ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت بازاریابی و قانون هدفمندی یارانه ها از تئـوری تا تجربیات عملی
نوع فایل:power point
قابل ویرایش: 27 اسلاید
قسمتی از اسلایدها:
صنعت خودرو:
سیستم مکمل سوخت CNG خودروهای دوگانه سوز (اختراع جدید)
حداقل10% کاهش مصرف و حذف استهلاک موتور
بخش ساختمان:
مزیت کاهش مصرف گاز پکیج شوفاژ دیواری نسبت به موتورخانه: اصلاح باورهای قبلی
ارزش اقتصادی حداقل 1000 تا 1500 مترمکعب در سال به ازای هر واحد مسکونی
استفاده از انرژی های تجدید پذیر: انرژی خورشید در تولید گرما و برق
ترموستات بخاری و شیرهای ترموستات رادیاتور با حداقل20% کاهش مصرف گاز
رادیاتورهای با توان حرارتی بالا نسبت به رادیاتور های رایج کشور
فنآوری نوین: سیستم های جدید (پکیج های پرقدرت مرکزی) قابل جایگزین با دیگ و مشعل موتورخانه های موجود با حداقل 40% کاهش مصرف و اشغال فضای کمتر
باور ضرورت اجرای کامل و درست مبحث 19 مقررات ملی ساختمان: اصلاح باورهای قبلی
عایق بندی دیوارهای جانبی و سقف و کف بواسطه اولویت آن نسبت به پنجره دوجداره
فهرست مطالب و اسلایدها:
اهمیت موضوع
مقدمه
نکته اصلی:ضرورت توجه به نیاز جدید مشتری در کل زنجیره عملیات
کلیات موضوع
برداشت سطحی از مفهوم اصلاح الگوی مصرف
علت ریشه ای تاخیر در اصلاح قیمت حامل های انرژی
مثال 1: وضعیت مصرف سوخت خودروها و فرصتهای بازاریابی
مثال 2: بحران مصرف برق و فرصتهای بازاریابی
مثال 3: وضعیت تولید و مصرف گاز طبیعی
معجزه قیمت: اثرات و درسهای بازاریابی اصلاح قیمت گاز- بازار آبگرمکن
نمونه های دیگری از فرصتهای بازاریابی اصلاح قیمت گاز (معجزه قیمت)