بخشی از متن:
در این برنامه ابتدا سیگنال صوتی مورد نظر را در محیط متلب و از طریق کارت صوتی و با فرکانسی که کاربر تعیین میکند نمونه برداری می شود سپس از آن تبدیل فوریه گرفته می شود تا طیف سیگنال بدست آید سپس تابع فیلتر اکولایزر در حوزه فرکانسی از کاربر دریافت می شود و سپس فیلتر در حوزه فرکانس بر سیگنال اعمال می شود سیگنال صوتی قبل از اعمال و بعد از اعمال فیلتر قابل مشاهده است تا اثر فیلتر مشاهده شود سیگنال خروجی در حوزه زمان از ابتدا پخش شده و سپس در کامپیوتر ذخیره می شود.
برنامه شامل توضیحات مقدماتی در مورد نرم افزار متلب و گزارش کار کامل همراه با عکس های محیط برنامه در قالب word می باشد.
برنامه شامل کد برنامه نویسی نیز می باشد.
متن داخل فایل word قابل تغییر می باشد.
پروژه ای کامل برای پایان نامه دانشجویان می باشد.
بخشی از متن:
نقش طراحی پایگاه دادههای توزیع شده و Grid Database Design در پیشبرد اهداف تجارت الکترونیک و بررسی راهکارهای جدید در این زمینه
نوع فایل: Word و (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 50 صفحه
پروژه حاضر با بهره گیری از روش نگارش صحیح و استفاده از منابع معتبر، کاملترین و جامع ترین پروژه در ایران می باشد.
چکیده
در این گزارش مزایای ترکیب سیستمهای پایگاه داده و تکنولوژی گرید برای برنامههای کاربری که حجم دادهای بسیار بالایی دارند بررسی میکنیم. علوم امروزی با سیل عظیمی از دادهها رو به رو است. پیشرفتهایی که در تکنولوژیهای کامپیوتر و ردیابها صورت گرفته چندین ترابایت داده تولید میکنند. تحلیل تمام این اطلاعات نیازمند منابعی است که هیچ موسسهای به تنهایی نمیتواند از عهده هزینههای مالی آن برآید. برای پاسخ به این تقاضا بود که محاسبات گرید به عنوان یکی از مهمترین حوزههای تحقیقاتی در آمدند. این محاسبات از محاسبات توزیع شده و خوشهبندی نیز متفاوت هستند. ما در این تحقیق گرید را به عنوان یک ساختار و مجموعهای از پروتکلها میدانیم که استفاده تجمعی از کامپیوترها، شبکهها، پایگاه دادهها و ابزارهای علمی که توسط چندین موسسه مدیریت میشود، را به یک سازمان مجازی منتسب میکند.
نیاز به مجتمعسازی پایگاههای داده و تکنولوژی پایگاهدادهها در گرید کاملا محسوس است، زیرا که همانند نیاز به پشتیبانی پایگاه دادة برنامههای علمی و تجاری میباشد. تلاشهای قابل توجهی برای توصیف نیازمندیها، پروتکلها و پیاده سازی میانافزار برای دسترسی به پایگاهدادهها در محیط گرید صورت گرفته است. اگرچه سیستمهای مدیریت پایگاهدادهها (DBMS) به عنوان وسیلهای مفید برای مدیریت متادیتا و دادهها و منابع و غیره معرفی شدهاند ولی در برنامههای کاربردی که بر روی گرید اجرا میشوند حضور پایگاه دادهها کمرنگ است. امروزه برنامههای کاربردی گرید هنوز از فایلها برای پردازش و ذخیره دادهها استفاده میکنند و نمیتوانند از مزایا و قدرت پایگاه دادهها بهره ببرند.
