بخشی از متن:
نمونه ترجمه
تاثیر سرمایه گذاری فناوری اطلاعات بر اثربخشی و کیفیت بیمارستان منافع زیادی برای مدیران بهداشت و درمان و همچنین شرکتهای بیمه دارد. مطالعات کمی به بررسی چگونگی سرمایه گذاری بر اثربخشی و کیفیت و یا اینکه آیا سطح سرمایه گذاری در فناوری بهینه تاثیری بر هدایت مطلوب آن میگذارد، صورت گرفته است. تصمیم گیرندگان در مورد مراقبتهای بهداشتی شگفت زده می شوند وقتی رابطه جایگزینی بین پیگیری اثربخشی عملیاتی بیمارستان و کیفیت را می بینند. مطالعه ما شامل تجزیه و تحلیل 2 مرحله خود راه انداز DEA از 187 بیمارستان ایالات متحده برای بیش از 2 سال اثر مستقیم سرمایه گذاری IT بر کیفیت خدمات و اثر تعدیل کننده کیفیت بر اثربخشی عملیاتی است. ...................
بخشی از متن:
ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش
مقاله انگلیسی به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش
به همراه ترجمه شکل و جدول
هر 250 کلمه 1 صفحه میباشد
منظور از 250 کلمه تعداد کلمات در متن انگلیسی هست
زیر قیمت بازار
نمونه ترجمه
1 هدف
این استاندارد، توصیه هایی برای گرمایش، تهویه و خنک سازی گلخانه را در بر دارد.
2 منابع
استانداردهای هندی حاوی مقرراتی است که از طریق منبع در این متن، مفاد این استاندارد، تشکیل شده است. در زمان انتشار، ملحقات نشان داده معتبر می باشد. تمام استانداردها، منوط به تجدید نظر می باشد و قسمتهایی بر اساس این استاندارد نیاز به بررسی امکان استفاده از نسخه های اخیر دارد که در زیر بیان شده است:
شماره عنوان
2312:1967 فن های تهویه ای AC نوع پروانه ای
14461:1997 سطح پوشش داده شده برای کشت- توصیه هایی برای طرح
14462-1997 پیشنهاداتی برای جانمایی، طراحی و ساخت سازه های گلخانه ای
3 تعاریف عمومی
برای این استاندارد، تعاریف معین در IS14461 اعمال می گردد.
4 اصول گرمایش و تعیین تلفات حرارتی
4.1 بیشتر تلفات، گرمای ناخواسته از یک گلخانه توسط طول موج بلند، رسانش و انتقال گرما ، QRC و با نفوذ، qi رخ می دهد. نیازهای گرمایش با محاسبه مجموع QRC و qi بر اساس تهویه طبیعی و مکانیکی تعیین می شود (IS 14،461 را ببینید).
4.2 تلفات گرمای گلخانه توسط تابش، هدایت و انتقال گرما ، QRC، (کیلوژول) ممکن است توسط معادله زیر تعیین می¬شود:
در اینجا
U: ضریب انتقال کلی حرارت (جدول 1) کیلوژول مترمربع درجه سانتی¬گراد
AC: منطقه پوشش، مترمربع
TI: درجه حرارت هوا درونی، درجه سانتی¬گراد و
T0 = دمای هوا بیرون، درجه سانتی¬گراد.).
بخشی از متن:
نمونه ترجمه
مقدمه
توانایی دقت تشخیص بین نژادهای پاتوژنهای عفونی برای نظارت اپیدمیولوژیکی کارآمد و تجزیه و تحلیل پایشی، مطالعه ساختار میکروبی جمعیت و پویایی و در نهایت، بهبود استراتژیهای کنترل بهداشت عمومی در حال توسعه، بسیار مهم است (2004). برای پیشبرد چنین اهداف کلی، روشهای مختلف تایپینگ مولکولی پیشنهاد شده که در بخشهای مختلف جهان، ایزوله ها (اپیدمیولوژی همه منظوره) و یا شیوع بیماری موضعی (اپیدمیولوژی محلی) مشخص می شود(به کار فولی و همکاران، 2009 برای بررسی نگاه کنید). با این حال، از سال 1998، "استاندارد طلایی" برای تایپینگ مولکولی پیشنهاد شده که تایپینگ توالی چندمکانی (MLST) نام دارد (مایدن و همکاران، 1998). MLST بر مبنای مفاهیم ژنتیکی خوب استقرار یافته جمعیتی و روشهای الکتروفورز چندمکانی آنزیم (MLEE) ساخته شده، اما مزایای قابل توجهی نسبت به دیگر روشهای تایپینگ دارد (به بخش 17.4، برای مزایا و هشدارها مراجعه کنید).MLST، تنوع نوکلئوتید در توالی قطعات داخلی را بررسی می کند که اغلب هفت ژن اداره کننده (هاوس کیپینگ) را در بر میگیرد.
