بخشی از متن:
عنوان مقاله : Image enhancement using Exposure based Sub Image Histogram
Equalization
مقاله پیاده سازی شده با متلب : بهبود تصویر با استفاده از نوردهی بر اساس یکسان سازی زیر هیستوگرام
دانلود مقاله اصلی
مواردی که پس از خرید دریافت می کنید:
کد متلب و فانکشن های مربوطه
توضیحات خط به خط کد متلب به زبان فارسی در فایل ورد
بخشی از متن:
روش ادغام تصویر رنگی مصنوعی بر اساس انتقال رنگ چند رزولشنی در فضای نرمالیزه YCBCR
عنوان لاتین مقاله :
A false color image fusion method based on multi-resolution color transfer in normalization YCBCR space
دانلود مقاله اصلی
فایل ارسالی پس از خرید شامل موارد زیر است :
کد متلب و فانکش های مربوطه
گزارش فارسی مقاله - فایل ورد
توضیحات فارسی کد متلب ( توضیحات خط به خط ) - فایل ورد
تصاویر مربوط به مقاله
فایل read me شامل توضیحات لازم برای استفاده از کد
بخشی از متن:
عنوان مقاله : A Model for Multiple Vehicle Speed Detection by Video Processing In Matlab
دانلود مقاله اصلی
با استفاده از این کد ابتدا خودرو ها تشخیص داده می شوند و سپس سرعت تک تک خودرو های موجود در ویدیو تخمین زده می شود.
پس از خرید فایل های زیر در اختیار شما قرار می گیرد:
مقاله اصلی
کد متلب و فانکشن های مربوطه
گزارش فارسی کد متلب ( توضیحات خط به خط کد در فایل ورد )
بخشی از متن:
تشخیص تومور مغزی با استفاده از تلفیق تصویر براساس موجک
عنوان مقاله : A Novel Wavelet Based Image Fusion for Brain Tumor Detection
مقاله اصلی را می توانید از اینجا دانلود نمایید.
فایلی که پس از خرید برای شما فرستاده می شود ، شامل موارد زیر است :
کد متلب ( m فایل)
فایل های آموزش شبکه عصبی
تصاویر CT و MRI
گزارش ورد ( فایل داکیومنت ) که شامل توضیحات فارسی در مورد کل مقاله و توضیحات مرحله به مرحله کد متلب میباشد.
فایل pdf مقاله اصلی
فایل READ ME
بخشی از متن:
مقاله پیاده سازی شده آماده با متلب به همراه دیتاست تصاویر مغز
موضوع مقاله :
Quick detection of brain tumors and edemas: A bounding box method using symmetry
دانلود مقاله اصلی
فایل دریافتی پس از خرید شامل موارد زیر می باشد:
کد متلب مقاله
تصاویر مقاله
مقاله اصلی
بخشی از متن:
عنوان : پرسشنامه تعمیرات اساسی
حوزه کاربرد: مهندسی صنایع، نگهداری و تعمیرات
تعداد صفحات: 4 صفحه
بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت تحلیل نمونه موردی داخلی و خارجی بیمارستان(بیمارستان کودکان رندال آمریکا و بیمارستان لاله تهران)،در حجم 39 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.
بخشی از متن:
آمانوئل، ایالت پورتلند آمریکا:
بیمارستان 9 طبقه رندال به مساحت 334000متر مربع با هدف تجمیع مراقبتهای پزشکی و ایجاد یک مرکز جدید مراقبت از اطفال در سال 2012 به پایان رسید.
طبقه بالای بیمارستان جدید برای تحقیقات
پارکینگ با کنجایش 418 ماشین
چشم انداز بی نظیر،مبلمان شهری،پیاده رو و مسیرهای عبوری است که دسترسی به دانشکده را فراهم می نماید.
تحلیل بیمارستان لاله تهران:
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی لاله در زمینی به مساحت 10255 متر مربع
توسط شرکت تینا فرآیند
بیمارستانی با 420 تخت ، بزرگترین واحد درمانی بهداشتی در بخش خصوصی
آدرس : تهران - شهرک غرب - فاز 5 - خیابان سیمای ایران - نبش فلامک - بیمارستان لاله
و...
فهرست مطالب:
بخش اول:بیمارستان کودکان رندال
بخش دوم:بیمارستان لاله تهران
این فایل با فرمت پاورپوینت در 39 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
هدیه محصول:
فایل WORD معماری بیمارستان(16 صفحه)
بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت رم کولهاس و جهانی شدن (سیر اندیشه ها در شهر سازی)،در حجم 36 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.
بخشی از متن:
کولهاس: معماری ترکیب مخاطره آمیزی از توانایی و ناتوانایی است که ظاهراً گرفتار «مشکل دادن» به دنیا است».
رم کولهاس متولد سال ۱۹۴۴ رتردام هلند است.
بین سالهای ۱۹۵۲ تا ۱۹۵۶ در اندونزی مقیم بود و سپس به عنوان خبرنگار و فیلم نامه نویس در آمستردام ساکن شد. پس از آن به لندن رفت و به تحصیل معماری در مدرسه AA پرداخت.
در سال ۱۹۷۲ با کسب بورس تحصیلی عازم ایالات متحده شد و در آنجا اقامت گزید. در آمریکا شیفته نیویورک شد و با چاپ کتاب نیویورک هذیانی (به انگلیسی: Delirious Newyork) در سال ۱۹۹۸ به زودی مشهور گشت.
و...