کلمات کلیدی: پایگاه داده توزیع شده، محیط Grid، پایگاه دادههای Grid،مدیریت پایگاه دادهها، تکرار دادهه
فهرست مطالب
۱٫ مقدمه 1
۲٫ سیستم مدیریت پایگاه دادههای توزیع شده 4
۲-۱ سیستمهای توزیع شده 5
۲-۲ پایگاه داده توزیع شده 5
۲-۲-۱ پایگاه دادههای همگن 6
۲-۲-۲ پایگاه دادههای ناهمگن 6
۲-۳ مزایا و معایب پایگاه دادههای توزیع شده 7
۲-۴ نسخه سازی دادهها 9
۲-۴-۱ نسخه سازی کامل 10
۲-۴-۲ نسخه سازی جزئی 10
۲-۵ نامرئی بودن در پایگاه داده توزیع شده 10
۲-۵-۱ نامرئی سازی شبکه 11
۲-۵-۲ نامرئی سازی تراکنش 12
۲-۵-۳ نامرئی سازی کارایی 13
۲-۵-۴ نامرئی سازی سیستم مدیریت پایگاه دادهها 13
۲-۶ مشکلات سیستم های پایگاه داده توزیع 13
۲-۷ جمعبندی و نتیجهگیری 14
۳٫ پایگاه دادهها در محیط GRID 16
۳-۱ تاریخچه محیط GRID 17
۳-۲ GRID 21
۳-۳ اصول ساخت GRID 24
۳-۴ GLOBUS 31
۳-۵ کابردهای GRID 31
۳-۶ جمعبندی و نتیجهگیری 33
۴٫ ترکیب سیستمهای پایگاه داده توزیعشده با تکنولوژی GRID 34
۴-۱ قرار دادن پایگاههای داده در معماری گرید 35
۴-۱-۱ دادگان 36
۴-۱-۲ پرس و جو 36
۴-۱-۳ تراکنشها 37
۴-۱-۴ بارگذاری با حجم زیاد 37
۴-۱-۵ اخطار 37
۴-۱-۶ زمان بندی 38
۴-۲ مجتمع کردن پایگاههای داده در گرید 38
۱-۲-۴ پرس وجو 40
۴-۲-۲ تراکنشها 41
۴-۲-۳ بارگذاری حجیم داده 41
۴-۲-۴ اخطار 41
۴-۲-۵ دادگان 42
۴-۲-۶ زمان بندی 42
۴-۳ ابزاری برای دسترسی به پایگاه داده 42
۴-۳-۱ معماری OGSA-DAI 43
۴-۴ جمعبندی و نتیجهگیری 44
منابع و مراجع 46
پیوست 48
بخشی از متن:
در این پروژه به تحلیل و بررسی نوع و جنس به همراه پیشنهادات مرمت شهری خیابان تربیت تبریز پرداخت شده که به صورت پاورپوینت و عکس به همراه زیرنویس موضوعی عکسها ارائه شده
بخشی از متن:
این فایل پاورپوینت بی نظیر با موضوع فناوری نانو در صنعت ساخت و ساز ، هیچگونه نمونه مشابهی در اینترنت ندارد ، این فایل ، قابل ارائه و قابل ویرایش می باشد ، دارای 40 اسلاید به همراه تصاویر متعدد برای درک بهتر مطلب و ...
عناوین فایل :
رابطه فناوری نانو و معماری
کاربردهای فناوری نانو در ساختمان
نانو تکنولوژی در بتن
نانو تکنولوژی در بتن
نانوسیلیس ها (SiO2)
نانولوله های کربنی (CNT)
نانو ذرات رس (Nano-Clay)
نانوذرات اکسید آهن یا هماتیت (Fe2O3)
نانو پوششهای هوشمند
نانو پوششهای هوشمند
نانوپوششهای هوشمند ضدخوردگی
نانوپوششهای هوشمند تصفیه کننده هوا
رنگ های تصفیه کننده هوا
نانوپوششهای خود تمیز شونده
شیشههای هوشمند
مواد نانو کامپوزیت
استفاده از نانو سیلیکون در نمای ساختمان
نانو پوش ، نسل جدید چسب نانو
بخشی از متن:
یکی از مواردی که همواره توجه روانشناسان، ومحققان و دانشمندان را به خود جلب می کند تاثیر تغذیه صحیح و درست بر انواع کارکردهای روانی می باشد.در تحقیق حاضر سوال زیر مورد بررسی قرار گرفت:
آیا تغذیه بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی تاثیر دارد یا خیر؟
با توجه به شواهد و قراینی که در بیان کلی مسئله مطرح گردید، فرض زیر را مطرح کردیم
تغذیه بر یادگیری دانش آموزان تاثیر مستقیم دارد.
