بخشی از متن:
پاورپوینت درباره اقتصاد مقاومتی (مفاهیم، قلمرو و راهکارها)
این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 47 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.
مفهوم مقاومت (Resilience):
مقاومت: اشاره به استعداد بازیابی و برگشت به وضعیت اولیه پس از مواجهه با تکان (شوک) دارد.
مقاومت دارای معنای متفاوتی است، بطور مثال در:
روانشناسی: مقاومت به معنای مقاومت روانی فرد پس از مواجهه با افسردگی و یا بیماری را میگویند.
مواد: مقاومت مواد یعنی خاصیت فیزیکی مصالح در حفظ شکل ظاهری خود بعد از اینکه آن شیء تحت فشار و یا کشش قرار میگیرد (خاصیت کششپذیری)
سیستم: مقاومت سیستم یعنی میزان توانایی سیستم در مقابله با تخریب ناگهانی.
در ادبیات اقتصاد مقاومتی، عوامل فراوانی که در چگونگی مقاومت نقش دارند را چنین میشمارند:
ساختار اقتصاد: بویژه سطح سرمایه انسانی، سرمایه سازمانی و وجود صنایع پیشرو در اقتصاد.
میزان انعطافپذیری و پیشبینی تدابیر اولیه برای مواجهه با شوکهای ناگهانی، بطور مثال انعطافپذیری در قراردادها و امکان تغییر در تحول مقادیر و برنامه زمانی، انعطافپذیری در تولید که امکان تولید محصولات مختلف را ایجاد کند و یا وجود کارگران چند پیشه که با مواجهه در بیکاری در یک حوزه به راحتی قابل انتقال به سایر حوزهها باشد و همچنین روابط مناسب با مشتریان در صورت وقوع مشکلات.
بخشی از متن:
پاورپوینت بازار ها و ابزار های مالی
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 8 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
پس از پیروزی انقلاب و اجرای عملیات بانکداری اسلامی و به تبع آن ممنوعیت بهره در اقتصاد به دلایل شرعی و مبنای فقه اسلامی ،
انتشار و داد و ستد اوراق قرضه متوقف شد . اما وجود ابزار دیگری در بازار مالی کشور که عملکردی مشابه اوراق قرضه داشته باشد و بتواند جایگزین آن گردد و در کنترل حجم نقدینگی و مهم تر از آن در تامین مالی طرح های زیر بنایی و همچنین طرح های تولیدی و خدماتی از منابع مالی بخش خصوصی جامعه موثر باشد ، ضرروری به نظر می رسید
فهرست مطالب و اسلایدها:
اوراق مشارکت
حق تقدم
بخشی از متن:
پاورپوینت آشنایی با گاز طبیعی و روش قیمتگذاری آن
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 51 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
•قیمتگذاری بازگشتی برای اولین بار در ترینیداد (جزیرهای در نزدیکی ونزوئلا) مطرح شد. - Netback Pricing
•قیمت بازار برای گاز به روش بازگشتی برای مصرفکننده در مرز یا ساحل به صورت زیر تعریف میشود(IEA،1998: ص ٣٢):
•قیمت LNG = قیمت ارزان ترین سوخت (جایگزین)
–هزینه حمل گاز از مرز یا ساحل به مصرفکننده
–هزینه ذخیره کردن گاز برای تأمین نوسان تقاضای روزانه و فصلی مصرف کننده
–هر مالیاتی بر گاز
•ریسک این روش قیمتگذاری، در نوسان قیمت گاز طبیعی بود و هزینه ملاکی برای برتری شد
فهرست مطالب واسلایدها:
ویژگی های گاز طبیعی از دید مصرف کنندگان
گزینههای ممکن استفاده از گاز
بازار گاز طبیعی
روند تحولات بازار
عوامل تعیین کننده در قیمت گذاری گاز
برخی مزایای صدور منطقهای گاز
فرمولهای قیمت گذاری گاز
عوامل موثر در محاسبات
قیمتهای تک محموله (spot)
JCC چیست؟
برخی از مبانی اساسی قیمت گذاری
برخی از تجربههای قیمت گذاری گاز در ایران
نکات مطرح شده به بیان دیگر
روشهای قیمتگذاری
قیمت مقطوع
قیمتگذاری مبتنی بر هزینه
ضعفها
قیمتگذاری مبتنی بر نفت خام
قیمتگذاری S شکل
قیمتگذاری LNG مبتنی بر قیمت گاز
قیمتگذاری بازگشتی
بخشی از متن:
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی
نوع فایل: power point
فرمت فایل: pptx
قابل ویرایش
تعداد اسلاید : 16 صفحه
قسمتی از پاورپوینت :
شامل افراد، تجهیزات و دستورالعملهای مورد نیاز که جمع آوری،دسته بندی،تجزیه تحلیل، ارزیابی و توزیع شده در زمان مناسب و با دقت کافی برای تصمیم گیران بازاریابی.