فهرست مطالب:
بیوگرافی رم کالهاوس
تعریف معماری
کولهاوس و مدرنیست ها
شهر نوبنیاد هانوی
کولهوس ومدرسه باوهاس
هویت وخواص آن
تعریف شهرعام از دیدگاه کولهاس
اوصاف کلی شهر عام
شهر عام و جنبه های آن
فرودگاه
جمعیت
شهرسازی
شهر
محلات
برنامه
معماری
هویت شهر
نتیجه گیری
منابع و مآخذ
این فایل با فرمت پاورپوینت در 36 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
هدیه محصول:
فایل WORD معماری رنسانس(7صفحه)
بخشی از متن:
توضیحات:
3 فایل پاورپوینت آشنایی با گچ های ساختمانی به عنوان مواد و مصالح ساختمان ، در حجم مجموعا138 اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از متن:
قدیمی ترین آثار بجای مانده از گچ مربوط به 9000 سال قبل می باشد که در آناتولی و سوریه کشف شده اند. 5000 سال قبل مصری ها سنگ گچ را در هوای آزاد در درون آتش می سوزاندندو سپس آنرا می کوبیدند و تبدیل به پودر می کردند و در نهایت این پودر را با آب ترکیب می کردند و دیواره های کاخ ها و معابد خود را با گچ می پوشاندند . برخی از نمونه های اولیه گچ در اهرام مصر کشف شده اند. علاوه براین یونانی ها از گچ بصورت خاص (گچ سلنیوم که شفاف می باشد ) بعنوان پنجره معابدشان استفاده می کردند . رومی ها با استفاده از گچ از هزاران مجسمه یونانی کپی برداری کرده اند.
بشر در طی قرن ها در نقاط مختلف جهان درخصوص پخت گچ مهارت هایی را کسب کرده بود . در سالهای 1700 میلادی پاریس مرکز گچ بود ( گچ پاریس ) چرا که تمامی دیوارهای خانه های چوبی برای جلوگیری از آتش سوزی با گچ پوشیده می شد. پادشاه فرانسه این قانون را بعد از اینکه لندن بزرگ در سال 1666 در اثر آتش سوزی از بین رفت اجباری نمود .دانش ما در زمینه استفاده از گچ در قبل از قرن نوزدهم محدود می باشد. با این وجود تحقیقات نشان می دهد که در قرن شانزدهم گچ همراه آهک در کف ها دیوارها و سقف ها مورد استفاده قرار می گر فته است اما ثابت گردیده است که گچ بری تزئینی که قبلا یکی از موارد استفاده از گچ در نظر گرفته می شده است در این دوران دارای سوابق بسیار مختصری می باشد.
در ایران نیز گچ رابطه نزدیکی با صنعت ساختمان سازی داشته و از قدیم یکی از مصالح ساختمانی سنتی ایران بوده است . گچ در بیشتـر ساختمانهای باستانی که تاکنون باقی مانده اند بصورت آثار گچ بریهای زیبا دیده می شود . از زمان اشکانیان ابنیه هایی با تزئینات گچی بجا مانده است که نمایانگر خلاقیت و هنر استادکاران ایرانی می باشد . از دوران اسلام نیز گچ بریهای فراوانی بجا مانده که نمودار پیشرفت این هنر در سرزمین ایران می باشد. عالی قاپو ، کاخ هشت بهشت و گچ بریهای زیبای مسجد جامع ارومیه از جمله بارزترین جلوه های این هنر می باشد . کف سراسر تالار و پـلکان و ستـونهــای کاخ لاله زار تهران در خیابان سعدی با سنگ گچ مرمری ساخته شده بود. کاربرد گچ در پوشش قوسی کانال ها در قسمتی از بناهای تخت جمشید از دوره هخامنشی به یادگار مانده است. ملات گچ در دوره ساسانیان در اسکلت سازی بناها وهمچنین جهت نماسازی کاربرد فراوان داشته است. یکی از پدیده های هنری در معماری بی همتای ایران هنر گچبری است که در کاوش های باستان شناسی نمونه ها و نشانه هایی از رواج این هنر در روزگار ساسانی به دست آمده است . یکی از کاربردهای ویژه گچ ، اندود کردن دیوارها و آراستن سطوح داخلی ساختمانها است و هنر گچبری این آراستگی را به حد کمال و دلنوازی می رساند . آثار گچبری را در دوره های مختلف تاریخ ایران می توان مشاهده کرد برای نمونه در دوره سلجوقی به مسجد علویان در همدان – در دوره ایلخانی به بقعه بایزید بسطامی در بسطام – در دوره تیموری به بقعه شیخ احمد جامی در تربت جام – در دوره صفویه به کاخ عالی قاپو در اصفهان – در دوره زندیه به عمارت کلاه فرنگی در شیراز و در دوره قاجار به کاخ گلستان در تهران می توان اشاره نمود .
و...
فهرست مطالب:
تاریخچه و مقدمه ای بر استفاده از گچ
منابع تهیه گچ
فرمول شیمیایی سنگ گچ
انواع سولفات کلسیم آبدار
مصارف گچ
خواص گچ
آماده سازی سنگ گچ برای خوراک کوره
تاسیسات سنگ شکن
گچ پزی
تولید گچ ساختمانی از سنگ گچ
تولید گچ تشنه
تولید گچ سوخته
گرما دهی زیاد به سنگ گچ
وجود اکسید کلسیم در گچ
انواع کوره های گچ پزی
بررسی خواص گچ
مقاوم نمودن گچ در برابر آب
تولید ملات گچ
زمان سفت شدن ملات گچ
اندازه گیری زمان شروع و پایان گرفتن گچ
تغییر خواص گچ با افزودن موادی به آن
زمان مصرف گچ از لحاظ دما
گچ کشته
تفاوت خشک شدن گچ و سخت شدن آن
علل ترک خوردن گچ کاری
دلیل استفاده از مخلوط کچ و خاک رس
دوغ آب گچ
واکنش متقابل گچ و فلزات
مقاوم نمودن اندود گچ معمولی در برابر آب
مقاومت فشاری و کششی گچ
انبار کردن گچ
شرایط انبار داری گچ پاکتی
منابع
این محصول شامل 3 فایل با فرمت پاورپوینت در مجموع138 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت برند یا نام تجاری ، در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از متن:
یکی از با ارزشترین داراییهای هر شرکت نام و نشان تجاری آن شرکت میباشد. ارزش ویژه برند هر ساله توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف اندازهگیری میشود، اما در این میان این ارزش گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکتها برخوردار است. زیرا در نهایت موفقیت و ماندگاری آنها در گرو مشتریان آنها است. به همین دلیل ارزش ویژه برند از ارزش داراییهای فیزیکی به مراتب بیشتر بوده که این امر نشانگر اهمیت بالای آن است.