بخشی از متن:
دو فایل نفیس و بدون نمونه مشابه ، در این مجموعه جمع آوری شده با موضوع بتن. این دو فایل یک متن دارند ولی در قالب های ورد و پاورپوینت و قابل ویرایش هستند.
عناوین اصلی فایل :
تاریخچه بتن
راه سازی رومی
ما قبل تاریخ
دوران کلاسیک
حمام های کاراکالا
پل با شکوه پونت دو گراد
گنبد پانتئون
قرون وسطی
کانال دو میدی
عصر صنعتی
برج اسمیتن
جوزف اسپرین
ترکیبات بتن
سیمان
آب
هیدراتاسیون
بخشی از متن:
چکیده :
توسعه شبکه های قدرت نوسانات خود به خودی با فرکانس کم را، در سیستم به همراه داشته است. بروز اغتشاش هایی نسبتاً کوچک و ناگهانی در شبکه باعث بوجود آمدن چنین نوساناتی در سیستم می شود. در حالت عادی این نوسانات بسرعت میرا شده و دامنه نوسانات از مقدار معینی فراتر نمی رود. اما بسته به شرایط نقطه کار و مقادیر پارامترهای سیستم ممکن است این نوسانات برای مدت طولانی ادامه یافته و در بدترین حالت دامنه آنها نیز افزایش یابد. امروزه جهت بهبود میرایی نوسانات با فرکانس کم سیستم، در اغلب شبکه های قدرت پایدار کننده های سیستم قدرت (PSS) به کار گرفته می شود.
این پایدار کننده ها بر اساس مدل تک ماشین – شین بینهایتِ سیستم در یک نقطه کار مشخص طراحی می شوند. بنابراین ممکن است با تغییر پارامترها و یا تغیر نقطه کار شبکه، پایداری سیستم در نقطه کار جدید تهدید شود.
موضوع این پایان نامه طراحی
پایدار کننده های مقاوم برای سیستم های قدرت است، به قسمی که پایداری سیستم در
محدوده وسیعی از تغییر پارامترها و تغییر شرایط نقطه کار تضمین شود. در این راستا
ابتدا به مطالعه اثر تغییر پارامترهای بر پایداری
سیستم های قدرت تک ماشینه و چند ماشینه پرداخته می شود. سپس دو روش طراحی کنترل
کننده های مقاوم تشریح شده، و در مسئله مورد مطالعه به کار گرفته می شوند. سرانجام
ضمن نقد و بررسی این روش ها، یک روش جدید برای طراحی PSS ارائه می شود.
در این روش مسئله طراحی پایدار کننده مقاوم به مسئله پایدار کردن
مجموعه ای از مدلهای سیستم در نقاط کار مختلف تبدیل می شود. این مسئله نیز به یک
مسئله استاندارد بهینه سازی تبدیل شده و با استفاده از روش های برنامه ریزی غیر
خطی حل می گردد. سرانجام کارایی روش فوق در طراحی پایدار کننده های مقاوم برای یک
سیستم قدرت چند ماشینه در دو مسئله مختلف (اثر تغییر پارامترها بر پایداری
دینامیکی و تداخل PSS ها) تحقیق شده و برتری آن بر روش کلاسیک به اثبات می رسد.