وظیفه: ارزیابی،توسعه و توزیع اطلاعات
انجام مصاحبه و تعیین اینکه چه اطلاعاتی
مطلوب،مورد نیاز و امکان پذیر است برای فراهم کردن
باید نظارت بر محیط بازاریابی برای مدیران بازاریابی وجود داشته باشد
ارزیابی هزینه/ منفعت اطلاعات مطلوب
بخشی از متن:
پاورپوینت بازاریابی ورزشی
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 28 اسلاید
قابل ویرایش:2 اسلاید انگلیسی
قسمتی از اسلایدها:
علاوه بر داشتن توانایی (تایپ و..)، فرد باید در تمامی نرم افزارها نظیر databases (پایه های آماری)، spread sheets(برگه های انتشاری)، desktop publishing (چاپ در نمایشگر)، سیستمهای بلیط، استفاده و طراحی صفحات وب، تسلط داشته باشد. در مجموع برای حضور بهتر و مؤثرتر شخص باید دانش عمیقی از نرم افزارها (مثل میکروسافت پاورپونت) داشته باشد.
تعلیم پرسنل: داشتن فن ایجاد، انگیزه دهی، و مدیریت گروهی متغیر از افراد برای کسب اهداف سازمانی.
فهرست مطالب و اسلایدها:
بازاریابی ورزشی
شناخت بازارهای ورزشی
اهمیت تقسیم بندی بازار ورزشی
معیارهای تقسیم بازارهای ورزشی
استراتژی های مختلف انتخاب مشتریان یا بازارهای ورزشی
استرتژی بازاریابی ورزشی تمرکزی
عوامل موثر در انتخاب استراتژی های ورزشی
عوامل موثر در انتخاب استراتژی های ورزشی
روشهای تقسیم بازار ورزشی
تقسیم بندی بر اساس عوامل جغرافیایی
تقسیم بندی بر اساس عوامل جمعیت شناختی
تقسیم بندی براساس عوامل روانشناختی
تقسیم بندی بر اساس عوامل رفتاری
فنون کلیدی
قابلیتهای کامپیوتری
منابع
بخشی از متن:
پاورپوینت بازیابی فضای رکوردها در یک فایل
نوع فایل: power point
فرمت فایل: pptx
قابل ویرایش
تعداد اسلاید : 8 صفحه
قسمتی از پاورپوینت :
ایجاد یک رکورد در فایل چگونه انجام میشود؟
چگونه یک رکورد از فایل حذف میگردد؟
فضای رکورد حذف شده چگونه بازیابی میشود؟
چه استراتژیهایی برای بازیابی فضای فایل وجود دارد؟
انواع ناپیوستگی (fragmentation) در داخل یک فایل کدامند؟
ایجاد یک رکورد در فایل چگونه انجام میشود؟
چگونه یک رکورد از فایل حذف میگردد؟
توابع اوّلیه فایل سیستم ) open, write, read و seek ( به ما اجازه ایجاد فایل، ایجاد رکورد یا تغییر محتوای آن را می دهند. (فیزیکی؟)
ولی برای حذف رکوردها (delete) در یک فایل تابعی نداریم! (فیزیکی؟)
نمیتوانیم قسمتی از فضای رزرو شده یک فایل را به سیستم برگردانیم!
بخشی از متن:
پاورپوینت بازیابی سریع داده ها – مرتب سازی
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 13 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
مقایسه با جست وجوی سری(sequential)؟
مثال:
جستجوی کلید در یک فایل با تعداد 2000=n رکورد.