تحقیق حاضر با هدف ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری انجام گرفته است که این ابعاد شامل : تداعی برند، آگاهی از برند، کیفیت درک شده و وفاداری به برند میباشد که این عوامل به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند موثر میباشند. البته در این میان وفاداری به برند بیشترین تاثیر را بر ارزش برند دارا میباشد.
طبق تعریف انجمن بازاریابی امریکا، مارک، برند یا نمانام، به انگلیسی: Brand یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخصکننده خدمات یا فروشنده محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز میگردد. عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری است.
برند مجموعه گرههای ذهنی یا تداعیات کارکردی، احساسی، عقلی و مزیتهایی است که ذهن بازار هدف را اشغال نمودهاست. تداعی معانی پیوند دادن تصاویر و نشانه ها با برند یا مزایا و فواید یک برند است. این مزایا یا فواید برند است که مبنای تصمیم گیری برای خرید آن واقع خواهد شد.
و...
فهرست مطالب:
چکیده
برند
برندینگ
موارد استفاده از برند
نامگذاری برند
اهمیت برند برای مشتریان
روشهای برند سازی
علل شکنندگی برند
وظایف مدیر محصول یا مدیر نام تجاری
مدیریت برند
پنجمین p بازاریابی
بررسی رتبه برندهای برتر دنیا
این فایل با فرمت پاورپوینت در 33 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
بخشی از متن:
به نام خدا
توجه:
این برنامه فقط به 100 نفر اول فروخته خواهد شد
توضیحات
این برنامه مود شده است و بدون نیاز به لایسنس بر روی تموم سیستم ها کار میکند
این برنامه آپدیت جدید است
هم تبلیغ انبوه میکند و هم جوینر دارد و خودکار عضو گروه ها میشود
حتما لینک ها باید t.me باشند تا برنامه جوین گروه ها شود
اگر هم لینکی خراب باشد به گروه بعدی جوین میدهد
و اگر بین لینک ها ،لینک کانالی باشد جوین نخواهد داد
.................................................................................................................................
قبلا این برنامه لایسنس داشت و باید برای هر سیتم یه لایسنس وارد میکردیم و قیمت هر لایسنس 300 تا 400 هزار تومن بود
اما ما نسخه مود شده آن را در اختیار شما قرار دادیم تا به راحتی از آن استفاده نمایید
فقط کافیه قسمت فعال سازی برنامه یه کد مثل 1234 وارد کنید تا برنامه فعال بشه
این برنامه جهت تبلیغات انبوه و گرفتن سین و برنده شدن در چالش ها ساخته شده است
برای ثبت نام در این برنامه حتما از شماره مجازی استفاده کنید
همچنین میتوانید چندین نسخه از نرم افزار را در پوشه های جداگانه درست کرده و به صورت همزمان از همه آن ها با چند شماره مجازی استفاده کنید
که این کار باعث سرعت زیاد در انجام تبلیغات بین چند هزار گروه میشود
بخشی از متن:
جزوه درس تکنولوژی و توسعه ارشد مدیریت تکنولوژی
به تعداد 63 صفحه pdf
دست نویس دانشجو از مباحث کلاس استاد رضوی در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات
بسیار منظم و کیفیت خوب
بخشی از متن:
جزوه درس برنامه ریزی کاربری زمین و روش های طبقه بندی آن
به تعداد 56 صفحه pdf
بسیار منظم و با کیفیت بالا
شامل مباحث زیر می باشد
طرح مسئله
سرانه کاربری
مفاهیم
زویکرد مفهومی در کاربری زمین
دیدگاههای عمده در ماهیت کاربری زمین
اهداف کاربری زمین در جهان
برنامه ریزی های نوین تاثیر گذار
سطوح و عملکرد کاربری زمین
موضوعات اصلی ذر برنامه ریزی کاربری زمین
فرایند برنامه ریزی کاربری زمین
اصول حاکم بر برنامه ریزی کاربری زمین
مولفه های اصلی برنامه ریزی کاربری زمین
پوروگرام برنامه ریزی کاربری زمین نوین
طراحی و مراحل اصلی برنامه ریزی پیشرفته
طرح مدیریت توسعه
شیوه های طبقه بندی کاربری اراضی
بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد
آمار و کاربرد آن در مدیریت 1
در 320 اسلاید زیبا شامل،کاربرد آمار در مدیریت و تعاریف آن،آمار،مدیریت،تعاریف آمار،آمار و کاربرد آن در مدیریت ،آمار و احتمال در مدیریت، و... می باشد.
آمار
روش علمی است که برای جمع آوری ، تلخیص ، تجزیه و تحلیل ، تفسیر و بطور کلی برای مطالعه و بررسی مشاهدات بکار گرفته می شود
جامعه بزرگترین مجموعه از موجودات است که در یک زمان معین ، مطلوب ما قرار می گیرند مثل جامعه فرهنگیان ایران و . . .
آزمون هایی که مشروط به مفروضات آمار کلاسیک نیستند و کاربرد اصلی آنها در بررسی جوامع آماری غیر نرمال ، جوامع با داده های کیفی و نمونه های کوچک آماری می باشد
یعنی محاسبه مقادیر و شاخص های جامعه آماری با استفاده از سرشماری تمامی عناصر آن ، بعبارتی توصیف کل جامعه از طریق محاسبه پارامترها
بخشی از متن:
روشهای بازاریابی عصبی و حسی در 130 اسلاید زیبا شامل روشهای بازاریابی عصبی و حسی،بازاریابی حسی،بازاریابی عصبی،مراحل بازاریابی عصبی،تحقیقات بازاریابی،تبلیغات بازاریابی،ترفندهای بازاریابی عصبی،تعریف بازاریابی حسی،قوانین بازاریابی حسی و... می باشد.