بخشی از متن:
دانلود مارکتینگ پلن رستوران به زبان انگلیسی + ترجمه فارسی
نوع فایل:word
تعداد صفحات انگلیسی:22 تعداد صفحات فارسی:20
شامل:
چشم انداز بازاریابی
اهداف
هدف
تصویر
شکاف داشبورد
مشتری ایده آل
Market شرح
تفاوت قابل توجه
دیفرانسیلی
استراتژی هسته ای
هسته علامت گذاری عناصر
محصولات / نوآوری در خدمات
منطق قیمت
مواد بازاریابی
طرح وب
طرح رسانه های اجتماعی
طرح نسل سرب
معارفه ها
طرح تبدیل سرب
تجربه خدمات
وفاداری محصولات / ارائه خدمات
WOW فرآیند
بازاریابی تقویم
شماره انتقادی
پیش بینی ALES
بازاریابی بودجه هزینه
معیارهای بازاریابی کلیدی
بازاریابی بازی آموزش
Marketing Vision
Goals
Purpose
Picture
Gap Dashboard
Ideal Customer
Market Description
Remarkable Difference
Differentiators
Core Strategy
Core Branding Elements
Product/Service Innovation
Price Rationale
Marketing Materials
Web Plan
Social Media Plan
Lead Generation Plan
Referrals
Lead Conversion Plan
Service Experience
Loyalty Product/Service Offerings
WOW Process
Marketing Calendar
Critical Numbers
ales Forecast
Marketing Expense Budget
Key Marketing Metrics
Marketing Training Game
بخشی از متن:
دانلود مارکتینگ پلن انگلیسی + ترجمه فارسی با عنوان: ما رکتینگ پلن بازی موبایل
نوع فایل:word
تعداد صفحات:35
خلاصه اجرایی
چشم انداز
اهداف
تعریف بازار و تقسیم بندی
نیازها و الزامات
نیروهای رقابتی
ارتباطات
کلیدهای موفقیت
نیازها و الزامات
کانال توزیع
نیروهای رقابتی
ارتباطات
استراتژی طرح بازاریابی
تاکید پاپ
هزینه بودجه خلاصه
جدول: بازاریابی بودجه هزینه
پیشرفت اندازه گیری و مانیتورینگ
دیگر معیارهای موفقیت
کلیدی بازاریابی متریک
سازمان بازاریابی
بخشی از متن:
دانلود مارکتینگ پلن شرکت HP - انگلیسی + ترجمه فارسی
نوع فایل انگلیسی:PDF تعداد صفحات:14
نوع فایل فارسی:DOC تعداد صفحات:6
شامل:
معرفی
تجزیه و تحلیل SWOT HP
HP قدرت
نقاط ضعف HP
فرصت های HP
تهدید HP
اهداف بازاریابی
تقسیم بندی بازار
بازار هدف
تمایز محصول و تعیین موقعیت
بازاریابی
محل
قیمت
ترفیع
استراتژی بازاریابی
بازگشت سرمایه
Introduction
HP SWOT Analysis
HP Strength
HP Weaknesses
HP Opportunities
HP Threats
Marketing Objectives
Market Segmentation
Target Market
Product Differentiation and Positioning
Marketing Mix
Place
Price
Promotion
Marketing Strategy
Return of Investment
بخشی از متن:
دانلود مارکتینگ پلن شرکت KFC + ترجمه فارسی
نوع فایل:WORD
تعداد صفحات فارسی:6
تعداد صفحات انگلیسی:6
KFC متخصص در مرغ سرخ شده است و آن را تا بیش از 17،000 رستوران ها و رسانه را در مورد 105 کشور جهان به ارائه مواد غذایی سریع به دوستداران آن است. این زنجیره ای فست فود را بدست آورده در حدود 6 میلیارد $ در یک سال و در نظر گرفته است دومین جهانی نام تجاری مواد غذایی سریع و در حال حاضر در اقتصادهای نوظهور جهان، که در آن مردم در بخش صنعت و شرکت های بزرگ کار ضربه زدن، ورود خود را خوش آمد . این نام تجاری جهانی است که نیروی کار به طور مداوم متنوع و در حال تغییر و آن را به مقابله با چالش های مختلف در حالی که عامل کسب و کار خود را در سطح بین المللی است. این برند در حال حاضر به دنبال گسترش خدمات خود در برخی کشورهای دیگر و معرفی طعم و مزه جدید در مرغ سرخ شده به مشتریان محلی.
شامل:
معرفی
تجزیه و تحلیل SWOT KFC
قدرت KFC
نقاط ضعف KFC
فرصت های KFC
تهدید KFC
اهداف بازاریابی
تقسیم بندی بازاریابی
بازاریابی هدف
محصولات تمایز و تعیین موقعیت
بازاریابی
محل
قیمت
ترفیع
استراتژی بازاریابی
بازگشت سرمایه گذاری
Introduction
KFC SWOT Analysis
KFC Strength
KFC Weaknesses
KFC Opportunities
KFC Threats
Marketing Objectives
Marketing Segmentation
Target marketing
Product Differentiation & Positioning
Marketing Mix
Place
Price
Promotion
Marketing Strategy
Return on Investment
بخشی از متن:
دانلود مارکتینگ پلن شرکت بیمه ALianz + ترجمه فارسی
نوع فایل:word
تعداد صفحات فارسی:7
تعداد صفحات انگلیسی:7
آلیانز نهاد منجر مالی، که کار کرده است در بخش بیمه سلامت برای سال های بسیاری است. همچنین این شرکت کسب و کار خود در سایر کشورها آغاز شده است و شهرت خوب خود را ساخته شده است تا در میان مشتریان خود. این شرکت شعب خود را در بیش از 70 کشور را حفظ کرده است و در مورد 180،000 کارکنان با کسب و کار خود ارتباط. از آنجا که این شرکت همچنین در بیمه تلفات و اموال، بیمه درمانی، خدمات بانکی و مدیریت دارایی بیمه عمر کار، پس از آن بیش از 60 میلیون مشتری را به سود این خدمات است. این شرکت شاخه های آن در ایالات متحده آمریکا، اسپانیا، بریتانیا، ایتالیا، فرانسه، هلند و ایجاد کرده است و در حال حاضر آن است که رفتن به ایجاد شعب خود را در کشورهایی چون ترکیه و گرسنه.
