بخشی از متن:
پاورپوینت طبقه بندی مشاغل
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 40 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
چنانچه مستخدم از ماموریت آموزشی تمام وقت استفاده نموده باشد ، مدت ماموریت آموزشی جزو تجربه غیر مربوط محسوب می گردد.
اگر مستخدم از ماموریت آموزشی نیمه وقت 22 ساعت کار در هفته استفاده نموده باشد مدت مذکور جزو تجربه مربوط محسوب می گردد.
در صورتیکه مستخدم از ماموریت آموزشی انجام کمتر از 22 ساعت کار در هفته استفاده نموده باشد مدت اشتغال بکار در ایام ماموریت آموزشی جزو تجربه مربوط و بقیه غیر مربوط تلقی می گردد.
فهرست مطالب و اسلایدها:
فواید طبقه بندی مشاغل
نحوه طبقه بندی مشاغل
گروه های امتیازی
انتصاب
تنزل گروه کارکنان
بخشی از متن:
پاورپوینت بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 24 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
مقدمه
بازار: همه خریداران و فروشندگانی که به داد و ستد کالا یا خدمت خاص می پردازند.
ساختار بازار: سامانه تعداد تولید کنندگان محصولی خاص که در تعامل با خریداران هستند. انواع حالتهای ساختار بازار به صورت زیر است:
رقابت کامل : تعداد زیادی خریدار و فروشنده با کالا و خدمت یکسان در بازار وجود دارند.
رقابت انحصاری : تعداد زیادی فروشنده یک نوع محصول خاص و تعداد زیادی خریدار وجود دارند، ولی فروشندگان از طریق ایجاد تمایز در محصولات خود به رقابت میپردازند.
انحصار چندجانبه : تعداد معدودی فروشنده و تعداد زیادی خریدار وجود دارد.
انحصار کامل: فقط یک فروشنده و تعداد زیادی خریدار در بازار وجود دارد.
انحصارکامل در طرف تقاضا : تنها یک خریدار و تعداد زیادی عرضه کننده در بازار وجود دارد.
انحصار چندجانبه در طرف تقاضا: در این حالت، تعداد فروشندگان محصول در بازار بسیار زیاد است، ولی تعداد کمی خریدار در بازار وجود دارد.
فهرست مطالب و اسلایدها:
بازار انحصار چند جانبه
مدل کورنو
تشریح رفتار تقاضا در مدل کورنو
مدل برتراند
مدل اج ورث
تشریح رفتار تقاضا در مدل اج. ورث
مدل چمبرلین
رفتار تقاضا و سود در مدل چمبرلین
مدل سوئیزی
تشریح رفتار تقاضا و سود در مدل سوئیزی
مدل کارتل
رفتار تقاضا برای کارتل متمرکز شده
رفتار تقاضا برای کارتل براساس سهمیه بندی بازار
رفتار تقاضا و هزینه کارتل متمرکز شده
رفتارهای هزینه ای تولید و قیمت دو انحصارگر
رهبری قیمت
تعادل بلندمدت در شرایط انحصار چند جانبه
آثار اقتصادی انحصار چند جانبه
آثار سوء اقتصادی ساختار بازار در انحصار چند جانبه
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت تامین منابع مالی برای کسب و کار
نوع فایل: power point
فرمت فایل: pptx
قابل ویرایش
تعداد اسلاید : 18 صفحه
قسمتی از پاورپوینت :
تهیه طرح توجیهی اقتصادی و فنی
جمع آوری اطلاعات پایه و اولیه
تعیین عنوان کسب و کار
تعیین محل کسب و کار
شناسائی انواع سرمایه گذاری مورد نیاز(ثابت و در گردش)
منابع مالی موجود جهت راه اندازی طرح (درونی و بیرونی)
انواع تسهیلات مالی (دولتی - خصوصی)
محاسبات مربوط به تسهیلات مالی
معرفی موقعیت طرح (جغرافیایی- بازار-منابع انسانی)
توجیه فنی
توجیه مالی
توجیه اقتصادی
سرمایه گذاری انجام شده توسط متقاضی.
سرمایه گذاری انجام شده توسط بانک.
سرمایه گذاری باقیمانده سهم متقاضی.
