بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت قاچاق
نوع فایل: power point
قابل ویرایش: 23 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
توجه سیستمی به مبارزه باقاچاق کالا از مرحله ورود، انتقال، نگهداری وتوزیع اولویت بندی در مبارزه با قاچاق کالا به ویژه کالاهای ضد فرهنگی
نظارت بر مرکز ورود وخروج کالا
تدوین قوانین کارآمد، بهنگام و متناسب در دفاع از تولید ملی
اصلاح ساختار اقتصادی برای از بین بردن انگیز ههای قاچاق کالا
اطلاع رسانی در مورد تخلفات سازمان ها و نهادها در مورد قاچاق کالا
صدور فتاوی از سوی مراجع تقلید و آیات عظام به منظور تقبیح قاچاق و درآمدهای ناشی از آن
ایجاد اشتغال؛ بویژه برای افراد بیکار در مناطق مرزنشین
ارتقاء کیفیت محصولات داخلی و کاهش قیمت آنها
ممنوعیت تبلیغ کالاهای قاچاق از سوی رسانه ها
فهرست مطالب و اسلایدها:
تعریف قاچاق
قاچاق و تخلفات گمرکی
انواع قاچاق
روشهای ورود کالای قاچاق به کشور
بررسی عوامل عمده در شکل گیری قاچاق
عواقب و اثرات قاچاق کالا
پیامدهای امنیتی قاچاق
راهکارهای مبارزه با قاچاق
منابع
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت قیمت گذاری انتقالی
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 53 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
تعریف
انتقال کالا وخدمات بین قسمت های مختلف یک واحد انتفاعی بزرگ که به شکل غیرمتمرکز اداره می شود،از دیدگاه حسابداری نوعی رویداد یا مبادله محسوب می گردد که باید در سوابق ومدارک حسابداری انعکاس یابد.ارزشی را که به این گونه مبادلات ورویدادها تخصیص می یابد،اصطلاحا قیمت انتقالی می نامند وبه فرایند تخصیص ارزش،اصطلاحا قیمت گذاری انتقالات داخلی بین قسمت های مختلف یک واحد انتفاعی گفته می شود.
قیمت گذاری انتقالی عبارت است از تعیین قیمت مبادله ای برای یک محصول یا خدمت در مواقعی که واحدهای تجاری اقدام به مبادله در داخل یک شرکت می نمایند. این محصول می تواند محصول نهایی فروخته شده به مشتریان خارج از شرکت یا محصولات واسطه ای باشد.قیمت گذاری انتقالی نه تنها مستقیما هدف های استراتژیک شرکت را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه مستلزم ایجاد هماهنگی در میان وظایف بازاریابی، تولید و مالی نیز هست. قیمت گذاری انتقالی تصمیم گیری درباره برون سپاری تامین مواد و قطعات، برنامه ریزی مالیاتی و بازاریابی محصولات واسطه ای و نهایی را تحت تاثیر قرار می دهد.
فهرست مطالب و اسلایدها:
تعریف
سازمان های غیر متمرکز وتمرکز زدایی
مرکزهزینه،سود،سرمایه
قیمت گذاری انتقالات داخلی وتصمیم گیری
رویکرد ارمزلنت
موارد اهمیت قیمت گذاری انتقال داخلی
اهداف قیمت گذاری انتقالی
اهداف بین المللی قیمت گذاری انتقالی
حداقل کردن مالیات های محلی وبین الملی
حداقل ساختن هزینه مشتری-محدودیت های ارزی-خطر مصادره دارایی ها
روش هایقیمت گذاری انتقالی
مشکلات تعیین قیمت مبتنی بر بازار
قیمت گذاری دو مرحله ای
مقایسه مزایا ومعایب روش های قیمت گذاری
نحوه گزینش روش صحیح قیمت گذاری انتقالی
اداره امورقیمت های انتقالی
جنبه های بین المللی قیمت گذاری انتقالی
استاندارد ارمزلنت
روش قیمت مقایسه ای
روش فروش مجدد
روش بعلاوه قیمت تمام شده
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت نرخ ارز و چگونگی اثرگذاری آن بر متغیرهای کلان اقتصاد
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 45 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
سیاست ارزی از جایگاه ویژهای در اقتصاد، مناسبات اقتصاد بینالملل و سیاستگذاری در قبال ترازپرداختها برخوردار است.
