فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 60حجم فایل: 322قیمت: 6000 تومانبخشی از متن:
مدیریت دولتی و مسائل آن
مهارتهای رهبری
دو عامل برتر در مهارتهای رهبری
1-تئوری X و Y مک گریگور
2-مبانی اختیار سازمانی و رفتار مورد انتظار
الگوهای رهبری
الگوهای رهبری مبتنی بر موقعیت
الگوی اقتضائی فیدلر
الگوی راه کار-هدف
الگوهای رهبری مراوده ای/دگرگون سازی
وجه تمایز الگوی رهبری دگرگون ساز از رهبری مراوده ای از نظر Bass
رهبری فره و الهام بخش
توجه ویژه به هر انسان سازمانی
انگیختگی هوشمندانه
فرآیند رهبری مراوده ای
الگوهای رهبر/پیروی
مدیر در نقش کارآفرین
ارزشیابی :تبدیل هدفهای سازمان دولتی به مقادیر عددی،کار بسیار مشکلی است واندازه گیری بازده کار بسیار مشکل است. اگر چه ممکن است اهداف سازمان های دولتی درتقابل با یکدیگر قرار گیرند ولی سنجش آن مشکل است .ارزشیابی در سیستم دولتی نمی تواند صرفا با اتکای بازده یا پول صورت گیرد و به راحتی هم نمی توان ارزش اقتصادی و غیر اقتصادی رعایت قوانین و مقررات قانونمندی و... را سنجید .
شفاف بودن رویه های اداری : جهت گیری اداره سازمان های دولتی بر این است که رویه های اداری شفاف باشد و کارها از حالت محرمانه خارج شوند .این جهت گیری فرصتی برای عموم فراهم می نماید که به بخشنامه ها و حقوق خود آشنا شوند وبرای تأمین این منظور به اسناد مکتوب دسترسی داشته باشند.
قوانین و مقررات : دررابطه با همه فرآیند های مدیریت دولتی از جذب استخدام و اخراج کارکنان گرفته تا سیستم حقوق ودستمزد ،پاداش و تنبیه رویه های کاری و قوانین و مقررات خاصی وجود دارد که تعدد و تکثر و ازدیاد این نوع قوانین و مقررات باعث سردرگمی ارباب رجوع ،محدودیت ایجاد نمودن برای مدیران و... که دستیابی اهداف را با سختی مواجه می سازد.
ساختارتشکیلاتی:سازمان های دولتی در درون ساختار تشکیلاتی قوی و منسجمی قرار دارندکه ارتباطات وابستگی های متقابل درونی آنها مشخص نموده است برای آنها اهداف و اصول به صورت متمرکز مشخص می شوند.وابستگی سازمان های دولتی به دولت مرکزی و بعد به دولت محلی آنها را وادار می کند که به گونه ای خاص عمل نمایند،به شیوه ای خاص تصمیم گیری کنند .

پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.