بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت مباحث بازاریابی
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 58 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
حرکت به سوی شناسایی نیازها
مقایسه وضع موجود با وضع مطلوب
برگزاری نمایشگاهها ( شیوه سنتی )
نمایشگاه مجازی و اینترنت ( روش نوین )
ایجاد و افزایش سهم بازار با استفاده از :
ابزارها
ترکیب مناسب عناصر بازاریابی
دانش و تکنولوژی های نوین (مثل اینترنت)
تجزیه و تحلیل،طرح ریزی، اجرا و کنترل
برنامه های تعیین شده برای فراهم آوردن
مبادلات مطلوب با بازارهای مورد نظر
به منظور دستیابی به هدف های شرکت
فهرست مطالب و اسلایدها:
نگرش بازار گرا
بازار گرایی
بازارسازی
بازار سنجی
تجزیه و تحلیل SWOT چیست ؟
تحقیقات بازاریابی
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت مدیریت بازار و بازاریابی
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 27 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
ب: تحقیقات قطعی
تحقیقات قطعی، خود به دو نوع تحقیقات توصیفی و علی ( علت و معلولی )
تقسیم می شود.
تحقیقات توصیفی : همانطور که از نام این نوع تحقیقات مشخص است در
پژوهشهای توصیفی ،محقق بدنبال توصیف مسایل است.
محققان در این مطالعات از روشهای زیر بهره می گیرند:
روش مشاهده * روش شبیه سازی * مطالعه بوسیله پرسشنامه
تشکیل جلسات متعدد با افرادی مثل متخصصان ، مشتریان و نظایر آنها
تحقیقات علی (علت و معلولی ): از این نوع تحقیقات زمانی استفاده میشود
که محقق قصد داشته باشد به وجود رابطه علت و معلولی بین دو متغیر دست یابد.
فهرست مطالب و اسلایدها:
مفاهیم اساسی بازار
چهار عامل ایجاد بازار
تعاریف بازار یابی
تقسیم جمعیتی
تقسیم روانی
تقسیم بندی رفتار
عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی
لزوم برنامه ریزی در بازاریابی
تصمیمات عمده مدیران بازار یابی در مورد محصول
عوامل اصلی موثردر تصمیم گیری، در مورد قیمت
تعریف تحقیقات بازاریابی
فرآیند تحقیقات بازار یابی
انواع تحقیقات بازاریابی
سیستمهای توزیع
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت بازاریابی و قانون هدفمندی یارانه ها از تئـوری تا تجربیات عملی
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 27 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
صنعت خودرو:
سیستم مکمل سوخت CNG خودروهای دوگانه سوز (اختراع جدید)
حداقل10% کاهش مصرف و حذف استهلاک موتور
بخش ساختمان:
مزیت کاهش مصرف گاز پکیج شوفاژ دیواری نسبت به موتورخانه: اصلاح باورهای قبلی
ارزش اقتصادی حداقل 1000 تا 1500 مترمکعب در سال به ازای هر واحد مسکونی
استفاده از انرژی های تجدید پذیر: انرژی خورشید در تولید گرما و برق
ترموستات بخاری و شیرهای ترموستات رادیاتور با حداقل20% کاهش مصرف گاز
رادیاتورهای با توان حرارتی بالا نسبت به رادیاتور های رایج کشور
فنآوری نوین: سیستم های جدید (پکیج های پرقدرت مرکزی) قابل جایگزین با دیگ و مشعل موتورخانه های موجود با حداقل 40% کاهش مصرف و اشغال فضای کمتر
باور ضرورت اجرای کامل و درست مبحث 19 مقررات ملی ساختمان: اصلاح باورهای قبلی
عایق بندی دیوارهای جانبی و سقف و کف بواسطه اولویت آن نسبت به پنجره دوجداره
فهرست مطالب و اسلایدها:
اهمیت موضوع
مقدمه
نکته اصلی:ضرورت توجه به نیاز جدید مشتری در کل زنجیره عملیات
کلیات موضوع
برداشت سطحی از مفهوم اصلاح الگوی مصرف
علت ریشه ای تاخیر در اصلاح قیمت حامل های انرژی
مثال 1: وضعیت مصرف سوخت خودروها و فرصتهای بازاریابی
مثال 2: بحران مصرف برق و فرصتهای بازاریابی
مثال 3: وضعیت تولید و مصرف گاز طبیعی
معجزه قیمت: اثرات و درسهای بازاریابی اصلاح قیمت گاز- بازار آبگرمکن
نمونه های دیگری از فرصتهای بازاریابی اصلاح قیمت گاز (معجزه قیمت)
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت بازاریابی و فروش حرفه ای
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 62 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
بهترین کاربرد تبلیغات پارتیزانی:
بهترین کاربرد تبلیغات پارتیزانی در بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs) است زیرا این موسسات (که در ایران بیشتر از 80 درصد بنگاه های اقتصادی را تشکیل می دهند) عموماً از امکانات محدودی برخوردارند .
