بخشی از متن:
پاورپوینت مقدمهای بر نظام حسابهای ملی
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 149 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
آمارهای مالی دولت (GFS) شامل:
دریافتی های دولت: درآمد مالیاتی،درآمد مالکیت، فروش کالاها و خدمات، انتقالات
پرداختی های دولت:
طبقه بندی اقتصادی هزینه های دولت: جبران خدمات کارکنان، خرید کالاها و خدمات، استهلاک، بهره، انتقالات، عواید تامین اجتماعی، سایر
طبقه بندی وظیفه ای هزینه های دولت: خدمات عمومی، دفاع، امور اجتماعی و امنیت، امور اقتصادی، محیط زیست، مسکن، بهداشت، امور تفریحی و فرهنگی، آموزش، حمایت اجتماعی
ترازنامه دولت: وضعیت دارایی ها و بدهی ها (مالی و غیرمالی)
فهرست مطالب و اسلایدها:
مبانی و تعاریف
محاسبه تولید ناخالص داخلی به روش مخارج
حسابهای کلان اقتصاد
نظریه حسابهای ملی
اهداف و کاربرد های نظام حسابهای ملی (SNA)
دارایی ها در SNA
سیر تحول نظام حسابهای ملی (SNA)
ابعاد و ویژگیهای SNA
بخشهای نهادی در SNA
حسابهای SNA
حساب تولید
محاسبه و برآورد تولید
تقویم یا ارزش گذاری
حساب ایجاد درآمد
اتحادهای اساسی در حسابهای ملی
حساب مصرف درآمد
حسابهای ملی – مروری بر معادلات اساسی
کاربردهای SNA
حسابهای ملی – نماگرهای عملکرد اقتصادی
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت SOCIAL MARKETING
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 45 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
•ممکن است مخاطبان، آنچه را که ما میفروشیم نخرند!
•و یا آنچه را مردم میخواهند ما نداشته باشیم.
•گروه مخاطب میتوانند به جای دیگری بروند، کار دیگری بکنند و یا رفتار فعلیشان را ادامه دهند.
•اصلاح برنامهها، خدمات یا محصولات برای رقابت با رفتارهای کمتر جذاب، کمتر در دسترس و گرانتر ضرورت دارد.
فهرست مطالب واسلایدها:
بازاریابی اجتماعی
تعریف بازاریابی اجتماعی
تفاوات بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی
آمیزه بازاریابی
اجزای آمیزه بازاریابی
محصول(یا خدمت) Product
قیمت (Price)
مکان(توزیع) Place
ترویج ( Promotion)
عموم مردم (Publics)
شراکت و همکاری (Partnership)
سیاست و سیاستگذاری (Policy)
سلسله منابع
عوامل موثر بر بازاریابی
ده نکته کلیدی در بازاریابی اجتماعی
مراحل انجام یک برنامه بازاریابی اجتماعی
موارد کاربرد بازاریابی اجتماعی
کارهای تحقیقاتی با استفاده از بازاریابی اجتماعی
مشکلات اجرایی در مدیریت و مداخله در فعالیت های بازاریابی اجتماعی
در بازاریابی اجتماعی
ابعاد کلیدی بازاریابی اجتماعی
Exchange theory ) مبادله
Consumer Orientation
مشتری محوری
تمایل مداوم برای اصلاح محصول
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت ساختارسیستم های بانکداری در سراسر دنیا
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 21 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
1969: ژاپن هیچ بانکی در بین 10 بانک رتبه اول دنیا نداشت. هفت بانک از ده بانک رتبه اول دنیا به ایالات متحده آمریکا تعلق داشت.
1979: ژاپن تنها یک بانک و آمریکا دو بانک در بین 10 بانک برتر دنیا داشت.
1988: 9 بانک از 10 بانک رتبه اول دنیا به ژاپن تعلق داشت و آمریکا هیچ بانکی در ده بانک برتر دنیا نداشت.
1994: بانک سی تی کورپ آمریکا، بانک بریتانیا، بانک شانگ های و هنگ کنگ، بانک بازرگانی و صنایع چین و بانک کردیت اگری کل در رده ده بانک برتر دنیا بودند، اما شش رتبه اول به ژاپن اختصاص داشت.
