بخشی از متن:
b؛ یک ابزار مبتنی بر روشناسی طبقه بندی، ORCLASS، از چهارچوب تجزیه و تحلیل تصمیم گیری کلامی
بخشی از متن:
چرا کارآفرینی؟ چرا گردشگری؟کارآفرینی ریشه در نظریه های اقتصاددانان فرانسه در قرن هفدهم میلادی دارد. به لحاظ معنا شناختی واژه کارآفرینیاز لغت فرانسوی به معنای متعد شدن به انجام کاری مشتق شده است. کارآفرینی ، فرآینــدی است که منجر به ایجــاد رضایتمندی و یا تقاضای جدید می گردد.کارآفرینی عبارتسـت از فرآینـد ایجـاد ارزش از راه تشکیل مجموعه منحصر به فردی از منابع به منظور بهره گیری از فرصتها
بخشی از متن:
این فایل شامل اطلاعات کامل در مورد NFT میباشد، از تعریف کامل و جامع ان اف تی تا نحوه خرید ساخت ، خرید و فروش،قوانین،مزایا و معایب و ....
جمع آوری شده از منابع جهانی و داخلی ...
جمع آوری توسط میرفایل
با تشکر
تاریخ ۱۴۰۱/۵/۱۵
بخشی از متن:
تاریخ :۱۴۰۱/۵/۱۵
جمع آوری اطلاعات بین المللی
عنوان های ویروس آنفلوانزا
تاریخچه واکسن
در معرض انواع آنفلوانزا
علائم a_b_c
علل روش های انتقال
عوارض رانش و تغییر
پیشگیری کودکان
درمان همه گیری
موارد خطرناک ایمنی
تحقیقات جلوگیری
تشنج اهداف واکسیناسیون
اثربخشی واکسن مهار
عوامل ضد ویروس بارداری
بیماری های همه گیر قرن بزرگسالان
عفونت در حیوانات مشترک بین انسان و دام
انتقال از حیوانات به انسان پرندگان
باید و نباید ها بیماری تنفسی
Covid19 واکسن ترکیبی
ویتامینها و .....
بخشی از متن:
پاورپوینت اینترنت اشیا
شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به حوزه فناوری اطلاعات علاقه دارید و امروزه کلمه IOT را زیاد می شنوید و برایتان سوال پیش آمده است که: iot مخفف چیست یا اصلا iot چیست؟
این کلمه مخفف Internet of things (IOT) است که به معنی اینترنت اشیا می باشد. به طور کلی به معنی تبدیل شدن تمامی لوازم و اشیا اطرافمان به ربات برای خدمت رسانی بیشتر به بشر می باشد. چگونه این اتفاق در حال رخ دادن است؟! باید بگوییم به کمک اینترنت و مدارات هوشمند الکترونیکی این امر در حال رخ دادن است و به مرور به تکامل خود نزدیک می شود.
برای آگاهی بیشتر در مورد این رویداد می توانید فایل مورد نظر را خریداری نمایید و پس از مطالعه در کلاس ارائه نمایید.
بخشی از متن:
تاریخ ۱۴۰۱/۵/۱۵
محتوای فایل :
۱_بیت کوین چیست ؟ ۲_تراکنش ها ۳_مالکیت۴_استخراج۵_طراحی و نحوه کارکرد۶_عرضه۷_غیر متمرکز۸_کیف پول های نرم افزاری ۹_کیف پول های سخت افزاری ۱۰_ کیف پول کاغذی ۱۱_حقوقی۱۲_پیدایش۱۳_پدیدآورنده۱۴_کاربرد همگانی ۱۵_پذیرش۱۶_ارائه دهندگان۱۷_موسسات مالی ۱۸_سرمایه گذاری ۱۹_فناوری قدیمی۲۰_مصرف انرژی۲۲_گرمایش زمین۲۳_بانک مرکزی۲۴_ممنوعیت۲۵_بیت کوین در ادبیات اقتصاد و امور مالی ۲۶_پویایی قیمت ۲۷_جایگزین۲۸_تاریخچه پول ۲۹_چه کسی بیت کوین را هدایت میکند ؟۳۰_بیت کوین چه هدفی دارد ؟۳۱_ساتوشی ناکاماتو کیست ؟ و ....
بخشی از متن:
تاریخ جمع آوری ۱۴۰۱/۵/۱۶
قسمتی از عناوین فایل
تعریف جامع بلاک چین
۱-تاریخچه۲-تمرکززدایی۳-شفافیت۴-کاربردها-۵زنجیره تامین۶-خدمات سلامتی۷-اخذمالیات۸-در مسائل حقوقی۹-در انتخابات۱۰-زیرساخت۱۱-تایید هویت۱۲-پیشبینی۱۳-بلاک چین چگونه کار میکند ؟۱۴-ساختار گرافیکی۱۵-از دیدگاه فنی۱۶-سلب مسئولیت۱۷-مدیریت۱۸-تضمین اصالت کالا۲۰-ثبت حق تالیف ۲۱-ثبت زمین۲۲-توسعه۲۳-پشتیبانی۲۴-تبادلات بین بانکی ۲۵-توکن برای توکن ۲۶-پول۲۷-قراردادهوشمند۲۸-بلاکچین به چه درد میخورد ؟۲۹دفتر کل توزیع۳۰-تاریخچه دفتر کل ۳۱-چگونه کار میکند ۳۲-کلیدهای رمزنگاری۳۳-امضای دیجیتال۳۴-رمرنگاری۳۵-بلاک۳۶-هش۳۷-ایجاد هویت دیجیتال۳۸-قرارداد هوشمند ۳۹-اتریوم۴۰-مالکیت معنوی۴۱-بیمه۴۲-مشکلات قرارداد هوشمند۴۳-سگویت و ......