نمونه هایی از تبلیغات چریکی :
¦ تبلیغات دهان به دهان (WOM)
¦ تبلیغات به وسیله پیامک (SMS)
¦ تبلیغات در محل های فروش
¦ تبلیغات محیطی در نقاط تصمیم گیری
¦ نوشتن مقالات در موضوعات مرتبط با محصول یا امضای تولیدکننده
¦ ارسال پیام در وب سایت ها
¦ ¦ حضور فعال در نمایشگاه ها و ایجاد تسهیلات در معاینه و مشاهده
محصول و...
فهرست مطالب و اسلایدها:
تعریف مفاهیم اولیه در بازار
فلسفه های بازاریابی
آشنایی با تکنیک های مختلف بازاریابی
روانشناسی تبلیغات
اصو ل و فنون مذاکره
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت بررسی فرصت ها و تهدیدهای بحران اقتصادی در تامین مالی صادرات
وع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 30 اسلاید
قسمتی از متن .ppt :
روزگاری نه چندان دور از جهانی شدن اقتصاد حرف می زدیم ، حال آنکه در این مقاله از جهانی شدن بحران اقتصادی حرف می زنیم . اقتصاد کشور های مختلف در آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا چنان ارتباط نزدیکی با هم دارند که بحران اقتصادی مانند یک بیماری مسری به همه شان سرایت می کند و در حال حاضر خطر توسل آنها به سیاستهای حمایتی به وضوح افزایش یافته است . شاید کمتر کسی پیش بینی می کرد چنین بحرانی با این ابعاد در سال 2008 میلادی گریبان گیر اقتصاد جهان شود .
تعریف بحران
بحران ، مفهوم بسیار مهمی در مباحث علوم اقتصادی ، سیاسی و استراتژیک است و مصادیق گوناگون دارد . در حوزه اقتصاد ، در بر گیرنده تغییرات تند و چشمگیر قیمتها ، کاهش گسترده تولیدات ،کاهش رشد اقتصادی، افزایش شدید بیکاری ، کاهش شدید درآمد ، کاهش تند ارزش اوراق بهادار و .....
بحران مالی جهانی و اثرآن بر منطقه خاورمیانه :
درخاورمیانه از دیدگاه اقتصادی ، انرژی بزرگ ترین عامل پیوند این منطقه با اقتصاد جهانی به شمار می رود . کشورهای این منطقه نیز 90 تا 95 درصد از درآمدهای صادراتی خود را از محل فروش نفت بدست می آورند ، بنابر این تغییرات قیمت نفت به شدت درآمدهای دولت و تراز حساب جاری آنها را تحت تاثیر قرار می دهد . از سوی دیگر به دلیل ساختار اقتصادی ضعیف این کشورها ، افزایش و کاهش های قیمت نفت در جهان ، شوک های بزرگی بر اقتصاد این کشورها وارد می کند .