چرا یکی از دلایل رشد بانکهای غیرآمریکایی در سالهای میانی تا پایان دهه 1980، کاهش ارزش دلار نسبت به پول سایر کشورهای صنعتی می باشد؟
فهرست مطالب و اسلایدها:
ویژگیهای اصلی ساختار سیستم های بانکداری در کشورهای پیشرفته و بازارهای تازه پدیدآمده (اروپای شرقی)
ساختارکشورهای صنعتی
سیستم مالی بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، ژاپن و اروپا
بخشی از متن:
کتاب سیستم های عامل مدرن Tanenbaum و Bos - ویرایش چهارم
نویسندگان: A. S. Tanenbaum و H. Bos
فایل PDF کتاب به زبان انگلیسی و در 1138 صفحه است.
فایل PDF با بهترین کیفیت و با قابلیت جستجو در متن و کپی برداری از متن است.
بخشی از متن:
کتاب سیستم های عامل مدرن Tanenbaum و Bos - ویرایش چهارم
نویسندگان: A. S. Tanenbaum و H. Bos
فایل PDF کتاب به زبان انگلیسی و در 1138 صفحه است.
فایل PDF با بهترین کیفیت و با قابلیت جستجو در متن و کپی برداری از متن است.
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت روابط کار در سازمان
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 37 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
وجدان کاری :
مفاهیم متفاوتی در ابعاد روان شناختی وجدان مطرح شده است . برخی وجدان را به معنای آگاهی از اندیشه پنهانی انسانی دانسته اند . گروهی وجدان را دریافت ، درک ، توجه به درجاتی ازکنترل اندیشه یا مشاهده و تشخیص مربوط به خود فرد را مطرح کرده اند . دسته ای وجدان را مشابه از درون آگاه شدن و عامل ابراز قوه قضاوت کردن بیان نموده اند و برخی وجدان را به معنای مالکیت تمامی قوای ذهنی می دانند . استعدادی که به تشخیص نیک و بد می پردازد و برای امور ارزش قائل است و نیک و بد را از هم متمایز می سازد و برای ما نوعی الزام ایجاد می کند . یعنی تکلیف را به ما نشان می دهد وجدان نام دارد .
وجدان بایستگی ها را از نبایستگی ها و شایستگی ها را از ناشایستگی ها تفکیک می کند وجدان قاضی امین است وجدان راهنمایی مطمئن و نظاره گری امین است و در نظاره خود هیچ بازیگری ندارد . وجدان خلوتگاهی است که در آنجا انسان با خود به گفتگو می پردازد و در حقیقت وجدان قطب نمای بشر است . در صورتی که انرژی های مربوط به وجدان به سوی کار متمرکز و معطوف شود وجدان کاری نام می گیرد . وجدان کاری هر یک از افراد با توجه به مولفه ها و عوامل گوناگون بالا شکل می گیرد و با توجه به پدیده جمع افزایی ( سینرژی) رنگ خاصی پیدا می کند و به اشکال شخصیتی منحصر به فرد تحول می یابد . از نظر تعریف ، وجدان کاری عبارت است از حس اخلاقی که کار خوب و تمام را از کار ناپسند وناقص تمیز داده به انجام آن گرایش داشته و از انجام این پرهیز می کند .