به طور کلی دو نگرش عمده در مورد اثرگذاری سیاست افزایش نرخ برابری نرخ ارز مطرح میباشد:
1- موافقین اجرای این سیاست اعتقاد دارند اجرای این سیاست منجر به بهبود ترازپرداختها (افزایش صادرات و کاهش واردات) میگردد.
2- مخالفین اجرای سیاست فوقالذکر اعتقاد دارند نرخ ارز، سایر متغیرهای اقتصادی را نیز تحت تاثیر قرار میدهد و بهبود تراز پرداختها محقق نخواهد شد یا ماندگار نیست.
فهرست مطالب و اسلایدها:
طرح مسئله
هدف
نتایج برخی مطالعات تجربی در زمینه اثر افزایش نرخ ارز بر متغیرهای اقتصاد کلان
بررسی نحوه تاثیرگذاری عوامل غیرقیمتی در مقابل عوامل قیمتی بر صادرات غیرنفتی ایران
آسیب شناسی بازار ارز اقتصاد ایران
بخشی از متن:
پاورپوینت درباره مفاهیمی از توسعه(توسعه اقتصادی و اجتماعی)
نوع فایل: power point
فرمت فایل: pptx
قابل ویرایش
تعداد اسلاید : 20 صفحه
قسمتی از پاورپوینت :
چکیده:
توسعه ، از مباحث پردامنه و گسترده چند رشتهای علوم اجتماعی، با ادبیات متنوع و فزایندهای که زمینهساز تأسیس گرایشهای فرعی در پارهای از رشتههای علوم اجتماعی چون اقتصاد با عنوان «اقتصاد توسعه» و جامعهشناسی با عنوان «جامعهشناسی توسعه» شده است. همچنین توسعه عنوانی است برای مجموعهای از راهبردها، برنامهها و سیاستهای کلانِ دولتها بویژه در کشورهای جهان سوم، با هدف بهبود و ارتقایزندگی مادّی و معنوی مردم (شهروندان)، که در قالب فرآیندی چند بُعدی (سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی) و پیچیده، تدوین و تصویب و اجرا میشود.
مقدمه:
مفهوم توسعه در انگلیسی واژه Development مترادف با ظهور قرار داده شده است . در فرهنگ انگلیسی آکسفورد توسعه به معنای « باز شدن تدریجی » « بارز شدن » « کاملتر شدن اجزای هر چیز » « تطور» {Evolution} و رشد آنچه که در نطفه مکنون است .
پیشرفت یا ترقی به معنای تغییر از یک وضع بدتر به یک وضع بهتر یا افزایش انطباق یا حرکت در مسیر مطلوب .
تکامل به معنای افزیش تمایز و تخصصی شدن است یا نوع منظمی از حرکت که نوع جدیدی از تغییر را به وجود می آورد .
بخشی از متن:
پاورپوینت مقایسه شاخصهای اقتصادی اروپا و جهان
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 58 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
در این تحقیق سعی داریم که تعدادی از شاخصهای اقتصادی اروپا و جهان با هم مقایسه کنیم و از این طریق به تبیین جایگاه اروپا در اقتصاد جهان برسیم، لذا از میان مجموعۀ شاخصهای اقتصادی پانزده شاخص از مهمترین آنها انتخاب شده و به بررسی آنها می پردازیم.
