بخشی از متن:
پاورپوینت آموزشی درس دوّم کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی ( آداب دوستی ) ، در 15 اسلاید رنگارنگ و جالب ، کاملا منطبق بر آموزش های کتاب درسی ، جهت استفاده در کلاس هوشمند تهیه شده است . معلم گرامی با تدریس این پاورپوینت می تواند خاطره ای خوش از یک کلاس پویا و شاداب را به شاگردانش هدیه کند . دانش آموزان با مشاهده این فایل زیبا ، با مفاهیمی مانند : حفظ دوستی ، چگونگی رفتار مناسب با دوستان ، حد و مرز دوستی و قدرت نه گفتن آشنا می شوند . در پایان این محتوای آموزشی ، نمونه سئوالات متن درس آداب دوستی نیز همراه با پاسخ آن جهت استفاده معلم های گرامی برای سنجش یادگیری دانش آموزان ، قرار داده شده است .
بخشی از متن:
پاورپوینت درس اول کتاب مطالعات اجتماعی کلاس ششم ابتدایی ( دوستی ) در 24 صفحه اسلاید مطابق آموزش های ارائه شده در کتاب درسی و با استفاده از تصاویر و فضای شاد و جذّاب جهت استفاده در کلاس هوشمند در مدارس و یادگیری دانش آموز در منزل طراحی و تهیه شده است . در این محتوای آموزشی دانش آموزان با مفاهیمی مانند : دوستی ، اهمّیت دوستی در زندگی ، فواید دوستان خوب و معیارهای انتخاب دوست در کلام بزرگان دین آشنا می شوند . در پایان این فایل آموزشی ، سئوالات متن درس اول همراه با پاسخ آن جهت ارزشیابی و سنجش آموزش دانش آموزان عزیز قرار داده شده است .
بخشی از متن:
19 تمرین با جواب درس بهینه سازی محدب که بسیار جالب و زیبا برای دانشجوهای عزیز و اساتید محترم به کار رفته است
بخشی از متن:
فهرست کلی
مقدمه
پایداری سیستم های دارای تاخیر زمانی
سیستم های دارای تاخیر در حالت
سیستم پس مانده
سیستم خنثی
سیستم های دارای تاخیر در ورودی
کنترل سیستم های دارای تاخیر زمانی
تاخیر در سامانه های زیستی و یک مثال کاربردی
نتیجه گیری
پیشنهادها
... و معرفی سیستم های تاخیردار دلایل وجود تاخیر و تئوری های وابسته و مستقل از تاخیر
انواع سیستم های تاخیردار
سیستم های دارای تاخیر در حالت
سیستم های پس مانده: فقط دارای تاخیر در حالت
و...
بخشی از متن:
این تحقیق در مورد سیستم اطلاعات بازاریابی در30 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش شامل انواع بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی,تعریف بازاریابی,اهداف بازار یابی,ضرورت بازاریابی:,Marketing,تعریف مدیریت بازاریابی,بازاریابی و.... می باشد. همچنین:
فهرست
مقدمه. 3
بازاریابی.. 7
کارکرد. 9
ارکان بازاریابی.. 9
تفاوت بازاریابی با تبلیغات... 9
تفاوت بازاریابی با فروش.... 10
انواع بازاریابی.. 10
بازاریابی صنعتی و مصرفی.. 10
تأثیر تکنولوژی در بازاریابی.. 12
دانش بازاریابی در ایران.. 12
نسلهای بازاریابی.. 12
بازاریابی اجتماعی.. 13
سیستم های اطلاعات بازاریابی و تحقیقات بازاریابی.. 15
سیستم اطلاعاتی بازاریابی.. 16
اطلاعات بازاریابی : 17
سیستم های سوابق داخلی : 18
بانک اطلاعاتی بازاریابی.. 18
سیستم های اطلاعاتی رقابتی.. 18
سیستم های ویژه برقراری تماس با مشتری : 19
مدل های سیستم اطلاعات بازاریابی: 19
مدل سیستم اطلاعات بازاریابی کاتلر. 19
مدل مفهومی آشیل و جوبر. 19
عوامل تاثیرگذار در طراحی سیستم اطلاعات بازاریابی.. 20
نتیجه گیری.. 20
اهداف سیستمهای اطلاعات بازاریابی.. 23
تعریف سیستمهای اطلاعات بازاریابی.. 24
طبقهبندی سیستمهای اطلاعات بازاریابی.. 25
سیستمهای اطلاعات بازاریابی مدیریتی.. 25
سیستمهای اطلاعات بازاریابی عملیاتی.. 25
سطوح استراتژی و خرده سیستمهای مشابه آن در MKIS. 27
منابع.. 29
مقدمه
هیچ فعالیت بازاریابی نمیتواند در انزوا و جدا از دیگر موارد انجام پذیرد، البته باید این را هم مدنظر قرار داشت که وقتی به این موضوع اشاره میکنیم منظورمان این است که همواره نیروهای مختلف داخلی و خارجی، قابلکنترل و غیرقابلکنترل وجود دارند که همواره در حال اثرگذاری بر روی آن هستند. از این رو بهمنظور اطلاع از اینکه چه نیرویی در حال اثرگذاری بر روی آن است و اثر این نیرو بر روی فرایند بازاریابی چیست، بازاریاب نیاز به جمعآوری اطلاعات خود از طریق منابع خودش داشته که در الفبای بازاریابی میتوانیم بگوییم که وی در حال جمعآوری اطلاعات بازار یا تشکیل دادن یک سیستم اطلاعات بازاریابی است.