فهرست مطالب و اسلایدها:
وجدان کاری
وجدان کاری و انضباط اجتماعی
وجدان کاری و توسعه پایدار
بهره وری
عوامل موثر بر بهره وری
رابطه بهره وری با توسعه پایدار
رابطه بین وجدان ، بهره وری و توسعه پایدار
وجدان کاری و مفاهیم مشابه
وجدان کاری و کارآیی
وجدان کاری و تعهد
راه های عملی تقویت وجدان کاری در نظام اداری و اجرایی
اخلاق کار در غرب
اخلاق کار در جامعه ایران
منابع
بخشی از متن:
پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری
بخشی از متن:
پاورپوینت روش تحقیق در مدیریت
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 334 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
دیدگاه های شناختی
1- دیدگاه پوزیتیویسم (اثبات گرائی )
- در برابر عقل گرائی سنتی مبدع فرانسیس بیکن
- اعتبار شناخت به وسیله حواس حاصل میشود
- روش استقرائی
- دستاوردها زیاد
فهرست مطالب و اسلایدها:
فصل اول – کلیات
فصل دوم – انواع تحقیقات علمی
فصل سوم – انتخاب و بیان مساله تحقیق
فصل چهارم – تدوین فرضیه
فصل پنجم – نمونه گیری
فصل ششم – ابزار سنجش و گردآوری اطلاعات
فصل هفتم – روشهای گردآوری اطلاعات
فصل هشتم – کد گذاری استخراج و طبقه بندی داده ها
فصل نهم – تجزیه و تحلیل داده ها
فصل دهم – تنظیم و تدوین گزارش تحقیق
فصل یازدهم – تهیه و تنظیم طرح تحقیق
بخشی از متن:
پاورپوینت روش های تولید - خواص مواد
نوع فایل: power point
فرمت فایل: pptx
قابل ویرایش
تعداد اسلاید : 25 صفحه
قسمتی از پاورپوینت :
مقدمه
•مواد مهندسی دارای خواص مختلفی هستند و مهندس باید برای کار خود آنها را انتخاب کند.
•مواد مهندسی 5 گروه هستند:
1-فلزات (مثل: آهن، مس، آلومینیم، نقره و طلا)
2- سرامیک ها (مثل: ماسه، آجر، شیشه و گرافیت)
3-پلیمر ها (مثل: PP، ABS )
4-کامپوزیت ها (مثل: فیبر های کربن و پشم شیشه در رزین ها)
5-نیمه هادی ها (مثل: موادی که درترانزیستور ها و آی سی ها بکار می روند)
•فرآیند انجام گرفته روی مواد روی ساختار و خواص آنها اثر می گذارد.
2- ساختار مواد
3- خواص مواد
4- انواع شکست
5- خواص مکانیکی
6- ضریب اطمینان
7- مواد مهندسی ...
بخشی از متن:
پاورپوینت درباره رئوس اقدامات معاونت برنامهریزی و امور اقتصادی در سال 92
این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 18 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.
چشم انداز
اتمام طرح تدوین سند چشمانداز و برنامه راهبردی بلند مدت وزارت نیرو
تدوین برنامههای راهبردی و برنامههای عملیاتی در 5 بخش و 10 حوزه وظیفهای
مشارکت بیش از 17 هزار نفر ساعت کار کارشناسی و مدیریتی
صندوق توسعه ملی
توسعه ظرفیت نیروگاههای کشور در بخش برق به میزان 20000 مگاوات و در حد 12 میلیارد یورو
معرفی 17 طرح به مبلغ 3441 میلیون یورو جهت استفاده از تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی
صدور گواهی مسدودی سهمیه ارزی 7 طرح به میزان 1/5 میلیارد یورو
بخشی از متن:
پاورپوینت سرمایه گذاری وجوه مازاد
نوع فایل:power point
قابل ویرایش 28اسلاید
قسمتی از اسلاید
یک بخش با اهمیت از مدیریت سرمایه در گردش ، سرمایه گذاری وجوه مازاد می باشد.
اوراق خزانه اوراقی هستند که به موجب آنها خزانه دولت مبالغی را در تاریخ سر رسید به دارندگان این اوراق پرداخت می کند
در مزایده رقابتی یا پیشنهادی سرمایه گذاران و متقاضیان خرید اوراق بر مبنای بازده مورد انتظار خود ، مبالغی را برای این اوراق پیشنهاد می کنند و خزانه هم بالاترین پیشنهادات را می پذیرد
در مزایده غیر رقابتی مبالغی برای اوراق خزانه توسط خزانه تعیین می شود و مبالغ پیشنهادی بالاتر از مبالغ تعیین شده توسط خزانه مورد پذیرش قرار می گیرند.