آمیزه بازاریابی حسی
آمیزه بازاریابی نه تنها یک مفهوم مهم نظری در بازاریابی مدرن به حساب می آید، بلکه به عنوان یک ابزار اثربخش در توسعۀ استراتژی های بازاریابی مورد توجه قرار می گیرد. در 1953 Neil Borden اولین کسی بود که عبارت "آمیزه بازاریابی" را به مفهوم متغیرهای بازاریابی نسبتاً اثرگذار بر نیازهای بازار، مورد استفاده قرار داد. اگرچه متغیرهای بازاریابی قابل کنترل بسیاری وجود دارد، اما تا کنون 4P به عنوان مهمترین آمیزه بازاریابی مطرح بوده است. این مفهوم توسطMcCarthy(1960) درکتابش با عنوان Basic Marketing به(Product) محصول،(Price) قیمت، توزیع(Place) و تبلیغ(Promotion) اتلاق شده است. از آنموقع 4P در تحقیقات و حوزه های عملیاتی بازاریابی به رسمیت شناخته شده و در سطح گسترده ای مورد استفاده قرار گرفته است.
تحقیقات جاری در مورد بازاریابی حسی
تفاوتهای بین تجربه و کالا / خدمت
آلوین تافلر، که از تحلیل گران آینده اقتصادی است در کتاب خود تحت عنوان Future Shock (1970)، نشان داده است که اقتصاد حسی(تجربی)، آخرین موج توسعه پس از تکامل اقتصاد کشاورزی، اقتصاد صنعتی و اقتصاد خدمات می باشد. آقای "جوزف پاین دوم" و "جیمز گلیمور" که از بنیانگذاران Strategic Horizons LLPمی باشند کتاب The Experience Economy: Work Is Theatre and Every Business a Stage را از طریق انتشارات "هاروارد بیزنس ری ویو" در آوریل سال 1999 به چاپ رسانیدند. از آن به بعد واژه "حسی" به عنوان یک واژه اقتصادی در سطح گسترده ای مورد استفاده قرار گرفت.
با مشاهدۀ تعریفی که دانشمندان از تجربه ارائه داده اند، و تضاد بین اقتصاد حسی تجربی و اقتصاد سنتی یا خدماتی (که در جدول 1 آمده است)، می توان تشخیص داد که تجربه به عنوان یک پیشنهاد اقتصادی خاص، با محصول و خدمات در ابعاد زیر تفاوت و مغایر است:
اول :با توجه به شکل محصول، باید گفت که کالا قابل لمس است در حالیکه خدمات چه متصل به کالا باشد یا نه، یک فعالیت نا ملموس است. تجربه نیز یک احساس بیاد ماندنی و روندی روانشناسانه می باشد. البته بسیاری از خدمات ذاتاً نوعی تجربه هستند. با اینحال "تجربه" بر تجربه کردن و ایجاد احساسی فراموش نشدنی برای مشتری و همچنین درک شدن توسط وی، تأکید بیشتری دارد.
دوم: با توجه به ویژگی محصول، کالای تهیه شده توسط شرکتها معمولاً یکنواخت و متجانس می باشند.
خدمات بخاطر تنوع ارائه دهندگان آنها نامتجانس می باشند. اگرچه، تجربه مبتنی بر سابقه، تجربیات،
درک و شناخت مشتریان و مصرف کنندگان، بوده و کاملاً شخصی می باشد.
سوم: با توجه به انتقال محصول، کالا برای انتخاب و مصرف کردن مصرف کننده تولید می شود و
فرآیند تولید، توزیع و مصرف از یکدیگر مجزا هستند. در مورد ارائۀ خدمات، این موضوع یک روند همزمان تولیدی ، توزیعی و مصرفی است. در این معنا، تجربه و خدمات مشابه یکدیگر هستند، زیرا روند تولید، توزیع و مصرف همگی همزمان هستند. با اینحال تفاوت آنها در این است که احساسات ایجاد شده در خلال تجربه با اتمام مصرف و حتی پس از آن هنوز ادامه خواهد داشت.
چهارم: با توجه به مشخصات محصول، کالا یک هویت فیزیکی دارد درحالیکه خدمت یک فعالیت یا یک روند است و تجربه یک یکپارچگی در روند، اثرگذاری، و احساس می باشد.
پنجم:با توجه به شیوۀ تحقق ارزش محصول، "کالاها" پس از تولید در کارخانه ارزشمند می شوند، و انتقال این ارزش از طریق روند معامله صورت می پذیرد. می توان گفت که انتقال ارزش "خدمت" در روند معامله، و ارزش "تجربه" در هنگام و پس از روند معامله به صورت تعاملی، محقق می گردد.
ششم:نظر به مالکیت محصول، معامله کالا اشاره به انتقال کالای ملموس از تولیده کننده به مصرف کننده را دارد که به انتقال مالکیت مربوط است.
خدمت فعالیت یا روندی است که توسط تولید کننده یا فروشنده ارائه می گردد و به انتقال مالکیت مبدل نمی گردد. با اینحال، "تجربه" به دیدن، احساس کردن، و فکر کردن مصرف کننده که توسط تولید کننده یا فروشنده تحریک شده باشد، مربوط می شود و می تواند برای هر فردی متفاوت بوده و مختص هر یک به تنهائی باشد.
بطور مختصر، تجربه یک فرآیند، تأثیر و احساس غیر ملموس است که بسیار فراتر از کالا یا خدمت است. تجربه با فرآیند تعاملی بین فرد تجربه کننده(شرکت ها) و فرد تجربه شونده(مشتری)، ایجاد میشود، و هنوز فارغ از اینکه تعامل به پایان رسیده باشد یا نه، تداوم پیدا می کند.
تفاوت بین بازاریابی حسی و بازاریابی سنتی
Bernd H. Schmitt (1999) به عنوان کسی که مفهوم بازاریابی حسی را در کتاب Experiential Marketing خود مطرح کرده است بازاریابی حسی را به عنوان یک مدل بازاریابی و مدیریتی تجربه مدار، یا یک متدولوژی بازاریابی دانسته است که بایستی با توجه به پنج حوزۀ حواس، احساسات، تفکرات، اعمال و ارتباطات، مورد بازبینی قرار بگیرد.