یک سیستم اطلاعات بازاریابی مجموعهای از فرایندها و روشها است که بهمنظور تولید، تحلیل، انتشار و نگهداری اطلاعات پیشبینیشده تصمیمهای بازاریابی بر اساس یکروند منظم و مداوم طراحیشده است. یک سیستم اطلاعات میتواند بهصورت عملیاتی، مدیریتی یا استراتژیک برای چندین زمینه مختلف از بازاریابی مورداستفاده قرار گیرد.
این مجموعه از اطلاعات یک فرایند ادامهدار است که اطلاعات را از منابع مختلف جمعآوری میکند، ضمن ترکیب آنها با یکدیگر آنها را به برای افراد یا بخشهایی ارسال میکند که مسئول رفع نیازهای نقاط مختلف بازار هستند. اثربخشی سیستم بازاریابی در صورتی ثابت میشود که یک سیستم اطلاعات بازاریابی قوی در پشت سر آن قرار داشته باشد و یک مزیت رقابتی قابلتوجه را در
بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت نمونه موردی ساختمان خارجی با انرژی صفر ، در حجم 39 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.
در این فایل به بررسی و تحلیل 5 نمونه از ساختمان های خارجی که از فناوری های انرژی صفر در آنها استفاده شده است پرداخته می شود.
فهرست مطالب:
اولین مدرسه با خالص مصرف انرژی صفر در نیویورک
خانه ی برکه ای لوکس
خانهی ZEB
خانه شناور خورشیدی
ساختمان TCI
این فایل با فرمت پاورپوینت در 39 اسلاید قابل ویرایش با کیفیت و افکت مناسب جهت ارائه های کلاسی تهیه شده است.
هدیه محصول:
فایل پاورپوینت گرمایش از کف(19 اسلاید)
بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت هنرهای تجسمی در معماری ، در حجم 25 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.
بخشی از متن:
هنر مجموعهای از آثار یا فرایندهای ساخت انسان است که در جهت اثرگذاری بر عواطف، احساسات و هوش انسانی یا بهمنظور انتقال یک معنا یا مفهوم خلق میشوند.
همچنین میتوان گفت هنر توان و مهارت خلق زیبایی است.
هنر معماری نوعی فرم هنری و در واقع همان هنر طراحی و ساخت بناها، سازمان ها، محیط های شهری و سایر بناهای ساخته دست بشر از جمله محیط های شهری می باشد که می تواند با طراحی ویژه به آن جنبه زیبایی شناختی بدهد.
هنرهای تجسمی که به آن گاهی هنرهای بصری یا دیداری نیزگفته می شودآن گروه ازهنرهای مبتنی برطرح است که مشخصا حس بینایی رامخاطب قرار می دهند.
و...
فهرست مطالب:
هنر چیست؟
هنرمعماری
هنرهای تجسمی
مبانی هنرهای تجسمی بافت
هنرهای ترسیمی
مبانی هنرهای تجسمی کاربرد خط در طراحی داخلی و معماری
مبانی هنرهای تجسمی نقطه در طراحی داخلی و معماری
مبانی هنرهای تجسمی نقش در طراحی داخلی و معماری
مبانی هنرهای تجسمی سطح در طراحی داخلی و معماری
این فایل با فرمت پاورپوینت در 25 اسلاید قابل ویرایش با کیفیت و افکت مناسب جهت ارائه های کلاسی تهیه شده است.
هدیه محصول:
فایل WORD معماری رنسانس(7 صفحه)
بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد انواع بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی در 70 اسلاید زیبا شامل انواع بازاریابی و سیستم های اطلاعات بازاریابی،تعریف بازاریابی،اهداف بازار یابی،ضرورت بازاریابی،Marketing،تعریف مدیریت بازاریابی،بازاریابی تبدیلی،بازاریابی انگیزشیبازاریابی همزمان،بازاریابی محافظتی،بازاریابی مقابله ای،MKIS،سیستم های اطلاعات بازاریابی و.... می باشد.*بازاریابی در بازرگانی پیشرفته به معنی طیف وسیعی از فعالیتهای تحقیقاتی، طراحی،تدارکات، تولید، بیمه، کنترل کیفیت، انبارداری، آماده سازی برای مصرف، تعیین قیمت، تعیین عوامل فروش، شناسایی مشتری، بسته بندی، فروش و خدمات پس از فروش است به طوری که توزیع وانتقال کالا به مصرف کنندگان دور و نزدیک را تسهیل نماید.
