ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
بخشی از متن:
پاورپوینت مشتری مداری در هزاره سوم (رویکردهای نوین روابط عمومی و تبلیغات)
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 60 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
4- مشتریانی که از سازمان رضایت زیادی دارند، تجربیات مثبت خود را به دیگران منتقل می کنند و به این ترتیب وسیله تبلیغ برای سازمان شده و در نتیجه هزینه جذب مشتریان جدید را کاهش می دهند، این موضوع بویژه برای ارائه دهندگان خدمات عمومی بسیار مهم است. زیرا شـهرت و اعتبار آنها و بیان مزایا و نکات مثبت آنها از سوی دیگران منبع مهم جلب اعتماد عمومی است.
5ـ رضایت مشتری (ارباب رجوع) نوعی بیمه در برابر اشتباهات احتمالی سازمان می باشد که با توجه به تغییرات مستمر در شیوه ارائه خدمات وقوع آنها اجتناب ناپذیر است مشتریان دایمی وراضی در مواجهه با چنین موقعیتهایی اغماض بیشــتری دارند ، زیــرا به دلیل تجربیات خوشایند قبلی، اشتباهات اندک سازمان را به راحتی نادیده می گیرند .
فهرست مطالب واسلایدها:
مفهوم مشتری مداری
چراهای مشتری مداری؟
چرا همیشه حق با مشتری است؟
(The customer is allways right)
هنر مشتری مداری چیست؟
چرا مشتریان شاکی باارزش ترین مشتریان هستند؟
رویکردهای نوین روابط عمومی (PR)
شایستگی های مدیران روابط عمومی
تکنیکهای نوین تبلیغات
تاکتیک های نوین تبلیغات
تاکتیک Win – Win در تبلیغات