بخشی از متن:
بخشی از متن:
پروژه کامل پایان نامه ترم دوره کارشناسی معماری
پایان نامه دوره کارشناسی معماری با موضوع موزه هنر های معاصر
رساله طرح در فایل وورد و شامل 94 صفحه می باشد.
موزه دارای 3 طبقه می باشد با پلان های مبلمان شده
و 2 سطح مقطع (برش ها)
و دارای 4 نما می باشد.
و 9 رندر از جهات مختلف موزه برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.
بخشی از متن:
شامل استانداردهای:
360R-92 / 363.2R-98 / 363R-92 / 364.1R-94 / 365.1R-00 / 371R-98 / 372R-03 / 373R-97 / 374.1-05 / 408.3-01 / 408R-03 / 421.1R-99 / 423.3R-05 / 423.4R-98 / 423.5R-99 / 423.6R-01 / 435.7R-85 / 435.8R-85 / 435R-95 / 437R-03 / 439.3R-91 / 440.1R-03 / 440.2R-02 / 440.3R-04 / 440.4R-04
بخشی از متن:
چکیده
در پژوهش حاضر، اثرات درمان نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی تحولی مورد بررسی قرار گرفت. به منظور انجام این پژوهش، ابتدا تعداد 165 نفر از دانش آموزان مشکوک به نارساخوانی در مقطع ابتدایی از پایه های سوم، چهارم و پنجم به شیوه نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای به صورت تصادفی انتخاب و سپس از میان آنها تعداد 60 دانش آموز پس از اجرای آزمونهای تشخیصی ( از جمله آزمون هوشی وکسلر کودکان، آزمون اختلال خواندن، آزمون ADHD و آزمون اختلال سلوک ) به صورت هدفمند برگزیده شدند. سپس، آزمودنیهای نارساخوان بر مبنای مقیاس طبقه بندی بیکر، درچهارگروه آزمایشی وگواه نوع L/p ( تعداد هر گروه 15 نفر ) به صورت تصادفی جایگزین شدند. پس از اجرای پیش آزمون در هر دو گروه، گروههای آزمایشی نوع L/p به مدت 20 جلسه، تحت درمان شیوه های نوروسایکولوژی (HSS ) قرار گرفتند. اما گروههای گواه نوع L/p، هیچگونه روش درمانی را دریافت نکردند. پس از آن، در هر دو گروه آزمایشی و گواه، پس آزمون ( بلافاصله پس از اتمام درمان ) و آزمون پی گیری ( پس از گذشت 4 ماه ) به اجرا درآمد. در پایان داده های بدست آمده با روش آماری تحلیل واریانس آمیخته، تحلیل واریانس اندازه گیری مکرر و آزمونt وابسته مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های پژوهشی حاکی از آن بود که اولاً مداخله های نوروسایکولوژی بر مبنای مدل تعادل خواندن بیکر سبب افزایش میزان دقت و درک خواندن دانش آموزان نارساخوان نوع L گردید. همچنین این شیوه ها موجب افزایش میزان درک وسرعت خواندن دانش آموزان نارساخوان نوع p گردید. ثانیاً، کاربرد این شیوه های درمانی موجب پایداری اثرات درمان ( پس از گذشت 4 ماه ) در این گروه از کودکان شد.