بخشی از متن:
دانلود فایل پاورپوینت معرفی VoIP
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید فایل توجه فرمایید.
1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه فایل قرار داده شده است.
2-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها می باشد و در فایل اصلی این پاورپوینت به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.
3-این فایل ضمانت دارد و اگر نکاتی که در متن میبینید تطابق نداشته باشد پول شما بهتون بر میگرده .
مشخصات فایل :
فرمت فایل دریافتی : rar
فرمت فایل اصلی :ppt
تعداد اسلاید : 22
دسته بندی فایل : گوناگون
حجم فایل اصلی : 2.89MB
حجم فایل دریافتی : 2.62MB
قیمت فایل پاورپوینت: 20000تومان
فایل قابلیت ویرایش دارد.
آماده چاپ و ارائه درسی می باشد.
قابلیت جستجو دارد.
فرمت فایل : ppt
بخشی از فایل :
اسلاید 1 :
در گذشته ای نه چندان دور که انسان استفاده از اینترنت را تجربه نکرده بود ، ارتباطات محاوره ای صرفا از طریق تلفن و به کمک خطوط PSTN انجام می گردید .
در سیستم فوق ، سیگنال های صوتی آنالوگ با استفاده از کابل های مسی حمل و مبادله داده خصوصا در مسافت های طولانی گرانقیمت و ارتباطات دوسویه ویدیوئی رویائی بیش نبود
اسلاید 2 :
روشهای برقراری ارتباط تلفنی در حال تغییر است. امروزه برای برقراری ارتباط تلفنی راه دور اغلب از تکنولوژیی به نام VoIP استفاده می شود.
VoIP یک روش برای تبدیل سیگنال های آنالوگ صوت به داده های دیجیتال است که از طریق اینترنت منتقل می شوند.
اسلاید 3 :
VoIP : Voice over internet protocol که با نام IP تلفنی نیز از آن یاد می شود.
امکان استفاده از اینترنت به منظور مکالمات تلفنی را فراهم می نماید .
با استفاده از فن آوری VoIP صدای انسان توسط بسته های اطلاعاتی IP و از طریق اینترنت ارسال می گردد .
بخشی از متن:
پاورپوینت زندگینامه پیامبر اکرم (ص)
آنچه در این فایل برای شما در نظر گرفته ایم بخشی از زندگی پیامبر می باشد که از تولد ایشان تا قبل از رویداد بعثت ایشان می باشد.
فایل مورد نظر شامل 18 اسلاید می باشد و پس از دانلود می توانید از آن برای ارائه در کلاس و یا آگاهی بیشتر خوتان از آن استفاده نمایید.
برای اطمینان شما از محتوای دانلودی، عکس 4 اسلاید نخست این فایل را آپلود نموده ایم که کمک زیادی به شما در تصمیم تان برای خرید می نماید.
بخشی از متن:
پاورپوینت عوامل روانی موثر در چاقی
عدم فعالیت و عدم رعایت رژیم سالم غذایی باعث تجمع توده چربی زیرپوستی و احشایی خواهد شد که پیامد های ناگوار آن دامنگیر فرد می شود. بیماری های جسمی و روحی و به خطر افتادن سلامت نتایج ناگوار این پدیده ی ناخواسته می باشد بطوریکه طبق آمارها اضافه وزن و چاقی پنجمین علت مرگ و میر جهانی است.
آنچه خواندید پیشدرآمدی بود بر پاورپوینتی که در همین زمینه برای شما تهیه کرده ایم. در این فایل به بررسی و آسیب شناسی عوامل روانی موثر در چاقی و اضافه وزن در قالب پاورپوینت پرداخته ایم.
تعداد اسلاید های این فایل 26 می باشد و پس از پرداخت در دسترس شما خواهد بود.
بخشی از متن:
بنده سجاد قربانی محقق , مدرس و دارای مدرک TTC زبان انگلیسی چهار سال در زمینه لغات ضروری و پرکاربرد انگلیسی تحقیق کرده ام و حاصل این زحماتم رو فقط با قیمت 95 تومان (قیمت یک وعده غذایی) میتوانی خریداری کنی و برای آینده خود و فرزندانت سرمایه گذاری کنی.
این فلش کارت ها و لغات پرکاربرد انگلیسی که در سه سطح مبتدی, متوسط و پیشرفته دسته بندی شده حاصل قریب به چهار سال تلاش بنده هست که با استفاده از برنامه انکی دروید ساخته شده و کاملا به صورت خوداموز هست.
با یادگیری فقط 6000 لغت این پکیج در 6 ماه میتونی به تسلط 89 درصدی برسی .
نمونه فلش کارت ها :
برای مشاهده تصویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید
***من با مرور همین فلش کارت ها به تسلط ۹٠ درصدی رسیدم و تونستم مدرک TTC زبان انگلیسی بگیرم. ***
بنده که نمیتونستم دو تا جمله به انگلیسی بسازم الان به راحتی با افراد خارجی دقایق طولانی صحبت میکنم و فیدبکی که ازشون میگیرم مثبته
فیلم میبینم، کتاب و مقاله به انگلیسی میخونم و فکر کنم که یکی از اهداف تو هم مطمئناً میتونه همینا باشه
علاقه و اشتیاق من به زبان انگلیسی باعث شد که تحقیقات گسترده ای در این زمینه به خصوص واژگان ضروری انگلیسی انجام بدم. اوایل برای یادگیری خودم فلش کارت می ساختم اما بعدش تصمیم گرفتم که این لغات رو کاملترش کنم و در اختیار زبان آموزان علاقه مند قرار بدم تا در مدت کوتاهی دامنه لغاتشون رو انفجاری افزایش بدن و برای اخذ هر مدرک زبان یا مهاجرت و هر هدف دیگه ای خودشون رو آماده کنند.
