بخشی از متن:
فایل سه بعدی بلبرینگ
فرمت stp
قابل استفاده در نرم افزار های مهندسی
استاندارد ISO 3CC
بخشی از متن:
فایل سه بعدی بلبرینگ
فرمت stp
قابل استفاده در نرم افزار های مهندسی
استاندارد ISO 3CC
بخشی از متن:
فایل سه بعدی بلبرینگ
فرمت stp
قابل استفاده در نرم افزار های مهندسی
استاندارد ISO 3CC
بخشی از متن:
فایل سه بعدی بلبرینگ
فرمت stp
قابل استفاده در نرم افزار های مهندسی
استاندارد ISO 3CC
بخشی از متن:
فایل سه بعدی بلبرینگ
فرمت stp
قابل استفاده در نرم افزار های مهندسی
استاندارد ISO 3CC
بخشی از متن:
فایل سه بعدی بلبرینگ
فرمت stp
قابل استفاده در نرم افزار های مهندسی
استاندارد ISO 3CC
بخشی از متن:
فایل سه بعدی بلبرینگ
فرمت stp
قابل استفاده در نرم افزار های مهندسی
استاندارد ISO 3CC
بخشی از متن:
فایل سه بعدی بلبرینگ
فرمت stp
قابل استفاده در نرم افزار های مهندسی
استاندارد ISO 3CC
بخشی از متن:
فایل سه بعدی بلبرینگ
فرمت stp
قابل استفاده در نرم افزار های مهندسی
استاندارد ISO 3CC
بخشی از متن:
فایل سه بعدی بلبرینگ
فرمت stp
قابل استفاده در نرم افزار های مهندسی
استاندارد ISO 3CC
بخشی از متن:
فایل سه بعدی بلبرینگ
فرمت stp
قابل استفاده در نرم افزار های مهندسی
استاندارد ISO 3CC
بخشی از متن:
طراحی کابلهای ابزار دقیق
طراحی کابل های ابزار دقیق و ساختار بر اساس استاندارد EN 50288 - 7
استاندارد های ذیل هم داخل فایل دانلودی می باشد :
BS EN 50288-1-2013
BS EN 50288-3-1-2013
BS EN 50288-3-2-2013
BS EN 50288-4-2-2003
BS EN 50288-5-2-2003
BS EN 50288-7-2005
BS EN 50288-8-2012
کابل های ابزار دقیق برای انتقال داده ها و به کارگیری در فن آوری اندازه گیری و کنترل واحدهای صنعتی و نیروگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.
این بخش از مشخصات فنی کابل های دارای چند المان را پوشش می دهد که برای ارتباط تجهیزات ابزار دقیق در انتقال سیگنال به صورت آنالوگ یا دیجیتال مناسب است .
این نوع کابل ها با توجه به شرایط و محل نصب دارای ساختار متفاوتی و متنوعی می باشند . بر این اساس کابل ابزار دقیق به کابل های دارای شیلد داخلی ، شیلد خارجی ، مسلح تقسیم می گردند .
برای انتقال مناسب سیگنال های اندازه گیری و کنترلی، کابل ابزار دقیق باید در برابر نویز، اعوجاج و آثار منفی امواج الکترومغناطیسی محافظت شود.
Multi-element metallic cables used in analogue and digital communication and control
Part 7 : Sectional specification for instrumentation and control cables
This European Standard was approved by CENELEC on 2005-04-01. CENELEC members are bound to
comply with the CEN/CENELEC Internal Regulations which stipulate the conditions for giving this European
Standard the status of a national standard without any alteration.
Up-to-date lists and bibliographical references concerning such national standards may be obtained on
application to the Central Secretariat or to any CENELEC member.
This European Standard exists in three official versions (English, French, German). A version in any other
language made by translation under the responsibility of a CENELEC member into its own language and
notified to the Central Secretariat has the same status as the official versions.
CENELEC members are the national electrotechnical committees of Austria, Belgium, Cyprus, Czech
Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Latvia,
Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden,
Switzerland and United Kingdom.
فهرست مطالب :
دامنه کاربرد
حداکثر ولتاژ متناوب نامی
مراجع
تعاریف ، نشانه ها و حروف اختصاری
ساختار کابل
هادی - کلاس هادی
عایق - حداقل ضخامت عایق
المانهای کابل ابزار دقیق
شناسایی المانهای کابل
رنگبندی مطابق استاندارد IEC 60189-2
اسکرین کردن المانهای کابل
قطر سیمهای بافت و محاسبه درصد پوشش بافت
تابیدن کابل
آمیزه پرکننده - پرکننده های فضای خالی
اسکرین کردن هسته کابل ( اسکرین کلی )
بازدارنده های رطوبت - نوارهای جذب کننده آب - پودر غیر سمی جذب کننده آب
لایه های پیچشی محافظ
روکش میانی - ضخامت نامی روکش میانی
لایه های بدینگ
محافظ فلزی ( زره ) - پوشش سیمها باید با الزامات استاندارد EN 10244 – ۲ مطابقت کند .