فهرست مطالب
فصل اول: مقدمه ........ 2
1ـ بیان مسأله ..... 6
2ـ اهمیت و ضرورت مسأله .......... 13
3ـ اهداف، سوالها و فرضیه های پژوهش...... 15
4ـ متغیرها و تعریف نظری و عملیاتی آنها....... 18
خلاصه ................. 20
فصل دوم: مروری بر پیشینه تحقیقات
بخش اول: مبانی نظری .......... 22
1ـ تعریف اختلالهای یادگیری ........ 22
2ـ سیر تحول تاریخی اختلالهای یادگیری ........ 30
1) دوره بنیانگذاری: تحقیقات نخستین درباره مغز .... 30
2) دوره انتقالی: مطالعه بالینی کودکان ..... 33
3) دوره یکپارچگی: رشد سریع برنامه های مدارس ... 43
4) دوره معاصر (از سال 1980 تا کنون) ... 44
3ـ طبقه بندی اختلالهای ویژه یادگیری بر مبنای DSM-IV-IR... 44
1) اختلال خواندن ..... 45
2) اختلال در ریاضیات ......... 46
3) اختلال بیان نوشتاری ........ 48
4) اختلال یادگیری که به گونه دیگر مشخص نشده است (NOS)....... 49
4ـ تعریف خواندن .......... 50
5ـ تحول خواندن ......... 55
6ـ مدل های خواندن ......... 56
1) مدل پایین ـ بالا و مدل بالا ـ پایین ...... 56
2) مدل تعاملی جبرانی....... 57
3) مدل پیوندگرایی.................... 59
4) مدل آوایی.................... 61
5) مدل ببین و بگو ............ 63
6) مدل تعادل خواندن بیکر ............. 63
7ـ نارساخوانی........ 70
1) تعریف نارساخوانی........................ 70
2) نشانه های بالینی نارساخوانی .......... 75
3) اختلالهای همراه با نارساخوانی........... 81
الف ـ اختلالهای جانبی شدن .......... 81
ب ـ اختلالهای سازمان یافتگی فضایی ـ زمانی ...... 82
ج ـ نابهنجاری حرکات چشم ها ........... 83
د ـ تأخیر زبان گفتاری .......... 85
هـ ـ اختلالهای ادراکی ............. 86
و ـ اختلال حافظه کوتاه مدت ........ 87
ز ـ اختلال نارسایی توجه (ADD) و ADHD............ 88
ح ـ اختلالهای رفتاری .............. 91
4) شیوع نارساخوانی....................... 94
5) تاریخچه نارساخوانی................. 95
6) سبب شناسی نارساخوانی ................... 99
الف ـ عوامل ژنتیکی .............. 100
ب ـ عوامل عصب شناختی .......... 103
ج ـ تقارن نیمکره های مغزی ......... 107
د ـ غلبه طرفی مغز ............... 111
هـ ـ عوامل حرکتی .......... 114
و ـ عوامل شناختی ............ 115
ز ـ عوامل رفتاری ............ 118
ح ـ عوامل محیطی .............. 121
ط ـ عوامل عاطفی ............... 122
8ـ دیدگاه های مختلف در مورد نارساخوانی ....... 124
9ـ نارساخوانی از دیدگاه نوروسایکولوژی ...... 124
10ـ طبقه بندی نارساخوانی از دیدگاه نوروسایکولوژی .. 131
الف ـ نارساخوانی اکتسابی ............ 131
ب ـ نارساخوانی تحولی ........... 140
11ـ فرآیند شکل گیری مدل تعادل خواندن از دیدگاه بیکر ...... 148
12ـ عملکرد نیمکره های مغزی از دیدگاه بیکر ......... 154
13ـ طبقه بندی نارساخوانی تحولی از دیدگاه بیکر .... 156
1) نارساخوانی نوع L (زبان شناختی) ......... 156
2) نارساخوانی نوع P (ادراکی) ....... 156
14ـ بررسی اعتبار طبقه بندی نارساخوانی نوع P/L.. 158
15ـسبب شناسی نارساخوانی تحولی نوع P/L..... 162
16ـ شیوه های درمانی نوروسایکولوژی از دیدگاه بیکر ... 164
بخش دوم: یافته های پژوهشی ........ 168
خلاصه .......... 180
فصل سوم: روش تحقیق
1ـ طرح تحقیق .................. 184
2ـ روشهای آماری ............. 185
3ـ تعریف جامعه آماری و ویژگیهای آن ........ 186
4ـ روش نمونه گیری و حجم نمونه ........... 187
5ـ ابزارهای پژوهشی ............. 188
1) آزمون وکسلر کودکان ......... 188
2) آزمون اختلال خواندن .......... 188
3) آزمون ADHD و آزمون اختلال سلوک اقتباس شده از پرسشنامه علائم مرضی کودکان (CSI-4) براساس DSM-IV........... 199
4) جعبه آموزشی لامسه ای ....... 203
5) برنامه نرم افزاری HEMSTIM..................... 206
6ـ فرآیند تشخیص و روش اجرا ........ 209