*
نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس می شود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم زده و در او انگیزه ای برای ارضای آن پدید می آورد.بعضی از این نیازها ذاتی و بعضی از آنها هم اکتسابی می باشند که باید ارضاء شوند.
فروش پایدار
ایجاد تصویر ذهنی مثبت
ارایه اطلاعات
تغییر چارچوب ذهنی
افرایش تقاضا
متمایز سازی یک محصول از دیگر
محصولات
برجسته کردن ارزش محصول
-بازاریابی یعنی انجام فعالیتهایی مثل خرید و فروش کالا، حمل و نقل و انبار کردن آن
- بازاریابی به مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی اطلاق می شود که جریان کالاها یا خدمات را از تولیدکننده تا مصرف کننده یا استفاده کننده نهایی آن هدایت می کند.
-بازاریابی عبارت است از فرایندی که طی آن افراد و گروهها، از طریق تولید و مبادله کالا و فایده با دیگران، خواسته ها و نیازهای خود را تامین می کنند.
بخشی از متن:
درابتدا به ماهیت زلزله و علت های آن و درادامه به شیوه های ایمنی دربرابر آن درخارج وبیرون از محیط خانه و آمار زلزله پرداختم
بخشی از متن:
دانلود فایل آماده اسکچاپ معماری بیمارستان بسیار زیبا مناسب برای طرح معماری 4 و پایان نامه.
این فایل با فرمت اسکچاپ بوده و توسط نرم افزار اسکچاپ باز میشود.
این فایل سه بعدی آماده اسکچاپ بیمارستان به صورت مدرن طراحی شده است.
این فایل قابل استفاده در شیت های معماری میباشد.
بخشی از متن:
پروژه تجزیه و تحلیل روستای قاشقچی درفایل پاورپوینت 94 اسلایدی و همراه با فیلم روستا
روستای قاشقچی
روستای قاشقچی یکی از روستا های استان آذربایجان شرقی شهرستان ملکان بخش لیلان است.این روستا در 37 درجه 02 دقیقه 48.69 ثانیه شمالی و 46 درجه 17 دقیقه 50.90 ثانیه شرقی دارد.این روستا از نظر جغرافیای در کنار رود لیلان چای قرا گرفته است واین رود زمین های آبی این روستا را سیراب می کند البته این رود دایمی نیست بلکه به صورت فصلی است و فقط در دو ماه آخر پاییز و زمستان و تا نیمه بهار جاری است. ارتفاع روستا از سطح آبهای ازاد 1385 متر است
: کشاورزی
مردم روستای قاشقچی اکثرا کشاورز هستند البته در کنار کشاورزی به کار دامپروری نیز می پردازند که این دامپروی به صورت سنتی است. اکثر زمین های کشاورزی روستا به صورت دیمی است بنابرین دیم زارها در روستا گسترش زیادی دارند و شاید 95% از زمین های کشاورزی روستا به صورت دیمی است زمین های آبی روستا به صورت خطی در کنار رود لیلان چای گسترش یافته و این زمین ها در فصل تابستان از طریق چاهای که در کنار این رود حفر شده است سیراب می شوند.در فصل تابستان این چاها زیاد پر آب نیستند .غیر از چاها دو چشمه به نامهای شوربلاغ زمین های اطراف خود را سیراب می کنند این چشمه ها قدیمی اند و فقط در خشکسالی های شدید آب انها خشک می شود.
محصولات تولیدی در دیم زارها:گندم،جو،نخود،عدس،... محصول اصلی گندم است.
محصولات تولیدی در زمین های آبی:انگور،یونجه،پیاز،... محصول اصلی انگور است
با توجه به این که درآمدهای حاصل از کشاورزی خیلی کم و هزینه های آن زیاد است به همین خاطر قشر جوان روستا در فصل های پاییز،زمستان،وبهار برای کار به شهرهای بزرگ مثل قوشاچای(میاندوآب)،تبریز اورمیه،تهران و حتی شهرهای بندری( جنوب) می روند.
مشکل اصلی روستا مهاجرت است اکثر جوان های روستا پس ازدواج روستا را به مقصد شهر ها ترک می کنند و این مهاجرت دایمی است به طور که اثرات این مهاجرت در روستا که باعث کمبود نسل جوان می شود احساس می شود
: فرهنگ و زبان وجمعیت
مردم روستای قاشقچی به زبان تورکی آذربایجانی صحبت می کنند و مذهب همگی انها شیعه است.