سرمایه گذاری باقیمانده سهم بانک.
زمین
ساختمان
تجهیزات
تاسیسات
ملزومات اداری و تولید
وسایط نقلیه
بخشی از متن:
پاورپوینت تحریم نبرد غرب با ایران با سلاح اقتصاد
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 14 اسلاید
قابل ویرایش: 4 اسلاید انگلیسی
قسمتی از اسلایدها:
تحریم: حرامکردن, حرامگردانیدنچیزییاکاری، منع کردن
تحریم، عبارت است از تدابیری قهرآمیز که توسط کشور یا گروهی از کشورها علیه کشوری که به قوانین بینالمللی تجاوز نموده و یا از معیارهای اخلاقی مقبول، تخطی کرده باشد، اعمال میشود.
تحریم اقتصادی اقدام برنامه ریزی شده یک یا چند دولت از طریق محدود کردن مناسبات اقتصادی برای اعمال فشار بر کشور هدف با مقاصد مختلف سیاسی است.
فهرست مطالب واسلایدها:
تعریف تحریم و تحریم اقتصادی
انواع تحریم اقتصادی
تأثیر و کارایی تحریمها به عوامل زیر بستگی دارد
دلایل نا کارآمدی تحریمها
تاریخچه تحریم اقتصادی دنیا
پیشینه تحریم ایران
اثرات اقتصادی تحریم سازمان ملل
راههای مقابله با تحریم
نتیجه تحریم اقتصادی
بخشی از متن:
پاورپوینت بررسی روند تراز تجاری جمهوری اسلامی ایران و سوریه
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 82 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
وضعیت شاخصهای کلان اقتصادی سوریه و نقش بخشهای مختلف در GDP (2006)
تولید ناخالص داخلی (GDP): 09/87 میلیارددلار(براساس شاخص برابری قدرت خرید)
تولید ناخالص داخلی (GDP): 76/37 میلیارددلار (براساس نرخ مبادله رسمی)
میزان رشد تولید ناخالص داخلی: 9/3 درصد
درآمد سرانه : 4500 دلار
سهم بخش های مختلف در GDP: کشاورزی (6/23 درصد)، صنعت (5/27 درصد) و خدمات (9/48 درصد)
نیروی کار در بخشهای مختلف:کشاورزی (2/19 درصد) ، صنعت (5/14 درصد ) و خدمات
( 3/66 درصد)
جمعیت زیر خط فقر : 9 درصد
نرخ تورم : 7 درصد
نیروی کار : 4/5 میلیون نفر
برگزاری نخستین نمایشگاه اختصاصی و با حق فروش سوریه از تاریخ 24 خردادماه 1382 به مدت 10 روز در تهرانمشارکت همه ساله در نمایشگاه های بین المللی دمشق توسط شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایرانبرگزاری اولین نمایشگاه اختصاصی کالاهای ایرانی در سوریه در بهمن ماه 1386 و باحضور حدود 140 شرکت فعال درزمینه های مختلف صنعتی ، کشاورزی ، دارویی و...تفاهم نامه همکاری های متقابل نمایشگاهی فیمابین این شرکت و سازمان نمایشگاه های بین المللی سوریه در تیرماه سال 1387برابر با جولای سال 2008 میلادی با اعتباری دو ساله به امضا رسیده است.این تفاهمنامه بصورت دو سالانه بین دو کشور به امضا می رسد.