حالت اول: جست و جوی سری:
تعداد ماکزیمم رکورد های خوانده شده برابر با تعداد کل رکورد ها خواهد بود.
ممکن است تا 2000 رکورد خوانده شود.
اگر تعداد رکورد ها دوبل شود، تعداد خواندن رکورد نیز دوبل خواهد شد. (چرا؟)
حالت دوم: جست و جوی دودویی:
تعداد ماکزیمم رکورد های خونده شده برابر با 1+log(n) خواهد بود.
ممکن است تا1+log(2000) یعنی 11رکورد خوانده شود.
اگر تعداد رکورد ها دوبل شود، فقط یک خواندن رکورد اضافه می گردد.
برای جست و جوی دودویی بایستی طول رکورد ها ثابت باشد. (چرا؟)
فهرست مطالب و اسلایدها:
روشهای بازیابی سریع داده ها چگونه میباشند؟
یادآوری جستجوی دودویی (Binary Searching)؟
مقایسه با جست وجوی سری(sequential)؟
محدودیت ها یا معایب جست و جوی دودویی کدامند؟
مرتب سازی کلیدها (key sorting) چگونه است؟
روش Indexing چیست؟
مزایای Indexing کدامند؟
بخشی از متن:
پاورپوینت بازرگانی(داخلی و خارجی)
نوع فایل: power point
فرمت فایل: pptx
قابل ویرایش
تعداد اسلاید : 37 صفحه
قسمتی از پاورپوینت :
بازرگانی داخلی حلقه رابط تولید با مصرف است. آنچه توسط اقتصاد داخلی تولید وآنچه از خارج وارد می شود، در مرحله نهایی باید به صورت کالاهای قابل مصرف دراختیار مصرف کنندگان گذاشته شود. از این نظر نظام بازرگانی داخلی از نقشی پایه ای در توسعه برخوردار است. این نظام می تواند افزایش تولید داخلی و بی نیازی به خارج را از راه تامین کالاهای مورد نیاز مصرف کنندگان با بهایی مناسب فراهم آورد.
وظایف عمده بازرگانی را می توان پوشاندن فاصله های زمانی و مکانی تولید ومصرف، متعادل کردن میزان تولید و مصرف، پر کردن فاصله زمانی بین خرید برای مصرف و وصول بهای کالا به تولیدکننده، برپایی موازنه در بهای کالا با وجود اختلاف قیمت در زمان و مکان، افزایش تولید برپایه آگاهی از کم کیف وضع بازاردانست
اگر انجام هرگونه عملیات دادوستد، معاوضه و مبادله کالا و عملیات تجاری را درداخل یک محدوده سیاسی، بازرگانی داخلی در نظر بگیریم، نظام توزیع در بازرگانی داخلی ایران از گذشته دور مسیری پر فراز و نشیب را طی کرده که به مرور با پیشی گرفتن از تولید داخلی با اتکا به واردات، حرکت مسیتقلی را نسبت به تولید داخلی دنبال کرده و می کند.
با افزایش نفوذ نیروهای استعماری در اقتصاد ایران، ورود کالاهای خارجی و ورشکستگی تولیدکنندگان صنایع ایران بویژه پیشه وران، کم کم بازرگانان بزرگ ایران پس از یک سلسله ایستادگی های سیاسی و اقتصادی، ابتدا مدارا با بازرگانان خارجی وسپس ایفای نقش واسطه برای آنان را در داخل، به دلیل سودآوری بیشتر پذیرفتند.
کودتای 1299 ومهمتر ازآن کودتای1332 هر کدام به خیزش موجی جدید از گسترش روابط سرمایه داری وابسطه منجر شد و همراه با اصلاحات ارضی شاهانه که به جای حفظ سازمان تولید کشاوزی جمعی بنه ی آن را نابود ساخت، ایجاد و گسترش صنایع مصرفی وابسطه و عدم پایه گذاری و رشد متناسب صنایع سنگین، نظام تولید داخلی در اختیار کالاهای خارجی قرار گرفت.ازآنجا که ارتباط واقعی توزیع با تولید داخلی به دلیل نبودن نظام تولید متناسب و اینکه درآمد نفت منبع اصلی تامین واردات بود، توزیع داخلی کالا بازتاباننده ی رابطه تجاری با خارج شد.