فهرست مطالب و اسلاید ها :
مقدمه
تعریف بحران
بحران مالی جهانی و اثرآن بر منطقه خاورمیانه :
بحران مالی جهانی تهدیدی بر اقتصاد ایران
محورهای اثرگذار این بحران بر اقتصاد ایران
1- کاهش قیمت نفت و در نتیجه درآمدهای ارزی
2 - رکود در بازار جهانی کالا و خدمات و در نتیجه آن تهدید صادرات غیر نفتی کشور
3- کسری بودجه کشور:
4- کاهش واردات:
5- رکود بازار سرمایه:
6- کمبود نقدینگی در بازار پول:
7- برداشت های متعدد از حساب ذخیره ارزی :
بحران مالی جهانی فرصتی بر اقتصاد ایران
نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات در تامین مالی صادرات
1- اصلاح فرآیند پرداخت تسهیلات :
2- اعطا تسهیلات با نرخ یکسان در شبکه بانکی و خارج از نوبت
3- حذف وثائق ملکی جهت تسهیلاتی که برای تولید و صادرات( به صورت LC) پرداخت می گردد :
4- تشکیل پرونده واحد صادراتی نزد شبکه بانکی :
5- پرداخت ماحصل صادرات توسط صرافی ها بصورت ارز:
6- ایجاد روابط بانکی و منظم با کشورهای CISازجمله افغانستان و عراق:
7- احیاء مجدد خرید ارز صادراتی به صورت سلف:
8- اصلاح نگرش شبکه بانکی نسبت به مقوله صادرات و اهمیت آموزش:
9 - اصلاح مقررات برای صادرات خدمات فنی و مهندسی:
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت دوسده تکاپوی توسعه در ایران
نوع فایل:power point
قابل ویرایش:19 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
oتشخیص شیرازه پاشی- عقب ماندگی
oآغاز اراده گرایانه
oفقدان مهندسی چند وجهی ملی
oمتکی به یک حلقة پیش برنده
oتجمیع عوامل در یک شخص و حلقه
oبهره بهینه از زمان
oحجم انبوه ساخت و ساز
oاتکاء به منابع مالی داخلی
oتک نهادهای ماندگار
oنفی مشارکت
oبدون بستر اجتماعی
oهمزمانی توسعه اقتصادی و سرکوب سیاسی
oنظم تحمیلی ناماندگار
فهرست مطالب واسلایدها:
حوزههای موضوعی بررسی
شرایط شناسی
شرایط بینالمللی
شرایط ملی
ساختار شناسی
جامعه
قدرت
دست اندرکاران توسعه
نوع مواجهه با توسعه
روش شناسیاقتباسی - رقابتی
عملکرد شناسی
نوع تعامل با جهان
جمع بندی
طراز عملکرد با پیش نیازها
میزان توفیق اقدامات
آثار اقدامات
ملاحظات تاریخی - دورانی
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 268 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
تعریف نیاز
نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس می شود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم زده و در او انگیزه ای برای ارضای آن پدید می آورد.بعضی از این نیازها ذاتی و بعضی از آنها هم اکتسابی می باشند که باید ارضاء شوند.
انواع بازارها از دیدگاههای مختلف:
الف- انواع بازار از نظر فعالیت
ب- انواع بازارهای سازمانی
ج- انواع بازارهای اقتصادی
خریداران: مدیران واقعی
در سازمانهای جدید، مدیران نیستند که در مورد سرنوشت کارکنان تصمیم میگیرند، بلکه این تصمیم را مشتریان می گیرند، مدیران در کارخانه ها را نمیبندند و کارگران را بیرون نمی کنند، بلکه این خریداران هستند که درب کارخانه ها را بسته و یا کارگران را بیرون می ریزند.
تعاریف فروش:
1- فروش یعنی هدایت و راهنمایی مشتری به طوری که او را طالب و خواهان کالاها وخدمات عرضه شده از طرف فروشنده بنماید.