فهرست مطالب و اسلایدها:
ویژگیهای جغرافیایی کشور سوریه
ساختار اقتصادی و بازرگانی کشور سوریه
کالاهای عمده صادراتی سوریه به جهان
کشورهای عمده واردکننده کالا از سوریه وسهم آنها از واردات از این کشور
بخش صنعت و معدن
بخش خدمات
بخش راه ها و حمل و نقل
حضور در گروه بندیهای بینالمللی
سرمایه گذاری و صدور خدمات فنی و مهندسی
انجمن دوستی ایران و سوریه
عمدهترین اقلام وارداتی جمهوری اسلامی ایران از سوریه
بخشی از متن:
پاورپوینت طرح کسب وکار(Business Plan)
نوع فایل: power point
فرمت فایل: pptx
قابل ویرایش
تعداد اسلاید : 51 صفحه
قسمتی از پاورپوینت :
امکانات تامین مواد ولوازم در محل:سیستم PC – میز کامپیوتر - صندلی– پرینتر رنگی و سیاه سفید - تلفن – فکس – اسکنر – تجهزات شبکه سازیترسیم کروکی زمین محل استقرار کسب وکار
3-تجزیه وتحلیل صنعتالف-تجزیه و تحلیل محیطیمحیط کسب وکارایا خدمات لازم به منظور پشتیبانی عملیات تولید در منطقه وجود دادرد؟(دفاتر حقوقی،عرضه کنندگان مواد مصرفی و...)آیا خدمات وزیر بنای مناسب برای کارکنان وخانواده های آنها وجود دارد؟چه روش های حمل ونقلی در دسترس است؟آیا محل استقرار کسب وکار شما از نظر ضوابط زیست محیطی مناسب است؟
اقتصاددرراه اندازی کسب وکار خود تا چه حد به عواملی از قبیل علاقمندی مشتریان،سطح در آمد آنها ونحوه دسترسی شان به محصول خود توجه کرده اید؟ایا توان خرید مشتریان خود را در نظر گرفته اید؟آیا محصولات شما با توان خرید مشتریان متناسب می باشد؟تاثیر تغییرات اقتصادی مانند توان خرید،مالیات،نرخ ارزو...رادر کسب وکار خود مشخص نمایید.
بخشی از متن:
پاورپوینت تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونیکی
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 55 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
مشتری(Customer): فردی حقیقی یا حقوقی که کالا، خدمات یا اطلاعات را از فروشنده میگیرد و به ازای آن پول میدهد.
مصرفکننده (Consumer): فردی حقیقی یا حقوقی که کالا، خدمات یا اطلاعات را از فروشنده خریداری کرده در تولید کالای دیگر استفاده میکند.
فروشنده(Seller): فردی حقیقی یا حقوقی که کالا، خدمات یا اطلاعات را به خریدار ارائه کرده و به ازای آن پول دریافت میکند.
واسطه(Broker): فردی حقیقی یا حقوقی که کالا، خدمات یا اطلاعات را از فروشنده خریداری کرده به خریدار میفروشد و به ازای آن پول دریافت میکند.
معامله(Transaction): هر گونه تبادل کالا، خدمات یا اطلاعات را معامله میگویند.
تجارت( Commerceیا Business): هر معاملهای که به پول ختم شود.
کالا(Goods): چیزی ملموس که در معامله قابل تبادل باشد.
فهرست مطالب و اسلایدها:
مفاهیم اولیه تجارت
برخی از الزامات تجارت
تعریف تجارت الکترونیکی
تعریف کسب وکار الکترونیکی
رویکردهای تجارت الکترونیک
مزایای تجارت الکترونیک
معایب تجارت الکترونیک
چالشهای فنی تجارت الکترونیک
مدل دولت الکترونیکی
اقتصاد دیجیتالی
درجه دیجیتالی
حراجهای الکترونیکی
بخشی از متن:
پاورپوینت بررسی تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 8 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
تیپ های احساسی:
1- امداد رسان و کمک کننده هستند .
2- مهرطلب و نوازش خواه هستند .
3- دوست دارند دیده شوند ، از آنان سخن نیک گفته شود و به گوش آنان برسد .
4- اهل ارتباط و دوستی و دارای روایط عمومی بالا هستند .
5- قدردانی کلامی آنان را به وجد می آورد .
6- صفت مشخصه آنها غم است .
رفتار بازاریاب در مقابل مشتریان « احساسی » :
بر عکس تیپ های حرکتی ، بازاریاب باید جنبه های انسانی موضوع را برای آنها تشریح کند . باید با آنها دوست شوید و از اعتمادشان سوء استفاده نکنید . به جنبه های ظاهری کار اشاره کنید .
موضوعات احساسی و حتی موارد غم انگیز، آنان را به گفتگوهای کلامی برمی انگیزد.