گواهی سپرده بانکی یکی از ابزارهای سرمایه گذاری موسسات مالی است. گواهی سپرده بانکی دارای نرخ بازده ثابتی در یک دوره زمانی معین ( حداقل 30 روزه) است
سفته یا اوراق استقراضی کوتاه مدت بدون تضمین یک شرکت معتبر یا شرکت غیر مالی بزرگ در دوره های 30 تا 270 روزه که به منظور تامین نقدینگی ، منتشر می شوند
فهرست مطالب:
مقدمه
اوراق خزانه
مزایده رقابتی یا پیشنهادی
محاسبه نرخ بازده اوراق خزانه
مزایده غیر رقابتی
اوراق قرضه بهره دار
گواهی سپرده بانکی
اوراق تجاری
برات بانکی
قرارداد باز خرید
ریسک نرخ بهره
زمان سررسید
بخشی از متن:
پاورپوینت شرکتهای فراملی و چالش های زیرساختی
نوع فایل: power point
قابل ویرایش: 42 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
•روند : صعودی حتی در کشورهای در حال عبور از بحران و کمتر توسعه یافته منطقه من جمله
افغانستان، کامبوج، سریلانکا و تیمور
•رشد : 18 درصد
•میزان : 248 میلیارد دلار
•وجه مشخصه :
افزایش ادغام و تملیکهای فرامرزی
اصلاح سیاستگذاریهای ملی مرتبط با سرمایه گذاری خارجی من جمله رفع موانع مالکیت توسط سرمایه گذاران خارجی،تشویق بخش خصوصی به سرمایه گذاری در صنایع زیر بنایی،
.بهبود شرایط عمومی سرمایه گذاری خارجی شامل آزادسازی بیشتر، تقویت همگرایی اقتصادی منطقه ای، رشد اقتصادی و توسعه صنعتی در منطقه
.اتخاذ تدابیر متعدد در جهت جلب سرمایه های خارجی من جمله افزایش سقف حمایت از سرمایه گذاریهای تحت پوشش قوانین سرمایه گذاری، مرتفع نمودن محدودیتهای ارزی،بهبود فرآیند پذیرش، و ارائه مشوقهای سرمایه گذاری
•عمده کشورهای سرمایه پذیر :
»چین
»هنگ کنگ
»سنگاپور
»هند
»کشورهای عضو ASEAN
•چشم انداز : امیدبخش علیرغم تاثیرات احتمالی ناشی از بحرانهای مالی ایالات متحده
فهرست مطالب و اسلایدها:
جریانهای ورودی سرمایه گذاری مستقیم خارجی
جهانی
گروههای اقتصادی
منطقه ای
جریانهای خروجی سرمایه گذاری مستقیم خارجی
جهانی
گروههای اقتصادی
منطقه ای
ادغام و تملیکهـای فرامرزی
سرمایه گذاری خارجی در جمهوری اسلامی ایران
بخشی از متن:
پاورپوینت روشهای برآورد نیاز به مسکن
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 55 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
((تقاضای بالقوه)) و ((تقاضای موثر))
منظور از تقاضای بالقوه مسکن، تقاضای کلیه کسانی است که تمایل به داشتن و تصاحب واحد مسکونی مناسب دارند که شامل کلیه افراد بیخانمان، ساکنان آلونکها، مستاجران و غیره است، منظور از تقاضای موثر، تقاضای کلیه کسانی است که قادر و مایل به خریداری و تصاحب مسکن هستند، یعنی علاوه بر اینکه تمایل به خرید مسکن دارند، قدرت اقتصادی و یا اعتبار لازم خرید مسکن را نیز دارند.
در امر برنامهریزی، باید بین تقاضای بالقوه و تقاضای موثر تفاوت قایل شد. هم چنین باید نسبت به متقاضیان شناخت کافی پیدا نمود که این افراد شامل چه کسانی هستند، تعداد آنها چقدر است، چه فرهنگی دارند و شرایط مالی آنها چگونه است. ابتدا لازم است مفهوم خانوار و مسکن به اختصار بیان شود؛
روشهای برآورد نیاز به مسکن :
برای تنظیم و اجرای برنامه های مسکن، باید نیاز به مسکن را بر حسب کمبود شرح داد. بدیهی است که برای تخمین نیاز به مسکن، باید عناصر اصلی این نیاز مورد بررسی قرار گیرد و یک روش کلی برای رسیدن به برآورد کلی نیز تنظیم شود.