بازاریابی حسی به ایجاد فضا و طراحی یک سری رویدادها توسط یک شرکت اشاره دارد که
در آن مشتریان به بازیگرانی مبدل می شوند تا در یک محیط خاص(طراحی شده) نقش
بازی کنند وتجربه ای بیاد ماندنی را بخاطر مشارکت فعال شان بدست آورند و شرکت به این
افراد، جایزه بدهد. یکی از اعضاء یک شرکت تحقیقاتی گفته است که در بازاریابی حسی یا روش SHUP ، رفتار هیجانی هر شخص شامل چهار عنصر است: دیدن، شنیدن، استفاده کردن و مشارکت کردن، در جائی که احساس مشتریان به لحاظ حواس و رفتار مورد تأکید قرار می گیرد.
اشمیت(1999) معتقد بود که بازاریابی سنتی دارای چهار ویژگی است: تمرکز بر ویژگی های محصول نظیر عملکرد و کارآئی؛ تعریف مختصری از طبقه محصول و شرایط رقابتی آن؛ مشتریان تصمیم گیرندگان منطقی (شناختی) هستند؛ و روش های بازاریابی تحلیلی، کمّی و گفتاری است. در حالیکه چهار مشخصۀ اصلی بازاریابی حسی عبارت است از: تمرکز بر تجربه مشتری، به آزمون گذاردن شرایط و موقعیت مصرف و بکارگیری، تصمیم گیری مشتریان با ذهن شناختی و ذهن هیجانی ، و قابل استفاده بودن روشها و منابع متنوع تحقیقاتی.با مقایسه آراء و نظرات این دانشمندان در مورد تعریف و تحلیل ویژگی های اصلی بازاریابی حسی، می توانیم راجع به تفاوت بین بازاریابی حسی و بازاریابی سنتی بشرح زیر نتیجه گیری کنیم:
مبانی نظری مختلف
بازاریابی سنتی معتقد است که مشتریان مبتنی بر ذهن شناختی خویش تصمیم گیری می کنند و به خرید کالا یا خدمات برای مرتفع ساختن نیاز خود اقدام می کنند. با اینحال، بازاریابی حسی فرضیات "شناختی" سنتی را در هم شکسته است و معتقد است که مشتریان از هر دو ذهن شناختی و هیجانی خود در هنگام خرید استفاده می کنند. این شیوۀ بازاریابی بر تأمین نیاز هیجانی و شخصی مشتریان تأکید دارد.
توجه به ابعاد مختلف
بازاریابی سنتی بر ویژگی ها، کیفیت و سطح محصول متمرکز است و از این استراتژی ها به امید توسعه و ایجاد مزیت رقابتی برای شرکتها استفاده می کند. در حالیکه بازاریابی حسی بر ایجاد یک تجربه شاد، لذتبخش، و هیجان انگیز و به یادماندنی برای مشتریان در هنگام مصرف و استفاده از محصول، تأکید دارد که بدین ترتیب آنها را تحریک کند تا ارزش انتقالی را تجربه کنند.
ارتباطات مختلف بازاریابی
ارتباطات بازاریابی در بازاریابی سنتی که اطلاعات تنها از شرکت به سمت مشتری جریان دارد، توجه و تمرکز بیشتری بر ترویج قیمت، کیفیت و عملکرد محصول دارد. در چنین روندی، اطلاعات صرفاً جریانی یک سویه را طی می کند. شرکت نقش اصلی را در این روند ارتباطی ایفا می کند. اما بازاریابی حسی بر جریان گردشی و دو سویه اطلاعات تأکید و بر ایجاد فضای مصرف و بکارگیری متمرکز است و به یکپارچگی و
گسترش اطلاعات بازاریابی از طریق تعامل دو سویه می اندیشد.
بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت وضع مسکن در کشور ، در حجم 23 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه
بخشی از متن:
در ایران بازار آزاد مسکن و بخش خصوصی به تنهایی نتوانسته اندنیازهای مسکن جمعیت را بطور رضایت بخشی مرتفع سازند. تولیدواحدهای مسکونی در ایران
بعد ازسال 1353 افزایش یافت و در سال 1359 به بالاترین حد تولید خود رسید که در حدود 180100 واحد مسکونی بوده است تا سال 1370 ، تولید مسکن در ایران 21% کاهش داشته و در این دوره زمانی رشد جمعیت و خانوار با نرخ شتابان
خود رو به افزایش بوده است که منجر به کمبود شدید واحدهای مسکونی در بازار مسکن ایران شده است.
در کشورهای در حال توسعه به دلیل رشد سریع جمعیت و شهر نشینی، مهاجرت های داخلی، فقدان منابع مالی کافی، مشکلات مربوط به عرضه زمین، تأمین مصالح و کمبود نیروی انسانی متخصص و مهمتر از همه نبود خط مشی، سیاستگذاری و برنامه های مناسب در خصوص زمین و مسکن، مشکل مسکن به صورت بسیار حاد و بحرانی در آمده است. صنعتی شدن شتابان، جمعیت نواحی روستایی را به سوی شهرها روانه می کند. در اغلب موارد بعد اجتماعی صنعتی شدن به تأمین مسکن ارزان قیمت، خدمات اجتماعی و همچنین تأمین رفاه کارگران منجر نمی شود،
و...
فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف مسکن در دومین اجلاس اسکان بشر(1996)
شهرنشینی و مشکل مسکن
این وضعیت به خاطر
وضعیت مسکن طی ۴۰ سال اخیر
افزایش جمعیت و کمبود مسکن دواصل مهم کلان شهرها
سیاست مسکن در اروپا
سیاستهای مسکن دولت امریکا
سیاست مسکن در هلند
سیاستهای مسکن در ایران
بیماری هلندی در بازار مسکن
ارزیابی مسکن به وسیله جدولSWOT
منابع
این فایل با فرمت پاورپوینت در 23 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
هدیه محصول:
فایل WORD استانداردهای طراحی مجتمع مسکونی(18صفحه)
بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت نقش دولت در توریسم (مدیریت نوین توریسم جهانی)،در حجم 28 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.