فهرست مطالب و اسلایدها:
ضمیر بازار - ضمیر بازار یاب ها - ضمیر مصرف کنندگان
(ادامه) بازاریابی و روان شناسی
تیپ های نه گانه را می توان به سه تیپ « حرکتی » ، « احساسی » و « ذهنی » تقسیم بندی کرد .
ضمیر ناخود آگاه مصرف کننده
بخشی از متن:
پاورپوینت توسعه اقتصادی و برنامه ریزی
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 28 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
نقطه شروع تفاوت در زیر مجموعه ها و بوجود آمدن زیرمجموعه غنی و زیرمجموعه فقیر از همین جا آغاز شد.
بدین ترتیب تراکم سرمایه در ممالک غربی در این محدوده زمانی شرایط مالی مناسبی را برای این کشورها ایجاد کرد. این شرایط مالی مناسب، جریانی را بوجود آورد که به آن انقلاب تجاری می گویند. تکامل انقلاب تجاری در نهایت منجر به انقلاب صنعتی، تولید محصولات کارخانه ای و شروع مرحله دوم شد.
فهرست مطالب و اسلایدها:
فرآیند تاریخی توسعه و توسعه نیافتگی
دیدگاه اول
تحولات سه مرحله ای در کشورهای توسعه یافته
مرحله اول یا مرحله تراکم اولیه ثروت
مرحله دوم یا مرحله صدور کالا
مرحله سوم یا مرحله صدور سرمایه
نتیجه گیری از نظریات دیدگاه اول
انقلاب صنعتی
عوامل بوجود آورنده انقلاب صنعتی
عوامل اقتصادی
عوامل اجتماعی – فرهنگی
عوامل فنی
انقلاب کشاورزی
بخشی از متن:
پاورپوینت مدل توسعه خوشه ها و اهمیت آن برای توسعه کسب و کارهای کوچک ومتوسط
نوع فایل power point
قابل ویرایش 49 اسلاید
قسمتی از اسلایدها
تعریف صنایع کوچک در ایران :
در ایران با توجه به شاخص تعداد کارکنان، بنگاه های زیر 50 نفر شاغل جزو بنگاه های کوچک و بنگاه های بین 50تا 150نفر شاغل جزو بنگاه های متوسط محسوب می شوند.
(کارگاه یا بنگاه صنعتی مکان مشخص و ثابتی است که در آن ، مجموعه ای از سرمایه و نیروی کار به منظور تولید یک یا چند محصول صنعتی به کار گرفته شده است.)
جایگاه صنایع کوچک در توسعه صنعتی ایران:
92% واحدهای صنعتی و 45% نیروی شاغل در بخش صنعت متعلق به صنایع کوچک و متوسط است.
نقش و اهمیت صنایع کوچک در توسعه اقتصادی و صنعتی:
ایجاد فرصت های شغلی فراوان
قدرت بالا در جذب و بومی کردن تکنولوژی
برتری در صرفه جویی در مقیاس
قابلیت تراکم دانش بیشتر درفرآیند تولید
قدرت بالا در تربیت کارآفرینان و مدیران اقتصادی
کاهش عدم تعادل های بخشی و منطقه ای در اقتصاد
قدرت تصمیم گیری سریع و انعطاف بذیری بالا در مدیریت و در شرایط متغییر بازار
ایجاد شبکه اقماری با صنایع بزرگ در جهت بهم پیوستگی بیشتر صنعتی
قابلیت بالا در اسخگویی به نیازهای جدید توسعه صنعتی
برخی از موانع و چالش های اصلی توسعه صنایع کوچک:
نداشتن قانون خاص حمایت از صنایع کوچک ( عدم ثبات قوانین، ناهماهنگ و نا متقارن بودن قوانین و مقررات با ساختار صنایع کوچک در حوزه های مختلف نظیر گمرک، تامین اجتماعی، کار و ...)
