بخشی از متن:
بخشی از متن:
بخشی از متن:
این برنامه سعی داردتا خوانندگان عزیز رابا تجارب کسانی که به نوعی طعم مرگ راچشیده اند وآن راتجربه کرده اند آشنا نماید این تجارب گاه چنان آموزنده و شنیدنی است که هرخواننده ای را مجذوب خود می کندـپیشنهاد می کنم پس ازخواندن داستانها کمی درمورد آنها بیندیشید.چون مرگ خبرنمی کندو ناگهان می آید وبایدخود راآماده سفرهولناک آخرت نماییم.
فهرست مطالب این برنامه به شرح ذیل میباشد
نورشهیدگمنام
عبورازتونل مرگ
درک ارزش زندگی
حسرت بعدازمرگ
تاثیرمثبت بردیگران
عروج به ملکوت آسمان
اکراه از بازگشت به زمین
ملاقات عزیزان ازدست رفته
مردسفیدپوش
فشارماربزرگ
گرزهای آتشین
امدادازحضرت ابوالفضل (ع)
نتیجه بی حرمتی به امام رضا(ع)
پاداش اعمال صالح
عقوبت گناهان
عاقبن شوم خودکشی
آیا خدا به حرف یک بیخدا گوش میدهد؟
به حرمت نمازخوان بودنش رهایش کنید
دوباره زنده شدن جسم و قلب
عاقبت ناامیدی از رحمت خدا
وکلی مطلب و داستان آموزنده دیگر
بخشی از متن:
کتاب مکانیک جامدات Ross
نویسنده: C. T. F. Ross
فایل PDF کتاب به زبان انگلیسی و در 476 صفحه است.
فایل PDF با بهترین کیفیت و با قابلیت جستجو در متن و کپی برداری از متن است.
بخشی از متن:
تشویق و تنبیه دو روش تربیتی است که برای رعایت مقررات و انضباط باید درمدارس مدنظر قرارگیرد.
تنبیه در مواردی بکار می رود که رفتار دانش آموز ناپسند،برخلاف مقررات و غیردلخواه است و می خواهیم آن را خاموش و تضعیف کنیم. این دو روش باید بطور صحیح بکار رود تا موجب آرامش خاطر گردد.در مورد تشویق و تنبیه مطالعات زیادی توسط روانشناسان صورت گرفته است و این مطالعات نشان می دهد که اثر تشویق بیش از تنبیه است و تا جایی که ممکن است باید از تنبیه خودداری شود زیرا تنبیه عوارضی ناخوشایند را دربردارد.
تشویق باید بجا و مناسب باشد و به محض مشاهده و انجام رفتار مناسب از سوی دانش آموز باید بلافاصله اعمال گردد و از تشویق های بی مورد نیز بایدخودداری کرد. تشویق مناسب و بجا در یادگیری تأثیر به سزایی دارد.
تنبیه نیز باعث تضعیف رفتارهای ناپسند می شود و اکثراً تنبیه به خاطر رفتاری است که مورد قبول بزرگان و اجتماع نیست. تنبیه نیز باید بجا و درست اعمال شود ومناسب خطای کودک باشد، و به محض انجام کار خلاف از سوی کودک تنبیه باید اعمال گردد و دلیل تنبیه نیز روشن شود.
بخشی از متن:
می دانیم که بعضی از کودکان سریعتر از کودکان دیگر می آموزند و نیز بعضی از آنان از دیگر همسالانشان در یادگیری کندترند و در نتیجه در تأمین نیازهای خویش و یا خواسته های دیگران از آنان دچار مشکلاتی می شوند.