7ـ فرآیند طبقه بندی دانش آموزان نارساخوان براساس مدل تعادل خواندن بیکر 211
8ـ فرآیند اجرای شیوه های درمانی نوروسایکولوژی بر مبنای مدل تعادل خواندن بیکر 212
1) تحریک خاص نیمکره ها از طریق کانال دیداری (HSS-VIS).. 212
2) تحریک خاص نیمکره ها از طریق کامال لامسه ای (HSS-tac)..... 221
خلاصه ........... 227
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل
1ـ ارائه نتایج کمی ........... 229
الف: توصیف داده ها .......... 229
ب ـ تحلیل داده ها ............. 234
ـ تحلیل واریانس آمیخته (32).......... 234
فرضیه اول: نتایج آزمون آماری برای بررسی اثر شیوه های درمانی نوروسایکولوژی بر میزان دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان نوع L: ......... 235
فرضیه دوم: الف) نتایج آزمون آماری برای بررسی اثر شیوه های درمانی نوروسایکولوژی برمیزان درک خواندن دانش آموزان نارساخوان نوعL .................. 241
فرضیه دوم: ب) نتایج آزمون آماری برای بررسی اثر شیوه های درمانی نوروسایکولوژی برمیزان درک خواندن دانش آموزان نارساخوان نوعP................................. 246
فرضیه سوم: نتایج آزمون آماری برای بررسی اثر شیوه های درمانی نوروسایکولوژی برمیزان سرعت خواندن دانش آموزان نارساخوان نوع p...... 252
خلاصه ............. 258
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
1ـ بحث و تحلیل درباره یافته ها ...... 260
2ـ محدودیتها ........ 270
3ـ پیشنهادات ............. 271
4ـ کاربردهای آموزشی و پرورشی ...... 272
منابع
1) منابع فارسی............ 274
2) منابع انگلیسی ................ 276
ضمائم:
1ـ آزمون وکسلر کودکان
2ـ فرم تاریخچه موردی
3ـ آزمون اختلال خواندن
4ـ آزمون اختلال سلوک و ADHD اقتباس شده از پرسشنامه علائم مرضی کودکان (CSI-4) براساس DSM-IV
بخشی از متن:
چکیده:
تقاضاهای جدید برای بهره وری و مزیت رقابتی، ازطریق کاراترکردن عملیات و بهره گیری ازفن آوری جدید تعهدوالتزام به ارائة محصولات و خدمات کیفی و جلب رضایت مشتری وارباب رجوع از چالش هایی است که مدیران امروز سازمان ها را به خود مشغول ساخته است. از طرف دیگر امروزه شرط بقای هر سیستم سازمانی بذل توجه عمیق و کافی به نیروهای انسانی موجود خود و تلاش در جهت خلق ارزشی تحت عنوان «کارمندان ما ارزشمندترین دارائیهای ما هستند» می باشد. نیروی انسانی توانا و کارآمد می تواند سازمان را کارا، سودآور و مفید به حال جامعه بسازد و در کل، کشور را شکوفا کند و از وابستگی برهاند، در این میان مدیریت کیفیت جامع از مفید ترین ومؤثرترین روش های مورد استفاده در سیستم های مدیریتی به شمار می رود که به نحو شایسته مباحث کیفیت را در بر دارد. بنابر این در این تحقیق سعی شده است تا رابطه بین توانمند سازی کارکنان واستقرار مدیریت کیفیت جامع مورد بررسی قرار گیرد.جامعه آماری کلیه کارکنان سازمان بیمه مرکزی ایران که در سال 1388مشغول به فعالیت هستند ،می باشد،که به روش نمونه گیری ءبقه ای تصادفی یک نمونه 117 نفر انتخاب شده است.برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است که روایی آن از طریق تحلیل محتوی تأیید شده است وپایایی آن از طریق ضریب آلفای کرونباخ مورد آزمون قرار گرفته است که مقدار آلفای توانمند سازی (938/0) و مقدار آلفای مدیریت کیفیت جامع (755/0) می باشد. معناداری رابطه بین متغیر های مستقل ومتغیر وابسته از روش همبستگی پیرسون مورد آزمون قرار گرفت ومعناداری تمامی رابطه ها موردتأیید قرار گرفت.همچنین برای بررسی مناسب بودن وضعیت ابعاد توانمند سازی کارکنان از آزمون میانگین یک جامعه استفاده گردید که مناسب بودن وضعیت آنها تأیید شد.در پایان نیز جهت مشخص کردن سهم هر یک از ابعاد توانمند سازی در استقرار مدیریت کیفیت از مدل رگرسیون استفاده شد ونشان داد که متغیر های شایستگی شغلی وخود مختاری شغلی با سطح معنی داری کمتر از 05/0 نقش مؤثری در استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان بیمه مرکزی ایران دارند.