هدف از برآود نیاز به مسکن
برآورد مطمئن از نیاز به مسکن، عامل مهمی در تدوین سیاست و تنظیم و ارزیابی برنامه های مسکن است. برای تنظیم و اجرای برنامه ها، باید نیاز به مسکن در مناطق مختلف کشور مشخص شود و همچنین شناختی از خصوصیات اقتصادی و اجتماعی متقاضیان مسکن صورت گیرد که این باعث تعیین اولویتهای تهیه مسکن خواهد شد. اولویتها ممکن است بر مبنای کمبود مسکن، اهمیت مناطق معین، گروههای جمعیتی و هدفهای برنامههای عمرانی تعیین شود.
فهرست مطالب و اسلایدها:
روشهای برآورد نیاز به مسکن
هدف از برآود نیاز به مسکن
((تقاضای بالقوه)) و ((تقاضای موثر))
تعریف خانوار
مسکن قراردادی
عوامل موثر بر تقاضای مسکن
برآورد فوق العاده برای مساکن خالی
انواع واحدهای مسکونی
اشکالات روشهای برآورد مبتنی بر نیاز
برآورد بر اساس اشتغال
مدلهای برآورد مسکن
بخشی از متن:
پاورپوینت درباره سیستم مدیریت طرحهای سرمایه ای شرکت برق منطقه ای خراسان
نوع فایل: power point
فرمت فایل: pptx
قابل ویرایش
تعداد اسلاید : 15 صفحه
قسمتی از پاورپوینت :
مقدمه
در سال 1343 شرکت برق منطقه ای خراسان تشکیل شد و مسئولیت تامین برق شهرستان مشهد را با استفاده از چند دستگاه مولد دیزلی بر عهده گرفت.
در سال 1347 برای تامین برق شهرهای دیگر استان نیروگاه حرارتی مشهد به بهره برداری رسید. در سال 1349 بنا به تصمیم وزارت متبوع (آب و برق) مدیریت نیروگاه مشهد به شرکت تولید و انتقال نیروی برق ایران (توانیر) منتقل و بدین ترتیب این شرکت تا سال 1365 ضمن تامین برق شهرهای جنوبی و چند شهر شمالی خراسان با نیروگاههای دیزلی تحت مدیریت خود مسئولیت انتقال و توزیع برق در استان خراسان را بر عهده داشت.
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت فرایند تحلیل سلسله مراتبی
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 81 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
یکی از کارآمد ترین تکنیک های تصمیم گیری فرایند تحلیل سلسله مراتبی (Analytical Hierarchy process-AHP) که اولین بار توسط توماس ال ساعتی در 1980 مطرح شد که بر اساس مقایسه های زوجی بنا نهاده شده و امکان بررسی سناریوهای مختلف را به مدیران می دهد.
عنصر A با عنصر B باید همگن و قابل قیاس باشند . به بیان دیگر برتری عنصر A بر عنصر B نمی تواند بی نهایت یا صفر باشد.
فهرست مطالب و اسلایدها:
پیشگفتار
اصول فرایند تحلیل سلسله مراتبی
فرایند تحلیل سلسله مراتبی در یک نگاه
ساختن سلسله مراتبی
روش حداقل مربعات لگاریتمی
روش بردار ویژه
روشهای تقریبی
محاسبه وزن نهایی
محاسبه نرخ ناسازگاری
ماتریس سازگار و خصوصیات آن
الگوریتم محاسبه نرخ ناسازگاری یک ماتریس
بخشی از متن:
پاورپوینت فروش موفق و فروشنده موفق
نوع فایل: power point
فرمت فایل: pptx
قابل ویرایش
تعداد اسلاید : 60 صفحه
قسمتی از پاورپوینت :
حرفه فروش :
با اکثر مشاغل متفاوت اما از یک نظر شبیه است.