متفاوت بودن رویکرد و مدل های توسعه صنایع کوچک از صنایع بزرگ
عدم همکاری بین این صنایع و صنایع بزرگ برای استفاده از مزایای هم افزایی و تکمیل زنجیره ارزش و زنجیره تولید
توان علمی و مدیریتی اندک صاحبان صنایع کوچک
عدم تامین مالی مورد نیاز صنایع کوچک و نامناسب بودن ساختار بانکی و تامین منابع مالی در کشور
عدم وجود ساختار اطلاعاتی و آمار دقیق و به روز شده در حوزه صنایع کوچک
فهرست مطالب و اسلایدها
صنایع کوچک و متوسط
خوشه های صنعتی
فرآیند پروژه توسعه خوشه های صنعتی
بخشی از متن:
پاورپوینت جایگاه توسعه اقتصادی در اسلام
نوع فایل: power point
فرمت فایل: pptx
قابل ویرایش
تعداد اسلاید : 23 صفحه
قسمتی از پاورپوینت :
1. تعریف توسعه،2. هدف توسعه،3. نظامهای توسعه و راهبردهای آن.
4. پایههای توسعه اقتصادی در اسلام.
الف. توسعه در ادبیات اقتصادی از دهه چهل میلادی به این سو، «توسعه» به صورت اصطلاحی در اقتصاد رواج یافته است. در آغاز، توسعه را مترادف «رشد تولید ناخالص داخلی» میدانستند؛ امّا با گذشت یک دهه، تجربه کشورهایی که برای تحقّق توسعه، راه افزایش تولید ناخالص داخلی را پیموده بودند، نشان داد که توسعه تنها پدیدهای اقتصادی نیست، بلکه حالتی است که ابعاد دیگر نیز دارد؛ ابعادی همچون توسعه سیاسی، توسعه اجتماعی، و مانند آنها.
در دیدگاه اسلامی، توسعه اقتصادی برای جامعه، دستاوردِ برنامههای اسلام در اجرای احکام الهی و جامه عمل پوشاندن به تعالیم آسمانی است. تا آنجا که نبی مکرم اسلام {صلی الله علیه وآله} هر روز پس از نماز صبح به گونه ای که اصحاب صدایشان را بشنوند در کنار دعا برای اصلاح دین و آخرت، سه مرتبه این جملات را می فرمودند: «اللّهُمَّ أصلِح لی دُنیای الَّتی جَعَلتَ فیها مَعاشی؛ بار خدایا! دنیای مرا به سامان آور؛ همان را که مایه زندگانی من قرار دادهای»
بخشی از متن:
پاورپوینت بررسی طرح ایجاد مراکز توسعه کسب و کار کوچک
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 39 اسلاید
قابل ویرایش:1 اسلاید انگلیسی
قسمتی از اسلایدها:
- سابقه مطالعات اولیه در پروژه وجود داشته باشد، بنابراین اولویت با پروژه های فوق لیسانس و دکترا است که به مراحل تکمیلی جهت بهینه نمودن نتایج حاصله و ارائه خروجی در قالب پایلوت یا نمونه اولیه، نیازمند هستند.
- خروجی پروژه، کالا یا خدمات قابل ارائه به بازار بوده و اصطلاحأ marketable بوده و ایجاد، توسعه یا انتقال دانش فنی را بدنبال داشته باشند
- طرحهای پیشنهادی میبایست در حوزههای فناوری برتر (در زمینههای پنج گانه الکترونیک و میکروالکترونیک، مواد نو، بیوتکنولوژی، فناوری اطلاعات و مهندسی پزشکی) تعریف شوند.
- از جمله امتیازات پیشنهاد دریافتی ،کوتاه و متناسب بودن زمان انجام پروژه میباشد.
- محصول نهائی پروژه باید قابلیت اخذ تأییدیه استاندارد خاص عملکردی آن حوزه و محصول را داشته باشد و یا بتواند به تأیید شرکت استفاده کننده آن برسد
فهرست مطالب و اسلایدها:
مثلث دولت، دانشگاه و صنعت
این چرخه تداوم خواهد داشت
عملکرد دانشگاه را چگونه ارزیابی میکنیم؟
دوستان ما در دانشگاه چه تدابیری اندیشیدهاند؟
حوزههای اصلی صنایع برتر
روند بررسی طرح
نمودار توزیع قراردادهای منعقده در حوزه های تخصصی
نمودار توزیع اعتبار تخصیص یافته به قراردادهای منعقده به تفکیک حوزه های تخصصی
جوایز اخذ شده توسط پروژههای خاتمه یافته
طرحهای مراکز SBDC که به سرمایهگذاری رسیدهاند
طرحهای تجاری شده
بخشی از متن:
پاورپوینت توزیع اقتصادی بار بین نیروگاههای حرارتی و روشهای حل
نوع فایل: power point
فرمت فایل: pptx
قابل ویرایش
تعداد اسلاید : 30 صفحه
قسمتی از پاورپوینت :
مسئله بهینه سازی در حالت کلی به این صورت است که تابع غیر خطی f با شرط خطی یا غیر خطی معینی حداقل یا حداکثر گردد
شرایط K-T شرایط لازم برای وجود نقطه بهینه برای مسئله بهینه سازی مقید می باشد. برای یافتن جوابهای مسئله بهینه سازی باید پاسخهای مختلف را آزمایش کرد به این منظور که کدامیک از پاسخها تمامی شروط را تامین می نمایند.