با خرید این پکیج خودت بدون نیاز به هیچ تیچری، میتونی سطح زبانت رو در 6 ماه به 89 درصد برسونی.
همون مسیری که خودم طی کردم. من درباره یه سبک اموزشی صحبت میکنم نه اینکه بیام چند تا جمله بنویسم اینجا بهت بگم اینارو یاد بگیر و تکرار کن که این کار اشتباهه.
دوستان توجه کنید ما در یک کشور Non-native زندگی میکنیم و اگه اون جملاتی که یاد میگیریم رو به صورت فعالانه تکرار مرور و نکنیم و به کار نگیریم بعد از چند روز فراموش میکنیم و زمان ,پول و انرژی هم این وسط هدر میره.
اینجا بود که انکی دروید با سیستم تکرار با فاصله به کمک افراد زبان آموز و دانشجو اومد تا لغات طی فواصل زمانی مشخصی مرور بشن و به حافظه بلند مدت برن.
جالبه بدونید طبق نمودارفراموشی هرمان ابینگهاوس شما پس از بیست دقیقه از یادگیری 40 درصد مطالب رو فراموش میکنید و بعد از یک روز فقط 33 درصد مطالب در ذهن شما باقی میمونه !
شاید در بستگانت شخصی سراغ داشته باشی که بعد از چند ماه کلاس زبان رفتن اونو کنار میذاره و بعد از یه مدتی همه اون مطالبی رو که با زحمت یاد گرفته بود فراموش میکنه و احساس یأس و نا امیدی بهش دست میده !
متاسفانه اصل یادگیری لغات ضروری نه در کلاس ها و نه در کتابهای گرامر و آموزشی زبان رعایت نمیشه و جالبه بدونید حتی لغاتی مثل oath ، corpse،Bachelor که از لغات 504 هستند حتی در لیست چند هزار کلمه ابتدایی لغات ضروری و پرکاربرد هم نیستند !
پس نتیجه میگیریم یادگیری لغات ضروری اولویت بیشتری داره.
خیلی ازمدرسان روی 504 یا 1100 مانور میدن که یادگیریشون نمیتونه اولویت اصلی زبان آموز باشه هرچند یادگیری لغت به تنهایی بی ارزشه چرا که باید لغت رو در قالب جمله و مثال یاد بگیرید و در این پکیج آموزشی این موضوع به خوبی رعایت شده.
خب بریم سراغ اصل موضوع:
اول میخوام از تجربه شخصی خودم بگم . دوستان من از 20 فروردین امسال تا اواخر اردیبهشت که تقریبا 40 روز میشه تونستم ۴۰۰۰ هزار لغت جدید یاد بگیرم.به عبارتی روزی 100 لغت ( البته ۳۰ روز و اندی شد ) .اگه من تونستم شما هم میتونید .حالا بیاید یه حساب سرانگشتی کنیم ,
فرض کنیم که زبان آموزی که این پکیج رو تهیه میکنه چون تازه کاره اگر هر ماه 1000 لغت ضروری در طی 6 ماه یاد بگیره میشه مجموعاً میشه 6000 لغت و طبق تحقیقات علمی همانطور که بالا اشاره کردم یعنی به تسلط 90 درصدی میرسه !
دوستان این کار شدنیه من خودم انجام دادم پس شما هم میتونی فقط نیاز به علاقه، تمرکز و استمرار داره
خبر خوب اینه که طبق تحیقیقات یادگیری فقط 2000 کلمه پرکاربرد سطح مبتدی و متوسط این پکیج شما رو به تسلط 80 درصدی میرسونه .
ضمن اینکه این پکیج اموزشی خوداموز هست و دیگه نیازی نیست کلاس زبان بری و هزینه زیادی پرداخت کنی. در اوقات ازادت میتونی مرور کنی و روز به روز پیشرفت کنی.
هر کدام از این فلش کارت ها شامل یک لغت انگلیسی، تصویر و تعریف انگلیسی ( در سطوح متوسط و پیشرفته ) میشه.
نمونه فلش کارت ها 2 :
برای مشاهده تصویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید
این پکیج لغات ضروری ازمون های آیلتس, تافل, 645 لغت ضروری , 2000 لغت ضروری,5000 لغت ضروری ,504 و 1100 بارنز رو هم شامل میشه.
مزیتی که این روش داره شما لغت رو همراه با یک مثال یاد میگیرید که میتونید در مکالمات روزمره استفاده کنید .
با توجه به سیستم srs انکی دروید(تکرار با فاصله) شما با این روش , انگلیسی رو برای همیشه (Forever ) یاد میگیرید و فراموش نخواهید کرد.(برخلاف کلاس های زبان )
با یادگیری این لغات دیگه به راحتی میتونید کتاب های انگلیسی بخونید , فیلم ببینید, موزیک بشنوید یا با یه آمریکایی صحبت کنید.
بخشی از متن:
مدیریت استراتژیک درشرکت ژیلت،شرکتی با اندیشه های برتر جهانی
دراین فایل مطالب ارزشمند در زمینه محصولات مراقبت شخصی از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۲۳۶ اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته ها و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.
در این نوشتار شرکت ژیلت مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد که شناخته شده ترین برند بین محصولات مراقبت شخصی در جهان است ومالکیت آن در اختیار شرکت پراکتر اند گمبل قرار دارد.