بخشی از متن:
پاورپوینت فرصت های سرمایه گذاری
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 45 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
1- همه تخم مرغها را در یک سبد قرار ندهید ( مدیریت پرتفولیو)
2- چندان مطمئن نباشید که مسیر حرکت بازار را درست می شناسید (انتظارات عقلایی و گامهای تصادفی)
3- نسبت به ریسک هر سرمایه گذاری کاملاً اطمینان پیدا کنید و میزان ریسک پذیری خود را بدانید
4- سرمایه گذاریهای خود را بیمه کنید
5- هزینه های معامله سرمایه گذاری را درنظر بگیرید
6- از تله فقر نجات یابید. برای خودتان اجباراً سرمایه گذاری ایجاد کنید (استفاده از اهرمهای مالی)
7- آمادگی زیان های موقت یا حتی دائمی را داشته باشید.
8- اگر روش سرمایه گذاری را نمی دانید، می توانید در صندوق های سرمایه گذاری یا شرکتهای سبدگردانی، سرمایه گذاری نمائید.
فهرست مطالب و اسلایدها:
جایگاه سرمایه گذاری در اقتصاد
انواع سرمایه گذاری در اقتصاد کلان
عوامل مؤثر بر سرمایه گذاری دارائیهای ثابت و ماشین آلات
سیاستهای تحول اقتصادی
نتیجه نهایی
بخشی از متن:
پاورپوینت بررسی تطبیقی مفاهیم حسابداری واحدهای انتفاعی و دولتی
نوع فایل power point
قابل ویرایش 27 اسلاید
قسمتی از اسلایدها
مقایسه بیانیه های مفهومی شماره یک و دو FASB تحت عناوین « اهداف گزارشگری مالی واحدهای انتفاعی » و « ویژگی های اطلاعات حسابداری » با بیانیه مفهومی شماره یک هیات تدوین استانداردهای حسابداری دولتی (GASB) تحت عنوان « اهداف گزارشگری مالی »
وجوه اشتراک و افتراق اساسی حسابداری واحدهای انتفاعی و غیر انتفاعی
اهداف هر دو بیانیه FASB و GASB مربوط به گزارشگری مالی بوده و محدود به صورتهای مالی نمی گردد.
صورت های مالی مرکز ثقل گزارشگری مالی بوده و ابزار اصلی انتقال اطلاعات مالی به استفاده کنندگان برون سازمانی است .
گزارشگری مالی نه تنها شامل صورتهای مالی است ، بلکه سایر ابزارهای انتقال اطلاعات که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به اطلاعات تهیه شده توسط سیستم حسابداری مربوط می شود . را شامل می گردد .
گزارش های مالی به هدف عمومی و برای استفاده کنندگان برون سازمانی تهیه می شود .
در تدوین اهداف گزاشگری مالی ، ماهیت فعالیت هایی که موسسات انجام می دهند و نیازهای اطلاعاتی استفاده کنندگان و تصمیماتی که اتخاذ می نمایند، باید مورد توجه قرار گیرد .
فهرست مطالب و اسلایدها
خصوصیات کلی صورت های مالی و گزارشگری مالی ( از دیدگاه بیانیه های GASB , FASB )
تاثیر محیط بر اهداف گزاشگری مالی
محدودیت های گزارشگری مالی ( بیانیه شماره 1 GASB )
ویژگی های کیفی اطلاعات گزاشگری مالی
عوامل تشکیل دهنده محیط گزارشگری مالی واحدهای انتفاعی (دیدگاه FASB )
طبقه بندی فعالیت های دولتی ( دو دسته )
ویژگی های مهم محیط فعالیت های نوع دولتی ( غیر انتفاعی ) :
اهداف گزارشگری مالی واحدهای انتفاعی ( دیدگاه FASB ) :
اهداف گزارشگری مالی واحدهای دولتی ( بند 176 بیانیه شماره 1 GASB )
اهداف گزاشگری مالی واحدهای دولتی ( بند 177 بیانیه شماره یک GASB )
اهداف گزاشگری مالی واحدهای دولتی ( بند 178 بیانیه GASB )
استفاده کنندگان گزارش های مالی ( بیانیه ی شماره 1 FASB )
استفاده کنندگان گزارش های مالی ( بیانیه ی شماره 1 GASB)
نتیجه گیری :
بخشی از متن:
پاورپوینت بررسی قوانین مقررات و استانداردهای جدید ناظر بر نهادهای مالی و پولی با رویکرد شفافیت
نوع فایل:power point
قابل ویرایش:30 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
●لیودراپ و همکاران در سال 2011 شاخص شفافیت سازمان ناظر بانکی در مورد شفافیت سیاسی، اقتصادی، رویه ، سیاستگذاری و عملیاتی را برای 24 کشور مورد بررسی قرار داده اند.