سیستمی متشکل ازNواحد حرارتی که بار ثابت پیش بینی شده ای را در یک مقطع زمانی کوچک تامین می کنند. تمامی فرض-نیروگاهها مستقیماً به محل مصرف وصل هستند.
مسئله توزیع اقتصادی بار یک مسئله بهینه سازی مقید است که باید از روشهای مناسب حل شود. در
تابع هدف: تابع هزینه بهره برداری که باید حداقل گردد
قیود: حداقل و حداکثر تولید واحدهای حرارتی و برقراری تعادل بین عرضه و تقاضا
بخشی از متن:
پاورپوینت محدودیتهای شغلی
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 27 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
شیوه بیماریابی در معاینات شغلی، اعم ازشرح حال/ معاینه/ پرسشنامه ها/ آزمایشها/ پاراکلینیک (اسپیرومتری، ادیومتری ...) شیوهای حساس sensitive هستند و اختصاصی بیماری خاص نمی باشند
برای اظهار نظر در خصوص شرایط احراز شغل یا ادامه کار لازم است تشخیص بیماری، عوارض موجود، درمان مورد نیاز و وضعیت فعلی بیماری مشخص شود
چنانچه یافته غیرطبیعی مطرح کننده بیماری یا اختلالی باشد که بر عملکرد شغلی تاثیر دارد و/یا با مواجهات محیط کار تشدید می شود، انجام تستهای تشخیصی تکمیلی اختصاصی و مشاوره های تخصصی برای تعیین موارد مذکور الزامی است
فهرست مطالب و اسلایدها:
موارد صدور محدودیت شغلی
پیش نیازهای صدور محدودیت
در معاینات شغلی
اهمیت اطلاع از عنوان شغلی
اهمیت اطلاع از شرح وظایف
اهمیت اطلاع از شرایط ویژه محیط کار
اهمیت اطلاع از مواجهات شغلی
تعیین تکلیف یافته های غیرطبیعی
روند اعطای محدودیت شغلی
بررسی بیماری مسبب محدودیت شغلی
روند بررسی بیماری
گواهی محدودیت شغلی از بیرون
مشروط
مدت محدودیت
صدور محدودیت با توجه به شغل
چالشها و مشکلات موجود
بخشی از متن:
پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 19 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
یکی از تاکتیک های مهم متقاعد کردن مشتریان آگاه امروزی که حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت، پیوسته روبه افزایش است، ترویج (PROMOTION) است که خود از پنج ابزار تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم تشکیل می شود. ازطرفی، باتوجه به بالارفتن ارزش وقت و لزوم مدیریت زمان برای نیل به اهداف بنگاههای اقتصادی و همچنین اثربخشی بیشتر شیوه های ارتباطی دوطرفه (نظیر فروش شخصی و بازاریابی مستقیم) در این مقاله، به یکی از کانال های بازاریابی مستقیم یعنی بازاریابی تلفنی پرداخته شده است. طبق تحقیقات به عمل آمده، با رقابتی تر شدن کسب و کارها، اهمیت ارتباط موثر با مشتریان نیز بیشتر می شود در این فضا از بین شیوه های مختلف ارتباط با مشتری نظیر تبلیغات، روابط عمومی، فروش شخصی، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم، شیوه های ارتباط دوطرفه نظیر فروش شخصی و بازاریابی مستقیم موثرتر خواهند بود، و علت آن هم تعامل دوطرفه ای است که بین بنگاه اقتصادی و مشتریان صورت می گیرد. در این ارتباط، علاوه بر اینکه بنگاه اقتصادی در شناساندن خویش به مشتری تلاش می کند تا بتواند تقاضای او را به سمت بنگاه سوق دهد، فرصتی فراهم می شود تا صدای مشتری را نیز بشنود که نتایج آن برای رقبا و گسترش کسب و کار حائزاهمیت است به طوری که بنگاه می تواند مشتری را بشناسد و نیاز او را بداند و در راستای کسب رضایت مشتری با نگرش برد دوجانبه حرکت کند. یکی از راههای بازاریابی مستقیم، بــازاریابی تلفنی است که بهره گیری صحیح از تلفن علاوه بر نکات پیش گفته در راستای مدیریت زمان نیز به بازاریابان در دنیای شلوغ و پیچیده امروزی کمک می کند. در این مقاله به بازاریابی تلفنی و مهارتهای لازم برای نیل به موفقیت درمذاکرات تلفنی پرداخته شده است.