محورهای مورد بررسی درشرکت ژیلت:
-تحلیل SWOT در شرکت ژیلت
-تحلیل PESTELدرشرکت ژیلت
-تحلیل VRIO درشرکت ژیلت
-آمیخته بازاریابی شرکت ژیلت
-5C MARKETING درشرکت ژیلت
-استراتژی بازاریابی درشرکت ژیلت
-تحلیل ماتریس آنسوف در شرکت ژیلت
- تحلیل وکاربرد اقیانوس آبی درشرکت ژیلت
مخاطبین
۱) کسانی که به دنبال یادگیری یک مهارت کاری در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستند
۲) مدیرانی که کسب و کار خود را تازه راه اندازی کرده اند
۳)کارشناسان بازاریابی شرکتها و سازمانها
۴)مدیران استارت آپی که در تلاش برای رشد سریع کسب و کار خود هستند
۵) کارافرینانی که به دنبال اجرای مفاهیم بازاریابی هستند
۶)سئو کارانی که میخواهند حرفه ای تر عمل کنند
۷)مشاوران بازاریابی و فروش
۸)مدیران و صاحبان کلیه کسب وکارهای تولیدی و خدماتی
۹)اساتید محترم دانشگاه ها
۱۰)دانشجویان عزیز
نگاهی به تاریخچه ژیلت و بیک
در سال ۱۹۸۶، ژوزف ماریو، معاون بازاریابی شرکت ژیلت، نگران آینده این صنعت بود. ژیلت در آن زمان با فروش سالیانه ۲٫۴ میلیارد دلار در سطح جهان، بزرگترین تولیدکننده تیغ اصلاح در جهان بود. در بازار آمریکا نیز که یک بازار ۷۰۰ میلیون دلاری محسوب میشد، حدود ۶۲% از سهم بازار در اختیار ژیلت بود.
رشد بازار تولید تیغ، در سالهای اخیر کند شده بود. در طول سه سال رشد فروش مجموعاً در حدود ۳ درصد بود در حالی که سود سالانه شرکت، تنها ۱% رشد کرده و به ۱۶۰ میلیون دلار رسیده بود. ژیلت مجبور بود هر روز، محصول جدیدی را تولید و به بازار معرفی کند، تنها با این هدف که موقعیت قبلی خود را در بازار حفظ نماید.
عامل نگرانکننده دیگر، مطرح شدن تیغهای یکبار مصرف بود که با قیمت بسیار پایین در بازار عرضه میشدند. ۱۲ سال پیش، زمانی که برای نخستین بار تیغهای یکبار مصرف مطرح شدند، هیچکس آنها را جدی نمیگرفت اما امروز، این تیغها نیمی از بازار آمریکا را به خود اختصاص داده بودند. البته در آن زمان ژیلت در تیغهای یکبار مصرف نیز سهمبازاری بیشتر از سایر رقبا داشت. اما واقعیت این بود که حاشیه سود تیغهای یکبار مصرف بسیار پایین بود.
برای شرکتی که یک سوم فروش و دو سوم سود خود را از تیغهای کارتریجی (قابل تعویض بر روی یک دسته ثابت) به دست میآورد این وضعیت خبر ناخوشایندی بود.
صادرات (که ۵۷% فروش و ۶۱% سود را به خود اختصاص میداد) نیز در شرایط مناسبی قرار نداشت. بازار تیغ در بیرون مرزها هم به بلوغ رسیده بود. تنها دلخوشی مدیران ژیلت، کاهش ارزش دلار در برابر سایر ارزها بود، شاید این تغییر بتواند در کوتاهمدت به کمک ژیلت بیاید.
تکنولوژی تیغ
از سال ۱۹۰۳ که کینگژیلت اولین سری تیغهای اصلاح ایمن (با احتمال پایین بریدن صورت) را معرفی کرد، طی چندین دهه، مردم به دیدن تبلیغات ژیلت عادت کرده بودند.
شرکت سالیانه ۲۰ میلیون دلار خرج تحقیق و توسعه میکرد. ۲۰۰ نفر در بخش تحقیق و توسعه، با استفاده از آخرین تکنولوژیهای روز، در حوزه متالورژی و بیوشیمی، با دقت و حوصله بسیار، به مطالعه و تحقیق در مورد چگونی رشد موی صورت میپرداختند.
هر روز، ۱۰۰۰۰ نفر با دقت تمام، نتایج اصلاح خود را بر روی فرمهای مخصوصی که توسط ژیلت تهیه شده بود با دقت و جزییات زیاد ثبت میکردند. از این ۱۰۰۰۰ نفر، ۵۰۰ نفر در اتاقکهای خاصی که با دوربینهای ویدئویی کنترل میشد، اصلاح میکردند. گاهی موهای اصلاح شده، جمع میشد، وزن آنها اندازهگیری و ثبت میشد و برنامههای آماری پیچیده، به تحلیل این اطلاعات میپرداختند.
تحقیقات بازاریابی تیغ ژیلت
یکی از ابزارهایی که شرکت های بزرگ برای پیشبرد اهدافشان استفاده می کنند تحقیقات بازاریابی است. در زیر داستان تحقیقات بازاریابی شرکت ژیلت برای تیغ های اصلاح خانمها را میخوانیم که باعث شد این شرکت در این زمینه موفقیت های فراوانی را کسب کند.
نوشته زیر از کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر است:
ژیلت بعنوان بخشی از برنامه ۳۰۰ میلیون دلاری توسعه تیغ های اصلاح مخصوص بانوان ، تحقیقات بازاریابی و تست های بازار مختلفی را طراحی و اجرا کرده است. این تیغ مخصوص بانوان که ونوس نام دارد در حقیقت نسخه توسعه یافته تیغ های اصلاح قبلی مخصوص خانم ها بودند که تنها رنگ و نوع بسته بندی آنها متفاوت بودند.