: مراتع و جاذبه های طبیعی
مراتع روستا به شدت تخریب یافته و دیگر اثری از مراتع مشاهده نمی شود اکثر مراتع بر اثر تغیر کاربری اراضی به زمین های دیم تبدیل شده اند تعداد دام ها خیلی زیادتر اززمین های موجود است.روستای ما جازبه های طبیعی زیادی دارد که یکی از این جاذبه ها دره معروف داش آلتی است این دره دارای منظره خیلی زیبا و دست نخورده با ارایش طبیعی سنگها بزرگ اهکی است این مکان زیبا دارای غارهای بزرگ و کوچک است و در داخل یکی از غارهای بزرگ چشمه های زیبا با آب گوارا و سرد در تابستان که هر تشنه ای را سیراب می کند. بیشترین کاربرد اب چشمه علاوه بر این که به منطقه زیبای می بخشد سیراب کردن دام های روستا است
و...
بخشی از متن:
****توجه نمایید که این تحقیق با تحقیق های موجود در اینترنت با همین موضوع متفاوت بوده و کارشده می باشد.****
چکیده 1
مقدمه 2
فصل اول 4
فناوری اطلاعات 5
تأثیرات بالقوه سیستم فناوری اطلاعات در رفتارهای سفری 7
اشتغال انعطافپذیر و دورکاری 7
اشتغال موقت و نیمه موقت 8
اشتغال متحرک 9
آموزش سیستم فناوری اطلاعات 9
سیستمهای خودکار اطلاعرسانی به رانندگان وسایل نقلیه شخصی 10
فصل دوم 11
تاریخچه ترافیک در ایران 13
خصوصیات انسان و ماشین 15
استفادههای صنعتی از حملونقل و ارتباطات 15
خصوصیات جریان ترافیک 16
روشهای شناخت جریان ترافیک 17
دسته بندی جریان ترافیکی 18
1-جریان غیر منقطع: 18
2- جریان منقطع: 18
وسایل کنترل ترافیک قدیمی 19
انواع کنترلهای تقاطع 19
تابلوهای توقف 19
ویژگیهای ترافیک 21
حجم ترافیک: 21
مدیریت ترافیک منطقه محلی 22
برنامهریزی ترافیک و مدیریت در سطح محلی 22
تغییر مسیر ترافیک 23
آگاهی ایمنی و برنامهریزی شبکه راهها 26
فصل سوم 27
سیستم حملونقل هوشمند 28
سیستمهای خبره 29
کاربرد سیستمهای هوشمند حملونقل 30
(جی.پی.اس) چیست؟ 32
اطلاعاتی در مورد جی.پی.اس و کاربردهای آن 33
GPS راهحل جدید برای ترافیک 35
سیستم اطلاعات جغرافیایی و کاربرد آن در مدیریت حملونقل و ترافیک: 36
کاربرد GIS در مدیریت ترافیک : 37
الف: ایمنی راهها: 39
ب: سیستمهای هوشمند حملونقل: 39
ج: زمانبندی چراغهای راهنما: 39
نمونههای کاربردی GIS در حملونقل و ترافیک شهری 40
سیستمهای پیشرفته مدیریت ترافیک (ای.تی.ام.اس) 42
کنترل ترافیک شهری (یو.تی.سی) 42
سیستمهای جدید کنترل ترافیک 43
سیستمهای کنترل ترافیک امروزی 44
کنترل ترافیک با تکنولوژی جدید 44
سیستم مدیریت بزرگراهها و مناطق پرشیب 47
سیستم اطلاعات ترافیک و مسافران 49
سیستمهای پیشرفته کنترل خودرو (آ.وی.سی.اس) 50
سیستمهای پیشرفته حملونقل عمومی 51
اطلاعات حملونقل عمومی 51
مدیریت ناوگان حملونقل عمومی و تدارکات 51
اورژانس سیستمهای مدیریت (ای.ام.اس) 52
سیستمهای پرداخت الکترونیکی (ای.پی.اس) 52
سیستمهای ایمنی 54
فناوریهای حملونقل هوشمند 55
ارتباطات بیسیم 55
فناوریهای رایانشی 56
اطلاعات خودروی در حال حرکت 56
فناوریها باقابلیت حس تشخیص 57
ردیابی لوپ القایی 58
ردیابی ویدئویی خودروها 58
شبکه ترافیکی همراه 59
سیستم ارزیابی و پیشبینی ترافیک 59
تأثیر فناوری اطلاعات بر صنعت راهآهن 61
1ـ برنامهریزی ریل: 61
2-سیستمهای کنترل عملیات: 62
3ـ تکنولوژی سیگنال: 62
4ـ سیستم اطلاعرسانی (بخش عملیات و مسافر): 63
ارتباط با دانشگاهها و نهادهای تحقیقاتی 63
پروژه ساماندهی خطوط راهآهن شهر دلفت هلند 64
نتیجهگیری 70
منابع وماخذ 72
فایل ورد + پاورپوینت
ورد 73 صفحه تحقیق و پاورپوینت 31 صفحه
بخشی از متن:
شامل:
فصل اول – مروری بر کنترل دیجیتال
فصل دوم – کنترل کننده های منطقی برنامه پذیر
فصل سوم – نگاهی به داخل PLC
فصل چهارم– آشنایی با انواع مختلف PLC
فصل پنجم – آشنایی با LOGO ( سخت افزار )
فصل ششم – آشنایی با LOGO ( نرم افزار )
فصل هفتم – مدارات کاربردی نمونه با LOGO
فصل هشتم – آشنایی با PLC خانواده S5 زیمنس ( سخت افزار )
فصل نهم – برنامه نویسی به زبان STEP 5
فصل دهم– مدارات کاربردی نمونه با STEP 5