کودکان دیر آموز گروهی از کودکان هستند که بهره هوشی معادل 70 تا 85 دارند و حدود 6/13 درصد کل جمعیت را تشکیل می دهند. این گروه از کودکان دارای هیچ گونه علامت جسمی یا ظاهری مشخصی نیستند و به جز در امور تحصیلی و فعالیتهای پیچیده ذهنی که ممکن است با شکست مواجه شوند در سایر امور زندگی می توانند مستقل عمل کرده و موفق شوند . اغلب محققان و متخصصان بر این اعتقادند که اگر چه افراد دیرآموز ممکن است نیازهای آموزشی ویژه داشته باشند با این حال برای جایابی در سیستم آموزشی ویژه مناسب نیستند و باید در مدارس عادی آموزش ببینند. با در نظر گرفتن این وضعیت یک معلم در کلاس درس عادی با طیفی از دانش آموزانی سر و کار دارد که از نظر ویژگی های شناختی و عاطفی در سطوح مختلفی قرار دارند و اگر بخواهد در امر آموزش به این کودکان موفق باشد باید شناخت همه جانبه ای نسبت به همه ی آنها داشته باشد و آموزش خود را با سطوح مختلف توانایی های گوناگون دانش آموزان سازش دهد
بخشی از متن:
نظم و انضباط در محیط های آموزشی
عدم تمایل به نظم پذیری در مدارس، پیامدهای منفی گوناگون و فراوانی برای دانش آموزان در حیطه های آموزشی، اجتماعی و خانوادگی در بردارد. علاقه نداشتن به نظم پذیری حتی در دانش آموزانی که دچار مشکلات حاد و نابهنجار نیستند و زمینه قانون گریزی خود کم بینی و تخلفات بیشتر را در آنان فراهم می آورد.
عدم تمایل به نظم پذیری در مدارس، پیامدهای منفی گوناگون و فراوانی برای دانش آموزان در حیطه های آموزشی، اجتماعی و خانوادگی در بردارد. علاقه نداشتن به نظم پذیری حتی در دانش آموزانی که دچار مشکلات حاد و نابهنجار نیستند و زمینه قانون گریزی خود کم بینی و تخلفات بیشتر را در آنان فراهم می آورد.
رعایت نظم و انضباط در محیطهای آموزشی، یکی از مهمترین اهداف تربیتی است که اولیای مدارس، آنان را در اولویت قرار می دهند و رفتارها و فعالیت آموزشی دانش آموزان نیز تا حد زیادی براساس این پدیده شکل می گیرد. نظم و انضباط باعث می شود که فعالیتهای دانش آموزان با موفقیت انجام گیرد و در نهایت زندگی با نشاط توأم شود و شکوفایی حاصل گردد.
بخشی از متن:
حل تمرین کتاب مکانیک جامدات Ross
نویسنده: C. T. F. Ross
فایل PDF حل تمرین به زبان انگلیسی و در 158 صفحه است.
فایل PDF به صورت اسکن شده و با کیفیت مناسب است.
بخشی از متن:
مفهوم و تعریف ارزشیابی و ارزشیابی توصیفی:
پیشینه ارزشیابی توصیفی و ضرورت اجرای طرح:
ویژگیهای ارزشیابی توصیفی:
چالشها و آسیبهای ارزشیابی سنتی و فعلی
رویکردها در ارزشیابی توصیفی:
بازخورد در خدمت یادگیری بهتر:
بخشی از متن:
مقدمه:
معنی لغوی دلیل به معنای راهنما، مرشد و نیز به معنی صحبت و برهان آمده است و آنچه برای ثابت کردن امری بیاورند ادله و ادلاء جمع آن است و از نظر حقوقی دلیل هرگونه وسیله ای است که در دعاوی برای اثبات ادعای خود ازآن استفاده می گردد. و در تعریف قانون مدنی از دلیل آمده است «دلیل عبارت است از امری که اصحاب دعوی برای اثبات دعوی یا دفاع از دعوی به آن استناد نمایند.
دعوی نیز از «ارعیت» به معنای طلب است جمع آن دعاوی است و به معنای دعا نیز آمده است.
اثبات نیز به معنای ثابت کردن ، یا برجا کردن و به ثبوت رسیدن آمده است و اصطلاحا به معنای قانع ساختن مخاطب به وجود مطلوب و بر مبنای عواملی است که پایه های اعتقاد او را ایران زمینه تشکیل میدهد.
بخشی از متن:
بخشی از متن:
بخشی از متن:
بخشی از متن:
جواب تمارین کتاب کار New Headway - Elementary Workbook به همراه متن فایل های صوتی کتاب - ویرایش چهارم
فایل PDF جواب تمارین کتاب کار و متن فایل صوتی به زبان انگلیسی و در 11 صفحه است.
فایل PDF با بهترین کیفیت و با قابلیت جستجو در متن و کپی برداری از متن است.
