ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
بخشی از متن:
دانلود توضیحاتی در مورد محتوا و ارزشیابی مربوط به درس برنامه ریزی درسی : محتوا
تعریف: محتوا عبارت اند از مجموعه حقایق،مفاهیم ، اصول، تعمیم ها ، فعالیت ها ، فرآیندها ، ارزش ها و نگرش ها که در ارتباط با یکدیگر و در جهت هدف های یادگیری برای یاد گیرنده پیش بینی می شود.
ماهیت محتوا
در انتخاب و سازماندهی محتوا نباید لزوما ساختار محتوا و سازماندهی آن را با ساختار منطقی دانش انطباق دهیم ، بلکه ساختار منطقی دانش یکی از عوامل موثر بر انتخاب و سازماندهی محتوا اسا و وسیله ای است که در تحقق رشد و تربیت یادگیرنده ایفای نقش می کند.
محتوا و بزرگسالان
محتوای برنامه درسی به وسیله بزرگسالان انتخاب می شود.
چون تجربیات،تصورات و ساختار ذهنی بزرگسالان با کودک تفاوت دارد، بزرگسالان در تهیه محتوای برنامه ی درسی برداشتهای خود را محور انتخاب محتوا قرار می دهند.