ژیلت بعد از تحقیقات بازاریابی گسترده متوجه شد که اصلاح خانم ها بطور متوسط ۳۰ دقیقه طول می کشد. ازین رو، ژیلت تیغ ونوس را به گونه ای طراحی کرد که دسته آن راحت تر و قابل کنترل باشد تا فرد بتواند به راحتی آن را برای مدت طولانی در دست بگیرد و استفاده کند.
علاوه براین، دسته های تیغ ونوس بگونه ای طراحی شده اند که فرد بتواند آن را به پایه دوش حمام آویزان کند.
این حجم از تحقیقات بازاریابی و خرج این میزان بودجه، جواب داده است، بگونه ای که با توجه به طراحی مناسب تیغ های ونوس، ژیلت توانست تنها ظرف مدت ۴ سال بعد از معرفی این تیغ در سال ۲۰۰۱ بیش از ۲ میلیارد دلار از این محصول را بفروشد و بیش از ۵۰% از بازار تیغ های اصلاح خانم ها را تصاحب نماید.
استراتژی تولید و عرضه ی محصول جدید در ژیلت
نوآوری در ژیلت
آلفرد زاین رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل ژیلت می گوید : “محصولات جدید! این نمی تواند چیزی جز نام یک مسابقه باشد.” ژیلت از زمان تأسیس، 1901، تعهد بسیار زیادی بر نوآوری داشته و توانسته است دم تیغ برنده شرکت را کماکان تیز نگه دارد. شهرت ژیلت در این است که بر بازار ماشین و تیغ صورت تراشی سلطه ی مطلق دارد. ولی، همه ی واحدهای مستقل شرکت (باتری دوراسل) وسایل آرایش و حمام ژیلت (رایت گارد و سافت اند درای)، نوشت افزار (پارکر، روان نویس و مدادهای واترمن)، مسواک اورال و وسایل الکتریکی براون همگی دارای ویژگی های مشترک هستند: هر یک از این واحدها سودآور است، رشد بسیار سریعی دارد، در سراسر جهان در بازار مربوطه شماره ی یک است و خود را پای بند عرضه ی محصولات جدید به بازار نموده است. مدیر عامل شرکت پیش بینی می کند که 50% محصولات جدیدی که به بازار می آید پنج سال پیش وجود نداشته است ( یعنی دو برابر متوسط میزان نوآوری در محصولات مصرفی که این شرکت تولید می کند). یک تحلیلگر “وال استریت” می گوید : “ژیلت دستگاه تولید محصول جدید است.”
محصولات جدید در ژیلت
محصولات جدید به صورت تصادفی در ژیلت عرضه نمی شوند. موفقیت محصول جدید ریشه در فرهنگ کل شرکت دارد که نوآوری را مورد حمایت قرار می دهد. در حالیکه بسیار از شرکت ها می کوشند موفقیت محصولات کنونی خود را حفظ نمایند، ژیلت همواره نوآوری را تشویق می نماید و این نوآوری ها می توانند محصولات پیشین و آنها را که در بازار پایگاه محکمی دارند از عرصه ی حیات خارج کنند. یک مشاور صنعت می گوید : “آنها می دانند که اگر محصول جدیدی را به بازار عرضه نکنند، کس دیگری این کار را خواهد کرد.” شرکت ژیلت در صحنه ی خلاقیت و نوآوری، سر خوردگیها و بن بست ها را هم می پذیرد. شرکت خوب می داند که باید ده ها محصول جدید ارائه کرد تا یکی از آنها در بازار موفق شود. مدیر عامل شرکت ” قرار دادن چند دانه ی آبی رنگ در یک کیسه ی گرد دستشوئی، ظاهر محصولی را تغییر دادن و برچسب نوآوری بر آن زدن” را نوعی توهین به خود می داند. ولی، شرکت افراد را تشویق می نماید تا ریسک های سنگین را بپذیرد و در صحنه ی فنآوری های پیشرفته دست به ابتکار عمل و خلاقیت بزنند و سرانجام به محصولاتی دست یابند که زندگی را بر مشتریان راحت تر نماید.
تولید و عرضه ی یک قلم محصول جدید کاری بسیار پیچیده و پرهزینه است، ولی مهارت بی چون چرای شرکت در این زمینه باعث شده است که شرکت در خلاقیت و نوآوری به عنوان یک نمونه درآید.
برای مثال، ژیلت 275 میلیون دلار هزینه کرد تا بتواند محصولی جدید به نام “سنسر” که تیغ صورت تراشی خانوادگی است طرح ریزی و تولید نماید و در زمان کنونی بیش از 29 نوع محصول و اختراع جدید در راه است. محصولاتی را که شرکت با نام ها و نشان های تجاری بیک و ولکینسون به بازار عرضه کرده، توانسته است درصد عمده ای از بازار تیغ یکبار مصرف را به خود تخصیص دهد. شرکت هایی مانند شیک، نورلکو و رمینگتون با ماشین های صورت تراشی برقی ژیلت (تولید واحد مستقل براون) سخت در رقابت هستند.
در شرکت ژیلت، چنین به نظر می رسد که همه ی کارکنان به گونه ای خود را در گیر تولید و عرضه ی محصول جدید کرده اند. حتی کسانی که به صورت مستقیم درگیر طرح ریزی و عرضه ی محصول جدید نمی باشند، در صحنه ی ارائه ی خدمات در این زمینه احساس نوعی مسئولیت می نمایند. در هر روز کاری 200 نفر از کارکنان به صورت داوطلبانه وارد بخش های متعدد شرکت می شوند، در حالیکه صورتهای خود را اصلاح نکرده اند. هر یک از آنها به یک دسشتوئی کوچک می رود که دارای دستشویی و آینه است. افرادی در طرف دیگر دستشویی از یک پنجره ی کوچک به این کارکنان دستور می دهند و راهنمایی می کنند که از کدام تیغ، خمیر صورت و یا روغن پس از اصلاح استفاده نمایند. این افراد در مورد میزان تیزی تیغها، حرکت آرام بر روی پوست و کارکرد راحت با آنها قضاوت می نمایند. هنگامی که کار آنها پایان یافت نظر خود را به یک رایانه می دهند.