بخشی از متن:
1- تعریف
ادله اثبات دعوی همانطور که از خود عنوان مستفاد میگردد اموری هستند که برای اثبات حق و در مقام اثبات ادعا به کار میروند این ادله در حقوق کشور ما شامل پنج مطلب است که در جلد سوم قانون مدنی ایران از مواد 1257 تا 1335 به شرح زیر بیان گردیده است:
1- اقرار،
2- اسناد کتبی،
3- شهادت،
4- امارات و
5- قسم
ظاهر مادهی 1258 و حتی مفاد مطالب مندرج در این باب حکم میکند که قانونگذار ادلهی مذبور را به ترتیب اهمیت و ارجحیت بیان داشته به این معنی که مدعی را با اقامهی هر دلیل از اتیان دلیل بعدی مستغنی میدارد.
2- مهمترین دلایل اثبات دعوی
در قوانین فقه اسلام مهمترین دلایل اثبات دعوا عبارتند از: شهادت، اقرار و قسم.
در مورد سند که بنا بر تعریف قانون مدنی عبارت از نوشتهای است که مورد استناد قرار گیرد از نظر قوانین اسلامی به عادی و رسمی تجزیه نشده و هر چه باشد وقتی مورد قبول طرف دیگر واقع شود غیر قابل خدشه و ایراد است اما اصل مطلب در آن است که همان نوشته اکثراً باعث بوجود آمدن سایر دلایل مثل اقرار و شهادت و قسم میشود، زیرا در مورد نوشتهها است که یکی از طرفین آن را قبول نداشته و مورد انکار و تردید و یا ادعای جعل قرار دادن و طرف دیگر را وادار میکند که به بازجویی یا استشهاد وقسم متوسل شود.
بخشی از متن:
جزوه فیزیکال ژئودزی دکتر صدیقی
به تعداد 62 اسلاید قابل ویرایش
مناسب اساتید و ارائه دانشجویان
مراجع این جزوه
.1جزوه advanced physical geodesy (پروفسور ونیچک) – دانشگاه صنعتی خواجه نصیر
.2جزوه advanced physical geodesy (دکتر نجفی) – دانشگاه صنعتی خواجه نصیر
3.Physical Geodesy –(Nico Sneeuw) - Institute of Geodesy -Universit¨at Stuttgart -15th June 2006
4.Physical Geodesy – bernard hofmann – helmut moritz – springer
5.UNB – Lecture Notes (related to the physical geodesy)
تا دانلود کامل فایل شکیبا باشید
بخشی از متن:
پاورپوینت هوش معنوی
به تعداد 56 اسلاید
کارشناسی ارشد - دکتری
مناسب اساتید و ارائه (سمینار) دانشجویان
مقدمه
تاریخچه
تعاریف
انواع هوش در نظریه ها
پیش فرض های هوش معنوی
معنویت در انسان به چه صورت شکل می گیرد
خصوصیات هوش معنوی
اصول هوش معنوی
اجزای هوش معنوی
کارآیی هوش معنوی
کاربرد هوش معنوی در محیط کار
مدل 12مولفه ای هوش معنوی
خصوصیات افراد دارای هوش معنوی
مولفه های هوش معنوی در اسلام
تفاوت سلسله مراتب نیازها از دو دیدگاه
مقایسه هوش معنوی با هوش های دیگر
شباهت ها و تفاوت های انواع هوش
منابع
بخشی از متن:
کد متلب رسم منحنی های گشتاور و جریان استاتور و ضریب توان استاتور و بازده بر حسب لغزش ماشین القایی
کد متلب حاضر پس از اجرا منحنی های زیر را رسم می کند:
منحنی گشتاور بر حسب لغزش
منحنی جریان استاتور بر حسب لغزش
منحنی ضریب توان استاتور بر حسب لغزش
منحنی بازده بر حسب لغزش
برای مشاهده خروجی های برنامه کافیست کد را در نرم افزار MATLAB اجرا نمایید.
بخشی از متن:
جواب تمارین کتاب کار SpeakOut Pre-Intermediate به همراه متن فایل های صوتی کتاب
ناشر کتاب: Longman
فایل PDF جواب تمارین کتاب به زبان انگلیسی و در 19 صفحه است.
فایل PDF با بهترین کیفیت و با قابلیت جستجو در متن و کپی برداری از متن است.
بخشی از متن:
در این پروژه آموزش انجام تحلیل دینامیکی در نرم افزار DeeoSoil به همراه توضیحات کامل در قالب یک مثال ارائه شده است. در نهایت بر روی خروجی های تحلیل بحث شده است