شامل:
معرفی
تجزیه و تحلیل SWOT آلیانز
قدرت آلیانز
نقاط ضعف آلیانز
فرصت های آلیانز
تهدید آلیانز
اهداف بازاریابی
تقسیم بندی بازاریابی
بازار هدف
تمایز محصول و تعیین موقعیت
بازاریابی
محل
قیمت
ترفیع
استراتژی بازاریابی
بازگشت سرمایه
نتیجه
Introduction
Allianz SWOT Analysis
Allianz Strength
Allianz Weaknesses
Allianz Opportunities
Allianz Threats
Marketing Objectives
Marketing Segmentation
Target Market
Product Differentiation and Positioning
Marketing Mix
Place
Price
Promotion
Marketing Strategy
Return of Investment
Conclusion
بخشی از متن:
دانلود مارکتینگ پلن شرکت مایکروسافت + ترجمه فارسی
نوع فایل:word
تعداد صفحات:21
شامل:
معرفی
تجزیه و تحلیل SWOT
استحکام
نقاط ضعف
فرصت ها
تهدید
اهداف بازاریابی
تقسیم بندی بازاریابی
بازاریابی هدف
محصولات تمایز و تعیین موقعیت
بازاریابی
محل
قیمت
ترفیع
بازار یابی
استراتژی
بررسی اجمالی
استراتژی بازاریابی توسعه
ویژگی های دسترسی
چرا استراتژی بازاریابی موفق است
بازگشت سرمایه گذاری
رفتار مصرف کننده
بررسی اجمالی
شرایط، نیاز به یک تغییر در مجموعه ای از مطالعه
روش به تغییر مطالعه در نظر گرفته
کمیته پایان نامه کارشناس
فرض دفاع
نتیجه
Introduction
SWOT Analysis
Strength
Weaknesses
Opportunities
Threats
Marketing Objectives
Marketing Segmentation
Target marketing
Product Differentiation & Positioning
Marketing Mix
Place
Price
Promotion
Marketing
Strategy
Overview
Promotion Marketing Strategy
Features of Accessibility
Why Marketing Strategy is Successful
Return on Investment
Consumer Behavior
Overview
Circumstances’ necessitating a change in set up of Study
Procedure to Change a Considered Study
Expert’s Thesis Committee
Postulation Defense
Conclusion
بخشی از متن:
دانلود مارکتینگ پلن فارسی شرکت DELL + ترجمه فارسی
نوع فایل:word
تعداد صفحات:21
شامل:
معرفی
تجزیه و تحلیل SWOT
استحکام
نقاط ضعف
فرصت ها
تهدید
اهداف بازاریابی
تقسیم بندی بازاریابی
بازاریابی هدف
محصولات تمایز و تعیین موقعیت
بازاریابی
محل
قیمت
ترفیع
بازار یابی
استراتژی
بررسی اجمالی
استراتژی بازاریابی توسعه
ویژگی های دسترسی
چرا استراتژی بازاریابی موفق است
بازگشت سرمایه گذاری
رفتار مصرف کننده
بررسی اجمالی
شرایط، نیاز به یک تغییر در مجموعه ای از مطالعه
روش به تغییر مطالعه در نظر گرفته
کمیته پایان نامه کارشناس
فرض دفاع
نتیجه
Introduction
SWOT Analysis
Strength
Weaknesses
Opportunities
Threats
Marketing Objectives
Marketing Segmentation
Target marketing
Product Differentiation & Positioning
Marketing Mix
Place
Price
Promotion
Marketing
Strategy
Overview
Promotion Marketing Strategy
Features of Accessibility
Why Marketing Strategy is Successful
Return on Investment
Consumer Behavior
Overview
Circumstances’ necessitating a change in set up of Study