2- فروش عبارت است از کمک و مساعدت به مشتری به منظور خرید محصول یا محصولاتی که دوست دارد آنها را با خود داشته باشد.
زمینه های برنامه ریزی بازاریابی
-برنامه بازاریابی علامت تجاری
-برنامه بازاریابی خطوط تولیدی کالا.
-برنامه بازاریابی محصولات جدید.
-برنامه انتخاب بخش خاصی از بازار.
فهرست مطالب و اسلایدها:
مفاهیم مدیریت بازار
انواع بازار و محیط بازاریابی
تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
نیازها و رفتار خریداران
اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش
اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی
برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص
نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی
تحقیقات بازاریابی
سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی
چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت بورس انرژی
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 23 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
به طور کلی در حال حاضر تالارهای بورس به سه دسته تقسیم می شوند:
1-بورس کالا:
بازار منظمی است که در آن کالاهای معینی مورد معامله قرار می گیرد. مانند بورس برق نوردپول، بورس کالای نیویورک، بورس شیکاگو، بورس فلزات لندن و ... .
2-بورس ارز :
در این بازار پول کشورهای مختلف (ارز) مورد معامله قرار می گیرد. معاملات ارزی بر اساس نوسانات بهای پولهای مختلف در مقابل یکدیگر صورت می گیرد.
3-بورس اوراق بهادار:
در این بازار اورق بهادار مانند سهام شرکتها، اوراق قرضه و ... مورد معامله واقع می شود.
فهرست مطالب و اسلایدها:
بورس چیست
مشخصات اصلی بورس برق
تفاوتهای بازار برق و بورس انرژی
انواع بورس ها
انواع قراردادهای مالی در بورس برق
مزایای راه اندازی بورس برق
فرایند انجام معامله در بورس انرژی
نقش شرکت مدیریت شبکه در معاملات برق بورس انرژی
نقش شرکت مدیریت شبکه در معاملات برق بورس انرژی
کلیات اقدامات انجام شده
اقدامات انجام شده جهت راه اندازی بورس برق
مراحل اخذ کد معاملاتی
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت درباره مسیر شغلی(career)کار راهه،شغل عمری،مسیر ترقی شغل
دسته بندی: Powerpoint
نوع فایل: ppt (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد اسلاید: 31 اسلاید
قسمتی از متن فایل دانلودی
مسیر شغلی ( career)
کار راهه، شغل عمری ، مسیر ترقی شغل
• مسیرشغلی معانی مختلفی دارد؛ مسیرشغلی بیشتر به معنای پیشرفت و ترقی بکار می رود ولی در اینجا می توان مسیرشغلی را اینگونه تعریف نمود:
•مجموعه ای از مشاغل که یک فرد در طی مسیر زندگی اش در پیش می گیرد . ( سید جوادین ، رضا، 1388 ، ص307 ).
• مجموعه متوالی نگرشها و رفتارهای فردی در زمینه فعالیتها و تجربه های مربوط به کار در طول دوران عمر (modern management, 1998,p 12)
مسیر شغلی
درونی دیدگاه شخص نسبت به شغلش
بیرونی انواع شغلهای واقعی که فرد بر عهده داشته و یا دارد.
برنامه ریزی مسیر شغلی
فرایندی است که در آن فرد در طول زندگی کاری خویش، هدفهای خدمتی شخصی خود را روشن می کند و همواره به گونه ای رفتار می کند که بتواند در پایان به همه این اهداف دست یابد.
مدیریت مسیر شغلی
مدیریت مسیر شغلی فرایندی است که از طریق آن برنامه توسعه مسیر شغلی کارکنان در طول سازمان طراحی و بر اساس ارزیابی نیازهای سازمان، عملکرد و پتانسیل و ترجیحات شخصی افراد طرح ریزی و شکل دهی می گردد.
نظام پیشرفت شغلی
تلاشی رسمی، سازمان یافته و برنامه ریزی شده برای ایجاد تعادل میان نیازهای شغلی افراد و نیاز سازمان به نیروی کار.