بخشی از متن:
دولت ها در دو نقش کلی در حوزه توریسم ظاهر می شوند:
توسعه جذابیت های توریستی
بازاریابی مقصدهای توریستی
دربرخی از کشورها، از قبیل چند کشور اروپایی، دولت ها توانسته اند در سرعت بخشیدن به رشد اشکال نوین توریسم از قبیل «توریسم اجتماعی» موفق باشند. در فلسفه توریسم اجتماعی، سفر تعطیلاتی، یکی از حقوق شهروندی افراد و نیز بخشی از نظام تأمین اجتماعی به شمار می رود و حتی در برخی از موارد، یارانه هایی از سوی سازمان های دولتی و غیر انتفاعی به آن اختصاص می یابد.
طبیعت توریسم در هرکشوری بنابر عوامل متعددی همچون وضعیت آب و هوایی، منطقه جغرافیایی، تاریخ، زبان و از این قبیل متغیر است اما عوامل موثری نیز وجود دارند که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به دولت ها مربوط می شوند که از آن میان می توان به وضعیت سیستم حمل و نقل، وضعیت اقتصادی، ثبات سیاسی و قوانین و مقررات دولتی در موضوع توریسم اشاره کرد.
و...
فهرست مطالب:
مقدمه
رفتار مصرف کنندگان در توریسم
نقش دولت ها در توریسم
عوامل موثربر آینده رفتار توریست ها
موارد ورود دولت به موضوع توریسم
مستندات مسافرتی
گذرنامه (پاسپورت)
روادید (ویزا)
انواع روادید
مستندات مسافرتی سازمان ملل
شناسنامه/ کارت شناسایی ملی
گواهینامه رانندگی
آزادسازی
خصوصی سازی
این فایل با فرمت پاورپوینت در 28 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
هدیه محصول:
فایل WORD خانه باتلو شاهکار آنتونی گائودی(24 صفحه)
بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد باغشهر و باغ بام درشهرسازی در 80 اسلاید زیبا شامل باغشهر و باغ بام درشهرسازی،باغ بام،روف گاردن،باغشهر،Roof Garden،بام سبز و روف گاردن،انواع باغ بام ،باغ و باغشهر در شهرسازی معاصر،باغ،باغشهر،شهرسازی،الگوی باغ شهر هاوارد،باغشهرلچ ورث،باغشهرولوین و... می باشد.
*با پیشرفت علم و کشف مواد جدید، می توان بر روی بام هر خانه، آپارتمان، بیمارستان و… یک باغ زیبا با گیاهان کوچک و بزرگ ایجاد کرد.
به نظر شما آیا می توان در زندگی پرهیاهوی شهری، زمان های کوتاهی که برای فراغت دارید را در باغ اختصاصی خودتان، و در محیطی سرسبز و با چشم اندازی زیبا بگذرانید؟ آیا می توانید تصور کنید در تعطیلات آخر هفته، ناهار را در کنار خانواده تان در باغ خودتان صرف کنید؟ روف گاردن یا بام باغ (Roof Garden) پاسخی برای سوالات بالاست! خودتان را در روف گاردن منزل یا محل کارتان تصور کنید؛باغ شما مشرف به شهر است و شما می توانید
کلمه "فردوس" (بهشت) از واژه ی فارسی "پردیس" گرفته شده که خود از کلمهی "پرادئزا" از زبان مادی گرفته شده است. در بعد از اسلام استفاده از کلمهی "فردوس" برای باغ ایرانی، نمادی از بهشت را یافت. زیرا مسلمانان در انطباق با توصیف بهشت در قرآن کریم، سعی کردند، در این جهان فناپذیر، جلوهای از فناناپذیری و جاودانگی جهان ابدی و باغهای بهشتی را به نمایش بگذارند. به همین دلیل در باغها معمولاً درخت همیشه سبز سرو که با قامت کشیده خود، نشانی از عظمت و بقا و تداوم دارد،را میکاشتند.
ابنزرها وارد وشهرهای باغ مانند
دراواخر قرن نوزدهم ، ازجمله راه حل هایی که برای بسیاری ازمسائل سکونت درشهر پیشنهاد شد، فکرایجاد شهرهای باغ مانند بود . اساس این فکر براین اصل قرار داشت که مالکیت زمین های بایر، به شهر تعلق گیرد وعواید حاصل ازافزایش قیمت زمین ، ازآن شهر باشد تا گسترش شهر دستخوش سودجویی زمین خواران نشود.
فکرایجاد شهرهای باغ مانند که ازجانب ابنزرها وارد انگلیسی پیشنهاد شد ، با شکلی که این فکر عملاً به خود گرفت، متفاوت است . هاوارد نظریه خودرا درکتاب ((فردا راهی صلح آمیز به سوی اصلاح اجتماعی)) درسال 1898 منتشر کرد.. بیوگرافی ابنزرد هاوارد:هاواردپدر شهرهای جدید متولد کشور انگلیس بود که دارای تحصیلات رسمی محدود است.وی در سن 21 سالگی به عنوان کشاورز به نبراسکا رفت ولی زود فهمید که کارمورد علاقه اش نیست سپس از استعداد تندنویسی خود استفاده کرد و به عنوان گزارشگر دردفتر روزنامه ودادگاه شیکاگو مشغول به کار شد.
در سال1876به کشور خود بازگشت و بقیه عمر خود را به عنوان گزارش نویس پارلمان انگلیس گذراند
نظریه سه مغناطیسی:
هاوارد شهر و روستا را مانند آهن ربایی تمثیل می کند که جمعیت انسانی را به سوی خود جذب می کند که زندگی در هر کدام دارای معایب و مزایایی می باشد.برای مثال شهررادارای فرصتهای شغلی ،حقوق بیشتر،مکانهای تفریحی وهمچنین دارای آسمان تیره،هوای کثیف،اجاره بالا،محله های کثیف وفقیر نشین میداند.روستا را دارای هوای تازه،مناظر زیبا،اجاره پایین وهمچنین دارای دستمزد پایین،نبود سرگرمی وکمبودآب آشامیدنی میداند.
وی آهن ربای دیگری مطرح می کند که در حقیقت باغ شهر یا شهر_روستا می باشد که در آن مزایای زندگی شهری بسیار فعال وهمه زیبایی و دلنشینی روستایی را می توان به گونه ای کامل ترکیب کرد.و به نظر وی نه جاذبه شهر نه جاذبه روستا هدف یک زندگی حقیقتادر توافق با طبیعت را کاملا تحقق نمی بخشدوباید هر دو جاذبه را یکی کرد.