● براساس نتایج بدست آمده تفاوت های زیادی بین میزان شفافیت آنها وجود دارد .
●متوسط امتیاز 9.3 از 15 است که کمترین آن متعلق به کشور سوییس با 6.25 و بیشترین آن متعلق به کشور نروژ با 12.75 امتیاز می باشد .
فهرست مطالب و اسلایدها:
مقدمه
تعاریف
قانونگذاری و تدوین استانداردهای ناظرین در عرصه بانکداری دنیا
وظایف بانکهای مرکزی برای نیل به اهداف عالیه خود
اهداف بانک مرکزی به عنوان ناظر بر بانک ها
اقداماتی که صندوق بین المللی پول برای شفافیت در بازار پول مفید می داند
جنبه های مختلف شفافیت در فرآیند تدوین مقررات ، قوانین و استانداردها توسط بانک مرکزی
بررسی جنبه های مختلف شفافیت در 24 کشور براساس یک تحقیق
برخی سازمان های ناظر بر نهادهای مالی در ایران
نتیجه گیری
پیشنهادات
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت بررسی تاثیر برنامهریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 29 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
تغییر از جامعه صنعتی به جامعه اطلاعاتی، خلق تکنولوژیهای نوین، توسعه ارتباطات و بالاخره جهانی شدن، فضای جدیدی را فرا روی مدیران شرکتها قرار داده است. فضایی که حتی مدیران برجسته هم نمیتوانند با تکیه بر تجربیات فردی در کار خود موفق باشند.
با استفاده از روشهای مختلف علمی و سیستمهای پیچیده بازاریابی و ارتباطات گسترده در سطوح ملی و جهانی، فرصتها و تهدیدات آن طراحی گردیده و امکان خلق مزیت رقابتی را برای آنها را فراهم سازد.
جوهره استراتژی بازاریابی و تفکر استراتژیک، جستجوی راههای جدید برای رقابت است، استمرار رشد و حفظ مزیت رقابتی نیازمند سرمایهگذاریهای اثربخش بر عوامل کلیدی موفقیت در صنعت، تجزیه و تحلیل مزیت رقابتی رقبا و جلوتر حرکت کردن از آنهاست و از آنجا که کسب مزیت رقابتی موضوع اصلی مباحث استراتژی، است بنابراین تخصیص منابع باید به آن دسته از کسب و کارها تعلق گیرد که از نظر صنعت و دیدگاه رقابتی جذاب باشد.
فهرست مطالب واسلایدها:
مقدمه
بازاریابی و مزیت بازاریابی درونی
نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در بازاریابی نوین
برنامهریزی ارتباطات یکپارچه بازاریابی
بازار محوری و عملکرد شرکتهای بازرگانی
تعامل میان بازار محوری و عملکرد بازرگانی
استراتژی برنامهریزی بازاریابی و عملکرد بازرگانی
استراتژیهای بازاریابی
راهبردهای آمیخته بازاریابی
استراتژیهای توزیع (ورود به بازارهای خارجی)
پیشنهادات
نتیجه برگرفته از مطالعه انجام شده و ارائه راهبردها
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت بودجه انعطاف پذیر
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 66 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
انحراف حجم تولید در مواردی بوجود می آید که میزان واقعی مبنای تخصیص سربار با میزان مورد استفاده برای محاسبه نرخ بودجه ای سربار ثابت متفاوت باشد. دلیل محاسبه نرخ بودجه ای سربار ثابت این است که برای هزینه یابی موجودیها و برای بعضی از قراردادها ناگزیر می شویم هزینه های سربار ثابت را برای یک واحد محصول مشخص کنیم. تقسیم هزینه های ثابت بر تعداد واحدها دلیل ایجاد انحراف حجم تولید است. انحراف مطلوب (نامطلوب) یعنی اینکه به دلیل بیشتر (کمتر) بودن میزان واقعی مبنای تخصیص نسبت به میزان بودجه ای مبنای تخصیص که در محاسبه نرخ تخصیص سربار استفاده شده است اضافه (کسر) جذب سربار وجود دارد.
