بخشی از متن:
هدف کلی:
از دانش آموزان انتظار می رود در پایان درس با مفهوم مقررات آشنا شوند.
اهداف رفتاری:
انتظار می رود دانش آموزان بتوانند:
.1 مفهوم مقررات را بیان کنند. (دانش)
.2 بعضی از مقررات خانواده ی خود را مثال بزنند. (دانش)
.3 به اهمیت احترام به مقررات پی ببرند و لزوم و فایده رعایت مقررات را ذکر کنند (درک و فهم)
.4 در محیط کالس و خانه و مدرسه مقررات را رعایت کنند. (درک و فهم)
بخشی از متن:
هدف کلی:
از دانش آموزان انتظار می رود در پایان درس با نحوه تامین نیازهای خانواده آشنا شوند.
اهداف رفتاری:
انتظار می رود دانش آموزان بتوانند:
.1 مفهوم « درآمد » را درک و بیان کنند. (درک و فهم)
.2 مفهوم نیاز، کاال، و ارتباط آن ها را با هم درک و به زبان ساده بیان کنند. ( درک و فهم)
.3 مشاغل مختلف (تولیدی و خدماتی) را بشناسند و آن ها را از هم تشخیص دهند. (درک و فهم)
.4 در رابطه با مشاغل مورد عالقه ی خود اظهار نظر کننذ و دالیل خود را بیان کنند(.عاطفی- درک و فهم)
بخشی از متن:
هدف کلی :
از دانش آموزان انتظار می رود بعد از تدریس با انواع منابع آشنا شوند.
اهداف رفتاری :
انتظار می رود دانش آموزان بتوانند :
1 – انواع منابع را ذکر کنند . ( دانش )
2 – وارد الزم برای کشاورزی و دامپروری را توضیح دهند . ( درک فهم )
3 – برای هرکدام از منابع ووسایل و کاالهایی که از آن ها به دست می آید , مثال بزنند . ( دانش )
4 – بر روی تصاویر , یا زندگی واقعی خود منابع مورد نیاز برای تامین نیاز ها را شناسایی کنند . ( کاربرد )
5 – به نقش نفت و فلزات در تامین وسایل زندگی اشاره کنند . ( درک فهم )
بخشی از متن:
هدف کلی :
از دانش آموزان انتظار می رود در پایان درس با راه مصرف صحیح نعمت ها آشنا شوند.
اهداف رفتاری :
انتظار می رود دانش آموزان بتوانند :
1 . برخی از نعمت های خداوند را نام می برند . ( دانش )
2 . راه های مصرف درست را بیان می کنند . ( درک فهم )
3 . تمایل به قناعت و صرفه جویی در خانه و مدرسه پیدا کنند . ( عاطفی )
4 . به پس انداز کردن عالقه مند شوند و بتوانند از این راه , برخی وسایل موردنیاز را خرید کنند . ( عاطفی )
5 . راه های شکرگزاری از نعمت های خدا را نام ببرند. ( دانش )
بخشی از متن:
هدف کلی :
از دانش آموزان انتظار می رود در پایان این درس با بازیافت آشنا شوند .
اهداف رفتاری :
انتظار می رود دانش آموزان بتوانند :
1 . زباله را تعریف کنند . ( دانش )
2 . نکات مربوط به دفع صحیح زباله را در محل زندگی خود توضیح دهند. ( درک فهم )
3 . زباله های قابل بازیافت را نام ببرند . ( دانش )
4 . مغهوم بازیافت را توضیح دهند . ( درک فهم )
5 . به طور عملی در محیط خانه و مدرسه برای کمک به بازیافت همکاری کنند . ( مهارتی )
بخشی از متن:
هدف کلی :
از دانش آموزان انتظار می رود در پایان درس با کارکرد های خانه آشنا شوند.
اهداف رفتاری :
انتظار می رود دانش آموزان بتوانند :
1 . برخی از کار کرد های خانه ( دور هم جمع بودن , خوابیدن , باهم بودن , بازی کردن , و)... را بیان کنند .
2 . احساس تعلق خود را نسبت به خانواده خود بیان کنند .