فهرست مطالب و اسلایدها:
مقدمه
شاخصها
نقاط قوت اروپا
مقایسۀ تولید ناخالص اروپا و جهان
مقایسۀ میانگین سرانۀ تولید ناخالص داخلی اروپا و جهان
مقایسۀ میانگین سرانۀ درآمد ناخالص ملی اروپا با جهان
مقایسۀ میانگین نرخ ارز اروپا با جهان
مقایسۀ شاخص قیمت مصرف کننده اروپا با جهان
مقایسۀ میانگین اشتغال در صنعت اروپا و جهان
میزان ورود گردشگران به مرزهای ملی
روند میانگین کاربران اینترنت در اروپا
ضعف های اروپا
مقایسۀ شاخص تولید صنعتی اروپا با جهان
شاخص تولید غذایی
واردات
بخشی از متن:
بخشی از متن:
پاورپوینت هسته پژوهشی موقعیت یابی استراتژیک بنگاه های اقتصادی
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 22 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
جدول زمان بندی اجرای برنامه ها:
•جدول زمانبندی اجرای برنامة این دورة مطالعاتی هسته پژوهشی، سه سال پیش بینی می شود.
•سال اول : مرحلة اول : در این مرحله چارچوب ها و مباحث علم موقعیت یابی تبیین، نظریه پردازی، مدل سازی، می شوند ؛
•سال دوم: در حالی که مرحلة دوم نیز که رسالت گردآوری داده ها از طریق اجرای عملیات میدانی ، تلخیص و طبقه بندی داده ها را بر عهده دارد به تجزیه و تحلیل بازار ، وضعیت رقابت و عملکرد بنگاه های منتخب می پردازد نیز همین مدت زمان یعنی یک سال را در بر خواهد گرفت. به هر حال یکسال باقی مانده از مطالعات هستة علمی اختصاص به نوشتن گزارش تحقیقات هسته بر پایه تحلیل دادها و یافته ها دارد. مدل های عملیاتی و رهیافت ها برای پیشبرد موقعیت استراتژیک و پویا سازی بنگاه ه ارائه می شود.
•میزان بودجه سی میلیون تومان پیش بینی می شود. اعتبار پژوهشی برای هر سال ده میلیون تومان می باشد.
فهرست مطالب واسلایدها:
استراتژی دستیابی به موقعیت یابی بنگاه های پویا
اهداف کلی و جزئی
روش های اجرای برنامه برای تحقق هدفهای آن
ویژگی بنگاه های های موقعیت یاب استراتژیک
معیارهای رشد و سلامت اقتصادی بنگاه های موقعیت یاب
جدول زمان بندی اجرای برنامه ها
استراتژی تولید بنگاههای اقتصادی
بخشی از متن:
پاورپوینت مفاهیم اساسی اقتصاد مهندسی
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 13 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
مفاهیم اساسی اقتصاد مهندسی
مقدمه
3) تصمیمگیری در شرایط تعارض
این نوع تصمیمگیری مربوط به زمانی است که برای تصمیمگیرنده، استراتژیهای رقیب یا رقبا جایگزین ...
متغیرهای غیر قابل کنترل شوند. مانند؟
استراتژی فروش و ارائه تسهیلات رقبا
استراتژی خدمات پساز فروش هر رقیب
استراتژی قیمتگذاری هر رقیب
از تکنیکهای مهم در این نوع تصمیمگیری میتوان از تئوری بازیها (Game Theory) نام برد.
فهرست مطالب واسلایدها:
مقدمه
تصمیم (Decision) و تصمیمگیری (Decision Making)
ماهیت تصمیم...
معادله تصمیم (E=f(x,y)) ...
انواع تصمیمگیری
تصمیمگیری در شرایط اطمینان
تصمیمگیری در شرایط عدم اطمینان
تصمیمگیری در شرایط تعارض
بخشی از متن:
پاورپوینت مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی
نوع فایل :powerpoint
قابل ویرایش: 279 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
برای مطالعات عمیق، ژرفانگر و موردی روش مناسب است.
برای مطالعه افراد جامعهای که سواد لازم را ندارند بسیار مفید است.
مصاحبه باعث میشود که مصاحبهشونده یا پاسخگو بخوبی نسبت به اهداف و اغراض و مقاصد پرسشها و نیز تحقیق آگاه شود.
محیط مناسب و فضای صمیمانهای بین مصاحبهگر و مصاحبهشونده فراهم میشود.
