ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
بخشی از متن:
موضوع : روابط انسانی در سازمان های آموزشیفصل چهارم
فرمت فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید : 15
قابلیت ویرایش : دارد
مقدمه
انسان همواره کوشیده است که به منظور فهم واقعیت ها و رویدادهای جهان به نحوی آنها را توصیف و تبیین کند نظریهپردازی فراگرد توصیف و تبیین هر چه دقیقتر و درستتر پدیده های جهان است نظریهها افقهای تازهای رو به روی ما می گشایند مدیران نیز بر مبنای تجربه و کار و فعالیت در دوران مدیریت خود به نوعی از نظریه و تئوری در عمل استفاده میکنند
تئوری چیست ؟
تئوری بر مبنای مجموعهای از پیشفرضها استوار است که مبنای تعدادی از ادعاهای مرتبط به هم ولی منطبق را شکل میدهد تئوری عبارت است از مجموعه ای از سازها تعریفها و گزاره ها به هم مرتبط که از طریق مشخص کردن روابط میان متغیرها نگرش منظمی از پدیدهها را عرضه میکند با این هدف که آن پدیدهها را تبیین و پیش بینی نماید