خیلی ها بر حسب اتفاق وارد این حرفه شده اند.
این حرفه نیازمند افرادی توفیق طلب،چالشگر،مثبت نگر، دارای ذهن باز، تلاشگر و برون گرا است.
فعالیتی سخت،جذاب،انرژی بر، نتیجه گرا و پولساز است.
•دیدگاه خود را در مورد فروش و فروشنده تغییر دهیم.
•چگونه فروشنده ای تاثیر گذار و حرفه ای باشیم.
•چگونه با مشتری ارتباط موثر و کارا برقرار نماییم .
•چگونه با مشتری رفتار کنیم .
•چگونه در مشتری انگیزه جهت خرید ایجاد نماییم .
•یک فروش ساختار یافته و موفقیت آمیز را طراحی کنیم .
•چگونه با مشتری مذاکره نماییم .
•چگونه از روش پرسش و پاسخ با مشتری بعنوان راهکاری کلیدی استفاده نماییم .
•چگونه به یک فروش لذت بخش دو طرفه نایل شویم .
•چگونه با اعتراضات و ایرادات مشتریان برخورد نماییم .
دیدگاه خود را نسبت به فروش تغییر دهید :
فروختن کالا به هر قیمت
دست خالی بیرون نرفتن مشتری از فروشگاه
تحمیل نظرات به مشتری
فروختن آنچه که در فروشگاه است و نه آنچه که مشتری نیاز دارد
هدایت مشتری به سمت خرید غیر لازم
خاتمه یافته تلقی کردن تعهدات پس از خاتمه فروش
حس برتری و انتقال حس نیازمند بودن به مشتری
و ده ها مورد دیگر که همه ما با برخی از آنها روبرو شده ایم
فروشنده موفق و کارآمد را از دیگر فروشندگان چگونه می توان تشخیص داد؟
1- از استقامت آنها
فروش خوب به پیگیری و سرسختی فروشنده نیاز دارد
در پروسه فروش مشکلات گوناگون پدید می آیند که نحوه برخورد با این موانع سطح موفقیت فروشنده خوب را تعیین می کند
افزون بر این فروشنده موفق روش روبه رو شدن با موانع را از قبل تجربه نموده و همواره در جستجوی راه حلهای جدید است .
برای رسیدن به اهداف خود مستمراً تلاش می کند و هرگز خسته و درمانده نمی شود
2- فروشندگان موفق برای دستیابی به هدف جدی هستند.
فروشندگان موفق اهداف خود را می شناسند و برای دستیابی به آن نقشه می کشند
مشخص می کنند که چگونه باید به اهدافشان دست یابند، و هر روز بر آن مبنا پیش می روند
3- فروشندگان مجرب در مورد کیفیت کاری که عرضه می کنند از مشتری سؤال می نمایند.
بهترین فروشندگان از مشتری هایشان پرسشهایی می کنند تا کاملاً مشخص شود به چه چیزی احتیاج دارند.
این دسته از فروشندگان می دانند مؤثرترین روش معرفی محصول یا خدمات، کسب اطلاع از نیازهای مشتریهایشان است.
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت شناخت کشورهای مشترک المنافع(CIS ) و راههای توسعه روابط بازرگانی و اقتصادی
نوع فایل: power point
قابل ویرایش: 102 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
nبرگزاری اجلاس های کمیسیون مشترک دو کشور بطور سالانه
n اجرای پروژه مونتاژ کامیونهای ماز در ایران
nاحداث مجتمع تجاری خدماتی در مینسک توسط شرکت سهنداب آذربایجان
nبرگزاری دو اجلاس علمی و فنی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
nبرگزاری سه نمایشگاه اختصاصی در مینسک
n مبادله لیست کالاها برای برقراری تعرفه ترجیحی بین دو کشور
n تسهیل صدور روادید برای تجار ایرانی و تقلیل هزینه های مربوطه
n پیگیری اجرای توافقات به عمل آمده به طور مستمر و تشکیل جلسات متعدد جهت رفع مسائل و مشکلات موجود
n فراهم نمودن مقدمات پیوستن بلاروس به کریدور شمال – جنوب ( در حال حاضر بلاروس عضو کریدور مذکور می باشد).