فهرست مطالب واسلایدها:
بودجه بندی
بودجه بندی قابل انعطاف
تفاوت بین بودجه ثابت وبودجه انعطاف پذیر
انحرافات
انحراف بودجه انعطاف پذیر
انحراف حجم فروش
مراحل تهیه ی بودجه انعطاف پذیر
تجزیه و تحلیل سطح یک
تجزیه و تحلیل سطح دو
تعیین بودجه مقادیر و قیمت منابع مصرفی
داده های مربوط به انحراف کارایی و قیمت درشرکت برج
انحراف قیمت
انحراف کارایی
علت های چند گانه ایجاد انحراف
Supply chain زنجیره عرضه
ارزیابی بر مبنای شاخص و تجزیه و تحلیل انحراف
برنامه ریزی هزینه های سربار متغیر و ثابت
برنامه ریزی هزینه های ثابت
هزینه یابی استاندارد
انحرافات هزینه سربار متغیر
انحراف کارایی سربار متغیر
انحراف هزینه سربار متغیر
تعیین نرخ تخصیص هزینه سربار ثابت بودجه ای
انحرافات هزینه سربار ثابت
انحراف حجم تولید
تفسیر انحراف حجم تولید
منابع
بخشی از متن:
پاورپوینت تاثیر فناوری اطلاعات بر مشاغل در اقتصاد دانایی محور
نوع فایل power point
قابل ویرایش 46 اسلاید
قسمتی از اسلایدها
فناوریهای پردازش اطلاعات، ثبت اطلاعات، جمع آوری اطلاعات، انتقال اطلاعات
همگرایی رسانه ها، محیط چند رسانه ای
دهة 90میلادی – اینترنت
دهة جاری - تلفن همراه
آینده ترکیب اینترنت و تلفن همراه
مصادیقی از همگرایی
تلفن
دوربین عکاسی و فیلم برداری
رادیو و تلویزیون
ضبط و پخش صدا و تصویر
ساعت
تقویم
سیستم تنظیم برنامه (منشی)
ماشین حساب
کارت عابر بانک
سیستم موقعیت یاب GPS
فناوری اطلاعات و صنعت
هدف صنعت، ماشینی کردن تولید
فناوری اطلاعات، کمک به ماشینی کردن تولید و خدمات
فناوری اطلاعات در صنعت
خودکارسازی خط تولید
کنترل خودکار و هوشمندانه
استفادة بهینه از منابع
مدیریت بهینة انبار
مدیریت فروش
پیشبینی نیاز بازار
اطلاع رسانی، تبلیغات و بازاریابی
R&D
فهرست مطالب و اسلایدها
مقدمهای راجع به توسعة فناوری اطلاعات
فناوری اطلاعات؛ اشتغالزایی یا اشتغالزدایی؟!
اقتصاد دانایی محور و جایگاه خدمات
ارائة راهکار
بخشی از متن:
پاورپوینت تطبیق ده ویژگی اقتصاد مقاومتی و برونسپاری
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 14 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
•عدم بهره گیری از ادبیات موضوعی مشترک و متناسب برون سپاری در شهرداری
•عدم وجود گردش مناسب اطلاعات و کار بین شهرداری، پیمانکاران و بهره برداران خدمتی
•عدم تضمین امنیت و سرمایه های شغلی، جذب شده در برونسپاری
•عدم وجود برنامه های حمایتی مشخص در ظرفیت سازی بخش خصوصی و توسعه متوازن امور برونسپاری
•کمبود ظرفیت بخش خصوصی و عدم رقابتی شدن خدمت در برخی از فرآیندها
•عدم شفافیت در استفاده از منابع سازمانی در مشارکت با ظرفیت های بخش خصوصی
فهرست مطالب و اسلایدها:
سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی
تطبیق 10 ویژگی اقتصاد مقاومتی با برون سپاری
اهم ملاحظات در برون سپاری
فرصت ها و قوت ها
تهدید ها و ضعف ها (فرصت های بهبود)
پیشنهادات بهبود
شرح خدمات در برون سپاری
بخشی از متن:
پاورپوینت تفکر استراتژیک
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 50 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
تعریف استراتژی
راهی است که رسیدن به هدف را تضمین نموده و جهتگیری سازمانی را برای بکارگیری توانمندی سازمانی و بهرهگیری از فرصتها فراهم میسازد.