بخشی از متن:
قسمتی از بخش ارائه درس این طرح درس: جهت تدریس این درس،.از بچه ها سوال می کنم، ایا تاکنون در سفرها خانه هایی متفاوت با خانه ی محل زندگی خود دیده اید؟
اگر یکی دو نفر هم اشاره کردن شروع خوبی برای تدریس میباشد.
تصاویر را در اختیار گروه ها قرار میدهیم و از انها میخواهیم خانه های مشابه یکدیگر را طبقه بندی کنند.ودر یک بخش جداگانه بچسبانند.
سپس تصاویری از انواع خانه ها را نیز از طریق پرده اسلاید پخش می کنم.خانه هارا در سه مرحله بررسی می کنیم،
1 خانه های حیاط دار(ویلایی)و اپارتمانی وتفاوت این دو
2-خانه های روستایی،عشایری
3-خانه های مناطق پر باران ،خانه های مناطق خشک
1 پدیده ی اپارتمان نشینی
بخشی از متن:
هدف کلی :
از دانش آموزان انتظار می رود در پایان درس با اشکال خانه ها آشنا شوند.
اهداف رفتاری:
انتظار می رود دانش آموزان بتوانند :
1 . کارکرد مکان های مختلف خانه را بدانند . ( دانش )
2 . روی نقشه کتاب , موقعیت مکانی فضاهای مختلف را تشخیص دهند و بیان کنند . ( درم فهم ) در واقعیت بتوانند موقعیت مکان ها را ( راست , چپ ) نسبت به یکدیگر تشخیص دهند و اندازه هر یک را باهم مقایسه کنند (.
درک فهم )
3 . نسبت به تغییر شکل خانه ها و تداوم نیاز به خانه , درک مناسبی پیدا کنند و توضیح دهند . ( درک فهم )
بخشی از متن:
کد متلب رسم کرل (Curl) یک تابع
کد های متلب حاوی توضیحات لازم به صورت کامنت به زبان انگلیسی است.
برای مشاهده خروجی های برنامه کافیست کد را در نرم افزار MATLAB اجرا نمایید.
بخشی از متن:
هدف کلی:
از دانش آموزان انتظار می رود در پایان درس با ویژگی های پرندگان، خزندگان و پستانداران آشنا شوند.
اهداف رفتاری :
از دانش آموزان انتظار می رود در پایان درس:
-1 با پوشش پستانداران آشنا شوند. (دانش)
-2 با اندام تنفسی خزندگان و پرندگان آشنا شوند. (درک و فهم)
-3 با نحوه دفاع در برابر دشمن و نحوه تولید مثل و مراقبت از فرزندان خزندگان و پرندگان آشنا شوند. (درک و فهم)
بخشی از متن:
هدف کلی:
از دانشآموزان انتظار میرود در پایان درس با تأثیرات فناوری در زندگی انسانها آشنا شوند.
اهداف رفتاری:
از دانشآموزان انتظار میرود در پایان درس:
-1 با روشهای نگهداری موادغذایی آشنا شوند. (دانش)
-2 مسیر تغییر و تکامل نگهداری مواد غذایی را در طول تاریخ بدانند(.درک وفهم) -3 آنچه را که در مورد فناوری روشهای نگهداری موادغذایی فرا گرفتهاند، به سایر فناوریهای مورد استفاده
در زندگی تعمیم دهند. (کاربرد)
بخشی از متن:
دانلود فایل کامل طرح درس های روزانه علوم سوم دبستان. مناسب برای دانشجو معلمان و معلمان. از درس اول تا درس چهاردهم علوم سوم دبستان
بخشی از متن:
هدف کلی :
از دانش آموزان انتظار می رود در پایان درس با تفاوت ها و شباهت های خود و دوستانشان آشنا شوند .
اهداف رفتاری :
انتظار می رود دانش آموزان بتوانند :
.1 تفاوت و شباهت های خود را با دوستانشان بیان کنند .
.2 عالقه مندی ها و توانایی های خود را بیان کنند .
.3 مشخصات شناسنامه ای و توانمندی های خود را به طور مختصر در جمع مطرح کنند . ( خود را معرفی کنند )
.4 نسبت به احترام به همنوعان خود تمایل نشان دهند .