مصاحبه باعث میشود که پاسخگو یا مصاحبه شونده اندیشهاش را با آزادی و علاقه زیادتری بیان کند.
این روش وقتگیر و پر خرج است و زمان زیادی را طلب نموده.
اطلاعات بدست آمده از طریق روش مصاحبه را نمیتوان همانند روش پرسشنامه به جامعه بزرگتری تعمیم داد.
قابلیت تعبیر و تفسیر اطلاعات بویژه در مصاحبه آزاد پایین است.
به مصاحبهگران مجرب و کارآزموده نیاز است.
تماسهای شخصی که بین مصاحبهکننده و مصاحبهشونده برقرار میشود باعث توسعه روابط عاطفی میگردد.
فهرست مطالب واسلایدها:
تفاوت تفکر عقلگرایان با تفکر تجربی
انواع علم
دیدگاههای شناختی
دیدگاه تجربهگرایی وپوزیتیویسم
تجربهگرایی نوین
دیدگاه عقلگرایی
دیدگاه استنباطی
مشخصات تحقیقات علمی
فلسفه تحقیق علمی
هدف تحقیق علمی
هدف از آموزش روش تحقیق علمی
تعریف علم از دیدگاه انیشتن
تقسیمبندی علوم از دیدگاه ارسطو
تقسیمبندی علوم از دیدگاه اگوست کنت
قلمروها و حیطههای شناختی و معرفتی
حیطه شناختی علوم طبیعی و مادی
حیطه شناختی علوم الهی یا الهیات
حیطه شناختی علوم انسانی
تعریف نظریه
تعریف متغیر
استفاده از جدول اعداد تصادفی
بر اساس مراحل پیشرفت کار تحقیق
عناصر و ساختار طرح تحقیق
بخشی از متن:
پاورپوینت در مورد نظام های اقتصادی
نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 17 اسلاید
قسمتی از متن .ppt :
نظام های اقتصادی
پرسش هایی درباره فئودالیسم
منظور
از فئودالیسم چیست؟
زمان و دلایل شکل گیری آن چه بود؟
گروه های اجتماعی شکل دهنده فئودالیسم و نوع ارتباط آنها با یکدیگر چگونه بود؟
مالکیت فئوالی با مالکیت خصوصی و سایر اشکال مالکیت چه تفاوت هایی داشت؟
چرا فئوالیسم افول کرد؟ و چگونه سرما
ه داری از دل فئودالیسم زاده شد؟
آیا
فئودالیسم در
ایران تجربه
شده است
؟ به عبارت دیگر آیا اقتصاد ایران در سده های پیشین مبتنی بر روابط فئودالی بوده است؟
تعریف فئودالیسم
واژه فئودالیسم از ریشه فیف
fief
مشتق شده است. فیف به زمینی گفته می شود که در مقابل تعهد مشخصی در اختیار یک فرد قرار می گیرد یا به وی اقطاع می شود.
در حال حاضر سه تعبیر از فئودالیسم رواج دارد:
فئودالیسم به عنوان رابطه ای حقوقی: این رابطه حقوقی روابط لردها، واسال ها و سرف ها را مشخص می کند.
فئودالیسم به عنوان نوعی سازماندهی سیاسی: که در آن قدرت سیاسی به لحاظ جغرافیایی بشدت شکسته می شود. خدمات نظامی خصوصی است و در برابر امتیازات مختلفی مبادله می شود.
فئودالیسم به معنای نوعی شیوه تولید: در این معنا فئودالیسم نوعی نظام فراگیر اجتماعی – اقتصادی است که ساختار طبقاتی جامعه در آن پیوسته بازتولید می شود.
ظهور فئودالیسم
مبدا ظهور:
درباره زمان پیدایش فئودالیسم نظر قطعی نمی توان داد. اما آنچه مسلم است تقریباً در تمامی قرون وسطی زندگی اجتماعی و اقتصادی اروپا مبتنی بر روابط فئودالی بوده است.
قرون وسطی:
به فاصله بین فروپاشی امپراطوری روم غربی (476) تا فروپاشی امپراطوری روم شرقی (1453) گفته می شود.