چرا برنامهریزی را استراتژیک می نامند
بدین دلیل که :
تعیین بهترین راه برای پاسخ به شرایط محیط پیرامونی سازمان را فراهم میکند و اغلب بصورت پویا و فعال حتی نقش راهبردی ایفاء می کند.
مدیریت استراتژیک عبارت است از :
مدیریت، هدایت و کنترل سازمان بهنحوی که بتواند واکنش مناسب و سریع در برابرتغییرات محیط درونی و برونی سازمان نشان داده و درشرایط ایدهآل تغییردهنده محیط درونی و یا برونی باشد
مدیریت استراتژیک: از 1)تدوین ، 2)اجراء و 3)ارزشیابی استراتژیها تشکیل شده است
فهرست مطالب و اسلایدها:
تعریف استراتژی
چرا برنامهریزی را استراتژیک می نامند
تعریف انتخاب استراتژی
مدیریت استراتژیک چیست ؟
تفکر استراتژیک
چرا تفکر استراتژیک ؟؟
تفکر استراتژیک چیست؟
یک الگوی مفهومی
نحوه تاثیرگذاری تفکر استراتژیک در سازمان
بخشی از متن:
پاورپوینت تفکر فازی در مدیریت
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 64 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
تعریف فازی :
فازی (ریاضیات نامعین) عبارتست از عملیات روی اطلاعات نادقیق و تحلیل نادقیق اطلاعات
تاریخچه :
منطق فازی اولین بار توسط پروفسور لطفی زاده استاد دانشگاه برکلی در مقاله ای تحت عنوان « مجموعه های فازی » در سال 1965 به دنیا عرضه شد، لیکن نزدیک به پنج سال طول کشید تا دانشمندان به کاربردهای آن دست یافتند و منطق فوق در سیستم های کنترلی مورد استفاده قرار گرفت.
این منطق سالها بعد و در اوائل دهه 90 کاربردهای خویش را در عرصه های علوم دیگر همانند مدیریت یافت و راهی تازه برای تحلیل و مدلسازی مسائل در فضای عدم قطعیت پیش روی محققان قرار داد.
فهرست مطالب و اسلایدها:
تعریف فازی
تاریخچه
انواع عدم قطعیت مفهوم مجموعه های فازی
در مجموعه های کلاسیک ( دقیق ، crisp)
مقایسه بین منطق فازی و ارسطویی
کاربرد اعداد فازی
مراحل فازی کردن اعداد نادقیق
ساخت قوانین فازی
دستورهای matlab
کیفی کردن Likelihood and truth Qualification
کاربردهای فازی
کاربرد های فازی در مدیریت
کاربرد فازی درتصمیم گیری
کاربرد فازی در برنامه ریزی استراتژیک
کاربرد فازی در تحلیل اطلاعات کیفی
کاربرد فازی در شبیه سازی Simulation
کاربرد فازی در کنترل پروژه Probability
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت تورم و دلایل ایجاد آن در اقتصاد ایران
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 16 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
در اقتصاد برای بیان رابطه میان نقدینگی و تورم از رابطه ساده زیر که به معادله مقداری مشهور است استفاده می کنند: در کوتاه مدت سرعت گردش پول ثابت است. بنابراین هرگونه رشد حجم پول که فراتر از رشد تولیدات باشد، خود به خود به رشد قیمت ها و از این رو رشد تورم منجر خواهد شد. از آنجایی که تولید ناخالص داخلی نیز چندان نمی تواند در کوتاه مدت افزایش یابد، بنابراین می توان گفت که در کوتاه مدت هر گونه افزایش حجم پول یا نقدینگی، به رشد قیمت ها به همان نسبت خواهد شد. بررسی آمارهای رشد نقدینگی و تورم طی دوره فروردین ماه ۱۳۸۴ تا مهرماه ،۱۳۸۶ به خوبی بیانگر آن است که این معادله برای ایران صدق کرده و افزایش نقدینگی با یک وقفه زمانی منجر به افزایش قیمت ها و یا همان تورم گشته است. وقفه زمانی ایجاد شده نیز به خاطر واردات بسیار بالای دو سال اخیر بوده است که توانسته به صورت یک مسکن برای دوره ای کوتاه مانع از افزایش قیمت ها به علت رشد نقدینگی شود. به عبارت بهتر برای عدم افزایش قیمت ها طبق رابطه بالا یا باید تولید داخل کشور افزایش یابد و یا از طریق واردات آن را جبران کرد. در ایران نیز برای جبران عدم افزایش تولید در کوتاه مدت از این روش استفاده شده است.