شرکت در عرضه ی محصولات جدید به بازار نسبت به همگان پیشی گرفته است. شرکت این مطلب را درک می کند که در یک بازار مصرف بسیار پررقابت محصولی که بخواهد به بازار عرضه شود باید از نظر تولید در سطحی بالا قرار گیرد و از نظر بازاریابی از هیچ حمایتی فروگذار نشود. شرکت برای ارائه ی حمایت های لازم از محصولات جدید دستورالعملی را تعیین کرده است که واحد تحقیق و توسعه باید سرمایه گذاری زیادی بنماید، و هزینه ی تبلیغات به میزان زیادی تعیین شده است و شرکت این مجموعه را “محرک های رشد” می نامد و از دیدگاه شرکت افزایش این مجموعه باید با افزایش فروش هماهنگ باشد.
قدرت محصولات جدید ژیلت به اندازه ای است که گاهی مشتریان درباره ی این محصولات جدید نکاتی طنز آمیز ابراز می نمایند. یکی از طنزپردازان معروف به نام “یو باری” گفته است : “روزی فراخواهد رسید که شرکت ژیلت اعلان می کند تیغی را تولید کرده است که می تواند از زمان پیشی بگیرد و موهایی که هنوز بر بدن نروییده است، بتراشد. باید از تلاش های رایانه متشکر باشیم.
استراتژی بازاریابی برند ژیلت در شبکههای اجتماعی
https://kamamedia.ir/wp-content/uploads/2020/08/Gillette-Ad-795x500.jpg
ژیلت برندی مطرح در زمینه تیغهای اصلاح یک بار مصرف، محصولات مراقبت از پوست، ژلهای اصلاح در دنیا است. تمام داراییهای ژیلت در سال 2007 به عنوان زیر مجموعهای از شرکت P&G و تحت نام Global Gillette یا ژیلت جهانی با هم ترکیب شدند. امروزه برند ژیلت در سرتاسر دنیا دارای دفاتر کاری متعددی است و در این میان کسی نمیتواند تاثیر یک استراتژی درست را انکار کند.
ژیلت نیز مانند تمام برندهای مطرح از استراتژیهای مختلفی جهت بازاریابی و فروش بیشتر استفاده کرده است. استفاده از تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات روزنامهای و مجلهای، و یا تبلیغات چندرسانهای تنها بخشی از کارهای این برند است.
ژیلت در شبکههای اجتماعی
امروزه شبکههای اجتماعی نقش مهمی در بازاریابی دارند. این شبکهها به صورت فزایندهای توسط برندهای مطرح مورد استفاده قرار می گیرند و در این میان ژیلت نیز از این ابزارها جهت موفقیت هر چه بیشتر و رقابت در بازار کسب و کار استفاده میکند. اما آیا تا کنون توانسته است به نتیجه مطلوب و دلخواه دست یابد؟ در پاسخ به این پرسش کارشناسان گروه رسانهای کاما به بررسی استراتژی این برند در شبکههای اجتماعی پرداختهاند تا نقاط قوت و ضعف در عملکرد این برند برای شما همراهان گرامی مشخص شود.
https://kamamedia.ir/wp-content/uploads/2020/08/gillette-600.jpg
استراتژی ژیلت در فیسبوک
صفحه رسمی ژیلت در فیسبوک حدود 2.1 میلیون لایک دارد که در مقایسه با دیگر برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی عدد قابل توجهی به نظر میرسد. میانگین پستهای منتشر شده در صفحه ژیلت در هفته 4 عدد است.
محتوای پستها بیشتر مطالب آموزشی از نحوه کارکرد با انواع تیغ و ژلها است که در میان آنها به تبلیغات این برند نیز پرداخته میشود. با اینکه از یک برند مطرح چنین انتظار میرود، اما کیفیت تصاویر چندان مطلوب نیست و کپشن پستها لحن تبلیغاتی دارد. میانگین لایک پستها 250 عدد است که واقعا رقم مایوس کنندهای است و نشان از وجود فالوئرهای فیک یا عدم تعامل مخاطبان با صفحه دارد. ادمینهای این صفحه به ندرت به کامنتها پاسخ میدهند و نتیجه آن چیزی جز کاهش تعامل با مخاطبان نخواهد بود.
استراتژی ژیلت در اینستاگرام
صفحه رسمی ژیلت در اینستاگرام حدود 136 هزار فالوئر دارد. استراتژی محتوا در این صفحه دقیقا شبیه چیزی است که در فیسبوک مشاهده میشود و مجموعهای از مطالب آموزشی در کنار محتوای تبلیغاتی درون مایه پستهای این صفحه است. کیفیت تصاویر در این صفحه در حد مطلوب است و فیلمهای تبلیغاتی با بهترین کیفیت تهیه شدهاند.
اما درباره صفحه اینستاگرام ژیلت نیز همان نقطه ضعف قبلی وجود دارد و آن تعداد میانگین لایک و کامنت پستها است که چیزی حدود 300 لایک و 20 کامنت است. بیتردید با توجه به شاخصهایی که برای این اعداد میتواند در نظر گرفت باید بگوییم که نرخ تعامل در این صفحه نیز بسیار مایوس کننده است و نشان از وجود فالوئرهای فیک یا عدم جذابیت محتوا برای مخاطبان دارد.
https://kamamedia.ir/wp-content/uploads/2020/08/splashes-water-fall-razor-black-wall_237099-47.jpg
استراتژی ژیلت درتوییتر
حساب کاربری رسمی ژیلت در توییتر حدود 131 هزار فالوئر دارد و استراتژی محتوا در این شبکه اجتماعی درست مانند دو شبکه قبلی است. به بیان دیگر، همان محتوایی که در دو رسانه دیگر منتشر میشود در این رسانه نیز انتشار مییابد. البته در این میان، توئیت کاربران دیگر را نیز بازنشر میدهد که معمولا حاوی نظرات مثبت و پیشنهاد کاربران هستند.
