ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
بخشی از متن:
در فرآیند آموزش، دانش آموزان می توانند :
اهداف آموزشی (دانستنی ها و مهارت ها )
1) چگونگی تشکیل« خانواده » را شرح دهند.
2) مفهوم « اندازه ی خانواده » را به زبان ساده بیان کنند.
3) در تصویر سازی، تصویر درستی از تعداد اعضای خانواده ی خویش ارائه دهند.
4) درباره ی زندگی در یک خانواده ی بزرگ یا کوچک، اظهار نظر کنند.
5) تفکرات و نظرات خود را به صورت واضح و روشن بیان کنند.
6) کاربرگ شماره ی 3 ( پرسشنامه ) را به درستی تکمیل کنند.
7) نتایج کاربرگ شماره ی 3 را تفسیر و تحلیل کنند.