واژه های کلیدی: توانمند سازی، کارکنان ، مدیریت کیفیت جامع ، بیمه مرکزی ایران
بخشی از متن:
مبحث آموزش ICDL در سال های اخیر به عنوان کاربرد های مهم فناوری جدید اطلاعات و ارتباطات در جهان وایران مطرح بوده است . امروزه اکثر سازمان ها دوره های آموزشی متعددی را در مراکز آموزشی خود و یا مراکز آموزش موجود در داخل و یا خارج از کشور برای توسعه کارکنان خود در زمینه آموزش های فناوری اطلاعات و تکنولوژی های جدید در این زمینه برگزار می کنند پس باید پذیرفت که جامعه جهانی به سویی کشیده می شود که این نوع آموزش را امری ضروری ساخته است .انجام.فرآیند آموزش وبهسازی ازفعالیت های ضروری وپی گیری برای تطبیق نیروی انسانی با شرایط متغیر سازمان ومحیط می باشد وآموزش ابزاری است که به وسیله فنون وروش های مختلف، مدیران را در اداره سازمان ها یاری میرساند،ایجاد یک نظام اداری مطلوب ومنا سب تا اندازه زیادی به کمک آموزش وارتقاء توانمندی های نیروی انسانی امکان پذیر است.بنابراین پژوهش حاضربه بررسی نقش آموزش ICDL برعملکردکارکنان ستادی شاغل دروزارتخانه تعاون ،کارورفاه اجتماعی می پردازد.
روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع علی- مقایسه ای است، جامعه آماری کلیه کارکنان ستادی شاغل در وزارتخانه تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در نظر گرفته شدند و تعداد نمونه به روش تصادفی طبقه ای 200نفر انتخاب گردیده است، ابزار پژوهش شامل پرسشنامه محقق ساخته مبنای مهارتهای هفتگانه ICDL بوده است. اعتبار پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ 90/0 تعیین گردیده است.
برای تجزیه و تحلیل سوالات پرسشنامه و بررسی سؤال ها علاوه بر آمار توصیفی، آزمون t با دو نمونه مستقل، مورد استفاده قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان داد که عملکرد کارکنان آموزش دیده متفاوت ازکارکنان آموزش ندیده می باشد و تاثیر آموزش های ICDL مثبت بوده است
بخشی از متن:
چکیده :
هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی و شاخص های آن با عملکرد مالی بانکهای ایرانی در سال 1391 میباشد. متغیر وابسته عملکرد مالی شرکت می باشد که با نرخ بازده داراییها(ROA)سنجیده می شود. متغیرهای مستقل نیز شامل مسئله نمایندگی ، ترکیب هیات مدیره و ساختار مالکیت ،شفافیت و کیفیت اطلاعات ، رعایت حقوق سپرده گذاران ، سهامداران و رفتار عادلانه با آنان، ساختار سرمایه و کفایت سرمایه و حسابرسی و کنترلهای داخلی می شود . برای آزمون فرضیه از آزمون همبستگی اسپیرمن و آزمون تی تست مستقل استفاده شد . یافته های تحقیق نشان می دهد که در بانکهای ایرانی بین حاکمیت شرکتی و عملکرد مالی رابطه معنی داری وجود دارد. همچنین بین شاخص های حاکمیت شرکتی مانند مسئله نمایندگی ، ترکیب هیات مدیره و ساختار مالکیت ،شفافیت و کیفیت اطلاعات ، رعایت حقوق سپرده گذاران ، سهامداران و رفتار عادلانه با آنان و عملکرد مالی رابطه معنی داری وجود دارد ، اما بین ساختار سرمایه و کفایت سرمایه و حسابرسی و کنترلهای داخلی و عملکرد مالی بانک های ایرانی ارتباط معنی داری یافت نشد. نتایج فرضیه های دوم و سوم نیز نشان داد که بین حاکمیت شرکتی و عملکرد مالی در بانک های دولتی و خصوصی رابطه معناداری یافت نشد .