مزایای نظام پیشرفت شغلی برای سازما ن
•کمک به جذب و ارتقای کارکنان با تجربه تر و توانمندتر؛
•معرفی رویه های منظم تر برای شناسایی ظرفیت ها از جمله رویه های ارزشیابی؛
•تشویق کارکنان در جهت ارتقای علمی خود؛
•طراحی و توسعه روشهای ارتقای عادلانه تر؛
•ایجاد تعهد در کارکنان نسبت به ماموریتها, ارزشها و استراتژی سازمان و ترغیب آنها به بررسی و اظهار نظر در خصوص مسائل سازمانی؛
•افزایش کارایی و بهره وری کارکنان سازمان؛
•چند مهارتی شدن و افزایش توان کارکنان در پذیرش مشاغل مختلف؛
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت انتخاب روشمند کاندیدای اصلح بر مبنای ادبیات انقلاب
نوع فایل power point
قابل ویرایش 28 اسلاید
قسمتی از اسلایدها
روش های تقلبی جذب آرا
یکی از موضوعاتی که در انتخابات مشاهده میشود استفاده از روش های تقلبی برای جذب آراء مردم است که ممکن است در مناطق مختلف به شکل های متفاوتی مشاهده شود لذا تنها به ذکر چند مورد از آنها بسنده میکنیم و شناسایی آن را در مناطق مختلف به عهده خواص و نخبگان میگذاریم.
قبیلهای
در بسیاری از موارد دیده میشود نامزدهای انتخاباتی مردم را به طایفه و قبیلهی خود دعوت میکنند و از همین جهت انتظار دارند افراد هم قبیلهای بدون مد نظر داشتن شاخص های اسلامی و انقلابی آنها را به عنوان نماینده منتخب خود معرفی کنند.
مقام معظم رهبری:
مردم وظیفه دارند در انتخابات شرکت کنند و نامزدهاى صحیح را پیدا و آنها را انتخاب نمایند. مردم وظیفه دارند به ملاکهاى دینى و شرعى و انقلابى نگاه کنند؛ به روابط قوم و خویشى و ایل و طایفهاى و اینطور چیزها نگاه نکنند. ببینند واقعاً چه کسى با معیارهاى الهى و انقلابى، مناسبتر و به آن نزدیکتر است، او را برگزینند.
فهرست مطالب و اسلایدها
شاخص های حقیقی انقلاب
شاخص های اصلی
عدالت و پیشرفت
بیداری اسلامی
جهاد اقتصادی
علوم انسانی
شاخصهای فرعی
مرزبندی روشن و شفاف با دشمنان
ساده زیستی و دوری از اشرافی گری
نزدیک نشدن به صاحبان قدرت و ثروت
شجاعت در برابر هیبت دشمنان
توجه به ادامه راه شهدا
درهم تنیده بودن سیاست با معنویت
اعتقاد راسخ و صادقانه به نقش مردم
کار خستگی ناپذیر
رعایت قوانین
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت Engineering Economic Analysis 9th Edition
نوع فایل: power point
فرمت فایل: pptx
قابل ویرایش
تعداد اسلاید : 21 صفحه
قسمتی از پاورپوینت :
When should a new truck replace the existing truck?
When should a process be redesigned?
When should a product be redesigned?
Defender: the existing equipment, building, or decision previously implemented
Challenger: the proposed replacement currently under consideration
Using available data to determine the analysis technique
Determining the base comparison between alternatives
Using analysis techniques when:
Defender marginal cost can be computed and is increasing
Defender marginal cost can be computed and is not increasing
Defender marginal cost is not available
Considering possible future challengers
After-tax analysis
Engineers replace the existing due to:
Obsolescence: technological change
Depletion: loss of market value
Deterioration: wear that is overly expensive to repair
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت نقش بورس کالا در بازرگانی خارجی درس مدیریت صادرات و واردات
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 18 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
نخستین بورس کالا در کشور بوده که در سال 1382 رسما آغاز به کار کرد.