اما در توئیتر نیز عدم تطابق تعداد فالوئرها با تعداد لایک، کامنت و بازنشر وجود دارد و اختلاف آن بسیار فاحش است. با وجود ویژگیهای برجستهای که محصولات ژیلت دارند، شکی نیست که این برند باید برای بهبود کیفیت، پیشرفت و موفقیت بیشتر در شبکههای اجتماعی به طور پیوسته تلاش کند.
فهرست:
ژیلت، یکی از برترین برندهای محصولات بهداشت شخصی در جهان است.
این برند در حال حاضر تحت مالکیت شرکت پروکتر و گمبل (P&G) قرار دارد.
داستان برند: ژیلت؛ بُرندگی واقعی در دنیای تجارت
تاریخچه تأسیس
کاربرروی بهبود در ژیلت
Gillette Razor Companyتغییرنام در
روند رو به رشدفروش محصولات ژیلت
مدیریت درشرکت ژیلت
جنگ جهانی اول و تولید انبوه تیغ اصلاح
ظهور مشکلات
ورود به بازارهای جدید
دستهبندی کلی محصولات ژیلت
رقابت با بیک
خریداران وارد میشوند
خودتراشهای مدرن
عرضه محصولات جدید توسط ژیلت
نوآوریهای ژیلت در صنعت خودتراش
توسعهی محصول جدید در ژیلت
وضعیت کنونی برند ژیلت
دورکاری با مدل «ژیلت»
شناسایی معیارهایی که برای موفقیت یک شرکت حیاتی هستند
بررسی تاریخچه لوگوی Gillette
همکاری بوگاتی و ژیلت
تحقیقات بازاریابی تیغ ژیلت
نوآوری در ژیلت
محصولات جدید در ژیلت
استراتژی بازاریابی برند ژیلت در شبکههای اجتماعی
داستان برند ژیلت(دریک نگاه)
تبلیغ ژیلت برای SuperBowl سال 2022
نگاهی به آینده صنعت بسته بندی(ژیلت)
معرفی برندهای مطرح جهان؛ ژیلت
ماتریس آنسوف در شرکت ژیلت
ژیلت از ماتریس آنسوف برای رشد موفق بین المللی استفاده می کند
نفوذ در بازار
افزایش سرمایه گذاری در بازاریابی
مشارکت و سرمایه گذاری مشترک
توسعه بازار
تحقیق و توسعه
گسترش منطقه ای
گسترش بین المللی
بخش های جدید مشتریان
آموزش مشتری
توسعه محصول
تغییرات در محصولات موجود
راه اندازی محصولات چدید/تحقیق وتوسعه
مشارکت های استراتژیک/کیفیت محصول
تنوع بخشی
تحلیل بازاریابی ژیلت 5C
استفاده از مدل 5C در ژیلت
شرکت
جدول زیر SWOT را به صورت خلاصه شده ارائه می کند:
مشتریان/بخش های بازار
همکاران
محتوا/زمینه سیاسی
استراتژی های رشد عمومی و فشرده ژیلت
عناصر تاثیرگذار براستراتژی های عمومی پورتر
چگونه ژیلت از استراتژی رهبری هزینه استفاده می کند؟
مزایای رهبری هزینه برای ژیلت
چگونه ژیلت از استراتژی تمرکز استفاده می کند؟
چگونه ژیلت از استراتژی تمایز استفاده می کند؟
استراتژی های رشد فشرده
هدف ژیلت استفاده از استراتژی های رشد فشرده
نفوذ در بازار (استراتژی اولیه)
چگونه ژیلت استراتژی نفوذ در بازار را اعمال می کند؟
هدف استراتژیک ژیلت مرتبط با استراتژی نفوذ در بازار
اتخاذنفوذدربازارتوسط ژیلت
توسعه محصول (استراتژی ثانویه)
چگونه ژیلت استراتژی توسعه محصول را اعمال می کند؟
رویکردهای اصلی ژیلت درتوسعه محصول
سرمایه گذاری درتحقیق و توسعه درژیلت
راهکارهای اعمال استراتژی رشد فشرده درژیلت
اهمیت درک فرهنگ و هنجارها در ژیلت
تنوع (استراتژی حمایتی)
تنوع (استراتژی حمایتی)
چگونه ژیلت از استراتژی تنوع استفاده می کند؟
محدودیت ها و محدودیت های مدل
رقبای شرکت ژیلت
محصول در آمیخته بازاریابی ژیلت
قیمت در ترکیب بازاریابی ژیلت
مکان درآمیخته بازاریابی ژیلت
تبلیغات در آمیخته بازاریابی ژیلت
استفاده از سفیران برند در ژیلت
لوگو وبسته بندی درژیلت
سیاست های تبلیغاتی ژیلت
آنالیزPESTELدر ژیلت
کاربرد PESTELدرژیلت
عوامل سیاسی تأثیرگذار
عوامل اقتصادی موثر
عوامل اجتماعی تاثیرگذار
عوامل تکنولوژیکی که تاثیر می گذارند
عوامل محیطی تاثیرگذار
عوامل قانونی تاثیرگذار
تحلیل زنجیره ارزش درشرکت ژیلت
بهبود جریان مواد، اطلاعات و امور مالی
تدوین استراتژی های موثر ویژه شرکت
چالش های مرتبط با تحلیل زنجیره ارزش ژیلت
تحلیل زنجیره ارزش پورتر از ژیلت
فعالیت های زنجیره ارزش اولیه
بازاریابی و فروش
پیشرفت تکنولوژی
مزایای رقابتی از طریق تحلیل زنجیره ارزش ژیلت
مزیت هزینه از طریق تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش ژیلت
محرک های هزینه تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش ژیلت
مزیت تمایز شرکت
تمایز از طریق فعالیت های زنجیره ارزش اولیه
مثال تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش
ژیلت می تواند از شیوه های زنجیره ارزش Dow AgroSciences بیاموزد.