بخشی از متن:
در فرآیند آموزش، دانش آموزان می توانند :
اهداف آموزشی (دانستنی ها و مهارت ها )
1) چگونگی تشکیل« خانواده » را شرح دهند.
2) مفهوم « اندازه ی خانواده » را به زبان ساده بیان کنند.
3) در تصویر سازی، تصویر درستی از تعداد اعضای خانواده ی خویش ارائه دهند.
4) درباره ی زندگی در یک خانواده ی بزرگ یا کوچک، اظهار نظر کنند.
5) تفکرات و نظرات خود را به صورت واضح و روشن بیان کنند.
6) کاربرگ شماره ی 3 ( پرسشنامه ) را به درستی تکمیل کنند.
7) نتایج کاربرگ شماره ی 3 را تفسیر و تحلیل کنند.
بخشی از متن:
هدف کلی :
از دانش آموزان انتظار می رود در پایان درس با اهمیت خانواده آشنا شوند .
اهداف رفتاری :
انتظار می رود دانش آموزان بتوانند :
.1 کارکرد های خانواده را بیان کنند .
.2 نسبت به اعضای خانواده به ویژه پدر و مادر ، احساس قدردانی و محبت پیدا کنند .
.3 احساس قدر دانی و محبت خود را نسبت به اعضای خانواده نشان دهند .
بخشی از متن:
هدف کلی:
از دانش آموزان انتظار می رود در پایان درس مفهوم تغییر در خانواده را درک کنند.
اهداف رفتاری:
انتظار می رود دانش آموزان بتوانند:
.1مفهوم تغییر را در خانواده درک کنند.
.2 حداقل یک تا دو مورد از تغییرات در خانواده را مثال بزنند.
.3 تبدیل یک خانواده به چند خانواده را فهمیده و نسبت های خانوادگی را تشخیص داده و بیان کنند.
.4 برای اعضای خانواده خود دعا بنویسند.
بخشی از متن:
دانلود مبلمان
اتومبیل
ماشین های سنگین و کشنده ها و راهسازی
اتوبوس
هواپیما و هلیکوپتر
چند نمونه موتورسیکلت و دوچرخه و تانک و ....
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت خانه آبشار ۵۶ اسلاید
فهرست:
معرفی
ویژگی ها
تاریخچه
طراحی و ساختمان سازی
هزینه ها
سکونت گزیدن در خانه آبشاری
سبک
عملیات تعمیر و بازسازی
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت نقش ارزشها در خط مشی گذاری عمومی – مشورت وتوکل ۲۵ اسلاید
نقش ارزشها در خط مشی گذاری عمومی
ارزشهای نافذ در هر جامعه ای نقش اساسی وجهت دهنده ای درنحوه تصمیم گیری خط مشی گذاران ایفا می کندوبررسی
فرایندهای خط مشی گذاری بدون التفات به ارزشها کار ناقص است. در فرایندهای خط مشی گذاری انسان به عنوان مرکز ومحور همه این فرایندها مطرح شده است. ارزش های فرد واقعیت های ملموس وقابل اثباتی هستند، زیرا اثرات وپیامد ان ها را می توان به سادگی در رفتارهای فرد مشاهده کرد.
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت کنترل خسارات ناشی از تخلیههای الکترواستاتیکی
۳۰ اسلاید
*معضل الکترواستاتیک در مراکز مخابراتی – دادهپردازی
*چه شرایطی باعث کاهش یا افزایش تولید بارهای الکترواستاتیک در محیط میگردد
*چه میتوان کرد تا از ایجاد بارهای الکترواستاتیک جلوگیری گردد
*تمهیدات لازم جهت کنترل ایمن بارهای الکترواستاتیک موجود در محیط کار
تخلیه الکترواستاتیک چیست؟
*الکتریسیته ساکن هیچگونه خسارتی ببار نمیآورد تا آنکه به صورت کنترل نشده تخلیه شود. در این حالت به آن تخلیه الکترواستاتیک اطلاق میگردد
*تخلیه الکترواستاتیک در حقیقت عبارت از یک فلاش یا جرقهspark است که در صورتی که کنترل نشود باعث اخلال میگردد:
*اختلاش در داده ها (Data)
*از دست رفتن اطلاعات (Information)
صدمه به ادوات و ابزار حساس الکترونیکی