بخشی از متن:
چکیده :
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین هوش فرهنگی مدیران و استراتژی های مدیریت تعارض به کارگرفته شده از سوی آنها در بین مدیران طراحی شده است. جامعه آماری مورد تحقیق در این پژوهش کلیه مدیران ادارات دولتی شهر تنکابن است ،نمونه ی پژوهش شامل 108نفر بوده که به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده است. برای سنجش متغیرها از پرسشنامه هوش فرهنگی «مدل ویلیام اچ. پراد» که پایایی آن به وسیله آلفای کرونباخ 852/0 به دست آمد و پرسشنامه مدیریت تعارض « لایل ساسمن وسم دیپ » که پایایی آن به وسیله آلفای کرونباخ 878/0 به دست آمد استفاده شده است. روایی پرسشنامه نیز با استفاده از روایی محتوی توسط صاحب نظران و استاد راهنما تایید شد. برای آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون همبستگی کندال استفاده شدو نتایج به دست آمده نشان می دهد که بین ابعاد هوش فرهنگی و استراتژی های مدیریت تعارض رابطه مثبت و معناداری وجود داردو بنابراین همه فرضیه ها تایید شدند.
بخشی از متن:
چکیده :
سرمایه های فکری در یک سازمان دارایی هایی هستند که ارزش آنها با به اشتراک گذاشتن با دیگران و گذشت زمان افزایش می یابند. هدف از انجام این تحقیق بررسی اثر سرمایه فکری بر رضایت شغلی و عملکرد کارکنان می باشد . این تحقیق ازنظرهدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری داده ها از نوع توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق شامل کارکنان بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد تهران می باشد روش گردآوری مباحث نظری آن کتابخانه ای بوده و داده های آن ازطریق پرسشنامه بدست آمده است. روایی پرسشنامه با نظر صاحبنظران در زمینه مدیریت تایید شد و و پایایی آن به کمک آلفای کرونباخ بدست آمد و برابر با 955/0 بوده است. داده ها از طریق نرم افزار SPSS و لیزرل و با استفاده از آزمون همبستگی و مدل معادلات ساختاری تحلیل شده است. نتایج به دست آمده از مدل معادلات ساختاری نشان می دهد که سرمایه انسانی بر سرمایه ساختاری و سرمایه مشتری تاثیر گذار است و سرمایه مشتری نیز بر سرمایه ساختاری تاثیر می گذارد . همچنین نتایج نشان می دهد که سرمایه انسانی و سرمایه مشتری بر عملکرد سازمان تاثیر ندارند و نهایتا این که رضایت شغلی بر عملکرد سازمان تاثیر گذار است.
بخشی از متن:
این فایل بصورت ورد (WORLD) با موضوع شرکتهای دارای مجوز بازاریابی در ایران می باشند. این فایل بسیار مرتب، منظم، و با توجه به اصول نگارش، با مقدمه و مراحل بازاریابی و کلیه 15 شرکت دارای مجوز بازاریابی در ایران،همراه با معرفی شرکت و تصاویر مجوز آنها و معرفی ریاست آنها، و آدرس آنها، نمایندگی هایشان در شهر و استان های مختلف، شماره تلفن و غیره...، کاملا مرتب و منظم بر حسب آخرین آمار 1395 منتشر شده معتبر انجام گرفته است.
فایل مورد نظر با طراحی صفحه اول و همچنین خوانا کردن مجوزها و تصاویر آنها. کاملا خوب و مناسب انجام گرفته است.
بخشی از متن:
پروژه پایان ترم کارشناسی معماری با موضوع موزه مردم شناسی آذربایجان
رساله در فایل وورد می باشد و تعداد صفحه های رساله 102 می باشد.
و فایل اتوکد شامل:پلان های موزه,4 نما,سایت پلان و 2 سطح مقطع می باشد.
و شامل 17 رندر(تصاویر 3 بعدی) تری دی می باشد.
موزه 2 طبقه دارای گالری ثابت ,گالری متغییر,قسمت اداری با ورودی جدا گانه,آمفی تئاتر,کافی شاپ,نگهبانی, نماز خانه,سرویس ها,پله برقی,پله فرار,دارای زیر زمین برای انباری و پارکینگ,و...
بخشی از متن:
طرح نهایی کارشناسی معماری با موضوع هتل 3 ستاره
شامل فایل اتوکد :پلان ها , نما ها, مقاطع, و...
3d طرح
فایل رساله 247 صفحه ای
بخشی از فهرست رساله :تاریخچه , توریسم , جهانگردی , بررسی نمونه کارها , شناخت فضا ها , معرفی طرح , اقلیم و سایت , مبانی نظری , منابع و ماخذ و...
هتل دارای 16 طبقه می باشد .