دلایل ظهور:
با هجوم قبایل بربر از جمله ژرمن ها و نابودی امپراطوری روم و شهرهای مهم آن، زمین های به دست آمده میان فرماندهان و وابستگان آنها تقسیم شد.
فرمانروایان پیروز برای کسب حمایت نظامی، زمین هایی را به اشراف واگذار می کردند و در مقابل، اشراف نیز متعهد می شدند به همراه نیروهایشان در جنگ ها حاضر شوند.
بخشی از متن:
پاورپوینت کلیاتی پیرامون فصل تسهیل رقابت و منع انحصار
نوع فایل: power point
فرمت فایل: pptx
قابل ویرایش
تعداد اسلاید : 18 صفحه
قسمتی از پاورپوینت :
یک فصل کامل از قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی(فصل نهم) مشتمل بر 42 ماده از مجموع 92 ماده قانون به تسهیل رقابت و منع انحصار اختصاص دارد.
تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی بخش های عمومی، دولتی، تعاونی و خصوصی مشمول مواد این فصل هستند.(ماده43)
موضوعات مندرج در مواد 44 ، 45 ، 46 ، 47، 48 و 52 قانون ناظر بر اعمال ضد رقابتی، رویه های انحصاری و مصادیق اخلال در رقابت هستند که ممنوع اعلام شده اند.
افراد صنفی مشمول قانون نظام صنفی که به عرضه جزیی کالا یا خدمات (خرده فروشی) می پردازند از شمول این مواد مستثنی هستند.(ماده50)
برای نیل به اهداف این فصل از قانون شورای رقابت تشکیل می شود.(ماده53)
1- سه نماینده مجلس از بین اعضای کمیسیون های اقتصادی، برنامه و بودجه و محاسبات و صنایع و معادن از هر کمیسیون یک نفر به انتخاب مجلس شورای اسلامی بهعنوان ناظر.2 ـ دو نفر از قضات دیوان عالی کشور به انتخاب و حکم رئیس قوه قضائیه.3- دو صاحب نظر اقتصادی برجسته به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی و حکم رئیس جمهور.4- یک حقوق دان برجسته و آشنا به حقوق اقتصادی به پیشنهاد وزیر دادگستری و حکم رئیسجمهور.5- دو صاحب نظر در تجارت به پیشنهاد وزیر بازرگانی و حکم رئیس جمهور.6- یک صاحب نظر در صنعت به پیشنهاد وزیر صنایع و معادن و حکم رئیس جمهور.
بخشی از متن:
پاورپوینت کاربرد اصول مدیریت در سازمانهای ورزشی
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 42 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
مقدمه
برنامه ریزی جامع
ضرورت و اهمیت برنامه ریزی جامع
برنامه ریزی عملیاتی
برنامه ریزی نیروی انسانی
سازمان برمبنای وظیفه
مزایا و محدودیتهای سازمان برمبنای وظیفه
سازمان بر مبنای نوع تولید
مزایا و محدودیتهای سازمان بر مبنای نوع تولید
سازمان بر مبنای منطقه عملیات
سازمان بر مبنای مشتری
مزایا و محدودیتهای سازمان بر مبنای مشتری
محدودیتهای ساختارهای سنتی
الگو های جدید ساختار زمانی
عصرها ،عصر سازمانهای بزرگ است.
سازماندهی پس از برنامه ریزی می باشد.
در سازماندهی وظایف و اختیارات مشخص شود.
سازماندهی مجدد امری است دائمی
در موقعیت های مختلف ساختهای متفاوتی وجود دارد.
