فروشگاه اینترنتی نفیس فایل

خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی

فروشگاه اینترنتی نفیس فایل

خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی

بررسی و تحلیل پلاستیک و دستگاه آسیاب پلاستیک


بررسی-و-تحلیل-پلاستیک-و-دستگاه-آسیاب-پلاستیک
بررسی و تحلیل پلاستیک و دستگاه آسیاب پلاستیک
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx.
تعداد صفحات: 77
حجم فایل: 5324
قیمت: 15000 تومان

بخشی از متن:
پلاستیک به دسته‌ای از مواد مصنوعی و یا نیمه مصنوعی گویند که از فرایند بسپارش یا پلیمریزاسیون بدست می‌آیند. پلاستیک‌ها دسته‌ای از بسپارهای افزایشی یا تراکمی هستند. پلاستیک‌ها را می‌توان به شکل‌های مختلف درآورد.
عمدتاً پلاستیک‌ها برای عرضه به بازار به مواد کمکی متعددی از قبیل مواد ضد بلوک، آنتی‌اکسیدان‌ها، عوامل ضدشکاف مانند پلی‌بوتادین‌ها، پایدارکننده‌های گرمایشی، لغزنده‌کننده‌ها، رنگ‌ها و تأخیراندازهای شعله‌وری از قبیل آنتمران آغشته می‌کنند. پس از دفع پلاستیک به صورت زباله، هر یک از این مواد می‌تواند در اثر حرارت غذا با مواد غذایی وارد واکنش شیمیایی شود.
پلاستیکها ، موادی حقیقی هستند که نخستین بار به وسیله ی انسان ساخته شده اند. ساختار مواد پلاستیک بر پایه ی عناصر شیمیایی همانند کربن، هیدروژن، اکسیژن ، نیتروژن ، کلر و گوگرداستوار است. این عناصر از هوا ، آب ، گاز ، نفت ، ذغال سنگ و حتی از گیاهان زنده به دست می آیند. این اندیشه ی خلاق بشر و آرزوی دیرینه ی او بود که بتواند این عناصر را تهیه و خالص سازی کند و سپس آنها را از طریق واکنش ها ی شیمیایی گوناگون ، با هم مخلوط و ترکیب سازد تا تقریبا رشته های متعدد و بی پایانی از ترکیب عناصر گوناگون را تولید کند و در طیف گسترده ای از درشت مولکولها یا پلیمرها (بسپارها) به کار برد که امروزه تحت عنوان پلاستیک (plastic) شناخته شده اند.
به وجود آوردن پلیمرهای مختلف از ترکیبهای متنوعی از عناصر، امکان پذیر است تا تقریبا هر خاصیت مطلوبی را در محصول نهایی پدید آورد.این پلیمرهای جدید خواص مشابهی را نسبت به مواد رایج موجود،دارند ولیکن درجه آزادی بزرگتری را در طراحی و انگیزه های مالی قویتری را به لحاظ سود آوری و قیمت ، برای فرآیندهای ساخت و تولید به ارمغان می آورند.پلاستیکهایی وجود دارند که خواص آنها نسبت به مواد موجود ، به طور قابل توجهی بهبود یافته است، در حالی که پلیمرهای دیگر را می توان تنها به عنوان مواد بی نظیر و منحصر به فردی با خواص استثنایی توصیف کرد که قبلا برای دنیای صنعت کاملا ناشناخته بودند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.