مقدمه ای بر مبانی دیجیتال
در سالهای اخیر استفاده از کنترل کننده های دیجیتال در سیستم های کنترل افزایش یافته است . در واقع بسیاری ازسیستم های کنترل صنعتی ، کنترل کننده های مبتنی بر پردازشگر را به عنوان یک جزء اساسی عملیات خود محسوب می نمایند . اخیراً کاربرد کنترل دیجیتال ، انجام اموری از قبیل بهینه سازی مصرف سوخت در اتومبیلها ، عملیات پیچیده در لوازم خانگی و ماشین آلات مانند دستگاههای CNC ، دستگاههای ریسندگی و بافندگی وغیره را امکان پذیر ساخته است . ازجمله مزایــــای سیستم های کنترل دیجیتال ، قابلیت تصمیم گیری و انعطاف پذیری در برنامه کنتـرل این چنین سیستم هایی می باشد . از جمله دلایل گرایش بسمت کنترل دیجیتال ، به جای کنترل آنــالوگ سیستم های دینامیکی می توان به دسترس پذیر بودن کنترل کننده های دیجیتال ارزان قیمت و مزایای کار با سیگنالهای دیجیتال به جای سیگنالهای آنالوگ اشاره نمود . اجزاء گسسته اطلاعات در یک سیستم دیجیتال را کمیت های فیزیکی به نام سیگنال می سازند . سیگنال ها در تمام سیستم های دیجیتال الکترونیکی ، تنها دو مقدار مجزاء داشته و دودویی نامیده می شوند . لذا قدم اول در شناخت یک سیستم دیجیتال ، آشنایی با مفاهیم سیستم های دودویی می باشد .
اعداد دودویی
اعداد را می توان در مبناهای عددی مختلف نمایش داد . آشناترین مبنای عددی ، مبنای ده می باشد . در مبنای ده ، کلیه اعداد با ترکیبی از عددهای 0 تا 9 حاصل می گردند . هر رقم یک عدد ، دارای ارزشی خاص می باشد که ما آنرا با عبارات یکان ، دهگان ، صدگان و… می شناسیم . به عنوان مثال در عدد 543 ، عدد 3 در رتبه یکان (10º) ، عدد 4 در رتبه دهگان (10¹ ) و عدد 5 در رتبه صدگان (10² ) قرار دارد . از دیگر مبناهای عددی رایج می توان به مبنای دو اشاره نمود . همانند اعداد مبنای ده ، هر رقم یک عدد در مبنای 2 نیز دارای ارزش خاص خود می باشد . در این مبنا تنها اعداد صفر و یک موجود می یاشند . عدد 10010101 را می توان یک عدد 8 رقمی در مبنای 2 نامید . هر رقم در مبنای 2 ، یک بیت و هر 8 بیت یک بایت نامیده می شوند .
جهت بدست آوردن معادل مبنای دو یک عدد دهدهی ، این عدد را بطور متناوب بر 2 تقسیم می نماییم تا جایی که خارج قسمت نهایی بر 2 قابل تقسیم نباشد . ( یعنی یکی از اعداد صفر یا یک باشد .) این عدد با ارزش ترین بیت، معادل دودویی عدد را تشکیل می دهد . باقیمانده های بدست آمده از انتها تا ابتدا نیز بترتیب سایر بیت های پر ارزش معادل دودویی عدد را بدست می دهند .
بخشی از متن:
آشنایی کامل با انواع مناسب ها و جشن های ایرانی ( عید نوروز،روزبسیج،روز دانشجو،عید فطر،عید قربان،شب یلدا،رسوم کردها،رسوم گیلانی ها، و غیره... )
باسلام. دوستان عزیز بنا به درخواست بیشتر دوستان درباره گذاشتن مقالاتی درباره جشن های تقویمی ایران برآن شدیم تا مجموعه ای گرد آوریم که در آن به بررسی و تشریح کامل آداب ورسوم ملت ایران و ذکر نمونه های گیلکی.کردی.ترکی. از این بین و شرح کامل بعضی از مناسبتهای سالانه ایران مثل ید نوروز.یلدا.هفت سین.انقلاب.عید فطر و قربان.روز معلم.روز دانشجو.روز بسیج. بازی های محلی در سراسر استان های کشور. و خیلی دیگر از مناسبتها. در مجموعه ای بینظیر بپردازیم. بعد مدتها مطالعه و جمع اوری در این مجموعه شگرف نه تنها به شرح امل موارد بالا بلکه خیلی مناسبتهای دیگر ایرانی پرداخته ایم. تا کنون نظیر این پروژه حتی تا یکی دوروز گذشته نیز ارائه نشده است. پس از اولین کسانی باشید که به اشنایی کامل با انواع مناسبتهای تقویمی و آدابی محلی سراسر ایران آشنا میشوید. کلا این مجموعه در قالب آفیس word بوده و حداقل 500 صفحه میباشد. وتمامی مناسبتها جدا گانه در فایل مخصوص خود ارائه شده است. بشتابیددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد بشتابیدددددددددددددددددددددد بشتابیدددددددددددددددددددد بشتابیددددددددددددددددددددددددددد
بخشی از متن:
............................................