nاعمال 25% تخفیف گمرکی برای برخی کالاهای ایرانی توسط طرف بلاروسی
nراه اندازی خط تولید و مونتاژ خودروی سمند در بلاروس
n انتقال تکنولوژی ساخت و تولید مانیتورهای پزشکی به بلاروس توسط شرکت پویندگان راه سعادت
n مشارکت بلاروس در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران
nامضای قرارداد همکاری جهت احداث کارخانه سیمان در شهر برست بلاروس توسط شرکت آذرآب
n برقراری پرواز تهران- بوداپست- مینسک
nبرپایی همایش بررسی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری ایران و بلاروس در تاریخ 28/6/1385
nامضای پروتکل احداث دونیروگاه آبی و مرکزانرژی حرارتی درمینسک توسط شرکت آذرآب و وزارت صنایع امضای پروتکل احداث دو نیروگاه حرارتی توسط گروه مروستان
nامضای توافق نامه خرید 1200 دستگاه تراکتور به صورت قطعات منفصله از بلاروس توسط شرکت گناباد
فهرست مطالب و اسلایدها:
شناخت CIS
روابط اقتصادی و تجاری جمهوری اسلامی ایران
باکشورهای عضو CIS
بررسی وضعیت روابط اقتصادی و تجاری جمهوری اسلامی ایران
باهریک ازکشورهای CIS
اهداف ، پیشنهادات و مصوبات
بخشی از متن:
پاورپوینت طرح کسب و کار
نوع فایل power point
قابل ویرایش 99 اسلاید
قسمتی از اسلایدها
یکی ازمهمتـرین فعـالیتـها درزنـدگی اجتمـاعی بشر امروزمـدیریت است که به کمک این فعالیت می توان ازطـریق اصولی و باتـوجه به منـابع وامکانـات موجود به نحو احسن به اهـداف سازمان دست یافت. برای رسیدن به این چنین اهـدافی مدیران فرایندی رادنبال می کنند،که شامل اجزایی همچون برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت وکنترل وهدایت وتصمیمگیری است.برنامه ریزی به عنوان یکی ازوظایف اصلی وبـااهمیت دربحث مدیریت صحیح موردتاکید قرارمی گیرد.
برنامه ریزی یکی ازفعالیتـهای پیچیده مـدیریتی است. فرایندی است که تعیین می کند سازمان به آنجایی که می خواهد برسد، چـگونه برسد. دربـرنـامه ریـزی، مـدیـران آینـده رامی نگرند، اهـداف سازمـان را مشخص می کنند و استـراتـژیها را به منـظور نیـل به اینگونه اهـداف بسـط می دهند. وسعت وپیـچیدگی برنـامه ریزی بستگی بـه پیـچیدگی وکثرت اهـداف دارد.
اسـاس برنـامه ریزی، بـرآگاهی از فـرصتـها و تهـدیدهای آتـی و چگونگی استـفاده ازفـرصتها ومبـارزه بـا تهـدیدها قـرار دارد.
موارد اصلی قابل بررسی در طرح کسب و کار
1- نام طرح (عنوان)
2- ماموریت (اهداف کلی)
3- مشخصات مجری طرح و همکاران
4- تعریف و توصیف کسب و کار
5- تحلیل استراتژی بازار
6- محصولات (کالاها و خدمات)
7- امور مالی
8- اسناد و مدارک
9- برنامه زمانبندی انجام و اجرای طرح
اهداف و مقاصد
اهداف نقاط و سطوحی از کار هستند که سازمان قصد دارد به آنها برسد.
مقاصد نمایانگر پیشرفت هایی هستند که سازمان در راه رسیدن به اهداف حاصل می کند.
برای مثال:
هدف باید داشتن یک شرکت موفق و سالم باشد که پیش آهنگ خدمات به مشتریان است که باعث وفاداری می شود.
مقاصد شامل اهداف فروش سالانه و برخی از مقیاس های رضایتمندی مشتری است.