از جمله دلایل راه اندازی آن : فقدان هماهنگی میان بخش های تولیدی و بازرگانی در زمینه واردات و بازار مصرف، نبود یک سیستم جمع آوری، پردازش و تحلیل صحیح اطلاعات و عدم امکان تصمیم گیری مطلوب در این بخش و همچنین کشف قیمت کالای فلزی براساس تعامل و تقابل عرضه، تقاضا و نیاز بازار ، کاهش نوسانات مخل و انتقال ریسک ، فراهم کردن تسهیلات مالی برای خریدار و فروشنده ، کاهش هزینه های مبادلاتی، نظارت بر قیمت گذاری اولیه و ساماندهی بازار ثانویه و ... اشاره کرد.
فهرست مطالب و اسلایدها:
تعریف بورس
تاریخچه بورس
مهمترین خصوصیات بورس کالا
انواع قرار دادها در بورس
نحوه انجام داد و ستد در بورس کالا
مزایای بورس کالا
تنگناها و موانع ایجاد و گسترش بورس کالا در ایران
تنگناها و موانع ایجاد و گسترش بورس کالا در ایران
بورس فلزات
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی
نوع فایل: power point
فرمت فایل: pptx
قابل ویرایش
تعداد اسلاید : 294 صفحه
قسمتی از پاورپوینت :
هدف کلی این فصل، آشنایی دانشجو با فرآیند بازاریابی بینالمللی و تفاوت آن با بازاریابی داخلی است. همچنین به دانشجو کمک میکند تا عضو بهتر و موفقتری در بازاریابی بینالمللی باشد. این هدف از طریق تهیهکردن اطلاعات در مورد اینکه چه اتفاقی در بازار بینالمللی میافتد و با کمک آنها در انتقال دانش در زمینه معاملات تجاری موفق به انجام میرسد.
از شما انتظار میرود پس از مطالعه این فصل بتوانید:
مفاهیم بازاریابی را تعریف کنید
بازاریابی بینالمللی را تعریف کنید.
تفاوت بازاریابی بینالمللی را با بازاریابی داخلی بیان کنید.
بازاریابی تطبیقی را شرح دهید.
بازاریابی بینالمللی و سطوح رقابت را شرح دهید.
عناصر مزیت استراتژیک را نام ببرید.
عوامل محیطی بازاریابی بینالمللی را شرح دهید.
هدف بازاریابی ، فروش فراوان است. هدف، شناختن و درک مشتری به نحوی است که کالا یا خدمت ارایه شده دقیقاً متناسب باشد، به طریقی که کالا یا خدمات با نیازهای او منطبق گردد و کالاهای خود را به فروش رساند
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت جهانی شدن و شهر
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 35 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
جهانی شدن به معنای یکپارچه شدن جهان در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ارتباطی و حذف مرزهای مصنوعی و قراردادی است.
بنابراین ضمن تغییر و تحولات اجتماعی از مقیاس محلی به جهانی سرنوشت تمامی بخش های کره زمین از طریق شبکه و پیوندهای وابسته به هم و نفوذ و ارتباط متقابل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی فراسوی مرزها به هم گره خورده است.
فهرست مطالب و اسلایدها:
جهانی شدن
جهانشهرها
جهان گرایی
جهانی شدن اقتصادی
سیستم شهری جهانی
قطبی شدن اجتماعی : برندگان و بازندگان
جهانی شدن فرهنگی
منطقه گرایی مجدد فرهنگ
هویت، فرهنگ و شهر
بحران هویت ملی
جهانی سازی
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت اقتصاد کاربردی برنوع فایل: power point
قابل ویرایش 32 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
در این مقاله سعی شده است چند مفهوم کلی اقتصاد که بیشتر مربوط به اقتصاد خرد می باشد ارائه شود. همچنین درباره هرکدام مثالهای واقعی از اقتصاد ایران بیان گردد.