هاوارد شهر روستا خود را دارای مزایای زیر می داند:
دارای زیبایی طبیعت،فرصتهای اجتماعی ،زمینهاوپارکهای قابل دسترس ،اجاره پایین ودستمزد بالا،اجناس با قیمت پایین،هوا و آب سالم،فاضلاب خوب،خانه وباغ روشن،بدون سیگار و محلات فقیر نشین می باشد.
الگوی باغ شهر هاوارد:
به اعتقاد هاوارد،باغ شهر را باید تصور کاملی از یک شهر مستقل وخود بسنده نامیدونه بک شهرحومه یامحله ای اعیان نشین بلکه شهر او بیان تازه ای از نوع جدید اسکان است.باغ شهر دارای شکل مدور با شعاع 1130متراست که6/1 آن مختص به فضای مسکونی می باشدودر حدود سی هزار نفر را در خود جای می دهد.
شهردارای شش بلوار با 36 متر عرض است که از مرکز شهر تا محیط کشیده شده است وشهر را به شش بخش تقسیم می شود. هاوارد در طرح شهرهای باغ مانند خود، شهر را به صورت چنددایره متحد المرکز تصویرکرد،که در مرکز شهر یک باغ زیبا به مساحت 2 هکتار است که در اطراف آن ساختمانهای عمومی مثل شهرداری، تالاری نیزبرای کنسرت ، سخنرانی، تأتر ، کتابخانه وغیره که برای هریک محوطه ای نسبتاً بزرگ تعلق می گرفت ، اختصاص یافته بود.
بعد پارک مرکزی است که حدود 58 هکتار زمین اشغال کرده است و در همه سوی آن یک رواق بزرگ بلورین قرار دارد که (قصر بلورین Crystal Palace) نام داردکه پناهگاهی است که مردم را ازبدی هوا مصون می داردو رو به پارک باز می شود .البته در قصر بلورین انواع محصولات صنعتی وغیره نیز برای فروش عرضه می شودو یا حتی قسمتی از آن به عنوان باغ زمستانی وتابستانی می توان به کار برد.
بعد از گذشت از باغ بلورین به خانه های مسکونی می رسیم که در حدود 5500 قطعه می باشدکه کمترین فضا آن حدود 33*6.5 مترمربع و دارای معماری متنوع و گیرا می باشد.
*یکی از اصلی ترین مزیت های باغچه های روی بام ، میزان نور آفتابی است که در طول ساعات روز دریافت می کند و می تواند محیطی دنج و خصوصی برای استراحت ، پذیرایی و پرورش گیاهان باشد.
*برای ساختن یک باغچه ، با توجه به شرایط خاص این محوطه ، به خدمت گرفتن مشاوران حرفه ای مورد نیاز است که با انجام عملیات نقشه برداری دقیق و انجام محاسبات گوناگون و انتخاب مواد مناسب و اجرای صحیح ، به محوطه شخصیتی خاص ببخشند .
*با توجه به پیشرفت شهر نشینی و حضور برج ها و ساختمان های بلند ، فضاهای قابل دسترس برای محوطه سازی روز به روز ، رو به کاهش می رود و نیاز به ساخت این فضا ها تحت عنوان روف گاردن در فضاهای اندکی همچون بام ها و تراس ها بیش از پیش احساس می گردد
بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت نظریه زبانها و ماشینها ، در حجم 228 اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از متن:
تابع f: تشکیل شده از یک متغیر با قاعده و قانون می باشد که به ازاء یک مقدار x ، مقدار منحصر به فردی را به f(x) نسبت می دهد.
نمودار یک تابع: مجموعه ای است از کلیه زوجهای مرتب که بوسیله تابع تعیین می شوند.
دامنه یک تابع: مجموعه مقادیری است که تابع به ازاء آنها تعریف می شود
گراف جهت دار: اگر هر لبه گراف دارای جهت باشد به آن گراف جهت دار(digraph)می گویند.
گراف وزن دار: اگر به لبه ها مقادیری تخصیص یافته باشدبه آن مقادیر وزن و به آن گراف،گراف وزن دار می گوییم.
مسیر(path): در یک گراف جهت داربه دنباله ای از گره ها که بین هر گره و گره بعدی یک لبه وجود داشته باشد گفته می شود.
و...
فهرست مطالب:
فصل اول: ریاضیات مقدماتی
فصل دوم: زبان ها
فصل سوم: گرامرهای مستقل از متن
فصل چهارم: مقدمه ای بر پارسر ها
فصل پنجم: فرم های نرمال
فصل ششم: آتاماتای متناهی
فصل هفتم : زبانها و مجموعه های با قاعده
فصل هشتم: آتاماتای Pushdown
فصل نهم:ماشینهای تورینگ
فصل دهم:طبقه بندی شومسکی
این فایل با فرمت پاورپوینت در 228 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران ، در حجم 173 اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از متن:
در زبان فارسى، انقلاب یعنى حالى به حالى شدن، دگرگون شدن، برگشتن، تغییر و تحوّل و تقلّب و تبدّل است.
واژهى انقلاب در قرآن نیز به معناى لغوى آن یعنى، زیر و رو شدن ، حالى به حالى شدن، برگشتن آمده است. از جمله:
و من ینقلب علی عقیبه فلن یضرا… شیئا … و ما محمد رسول قدخلت من قبله الرسل افان مات او قتل انقلبتم علی اعقابکم (144-آل عمران)
فلاسفه، انقلاب را به جایی می گویند که ذات و ماهیت یک شئی لزوما عوض شده باشد. عربها براى انقلاب از واژهى «ثور» استفاده مىکنند و در اصطلاح انگلیسی « Revolution» است.
واژه(( Revolution)) ازاصطلاحات علم اختر شناسی بوده که به معنای چرخش دورانی افلاک و بازگشت سیارگان به جای اول به کار می رفته اما امروزه در موردمسائلگوناگونیمانندانقلاب صنعتی،اجتماعی،سیاسی
فکری و... به کار می رود.