رساله در فایل پی دی اف
بخشی از متن:
استاد تولید محتوای جذاب شوید
. آیا می خواهید برای وب سایت خودتان تولید محتوا کنید ؟
. آیا به دنبال تولید محتوا اصیل و جذاب می گردید ؟
. ایا نمی دانید که باید چگونه یک مقاله یا پست جذاب بنویسید ؟
. آیا به دنبال تصاویر مناسب برای وب سایت و مقالات خود می گردید ؟
این محصول دقیقا پاسخ تمام سوالات شما می باشد.
آنچه با تهیه این محصول به دست خواهید آورد
با تهیه این محصول شما با تکنیک ها و روش های نوشتن و تولید محتوای جذاب آشنا می شوید و با استفاده از همین محتوا می توانید تخصص خودتان را به همه بازدید کنندگان وب سایت نشان دهید و همچنین محتوای جذاب می تواند عامل اصلی ایجاد اعتماد باشد و با استفاده از این ابزار اعتماد مورد نظر را نیز کسب می کنید.
اگر بتوانید به اندازه کافی اعتماد کاربران را با استفاده از محتوای مفید، اصیل و جذاب، جلب کنید، راحت تر می توانید پیشنهادی فروش بدهید و افراد بیشتری از شما خرید خواهند کرد.
بخشی از متن:
بخشی از متن:
مقدمه
در روان شناسی شخصیت و روان شناسی اجتماعی مباحث جنجال برانگیزی مطرح می شوند، این مباحث جذابیت خاصی را برای محققین ایجاد نموده و زمینه مساعدی را برای برپایی تحقیقات بنیادی و کار بردی فراهم ساخته اند. یکی از موضوعاتی که همواره به مانند پلی ارتباط بین روان شناسی شخصیت و روان شناسی اجتماعی را ایجاد می کند،مبحث خویشتن است . در مبحث خویشتن ، عزت نفس ، کنترل خویشتن و… عنوان می گردد .
در حال حاضر، تحقیقات فراوانی در زمینه عزت نفس صورت می گیرد که عوامل شکل دهنده آن را معرفی خواهند کرد .(کریمی، یوسف،1364، ص 24 )
در زمینه عوامل مؤثر بر عزت نفس عنوان می گردد که عوامل گوناگونی در ارتباط با آن می باشند ،که این پژوهش هدف آن است از تفاوت های متعددی که بین مجردین و متأهلین وجود دارد عزت نفس مورد ارزیابی قرار می گیرد. به عبارت دیگر رابطه ازدواج و عزت نفس مورد بررسی قرار می گیرد .
بخشی از متن:
مقدمه
تقوا به معنای حفظ کردن خویشتن از چیزی است که انسان از آن می ترسد. این واژه از ریشه وقی گرفته شده است که به معنای حافظ و سپر است. انسان برای آن که خود را از زیان جنگ حفظ کند و آثار شمشیر و نیزه و تیر را از خود دفع سازد تن را به سپر می سپارد تا وی را نگه دارد و آسیبی به او نرسد. تقوا در اصطلاح شرعی به معنای نگه داری نفس از چیزی است که موجب گناه می شود و گرفتار خشم و غضب الهی می گردد. برای دست یابی به مقام تقوا و رهایی از خشم الهی شخص می بایست از هر آن چه خداوند از آن بازداشته است پرهیز کرده و به هر چه فرمان داده انجام دهد.
بنابراین تعریف تقوا به ترک و پرهیز از آن چه نهی کرده و بازداشته است، تعریف جامعی نیست؛ چنان که ترجمه آن به پرهیز و پرهیزگاری بیانگر معنا و مفهوم قرآنی آن نمی باشد؛ اگر چه حتی در این تعریف پرهیزگاری را به معنای ترک برخی مباحات نیز معنا کرده و ترک آن را کمال تقوا قرار دهیم؛ زیرا تقوا درحقیقت، چیزی جز حرکت در راه راست و صراط مستقیم نیست که این راه دربردارنده همه آن چیزی است که ما از آن به دین یاد می کنیم؛ از این رو می توان تقوا را در اصطلاح و فرهنگ قرآنی به معنای عمل به دین دانست و یا پا از این فراتر نهاده و تقوا را به معنای دین داری در حوزه ایمان و عمل دانست. بنابراین می توان گفت که در مفهوم قرآنی تقوا در همان معنای دین داری به کار رفته است و متقی همان دین دار است که در حوزه های مختلف خود را به اشکال گوناگونی نشان می دهد.
تقوای واقعی همان است که انسان را نجات می دهد، انسان را آزاد و رها می کند. انسان در زیر امتحانها (چه امتحان به نعمتها و چه امتحان به نقمتها) باید تقوا داشته باشد که این تقواست که او را نجات می دهد و آزاد و رها می کند و انسان باید با همه اینها درگیری پیدا کند منتها باید خود را آزاد کند.