کد فرترن تشکیل مربع جادویی n در n
این برنامه فرترن با گرفتن عدد n مربع جادویی n*n چاپ می کند. همانطور که می دانید مربع جادویی یا وفقی جدولی است، با n * n خانه، که خانههای آن با عددهای مثبت از ۱ تا n2 به ترتیبی پر شدهاست تا مجموع عددهای هر ردیف افقی و یا هر ستون عمودی و یا هر قطر آن، عددی ثابت را نشان دهد. برنامه پس از آنکه عدد n را به عنوان ورودی می گیرد و فرد بودن آن را چک می کند محاسبات اعداد مربع جادویی را انجام داده و در خروجی مربع جادویی را چاپ می کند.
بسته دانلودی شامل کد نوشته شده با فرترن f90 و فایل اجرایی با فرمت exe است.
برای مشاهده نتایج کافیست کد را در نرم افزار Run نمایید.
............................................
بخشی از متن:
.................................................
کد متلب پیاده سازی روش گرادیان کاهشی برای حل مسئله رگرسیون خطی با یک متغییر
به همراه فایل دیتا جهت تست برنامه.
خط های برنامه حاوی توضیحات لازم به صورت کامنت هستند.
برای مشاهده نتایج کافیست کد را در نرم افزار متلب Run نمایید.
.................................................
بخشی از متن:
فصل اول :
تعاریف
آیین نامه ایمنی تأسیسات الکتریکی با اتصال به زمین
فصل دوم :
کلیات
سیستم توزیع نیرو و اتصال زمین مورد استفاده عموماً سیستم TN از نوع TN-C-S و یا در صورت لزوم TN-S خواهد بود .
فصل سوم:
زمین کردن
اساس زمین کردن : اساس زمین کردن بر این است که جرم بزرگ زمین به عنوان نقطة صفر در نظر گرفته شود و تمام قسمت هایی که به زمین وصل شده اند هم پتانسیل زمین شوند به عبارت دیگر پتانسیل صفر زمین را بگیرند . نوع کیفیت ارتباط دهندة زمین با تأسیسات الکتریکی دارای اهمیت فوق العاده زیادی استفصل چهارم :
نرم ها و استانداردها
نرم و استانداردها :برای تعیین قوانین اصولی و شناخت صحیح خواسته ها و شرایطی را که از انواع زمین کردن ها انتظار داریم استاندارد و نرم هایی وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از : DIN VDE 0800 , DIN VDE0100, DIN0100, DIN VDE0151 , DIN VDE0141
فصل پنجم :احداث چاه زمین :
ایجاد نقطه زمین و چاه های اتصال زمین :
فصل ششم :
زمین در سیستم TI , TT, TN
انواع سیستم های توزیع نیروی برق
فصل هفتم : مقاومت مخصوص زمینفصل هشتم:
انواع زمین کننده ها
تعیین مقادیر و ابعاد و نوع زمین کننده ها ( میل زمین )
فصل نهم :
تعیین و انتحاب میل زمین
l . فصل دهم :تعیین ابعاد و مشخصات سیم زمین
جریان اتصال زمین – زمان قطع – حداقل مقطع سیم :
فصل یازدهم :
مشخصات وانتخاب سیم زمین
فصل دوازدهم :
زمین کردن در تأسیسات الکتریکی
فصل سیزدهم :
سنجش و آزمون تأسیسات زمین
بخشی از متن:
مقدمه:
مطالعات امکان سنجی، مطالعات کارشناسی است که قبل از اجرای طرح های سرمایه گذاری اقتصادی انجام می گیرد. در این مطالعات از نگاه بازار، فنی و مالی و اقتصادی طرح مورد بررسی و آنالیز قرار گرفته و نتایج حاصل از آن بعنوان مینایی برای تصمیم گیری سرمایه گذاران مورد استفاده قرار می گیرد.