مفهوم انقلاب ازدیدگاه اندیشمندان مسلمان:
استاد شهید مرتضى مطهّرى:
«انقلاب عبارتست از طغیان و عصیان مردم یک ناحیه و یا یک سرزمین، علیه نظم حاکم موجود براى ایجاد نظمى مطلوب».
مقام معظم رهبری:
«انقلاب یک دگرگونی بنیادی است که پایه های غلطی برچیده می شود وپایه های درستی به جای آن گذاشته می شود»
( بیانات مقام معظم رهبری 1379/12/9 )
و...
فهرست مطالب:
واژه ها واصطلاحات انقلاب
انقلاباجتماعی وسیاسی
مفهوم انقلاب ازدیدگاه اندیشمندان مسلمان:
مفهوم انقلاب ازدیدگاه اندیشمندان غربی:
ویژگىهاى انقلاب
انقلاب رنگی ومخملی
رفرم
نهضت
کودتا
شورش
جنگ داخلی
جهانی شدن و جهانی سازی
جهانی شدن و دین اسلام
عوامل انقلاب
عناصر انقلاب
فصل اول
مفهوم وابعاد انقلاب اسلامی و نظریه ها
مفهوم انقلاب اسلامی
ارکان انقلاب اسلامی
ابعاد وزوایای مهم انقلاب اسلامی
اهداف انقلاب اسلامی
اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی
اهداف سیاسی انقلاب اسلامی
اهداف اجتماعی انقلاب اسلامی
اهداف اقتصادی انقلاب اسلامی
فصل دوم
زمینههاى فکری وتاریخی
انقلاب اسلامى
فوکویاما وتحلیل او ازشیعه و مهدویت
زمینههاى تاریخى انقلاب اسلامى
1. اندیشههاى سیاسى و اصلاحى سیّد جمال الدین اسد آبادى
راه حل مشکل از نظر سیّد جمال الدین اسدآبادی
2 - جنبش تنباکو
پیامد های قیام تنباکو
عوامل رشد اعتراضات پس از قیام تنباکو
3 - جنبش مشروطیت
ویژگیهای روشنفکران ایران در قرن 19
علل شکست مشروطه
پیامدهاى مشروطه
روی کار آمدن رضا خان
مهمترین جنبش های مردمی پس از جنگ جهانی 1304-1299
وضعیت اقتصادی در دوران رضا شاه
اقدامات سیاسی وفرهنگی دولت رضا شاه
4. مبارزات شهید مدرّس
5 - نهضت ملّى شدن صنعت نفت و کودتاى 28 مرداد
برخی از وقایع دوران محمد رضا پهلوی (1320-1357)
ساختار سیاسی دولت پهلوی
وضعیت اقتصادی ایران در سال های 1357-1332
فصل سوم
عوامل و زمینه های تکوین انقلاب اسلامی
مخالفان دولت پهلوی
ویژگیهای گروههای چپ ودلایل عدم موفقیت
ملی گرایان مشروطه خواه
مخالفان مذهبی
دلایل رشد گرایش مذهبی در سطوح مختلف
روحانیت در دوره مشروطه و رضاخان
روحانیت بعد از رضاخان
عوامل سوق دادن روحانیت به فعالیت سیاسی از دهه 40 به بعد
مهم ترین مفسر اسلام ناب
ویژگیهای علمی وسیاسی امام(ره) تا زمان
رحلت آیت ا...بروجردی
فعالیت سیاسی امام خمینی(ره) پس از
رحلت آیت ا... بروجردی
برخی از فعالیتهای علمی امام(ره) پس از
رحلت آیت ا... بروجردی
جنبه های رهبری سیاسی امام(ره) در انقلاب اسلامی
راهبردها وشیوه های مبارزه سیاسی امام خمینی(ره)
عوامل محبوبیت و نفوذ مردمی
امام خمینی(ره)
ویژگی های رهبری امام خمینی(ره)
اصول اساسی اندیشه امام خمینی(ره)
مهمترین دلایل امام در نفی سلطنت
ابعاد نظریه حکومت اسلامی
ویژگی های مهم انقلاب اسلامی
فصل چهارم بررسی نهضت امام خمینى قدسسره
عناصر مؤثّر بر رفتار سیاسى امام پیش از آغاز نهضت
دوران چهارگانه رهبرى امام
اندیشههاى فقهى، سیاسى و حکومتى امام
خمینى قدسسره
قیام پانزدهم خرداد 1342
لایحهى کاپیتولاسیون و تبعید
امام خمینى قدسسره
فصل پنجم
تحوّلات
1343 تا 1357
(از تبعید امام تا پیروزى انقلاب اسلامی)
فصل ششم
عوامل تداوم و پویایی انقلاب اسلامی وبازتاب های آن
انقلاب اسلامى و استراتژىهاى آمریکا در منطقه
انقلاب اسلامى و تحوّل سیاستهاى منطقه اى آمریکا
فصل هفتم
مهمترین تحوّلات بعد از انقلاب اسلامى
الف) دههى اوّل انقلاب
اختلافات دولت موقّت وانقلابیون
مرحلهى دوم- حاکمیت مشترک
مرحلهى سوم- حاکمیّت نسبی نیروهاى خطّ امام
مهمترین اهداف آمریکا از تحریک عراق براى آغاز جنگ تحمیلى
مرحلهى چهارم- حاکمیّت کامل نیروهاى خطّ امام
دههى دوم انقلاب
بازنگرى قانون اساسى
دههى سوم انقلاب
عملکرد مجلس ششم
عبور موفقیت آمیزاز بحران ها با درایت ولی فقیه
فصل هشتم
مقایسه انقلاب اسلامى با انقلابهاى فرانسه و روسیه
مقایسه سه بُعد
شرایط اقتصادى
شرایط نظامى و حمایت بینالمللى
شرایط سیاسى و اجتماعى
رهبرى
ایدئولوژى
فصل نهم
آسیبشناسى انقلاب اسلامى
الف) آسیبشناسى فرهنگى و اجتماعى
ب) آسیبشناسى سیاسى
ج) آسیبشناسى اقتصادى
این فایل با فرمت پاورپوینت در 173 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.