فهرست مطالب و اسلایدها:
چکیده
مقدمه
بازاریابی تلفنی
نتیجه گیری
بخشی از متن:
پاورپوینت یکپارچه سازی دولت الکترونیک با محاسبات ابری
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 34 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
جهانی شدن از دیدگاه کارشناسان امور بین الملل فرایند یکپارچگی مردم جهان در یک جامعه واحد است به نحوی که حوادث و اتفاقات در نواحی دوردست سبب شکل گیری رخدادهای محلی می شوند .البته جهانی شدن سبب گسترش پیوند ها و ارتباطات متقابل فراتر ازدولت ها
می شود و از اهمیت مرزها و فاصله جغرافیایی می کاهد.
بعد علمی و فناوری:
این منظر جهانی شدن با انقلاب علمی و دانسته های جدید مرتبط است .انقلاب علمی ،دانش فنی ،ارتباطات ونیروی انسانی نه تنها محرکه اصلی جهانی شدن هستند بلکه جهانی شدن وانقلاب علمی و جهش دانش فنی دوروی جدایی نا پذیر یک سکه محسوب می شوند .جهانی شدن به واسطه انقلاب علمی و اطلاعات راه را برای رسیدن به خدمات اطلاع رسانی سریع به همه ی مناطق از طریق تجارت و مبادله آزاداطلاعات و آموزش همراه ساخته است.
فهرست مطالب و اسلایدها:
جهانی شدن
دولت
دولت الکترونیک
مزایا و معایب دولت الکترونیک
زیر ساخت دولت الکترونیک
پردازش ابری
مدل و معماری پردازش ابری
استفاده از پردازش ابری در دولت الکترونیک
نتیجه گیری
بخشی از متن:
پاورپوینت اثرات کاستن از بار مالی و مدیریتی دولت در بخش صنعت بر توسعه اقتصادی کشور (اصل 44، خصوصی سازی، دولت کوچک)
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 49 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
به طور کلی فعالیت های دولت از طریق سه کانال فعالیت های بودجه ای و غیربودجه ای و تصدی ها بر رشد اقتصادی
اثر می گذارد. در اکثر تحلیل های صورت گرفته در زمینه اثر اندازه دولت بر رشد اقتصادی، تنها جنبه بودجه ای فعالیت های دولت ملاک بررسی قرار گرفته است. در کشورهایی نظیر کشورهای نفتی به دلیل برخورداری از درآمدهای حاصل از نفت، تصدی های دولتی بالاست و دولت در فعالیت اقتصادی (خرد و کلان) با وضع مقررات دخالت می کند لذا شاخص نسبت کل هزینه های دولت به تولید ناخالص داخلی در این کشورها معیار مناسبی برای نشان دادن اندازه دولت و تاثیر آن بر عملکرد اقتصاد نیست.