نظریه های هدایت و رهبری
نظریه های خصوصیات فردی رهبری
نظریه های رفت و رهبری
نظریه های موقعیتی و اقتضایی
نظریه های مسیر – هدف
نظریه ها انگیزش
نظریه های محتوایی
نظریه های فرآیندی
انگیزش در عمل
بخشی از متن:
پاورپوینت تاثیر آموزش های فنی و حرفه ای با تکیه بر اقتصاد کوچک خانگی بر اشتغال زنان و بهبود کیفیت تولیدات داخلی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی (مطالعه موردی:شهرستان کهنوج)
بخشی از متن:
پاورپوینت مبانی مخابرات
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت تأسیس و مدیریت بنگاه اقتصادی
نوع فایل: power point
فرمت فایل: pptx
قابل ویرایش
تعداد اسلاید : 70 صفحه
قسمتی از پاورپوینت :
انتخاب نوع کسب و کار و قوانین مربوط به آن
ثبت اختراع
قراردادها
تعین نام و علامت تجاری
اخذ مجوزهای تاسیس ، راه اندازی و بهره برداری
مکان یابی
تامین منابع انسانی و جذب آنها
چیدمان
اهداف یادگیری :
تشخیص کسب و کار تجاری از غیر تجاری
آشنایی با انواع کسب و کار تجاری و تفاوت آنها با یکدیگر
آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به کسب و کار
کسب و کارغیر تجاری
موسسات غیر انتفاعی ( علمی ، ادبی ، امور خیریه )
موسسات انتفاعی
کسب و کار تجاری
شرکتهای مبتنی بر شخص
شرکتهای مبتنی برسرمایه
شرکتهای مختلط
شرکتهای تعاونی
تائید نام شرکت
دو نسخه اساسنامه
دو نسخه شرکت نامه
دو نسخه تقاضا نامه
دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین
فتو کپی شناسنامه شرکاء
مجوز از مراجع مربوطه دولتی
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی
نوع فایل: power point
قابل ویرایش: 264 اسلاید
قابل ویرایش:12 اسلاید انگلیسی
قسمتی از اسلایدها:
1- سبک دستوری (Telling) : وظیفه مداری در سطح بالا و رابطه مداری در سطح پایین در صورتی که کارکنان در سطح خیلی نازل بلوغ باشند اثربخش است .
2- سبک توجیهی (selling) : وظیفه مداری و رابطه مداری هر دو در سطح بالا و هنگامی این سبک اثر بخش است که پیرو در سطح بلوغ نازلی باشند.
3- سبک مشارکتی (participative): وظیفه مداری در سطح پایین و رابطه مداری در سطح بالا و وقتی که پیروان در سطح بالای بلوغ باشند اثر بخش است .
4- سبک تفویضی (delegating): رابطه مداری در سطح پایین و وظیفه مداری هم در سطح پایین و هنگامی که بلوغ کارکنان بسیار بالا باشد این سبک اثر بخش است.
فهرست مطالب و اسلایدها:
موضوع رفتار سازمانی
تاریخچه، طبیعت و حیطه رفتار سازمانی
معنی و مفهوم کار
ادراک
انگیزش و رفتارسازمانی
ارتباطات
رهبری
بخشی از متن:
کتاب آمار و احتمال کاربردی برای مهندسان مونتگومری – ویرایش هفتم
نویسندگان: D. C. Montgomery و G. C. Runger
فایل PDF کتاب به زبان انگلیسی و در 710 صفحه است.
فایل PDF با بهترین کیفیت و با قابلیت جستجو در متن و کپی برداری از متن است.
بخشی از متن:
پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در خرده فروشی
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 17 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
تقویت فروش با استفاده از شبکه فروش موجود
تقویت فروش با گسترش بیشتر شبکه فروش
بسیاری از آمارها حاکی از وجود اختلاف در سود آوری میان تقویت فروشگاه های موجود و افتتاح فروشگاه های جدید است.
فهرست مطالب واسلایدها:
انواع انتخاب های رشد
خروج از بازار
اشکال مختلف استراتژی رشد
رویکرد های استراتژی رشد
انواع فرانشیز
آمار رشد فرانشیز در فرانسه
منابع انتخاب فرنچایزی ها
مزایای فرانشیز
ادغام و تملک
سرمایه گذاری کم در شرکت های خرده فروشی
جمع بندی
منابع برای مطالعات بیشتر
بخشی از متن:
پاورپوینت مدل سازی سیستم های احتمالی صف با بهره گیری از زنجیره مارکوف
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 25 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
•مدت زمان خدمت گیری فرد اول با t1 و مدت زمان خدمت گیری فرد دوم با t2 در نظر میگیریم.