1- انواع تقسیم بندی کالاها و خدمات
- کالاهای خصوصی: قابلیت تفکیک پذیری و قابلیت رقابت از
شرایط وجود یک کالای خصوصی در بازار است.
- کالاهای عمومی:تفکیک منافع کالا یا خدمت با تخصیص آن به شخص یا
فرد مورد نظرعملی نبوده و یا با هزینه ای قابل ملاحظه ممکن می گردد.
وجود یک کالای خصوصی در بازار است.
- کالاهای عمومی واسطه ای
- کالاهای عمومی خالص
- کالاهای عمومی ناخالص
فهرست مطالب و اسلایدها:
علم اقتصاد
اقتصاد خردای مدیران
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت شرح وظایف اداره درآمد
سته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 24 اسلاید
قسمتی از متن:
•دریافت اطلاعات درآمدهای وصولی نقدی و موسسات طرف قرارداد.
•پی گیری جهت وصول هر چه سریعتر مانده مطالبات از موسسات طرف قرارداد.
•درخواست گشایش حساب هاب بانکی غیرقابل برداشت و ودیعه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران.
•مکاتبه با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت عودت وجوهی که اشتباها" به حساب درآمد اختصاصی منظور شده است.
•برقراری ارتباط با سازمان های طرف قرارداد جهت ارائه عملکرد واحدهای تحت پوشش و علل دیرکرد وصول مطالبات و کسورات بیشتر از معمول.
•محاسبه ضریب افزایش یا کاهش درآمد و پی گیری علل آن.
•نگهداری حساب قبوض درمانی.
•کنترل قسمت درآمد واحدهای تحت پوشش به منظور ارائه راهکار جهت انظباط مالی و تسریع وصول درآمد اختصاصی.
•ارائه گزارشات دوره ای درآمدهای وصولی به مدیران.
درآمد عمومی
•براساس ماده 10 قانون دیوان محاسبات عمومی
•درآمد عمومی عبارت است از درآمدهای وزارتخانه ها وموسسات دولتی و مالیات و سود سهام شرکتهای دولتی و و درآمد حاصل از انحصارات و مالکیت و سایر درآمدهایی که در قانون بودجه کل کشور تحت عنوان درآمد عمومی منظور می شود.
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت Lectures in Engineering Economy
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 66 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
Technically, inflation is the phenomenon of (continuously) rising prices bringing about as a result a decline over time of the purchasing power of a given unit of money.
Inflation is worrisome for economy, but tend to be inevitable.
It is a fact of life and can significantly affect the economic comparison of alternatives.
فهرست مطالب و اسلایدها:
Major issues
Purchasing Power: inflation
Inflation measurement
Measuring Inflation
Actual and real money units
Inflation-Free Interest Rate i
Consistency in Economic Evaluations
Differential Inflation
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل آزادی اقتصادی در نظام سرمایه داری
نوع فایل: power point
قابل ویرایش 30 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
آزادی اقتصادی، مشتمل است بر آزادی مشاغل، آزادی رقابت، آزادی تجارت داخلی و خارجی، آزادی بانکها، آزادی نرخ و غیره و به عنوان برنامه قطعی و همیشگی عبارت است از مقاومت در برابر هر نوع مداخله دولت که ضرورت خاص آن به ثبوت نرسیده باشد، بویژه استقامت در برابر سیاست به اصطلاح حمایت و سرپرستی دولت.
آزادی اقتصادی اصطلاحی است کهاغلب برای بیانآزادی داد و ستد و سرمایهداری بازار بهکارمیرود .
مقصود از آزادی اقتصادی، آزاد بودن در مقابل دولت و دخالتهای آن است
در حالیکه آزادی حقوقی، آزاد بودن نسبت به افراد دیگر است به این معنا که شخص از جهت حقوقی و قانونی نمی تواند مانع دیگری شود و آزادی او را محدود کند.دو ویژگی دارد: اول، قلمرو آن امور و فعالیتهای اقتصادی است و دوم، آزاد بودن در مقابل دولت است نه افراد.