فهرست مطالب و اسلایدها:
علل و ریشه های تورم در ایران
علل تورم
تعریف نقدینگی
علل افزایش نقدینگی در چند سال اخیر
راهکارهای حل مشکل نقدینگی و تورم
بخشی از متن:
پاورپوینت تکنولوژی پیشرفته در صنعت خودرو
نوع فایل power point
قابل ویرایش 34 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
امروزه برای پایداری خودرو در شرایط بحرانی از سیستمهای پیشرفته ای استفاده می کنند .
پایداری خودرو باعث ثبات حرکت خودرو در جادهای مارپیچ و در شرایط بد آب و هوایی می شود که در نتیجه باعث کاهش تصادفات و تلفات جانی رانندگان و افراد می شود.
امروزه برای ایجاد پایداری از سیستمهای پیشرفته الکترونیکی ، مکانیکی استفاده میکنند.
در صفحات بعدی به معرفی و عملکرد بیشتر آنها می پردازیم.
ECU واحد کنترل الکترونیکی میباشد که سیگنالهای آنالوگی را از سنسورها دریافت کرده و به دیجیتال تبدیل می کند . سیگنالهای دیجیتالی به CPU رفته و با استفاده از اطلاعات داخل RAM بهترین شکل فرمان محاسبه کرده و به قسمتهای عمل کننده ارسال میکند .
فهرست مطالب و اسلایدها:
سیستم های پیشرفته الکترونیکی برای پایداری خودرو
Anti lock Braking System ( ABS)
Acceleration Skid Regulation (ASR)
Brake Assistance System (BAS)
عملکرد سیستم :BAS
Electronic Stability Program (ESP)
عملکرد سیستم : ESP
Sensotronic Brake Control (SBC)
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت جهانی شدن و توسعه روندهای مسلط
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 24 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
•عده ای بر این باورند که جهانی شدن هیچگونه تضییق و تهدیدی جهت دین زدایی نیست و حتی جهانی شدن دین را نیز در بازار جهانی اندیشه قرار می دهد.
• از این رو فرصت برای دین پدید می آورد. فرصت از این لحاظ که دین می تواند با تکیه بر تکنولوژی ارتباطات بر تعداد مخاطبان خود بیفزاید.
•برخی جهانی سازی را قرین با رشد معنویت، اخلاق، آئین ها و مذاهب گوناگون دانسته اند.
•برخی دیگر جهانی سازی را همراه با هجوم به ارزشهای انسانی، اخلاقی و دینی می دانند.
•ولی بصورت کاملا روشنی از سالهای آخر قبل از فروپاشی اتحاد شوروی، گرایش به مذهب در جوامع مختلف مشاهده گردیده است.
فهرست مطالب و اسلایدها:
پرسش های اساسی در ارتباط با جهانی شدن
روندهای کلی در جهان معاصر
شرایط استثنایی امروز چهار دلیل دارد
مقدمه ای بر جهانی شدن
برخی از تعاریف جهانی شدن
فرایند جهانی شدن از سه دیدگاه نظری
دیدگاه طرفداران منطق چند علیتی درباره عوامل موثر بر جهانی شدن
دیدگاه طرفداران منطق تک علیتی درباره عوامل موثر بر جهانی شدن
برخی از روندهای جهانی شدن
برخی از آثار و پیامدهای جهانی شدن در کشورهای در حال توسعه (1)
منطقه گرایی
دمکراسی گرایی
افول سکولاریسم
پیشنهادهایی برای همایش های آینده
کتابشناسی