فهرست مطالب و اسلایدها:
مقدمه
تعریف خصوصی سازی
خصوصی سازی در جهان
خصوصی سازی در ایران
مهمترین روشهای خصوصی سازی
اصل 44 قانون اساسی
موانع خصوصی سازی
مهمترین دستاوردها و پیشرفتها در زمینه خصوصی سازی
سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی
آسیب شناسی خصوصی سازی
کاهش حجم تصدی گری دولت
موانع برونسپاری و کوچک سازی دولت صفحه
تأثیر اجرای سیاستهای خصوصی بر اقتصاد صفحه
نتیجه گیری
پیشنهاد هایی به منظور اثر بخشی خصوصی سازی
بخشی از متن:
پاورپوینت اصلاح ساختار مدیریتی اقتصادی بیمارستان
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 29 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
- برگزاری مناقصات واگذاری خدمات پشتیبانی ونگهداری تاسیسات وساختمان
- عقد قرارداد با ناظرین (کارشناس بهداشت محیط ومهندس مکانیک)
-بررسی ریز فعالیت های تهیه شده کارگروه مدیریت عملکرد واعلام نظر
-تکمیل فرم های ارسالی کارگروه بودجه بندی عملیاتی
-تهیه برنامه استراتژیک بیمارستان منتخب (برخی دانشگاهها)
فهرست مطالب و اسلایدها:
اقدامات کلی کارگروهها
اقدامات کلی کارگروهها
قطعنامه نظام جامع مدیریت بیمارستان
تاپ چارت بیمارستان پایلوت
قطعنامه مدیریت عملکرد کارکنان
قطعنامه بودجه بندی عملیاتی
قطعنامه کاهش تصدیگری خدمات پشتیبانی
قطعنامه مدیریت نگهداشت بیمارستان
کارگروه نظام اطلاعات مدیریت
اقدامات دانشگاهها
گزارش تفصیلی کارگروهها
بخشی از متن:
پاورپوینت در مورد اقتصاد کاربردی برای مدیران
فرمت فایل power point
تعداد صفخات: 30 صفحه
تابع تولید، تولید مقدار بازده در یک اقتصاد را به درداده عوامل تولید و وضعیت دانش فنی ارتباط می دهد. تابع زیر تابع تولید را برحسب نماد نشان میدهد:
که در رابطه، Nو K نشان دهنده درداده سرمایه و نیروی کارو A نشان دهنده وضع دانش فنی است. تابع تولید AF(K,N) در معادله بالا مبین آن است که بازده تولید شده به عوامل درداده K و N و وضعیت دانش فنی بستگی دارد. افزایش عوامل درداده و بهبود دانش فنی به افزایش در عرضه بازداده می انجامد.
عوامل تولیدکننده رشد بازداده را نشان می دهد:
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت اقتصاد خرد: تاریخچه مختصری از شکل گیری علم اقتصاد و مکاتب اقتصادی
نوع فایل: power point
قابل ویرایش: 27 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
درس اقتصاد خرد بعنوان نخستین درس در سلسله دروس اقتصادی رشته مدیریت بوده و چون بسیاری از مفاهیم بنیادی که در سایر دروس اقتصادی این رشته ها از جمله اقتصاد کلان، پول و ارز و بانکداری، توسعه اقتصادی و مالیه عمومی مطرح خواهند شد برای اولین بار در این درس مورد بررسی قرار میگیرند، از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.
چون آشنایی و معارفه دانشجو با علم اقتصاد از این درس آغاز میشود، ضرورت تعمق و دقت بیشتر در جهت تفهیم مفاهیم و اصطلاحات مربوطه بیشتر احساس میشود.
فهرست مطالب و اسلایدها:
تعریف علم اقتصاد
مکاتب اقتصادی
مکتب مرکانتیلیسم قرن 13 تا قرن 18
مکتب فیزیوکرات ها (طبیعیون) قرن 18
مکتب کلاسیک قرن 18 و 19
مکتب تاریخی قرن 19
مکتب سوسیالیزم قرن 19
سوسیالیسم (اقتصاد با برنامه ریزی متمرکز)
مکتب نئوکلاسیک قرن 19
مکتب کینزین ها قرن 19
مکتب کینزین های جدید قرن 19 و 20
مکتب پولیون قرن 20
مکتب کلاسیک های جدید یا انتظارات عقلایی
کاپیتالیسم Capitalism (اقتصاد بازارآزاد)
مکتب پست کینزین