گزارش حاضر مطالعات طرح امکان سنجی مقدماتی تولید شیشه های دو جداره می باشد. این نوع شیشه از دو لایه ساده و گاهی رنگی که به موازات یکدیگر قرار گرفته اند و لبه ها یا درزهای آن ها هوابندی شده است و فضای بین آنها با مواد خشک کننده ای مانند سیلسیکاژل پر و یا در بعضی از موارد بین دو لایه خلاء ایجاد می شود. این نوع شیشه که عایق گرما، سرما و صداست در بسیاری از ساختمان ها مانند فرودگاه ها، هتل ها و بیمارستان ها به کار می رود سیستم شیشه دو جداره از دو یا چند لایه شیشه که به طور موازی در فواصل مساوی از یکدیگر قرار گرفته اند و توسط فاصل در دور تا دور آن از هم جدا شده اند. فضای بین دو شیشه هوا با گازهای خاصث بدون رطوبت (آرگون) با فشاری تقریباً مساوی فشار هوای بیرون وجود دارد. در شیشه های دو جداره غالباً از اسپسرهای آلومینیومی استفاده می شود که درون اسپیسر را با ماده رطوبت گیر پر می کنند که این ماده سبب جذب رطوبت هوای ما بین دو شیشه می گردد و توسط مواد درزگیر مناسب کاملاًْ آببندی شده است و در داخل فاصل های استاندارد از مواد جذب رطوبت استفاده می گردد.
در صورت استفاده از شیشه های دو جداره و پنجره های عایق می توان در ازای هر متر مربع شیشه دو جداره به میزان 40 متر مکعب گاز در سال صرفه جویی نمود. علاوه بر کاهش مصرف انرژی و سر و صدا، محیط زیست پاکیزه تری تأمین می نماید زیرا نیاز به مصرف انرژی حرارتی و برق مصرفی کمتر، کاهش سوخت و بالطبع کاهش انتشار گازهای آلاینده را به مقدار بسیار زیاد سبب می گردد.
معرفی رشته سرامیک:
اگر در ابتدای معرفی این رشته بشنوید که یکی از کار بردهای سرامیک ، صنعت برق ، الکترونیک ، لوازم خانگی است تعجب کنید
صنعت سرامیک به لحاظ تنوع ، تولید ، خانواده ی گسترده و بی انتهایی داشته و از ویژگی ها و پیچیدگی های خاصی بر خوردار است .
در صنعت برق ، الکترونیک ، لوازم ساختمانی و با توجه به مطرح بودن صرفه جویی اقتصادی و کاهش هزینه های تولید بسیار حائز اهمیت است
نیاز هنر جویان به فراگیری محاسبات فنی ، مواد اولیه سرامیکی و آماده سازی آن ، تکنولوژی عمومی سرامیک ، شیمی تخصصی سرامیک ، شکل دادن و پخت مواد سرامیکی ، ماشین الات سرامیکی ، محاسبه و طراحی ساخت محصولات سرامیکی آشنا میشوید
زمینه های شغلی رشته مذکور عبارت است از
:
اپراتور
کوره
پخت سرامیک
اپراتور ماشین آلات
سرامیک
شکل دهنده قطعات در حالت خام
طراحی و محاسبات در
سرامیک
راه اندازی کارگاه های پخت سرامیک
کنترل کننده قطعات تولیدی سرامیکی
آزمایشگاه شیمی تخصصی سرامیک
کارگاه های تولید قطعات ساده سرامیکی
آماده کننده مواد اولیه برای دوغاب ریزی و
پرس کاری
آزمایشگاه مواد اولیه
سرامیک در کارگاه ها و کارخانجات
و
....
40 کسب در زمینه رشته سرامیک
1- کاشی و سرامیک
2- کاشی کف
3- کاشی دیوار
4- ساخت کوره
5- آجر چینی کوره
6- مشعل چینی کوره
7- تعمیر دیواره های کوره
8- واگن سازی
9- کارخانه گچ
10- کارخانه آهک پزی
11- کارخانه سیمان
12- ظروف سرامیکی
13- چینی نشکن
14- شیشه های دوجداره
15- پنجره PVC
16- سفال گری
17- نقش برجسته روی سفال
18- کتیبه سازی
19- کاشی رنگی مساجد
20- کارخانه لعاب سازی
21- کارخانه فریت
22- شیشه های تزئینی
23- خاک های سرامیکی
24- کارخانه خردایش مواد اولیه
25- آجر نسوز
26- چینی بهداشتی
27- چینی مظروف
28- کشف معدن
29- شیشه عینک سازی
30- بیوسرامیک
31- نانوسرامیک
32- میکروسرامیک
33- استخوان های مصنوعی
34- مقره سازی
35- سنگ تراشی
36- کارخانه پودر سنگ
37- آجر پزی
38-اپراتور کوره پخت سرامیک
39-اپراتور ماشین آلات سرامیک
40- شکل دهنده قطعات در حالت خام
1-1- مالکیت:
مالکیت این شرکت به عهده خود شخص اینجانب سید فاضل عابدیه می باشد.
