
سالن های نمایش معروف دنیا
خانه اپرای اسلو
اپرای سیدنی

این فایل با فرمت پاورپوینت در 29 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت مهندسی فاکتورهای انسانی (ارگونومی) در سالن های سینما
(25 اسلاید)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پکیج کسب درآمد اینترنتی در منزل کاملا تضمینی


پکیج-کسب-درآمد-اینترنتی-در-منزل-کاملا-تضمینی
پکیج کسب درآمد اینترنتی در منزل کاملا تضمینی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 32495
قیمت: 30000 تومان

بخشی از متن:
پکیج ویژه "کسب درآمد از اینترنت" یک شغل است، شغلی که امروز شروع خواهید کرد و تا پایان عمر می توان از آن درآمد کسب کرد
دیگر نیازی به کار در بیرون از منزل نیست و فقط با صرف ۱ تا ۲ ساعت در روز درآمدی باورنکردنی خواهید داشت.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت حفاظت پرتویی در رادیوگرافی دهان و دندان


پاورپوینت-حفاظت-پرتویی-در-رادیوگرافی-دهان-و-دندان
پاورپوینت حفاظت پرتویی در رادیوگرافی دهان و دندان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 683
قیمت: 4900 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت حفاظت پرتویی در رادیوگرافی دهان و دندان ، در حجم 26 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:
هدف از انجام رادیوگرافی دندان فراهم آوردن اطلاعات تشخیصی مفید می باشد در حالی که قرار گرفتن در معرض اشعه برای بیمار و کارکنان به حد اقل برسد.
رادیولوژی دیجیتال در سال 1987 به دنداپزشکی معرفی شد. این فناوری رفته رفته مقبولیت خودش را بدست آورد تا جایی که در سال 2005 بیش از 22 درصد دندانپزشکان از رادیولوژی دیجیتال استفاده می کردند.
همانند سایر دستگاه های رادیولوژی قدیمی که حاوی یک تیوب اشعه x بودند ، در بیشتر دستگاه های رادیولوژی دیجیتال نیز از همان تیوب استفاده می شود .
و...

فهرست مطالب:
هدف
رادیوگرافی دیجیتال در دندانپزشکی
منبع تابش
برنامه و مقررات حفاظت برابر اشعه
درخواست رادیوگرافی دندان
موقعیت اپراتور
فیلم بج برای پرسنل
ساختمان (پوشش) تیوب اشعه ایکس
دستگاه پانورکس
فیلتراسیون
جدول تکنیک ها
تیروئید
روپوش سربی و شیلدها
کولیماتورها
مخروط ها
سرعت دستگاه

این فایل با فرمت پاورپوینت در 26 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.