Procedure to Change a Considered Study
Expert’s Thesis Committee
Postulation Defense
Conclusion
بخشی از متن:
دانلود مارکتینگ پلن شرکت کوکاکولا + ترجمه فارسی
نوع فایل:word
تعداد صفحات:12
شامل:
معرفی
تجزیه و تحلیل SWOT کوکا کولا
قدرت کوکا کولا
نقاط ضعف کوکا کولا
کوکا کولا فرصت
تهدید کوکا کولا
اهداف بازاریابی
تقسیم بندی بازار
بازار هدف
تمایز محصول و تعیین موقعیت
بازاریابی
محل
قیمت
ترفیع
استراتژی بازاریابی
بازگشت سرمایه
Introduction
Coca Cola SWOT Analysis
Coca Cola Strength
Coca Cola Weaknesses
Coca Cola Opportunities
Coca Cola Threats
Marketing Objectives
Market Segmentation
Target Market
Product Differentiation and Positioning
Marketing Mix
Place
Price
Promotion
Marketing Strategy
Return of Investment
بخشی از متن:
دانلود مارکتینگ پلن شرکت هوندا + ترجمه فارسی
نوع فایل:word
تعداد صفحات:22
شامل:
معرفی
تجزیه و تحلیل SWOT هوندا
قدرت هوندا
نقاط ضعف هوندا
فرصت های هوندا
تهدید هوندا
اهداف بازاریابی
تقسیم بندی بازار
بازار هدف
تمایز محصول و تعیین موقعیت
بازاریابی
محل
قیمت
ترفیع
استراتژی بازاریابی
بازگشت سرمایه
بررسی اجمالی
رفتار مصرف کننده از هوندا
ارزش ویژه برند قوی
Introduction
Honda SWOT Analysis
Honda Strength
Honda Weaknesses
Honda Opportunities
Honda Threats
Marketing Objectives
Market Segmentation
Target Market
Product Differentiation and Positioning
Marketing Mix
Place
Price
Promotion
Marketing Strategy
Return of Investment
Overview
Consumer Behavior of Honda
Strong Brand Equity
بخشی از متن:
برنامه شبیه سازی بازو رباتیک به صورت GUI در نرم افزار متلب.
نتایج خروجی شبیه سازی حاوی یک پنل جهت کنترل دستی بازوی ربات نیز است.
برای مشاهده نتایج شبیه سازی کافیست شبیه سازی را در نرم افزار متلب اجرا نمایید.
خط های برنامه حاوی کامنت های مورد نیاز جهت آشنایی با بخش های مختلف کد نوشته شده است.
بخشی از متن:
باتوجه به استقبال طراحان و هنرمندان عزیز کشور از مجموعه فونت های تایپوگرافی و ساخت لوگو، تصمیم گرفته شد در هر دوره از تولید فایل ها، هر 20 مجموعه به صورت یک پکیج ویژه درآمده و با تخفیف بیش از 30 درصد در اختیار کاربران قرار گیرد. این اقدام سبب می شود تا عزیزانی که خواستار تهیه تمامی مجموعه ها هستند به سادگی و با هزینه کمتر آنها را در اختیار داشته باشند.
پکیج شماره 1 حاوی مجموعه فونت های تایپوگرافی از شماره 1 تا 20 به شرح می باشد:
آهنگ – فریاد – فتح – حماسه – هیربد – جامجم – جوان – کارمانیا – خطخطی – محبوب – منصور – مهروماه – مهین – مشکات – نفیس – نسیم – نسرین – پگاه – رقص ماه - ترنج
بخشی از متن:
بخشی از متن:
بخشی از گیاه (سلول، بافت یا اندام) که بریده شده و جهت کشت های درون شیشه ای استفاده می شود را ریز نمونه گویند. ریز نمونه ها خصوصیات ویژه ای دارند که برخی از آنها در موفقیت نهایی تاثیر زیادی دارند.