2-1- سرمایه این طرح:
این طرح در زمینی به مساحت 2000 متر مربع در شهرک صنعتی میبد 2 واقع در کیلومتر 5 جاده میبد به ندوشن قابل احداث است سرمایه کل این طرح بالغ بر 20428988000 ریال بوده که از این میان سرمایه ثابت 7380444000ریال و سرمایه در گردش 13048544000 ریال خواهد بود. ما قادر به تولید سالانه 400000 متر مربع شیشه دوجداره پس از 5 سال تولید مقدماتی خواهیم بود.
76830000000
هزینه مواد اولیه وبسته بندی
1377600000
هزینه حقوق ودستمزد
7218000
هزینه انرژی(آب- برق- سوخت)
206430000
هزینه تعمیرونگهداری
39243110500
هزینه پیش بینی نشده تولید
78486210
هزینه اداری وفروش
14760888
هزینه بیمه کارخانه
3-1- مکان اجرای پروژه :
این طرح در زمینی به مساحت 2000 متر مربع در شهرک صنعتی میبد 2 واقع در کیلومتر 5 جاده میبد به ندوشن قابل احداث است.
شهرک صنعتی میبد 2 دارای امکانات آب و برق و تلفن بوده و شهرکی تازه احداث می باشد. هر متر مربع زمین این شهرک به منظور بهره برداری 100000 ریال می باشد.
4-1- معرفی محصول :
محصولات تولیدی این شرکت شیشه های دو جداره بوده که کد آیسیک آن 26101136 می باشد. این نوع شیشه از دو لایه ساده و گاهی رنگی که به موازات یکدیگر قرار گرفته اند و لبه ها یا درزهای آن ها هوابندی شده است و فضای بین آنها با مواد خشک کننده ای مانند سیلسیکاژل پر و یا در بعضی از موارد بین دو لایه خلاء ایجاد می شود. این نوع شیشه که عایق گرما، سرما و صداست در بسیاری از ساختمان ها مانند فرودگاه ها، هتل ها و بیمارستان ها به کار می رود سیستم شیشه دو جداره از دو یا چند لایه شیشه که به طور موازی در فواصل مساوی از یکدیگر قرار گرفته اند و توسط فاصل در دور تا دور آن از هم جدا شده اند. فضای بین دو شیشه هوا با گازهای خاصث بدون رطوبت (آرگون) با فشاری تقریباً مساوی فشار هوای بیرون وجود دارد. در شیشه های دو جداره غالباً از اسپسرهای آلومینیومی استفاده می شود که درون اسپیسر را با ماده رطوبت گیر پر می کنند که این ماده سبب جذب رطوبت هوای ما بین دو شیشه می گردد و توسط مواد درزگیر مناسب کاملاًْ آببندی شده است و در داخل فاصل های استاندارد از مواد جذب رطوبت استفاده می گردد.
در صورت استفاده از شیشه های دو جداره و پنجره های عایق می توان در ازای هر متر مربع شیشه دو جداره به میزان 40 متر مکعب گاز در سال صرفه جویی نمود. علاوه بر کاهش مصرف انرژی و سر و صدا، محیط زیست پاکیزه تری تأمین می نماید زیرا نیاز به مصرف انرژی حرارتی و برق مصرفی کمتر، کاهش سوخت و بالطبع کاهش انتشار گازهای آلاینده را به مقدار بسیار زیاد سبب می گردد.
بخشی از متن:
...........................................
کد سی محاسبه انتگرال تابع به روش رامبرگ (ROMBERG)
طریقه عملکرد برنامه به این صورت است که برنامه ابتدا و انتهای بازه انتگرال گیری و سپس تعداد ردیف ها را از کاربر دریافت می کند و سپس ردیف های نتیجه انتگرال را به صورت ردیف چاپ می کند.
خط های برنامه حاوی توضیحات لازم به صورت کامنت هستند.
برای مشاهده نتایج کافیست کد را کامپایل و سپس در نرم افزار Run نمایید.
...........................................
بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت معرفی روش های مختلف تزریق در تونل سازی(اصول مهندسی تونل)، در حجم 44 اسلاید قابل ویرایش،به همراه یک هدیه ویژه.
این فایل به معرفی انواع روش های تزریق در تونل سازی پرداخته است.
فهرست مطالب :
معرفی خاک مساله دار
تعریف تزریق
ملات تشکیل دهنده تزریق
تاریخچه و کاربرد تزریق
وسایل و تجهیزات اولیه حفاری و تزریق
اهداف تزریق
انواع تزریق براساس نوع محیط
انواع تزریق براساس نوع مواد تزریق شونده
روش های تزریق در خاک،سنگ و سازه
کاربرد تزریق در بهسازی خاک
بررسی انواع روش های تزریق
تصاویر نحوه تزریق
تصاویر دستگاه حفاری
این فایل با فرمت پاورپوینت در 44اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
هدیه محصول:
فایل WORDهمین محصول(17 صفحه)