فروشگاه اینترنتی نفیس فایل

خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی

فروشگاه اینترنتی نفیس فایل

خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی

پاورپوینت مشتری مداری در هزاره سوم (رویکردهای نوین روابط عمومی و تبلیغات)


پاورپوینت-مشتری-مداری-در-هزاره-سوم-رویکردهای-نوین-روابط-عمومی-و-تبلیغات-
پاورپوینت مشتری مداری در هزاره سوم (رویکردهای نوین روابط عمومی و تبلیغات)
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 60
حجم فایل: 1415
قیمت: 20000 تومان

بخشی از متن:
 پاورپوینت مشتری مداری در هزاره سوم (رویکردهای نوین روابط عمومی و تبلیغات)

نوع فایل:power point

قابل ویرایش: 60 اسلاید

قسمتی از اسلایدها:

4- مشتریانی که از سازمان رضایت زیادی دارند، تجربیات مثبت خود را به دیگران منتقل می کنند و به این ترتیب وسیله تبلیغ برای سازمان شده و در نتیجه هزینه جذب مشتریان جدید را کاهش می دهند، این موضوع بویژه برای ارائه دهندگان خدمات عمومی بسیار مهم است. زیرا شـهرت و اعتبار آنها و بیان مزایا و نکات مثبت آنها از سوی دیگران منبع مهم جلب اعتماد عمومی است.

5ـ رضایت مشتری (ارباب رجوع) نوعی بیمه در برابر اشتباهات احتمالی سازمان می باشد که با توجه به تغییرات مستمر در شیوه ارائه خدمات وقوع آنها اجتناب ناپذیر است مشتریان دایمی وراضی در مواجهه با چنین موقعیتهایی اغماض بیشــتری دارند ، زیــرا به دلیل تجربیات خوشایند قبلی، اشتباهات اندک سازمان را به راحتی نادیده می گیرند .



فهرست مطالب واسلایدها:

مفهوم مشتری مداری

چراهای مشتری مداری؟

چرا همیشه حق با مشتری است؟

(The customer is allways right)

هنر مشتری مداری چیست؟

چرا مشتریان شاکی باارزش ترین مشتریان هستند؟

رویکردهای نوین روابط عمومی (PR)

شایستگی های مدیران روابط عمومی

تکنیکهای نوین تبلیغات

تاکتیک های نوین تبلیغات

تاکتیک Win – Win در تبلیغات

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.