رشته تابیده نگهدارنده کلی
روکش نهایی - جنس مواد - ضخامت نامی روکش نهایی - حداقل ضخامت نقطه ای روکش
حفاظ در برابر جانوران موذی
حفاظت در برابر مواد شیمیایی و یا عوامل محیطی
روکش سربی - روکش سربی باید با استاندارد EN 50307 مطابقت کند .
روکش چند لایه
تعیین ابعاد کابل (مراحلی که در ساختار کابل کاربرد نداشته باشند در قطر فرضی افزایشی معادل صفر خواهند داشت )
ضخامت روکش نهایی
کد گذاری بر اساس ساختار کابل - علایم اختصاری (حروف اختصاری + معنی)
کد گذاری بر اساس استاندارد آلمان
مثال
طراحی کابلهای ابزار دقیق
فرمت فایل : PDF
حجم فایل ها : ۵٫۵ مگابایت
تعداد صفحات فایل فارسی : ۳۱ صفحه
زبان : فارسی
بخشی از متن:
فایل سه بعدی بلبرینگ
فرمت stp
قابل استفاده در نرم افزار های مهندسی
استاندارد ISO 3CC
بخشی از متن:
فایل سه بعدی بلبرینگ
فرمت stp
قابل استفاده در نرم افزار های مهندسی
استاندارد ISO 3CC
بخشی از متن:
فایل سه بعدی بلبرینگ
فرمت stp
قابل استفاده در نرم افزار های مهندسی
استاندارد ISO 3CC
بخشی از متن:
فایل سه بعدی بلبرینگ
فرمت stp
قابل استفاده در نرم افزار های مهندسی
استاندارد ISO 3CC
بخشی از متن:
فایل سه بعدی بلبرینگ
فرمت stp
قابل استفاده در نرم افزار های مهندسی
استاندارد ISO 3CC
بخشی از متن:
هدف این مطالعه، ارزیابی و سنجش خوانایی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی بر اساس چهار شاخص فرای،گانینگ،فلش و لافلین و دسترسی به میزان پایبندی محتوای آن به رعایت اصول برنامه ریزی در تنظیم ساختار،است.روش تحقیق تحلیل محتوا از روش های توصیفی و چهار شاخص ارزیابی سطح خوانایی فرای ،گانینگ، فلش و لافلین بود .تجزیه و تحلیل اطلاعات نشان داد اولا، اصل ساده به دشواری در تنظیم محتوای مطالب کتاب رعایت نشده است و از نظر کلمات مطالب از دشوار به ساده و تداوم آن از ساده به دشوار است.ثانیا ،قدرت خوانایی سطح کلاسی و سطح سنی مطالب نسبت به کلاس ششم تناسب ندارد ثالثا ،از لحاظ سبک سطح مطالب معمولی، هجاها خیلی دشوار ، و تخمین آن بر حسب درجه آموزش رسمی در حد بسیار بالایی است رابعا، محتوای مطالب در حد فشار روانی و استرس زاست و توانایی آموزش مستقل را ندارد.
بخشی از متن:
پژوهش حاضر با هدف راهبردهای تدریس موثر در آموزش علوم ابتدایی انجام یافت. راهبردهایی که در این پژوهش بررسی می شوند شامل کاوشگری، بدیعه پردازی، شش مرحله ای و الگوی تدریس5e می باشد . این پژوهش نشان داد که در تدریس علوم ابتدایی نباید فقط به کتاب بسنده کرد چرا که بخش قابل توجه آن به کار های آزمایشگاهی، تجربی و عملی است. به همین منظور برای تدریس موثر در درس علوم ابتدایی بایستی دانش آموزان را فعال کرد چراکه هرقدر فراگیران در جریان یادگیری فعال باشند عملکرد آنان بهترخواهد بود. یافته های این پژوهش حاکی از آن است که باید معلمان از روش ها و یا تلفیقی از روش های نوین تدریس علوم، ابزارهای کمک آموزشی وغیره، برای تدریس موثر علوم ابتدایی بهره ببرند و نباید در جریان تدریس علوم ابتدایی متکلم الوحده شد و بجای تدریس سنتی ومتکلم الوحده باید از تدریس چهره به چهره و روشهای نوین تدریس استفاده کرد.
بخشی از متن:
فایل سه بعدی بلبرینگ
فرمت stp
قابل استفاده در نرم افزار های مهندسی
استاندارد ISO 3CC