فهرست مطالب و اسلایدها
1- مقدمه
2- مفهوم طرح کسب و کار
3- اهمیت طرح کسب و کار
4- موارد اصلی قابل بررسی طرح کسب و کار
5- علل شکست طرح های کسب و کار
6- نتیجه گیری
بخشی از متن:
پاورپوینت فاز دوم هدفمندی یارانهها و چالشهای پیشرو
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 25 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
در سه دهۀ گذشته برنامههای متعددی در قالب حمایتهای بودجهای و غیربودجهای از کسبوکارها و صاحبان آنها صورت گرفته است. مرور برخی از آنها میتواند راهگشای سیاستهای آتی باشد.
در دهۀ 1360، بسیاری از صنایع از دولت دلار 7 تومانی گرفتند. آیا آنها تولیدات خود را با این نرخ پایین به بازار عرضه کردند؟
در سالهای پس از جنگ تحمیلی، زمانی که نرخ برابری ریال به دلار بسیار کاهش یافته بود، بسیاری از صنایع داخلی برای ادامۀ حیات خود از دولت دلار به نرخ 40 تومان دریافت کردند. این نرخ تقریباً یکسوم قیمت بازار در اواخر دهۀ 1360 بود.
در دو سال گذشته نیز بعد از سقوط ارزش ریال، بسیاری از صنایع دلار را به نرخ 1200 تومان و بعدها 2600 تومان از دولت دریافت کردند، در حالیکه نرخ بازار دلار حداقل 3000 تومان بود.
فهرست مطالب واسلایدها:
فضای حاکم بر اقتصاد کلان: تورم
فضای حاکم بر اقتصاد کلان: رکود
بازار سرمایه: شاخص صعودی
بازار سرمایه: ریسک و بازده واقعی
بازار طلا
بازار طلا: تغییر روند
بازار مسکن: سابقه
بازار مسکن: طرف عرضه
بازار مسکن: طرف تقاضا
بازار مسکن: رکود
تحریمهای بینالمللی
برخی از برنامههای حمایتی اجراشده
اصلاح قیمت حاملهای انرژی و رژیم ارزی
ضرورت هدفمندی یارانهها
رابطۀ متقابل اصلاح قیمت حاملهای انرژی و رژیم ارزی
دیدگاه مردم: اصل هدفمندی
دیدگاه مردم: تورم
مصارف وجوه هدفمندی
بخشی از متن:
پاورپوینت توسعه اقتصادی و برنامه ریزی 2
نوع فایل: power point
قابل ویرایش: 21 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
1- کشورهای با درآمد سرانه پایین در مقایسه با کشورهای با درآمد سرانه بالا در کل دارای شاخص کیفیت فیزیکی پایین تری هستند.
2- همبستگی زیادی بین درآمد سرانه و شاخص کیفیت فیزیکی زندگی، به خصوص برای کشورهای در حال توسعه وجود ندارد.
3- اگرچه انتقاداتی بر این شاخص شده است، اما به علت رابطه ساختاری موجود بین هر یک از اجزاء سه گانه این شاخص با سایر شاخصهای توسعه، این شاخص در طبقه بندی جوامع از قدرت عملی بالایی برخوردار است.
4- از خصوصیات مفید این شاخص این است که آمارهای مربوط به این شاخص به راحتی قابل دسترسی است و به همین سبب به آسانی قابل محاسبه است.
فهرست مطالب و اسلایدها:
فصل اول: نگاهی اجمالی بر پدیده رشد و توسعه
فصل دوم: مشترکات و تفاوتهای اصلی بین کشورهای در حال توسعه
فصل سوم: فرآیند تاریخی توسعه و توسعه نیافتگی
فصل چهارم: نظری اجمالی بر گزیده ای از تئوریهای رشد و توسعه اقتصادی
فصل پنجم: اهمیت نرخ رشد و نقش عوامل تولید در رشد اقتصادی
فصل ششم: آموزش و پرورش و نقش آن در توسعه
فصل هفتم: جمعیت و توسعه
فصل هشتم: فقر و توزیع درآمد
فصل نهم: استراتژیهای توسعه