استراتژی اقیانوس آبی درشرکت ژیلت
نقش اقیانوس آبی برای مشاغل
اقیانوس آبی در مقابل اقیانوس سرخ
استراتژی اقیانوس قرمز و آبی برای ژیلت به روش های زیر متفاوت است
چهار چارچوب عمل
چهار اقدام استراتژیک برای توسعه منحنی های ارزش خریدار جدید
شش مسیری که ژیلت از آنها استفاده می کند
سه طبقه غیر مشتری
تحلیل سه طبقه غیر مشتری
دنباله ایجاد یک نوآوری ارزش اقیانوس آبی
دنباله خلق ارزش اقیانوس آبی
نقشه سودمند خریدار
نقشه های ابزار مبتنی بر دو بعد هستند - چرخه تجربه خریدار (BEC) و اهرم های ابزار.
اجزای بیانیه چشم انداز
چگونه یک بیانیه چشم انداز ایجاد کنیم
نحوه اجرای بیانیه چشم انداز
بیانیه ماموریت ژیلت
نحوه تدوین بیانیه ماموریت
نحوه اجرای بیانیه ماموریت
اهداف ژیلت
تجزیه و تحلیل VRIN/VRIO درشرکت ژیلت
عناصرو ویژگی های تجزیه و تحلیل VRIO
ارزشمند
تصویر برند از نظر مسئولیت اجتماعی
بی نظیر
سازمان
یکپارچگی و پیشرفت فناوری
References
بخشی از متن:
این جزوه شامل آموزشهای عمومی برای کارگران جدید الاستخدام و یا کارگرانی که به علت جابجایی وارد محیط کار جدید میشوند و پیمانکاران به صورت فشرده و کاربردی تهیه شده است
بخشی از متن:
شامل مطالب مفید در مورد بهداشت وایمنی ،کمکهای اولیه ،اشنایی با حریق و وسایل حفاظت فردی
بخشی از متن:
آزمون های جامع علوم پایه پزشکی و دندان پزشکی 97تا 1400
فایل فشرده .rarشامل 19pdf
بخشی از متن:
نقشه کشی و نقشه خوانی مهندسی 1
به تعداد 610 صفحه pdf
مرتب و با کیفیت بالا
سرفصل درس:
• تعریف نقشه، چگونگی ایجاد تصویر، انواع تصویر، رسم سه تصویر
• اصل ارتباط بین تصاویر و کاربردآن، رسم شش تصویر
• اصول کلی نقشه خوانی، مجهول یابی برای پروش قدرت تجسم
• روش های آنالیز سطح و حجم در شناخت و تجسم از روی تصاویر
موجود
• انواع تصاویر مجسم؛ تصاویر مجسم ایزومتریک قائم، دیمتریک
قائم، ایزومتریک مایل و دیمتریک مایل
• طریقه ترسیم تصاویر مجسم به روش جعبهای و به روش محوری
• رسم تصاویر دایره ها در تصاویر مجسم
• برش و انواع آن (برش ساده، برش شکسته، برش شعاعی، نیم برش)، اصول برش و قواعد هاشور
• آشنایی با برش های دیگر (برش موضعی، برش گردشی، برش
گردشی جابجا، برش های خاص)، استثنائات برش
• آشنایی کلی با نقشه های کارگاهی و مرکب (مونتاژ)
• اندازه نویسی نقشه های کارگاهی و نقشه های مرکب
• آشنایی کلی با تولرانس ها و انطباقات در نقشه های مرکب
مراجع درس:
رسم فنی و نقشه های صنعتی
-2اصول نقشه کشی صنعتی
-3نقشه کشی صنعتی 1
-4رسم فنی
-5نقشه کشی صنعتی 1 مهندس احمد متقیپور
مهندس حسین نصر
مهندس مرجانی
مهندس محمد مهدی روحانی
حبیب االله حدادی
-6جزوه درسی نقشهکشی و نقشهخوانی مهندسی )(1
6- Engineering drawing S. Bogolyubov
7- Engineering drawing and Graphic technology T. French
8- Graphic science and design T. French
بخشی از متن:
آموزش کامل کمکهای اولیه در موضوعات آشنایی مقدماتی با اعضا بدن -احیای قلبی ریوی -خفگی -غرق شدگی -شوک -تشنج -بیهوشی -سنکوب -مسمومیتها-خونریزی و زخم -آسیب های اسکلتی -روش انتقال مصدوه -پانسمان . بانداژ -تزریقات
بخشی از متن:
سنجش توده بدن -BMI- نمودار وزن -اموزش مفید برای کارکنان در محیط کار جهت کاهش وزن -به صورت بروشور تهیه شده و آماده تکثیر است
بخشی از متن:
آموزش مراقبت از شنوایی و آشنایی با انواع گوشی و نحوه استفاده از آن برای کارگرانی که در محیط پر سر وصدا کار میکنند به صورت بروشور آماده تکثیر است
بخشی از متن:
این بروشور برای آموزش به کارکنان جهت آشنایی با گپسولهتای اطفا حریق و روشهای اطفائ تهیه شده است