تاکنون به منظور تبیین لغات و الفاظ قرآن، تألیفات ارزشمندى از سوى اندیشه وران و محققان ارائه شده است که هرکدام از ویژگیهایى برخوردار بوده و نقش بسزایى در تفسیر وبیان آیات قرآن داشته است، ولى ازآن جا که قرآن دریاى بیکران معارف و گنجینه بى نهایت دانش است، بسنده کردن به تحقیقات موجود با توجه به محدودیت آنه، مانع دریافت بهتر و درک ژرف تر کلام خداست و شایسته است پژوهشگران و محققان اسلامى در هرزمان به میزان توان خود، در جهت توسعه ورشد تحقیقات قرآنى گام برداشته و با تبیین بهتر و رساتر فرهنگ ومعارف قرآن و ارائه آن به جامعه انسانى، رسالت خویش را به انجام رسانند.
پایان نامه حاضر که پژوهشى است درباره واژه(تقوا) و کلمات هم خانواده آن در قرآن، به همین هدف تدوین شده و محتواى اصلى آن تبیین مفهومى و بررسى جنبه هاى صرفى تقوا در قرآن است. و درصدد اثبات این مطلب که مراد از (تقوا) در قرآ ن، همواره یک معنى و مفهوم مشخص و قالبى نیست، بلکه زمینه هاى گوناگون و جنبه هاى کاربردى آن در تبیین مراد، نقش مؤثرى داشته و به معنى و مفهوم آن شکل خاص مى بخشد.
بیان مساله
طبیعت آدمی منفعت جو و طالب سود و فایده است و تا فایده کاری را نداند به آن دست نمی زند. از این رو داشتن انگیزه نخستین گام برای حرکت در یک مسیر است. قرآن و روایات علاوه بر آن که به ارزش و اهمیت تقوا، تفسیر آن و عوامل و موانع خویشتنداری و اوصاف و ویژگی های متقین اشاره می کند به طور گسترده به تبیین آثار و ثمرات تقوا در زندگی فردی و اجتماعی و دنیوی و اخروی این مساله پرداخته و از این طریق در راستای تحریک انگیزه ها قدم برمی دارد. شناخت مفاهیم اخلاقی قرآن باید مبتنی بر مقدّمات علمی باشد؛ زیرا، متن پژوهی براساس شناخت مفاهیم صورت میگیرد و اگر واژگان و مفاهیم کلیدی یک متن به درستی معنا نگردد، دستیابی به مفهوم و پیام متن میسّر نخواهد شد. از دیگر سو قرآن کریم و روایات ائمّهی طاهرین : به زبان عربی است، اوّلین گام برای پژوهشهای قرآنی و روایی، شناخت مفاهیم قرآنی - روایی است و شناخت مفاهیم قرآنی - روایی ارتباطی بس تنگاتنگ با تفسیر قرآن، فقه الحدیث و استنباط مفاهیم ژرف و بالا بلند دینی دارد، و از آنجا که در قرآن و روایات مفاهیم دیگری با تقوا مرتبطاند، بحثی لغوی، قرآنی و روایی در این باره راهگشاست.
اهمیت و ضرورت تحقیق
آیه 18 سوره حشر خطاب به مؤمنین است: «یاایها الذین آمنوا اتقوا الله، ای اهل ایمان تقوای الهی داشته باشید». راجع به کلمه تقوا ما مکرر بحث کرده و نوشته ایم که اگر چه معروف در ترجمه ها این است که تقوا را گاهی به ترس و گاهی به اجتناب ترجمه می کنند - اگر بعد از آن خدا ذکر شده باشد «اتقوالله» می گویند یعنی از خدا بترسید و اگر معصیت ذکر شده باشد «اتق المعاصی» می گویند معنایش این است که از معاصی اجتناب کنید - ولی مفهوم کلمه تقوا نه اجتناب است و نه ترس. البته تا حدی ملازم با این دو هست یعنی هر جا که تقوا باشد خشیت ....
بخشی از متن:
...........................
شبیه سازی اینورتر شبه منبع امپدانسی (Quasi-Z-Source) در سیمولینک نرم افزار متلب
برای مشاهده خروجی های برنامه کافیست شبیه سازی را در سیمولینک متلب اجرا نمایید.
کنترل اینورتر به صورت کنترل مبتنی بر Carrier انجام گرفته است.
...........................