ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
بخشی از متن:
دانلود پاورپوینت بازاریابی بین المللی
نوع فایل: power point
فرمت فایل: pptx
قابل ویرایش
تعداد اسلاید : 294 صفحه
قسمتی از پاورپوینت :
هدف کلی این فصل، آشنایی دانشجو با فرآیند بازاریابی بینالمللی و تفاوت آن با بازاریابی داخلی است. همچنین به دانشجو کمک میکند تا عضو بهتر و موفقتری در بازاریابی بینالمللی باشد. این هدف از طریق تهیهکردن اطلاعات در مورد اینکه چه اتفاقی در بازار بینالمللی میافتد و با کمک آنها در انتقال دانش در زمینه معاملات تجاری موفق به انجام میرسد.
از شما انتظار میرود پس از مطالعه این فصل بتوانید:
مفاهیم بازاریابی را تعریف کنید
بازاریابی بینالمللی را تعریف کنید.
تفاوت بازاریابی بینالمللی را با بازاریابی داخلی بیان کنید.
بازاریابی تطبیقی را شرح دهید.
بازاریابی بینالمللی و سطوح رقابت را شرح دهید.
عناصر مزیت استراتژیک را نام ببرید.
عوامل محیطی بازاریابی بینالمللی را شرح دهید.
هدف بازاریابی ، فروش فراوان است. هدف، شناختن و درک مشتری به نحوی است که کالا یا خدمت ارایه شده دقیقاً متناسب باشد، به طریقی که کالا یا خدمات با نیازهای او منطبق گردد و کالاهای خود را به فروش رساند