•فقط امکان تشکیل یک ردیف صف وجود دارد.
•دوخدمت دهنده به صورت سری در شرایط خاص در حال خدمت دهی هستند.
•تا زمانی که ارائه خدمت به فرد اول تمام نشده باشد، فرد دوم قادر به ترک سیستم نمی باشد.
•در صورت بیکار بودن هر دو خدمه ، فرد به خدمت دهنده اول و در صورتی که خدمت دهنده اول مشغول به کار باشد،فرد دوم قادر به ترک سیستم نمی باشد.
•در این سیستم اگر خدمت دهنده دوم مشغول کار باشد و خدمت دهنده اول بیکار باشد، نفر سوم در صف نمی تواند به خدمت دهنده اول مراجعه نماید.
•برای مدل سازی سیستم صف موجود را برحسب مدت زمان ارائه خدمت به دو دسته تقسیم بندی می نماییم.
فهرست مطالب و اسلایدها:
مقدمه
انواع سیستم های صف بر حسب چیدمان فیزیکی
نرخ کارکرد سیستم
معیارهای ارزیابی عملکرد سیستم های صف
معیارهای ارزیابی عملکرد سیستم های صف
زنجیره های مارکوف با زمان پیوسته
بیان مساله
مدل سازی سیستم صف موجود بر اساس یک ردیف با دو خدمت دهنده
مدل سازی سیستم صف بر اساس فرض اول
مدل سازی سیستم صف بر اساس فرض دوم
ارایه مدل ترکیبی با فرض دو خدمت دهنده
نتیجه گیری
بخشی از متن:
پاورپوینت معاینات سلامت شغلی
نوع فایل: power point
فرمت فایل: pptx
قابل ویرایش
تعداد اسلاید : 128 صفحه
قسمتی از پاورپوینت :
مقدمه والزامات قانونی
انواع معاینات سلامت شغلی
نحوه انجام معاینات سلامت شغلی
بینایی سنجی،اسپیرومتری وادیومتری
اخذتاریخچه ای از مواجهات شغلی ووظایف شغلی باید جزیی از شرح حال بیماران ومراجعه کنندگان باشد
رامازینی پرسش از تاریخچه شغلی بیماران را به پزشکان تاکید میکرد
مواجهات محیط سبب ایجاد بیماری شغلی یا تداخل در بیماری های غیر شغلی افراد میگردد
عدم توجه به مواجهات شغلی سبب افزایش هزینه های تشخیصی ودرمان بیماران می گردد
ماده 92 قانون کار:
کلیه واحد های موضوع ماده 85 این قانون که شاغلین در آنها به اقتضای نوع کار در معرض بروز بیماریهای ناشی از کار قرار دارند.باید برای همه افراد مذکور پرونده پزشکی تشکیل دهند وحداقل سالی یکبار توسط مراکز بهداشتی در مانی از آنها معاینه وآزمایشهای لازم راد بعمل آورند ونتیجه را در پرونده مربوطه ضبط نمایند.
ماده90 تامین اجتماعی:
افراد شاغل در کارگاهها باید قابلیت و استعداد جسمانی متناسب با کارهای مرجوع داشته باشند بدین منظور کارفرمایان مکلفند قبل از بکار گماردن آنها ترتیب معاینه پزشکی آنها را بدهند.
در صورتی که پس از استخدام مشمولین قانون معلوم شود که نامبردگان در حین استخدام قابلیت و استعداد کار مرجوع را نداشته و کارفرما در معاینه پزشکی آنها تعلل کرده است و بالنتیجه بیمه شده دچار حادثه شده و یا بیماریش شدت یابد سازمان تأمین خدمات درمانی و این سازمان مقررات این قانون را درباره بیمه شده اجرا و هزینههای مربوط را از کارفرما طبق ماده ۵۰ این قانون مطالبه و وصول خواهند نمود.