لیبرالیسم اقتصادیدر اواسط قرن 19 در اوج اعتبار بود.
در نیمه دوم قرن بیستم، مکتب شیکاگو به پیروی از کلاسیکهای اولیه، خواهان آزادی مطلق اقتصادی و مخالفت هر گونه مداخله دولت در امور اقتصادی است.آزادی عمل و آزادیعبور، دو شعار سیاست اقتصادی و تجارت داخلی و خارجی فیزیوکراتها بود
دلیل اول: افراد بطور طبیعی (طبیعت اولیه انسانها) دنبال حداکثر کردن نفع و سود شخصی میباشند و تأمین منافع افراد، به معنای تأمین مصالح جامعه است
از آنجا که آزادی مطلق اقتصادی با طبیعت اولیه انسانها سازگار است محدودیت آن، مانع تحقق منافع جامعه است.
مهمترین عامل محرک فعالیتهای اقتصادی، نفع شخصی است.
فهرست مطالب و اسلایدها:
آزادی اقتصادی
پیشینه تاریخی نظریه «آزادی اقتصادی»
ادله طرفداران اقتصاد «لیبرال - سرمایهداری»
نقد دلیل دوم
قانون طبیعت
عملکرد «نظریه آزادی اقتصادی»
طرح «فریدمن»
آزادی اقتصادی و عدالت اقتصادی
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت آشنایی با سه اصل اقتصادی بهره، ارزش زمانی پول و تعادل
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 23 اسلاید
قسمتی از متن .ppt :
آشنایی با سه اصل اقتصادی بهره، ارزش زمانی پول و تعادل
اصول پایهای اقتصاد مهندسی
سوال: اگر چهار گزینه به شما پیشنهاد داده شود کدامیک را انتخاب می کنید؟
1000 واحد پول در سال جاری؟
1300واحد پولی سال بعد؟
2000 واحد پولی دو سال بعد؟
10,000 واحد پولی سه سال بعد؟
در این مثال به چند اصل مهم در اقتصاد مهندسی توجه شده است:
1) بهره
2) ارزش زمانی پول
3) تعادل
1) بهره (Interest)
بهره، هزینه استفاده از سرمایه است.
هرچه میزان نرخ بهره بیشتر باشد، هزینه بیشتری جهت استفاده از سرمایه پرداخت خواهد شد.
مثلا اگر شخصی 30،0000 واحد پولی را ....
با نرخ بهره 8/5% در سال قرض نماید
و علاقمند باشد با اقساط ماهیانه پرداخت کند، میزان اقساط ماهیانه در مدتهای متفاوت در جدول زیر آمده است.
درباره نحوه محاسبه جدول در فصل بعد صحبت خواهیم کرد.
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت وضعیت موجود شاخص های اقتصادی مسکن
نوع فایل: power point
فرمت فایل: pptx
قابل ویرایش
تعداد اسلاید : 38 صفحه
قسمتی از پاورپوینت :
یک واحد افزایش در ارزش افزوده بخش ساختمان و مسکن، تولید ناخالص داخلی را 2.1 واحد افزایش می دهد
یک واحد افزایش تولید ناخالص داخلی، ارزش افزوده بخش ساختمان و مسکن را 1.2 واحد افزایش می دهد.
هر 69.4 متر مربع ساخت مسکن، 1 نفر شغل مستقیم و 0.7 نفر شغل غیر مستقیم ایجاد می کند.
16/2 میلیون خانوار
تعداد خانوارهای شهری
15/55 میلیون واحد مسکونی
موجودی مسکن نقاط شهری
645 هزار واحد
کمبود موجودی مسکن نقاط شهری
5/9 میلیون خانوار
تعداد خانوار روستایی
5/38 میلیون واحد مسکونی
موجودی مسکن نقاط روستایی
517 هزار واحد
کمبود موجود مسکن نقاط روستایی