فروشگاه اینترنتی نفیس فایل

خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی

فروشگاه اینترنتی نفیس فایل

خرید، فروش و بازاریابی فایل های قابل دانلود. مرجع بزرگ دانلود پاورپوینت، جزوه درسی و انواع فایل های دانلودی

برنامه تشخیص پلاک خودرو در نرم افزار متلب


برنامه-تشخیص-پلاک-خودرو-در-نرم-افزار-متلب
برنامه تشخیص پلاک خودرو در نرم افزار متلب
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: m
حجم فایل: 19402
قیمت: 30000 تومان

بخشی از متن:
برنامه تشخیص پلاک خودرو در نرم افزار متلب.
مناسب برای پایان نامه ها و پروژه های دانشگاهی رشته مخابرات و کامپیوتر.
برای اجرای برنامه کافیست فایل run.m را در نرم افزار متلب اجرا کنید.
شبیه سازی به صورت کاملا روان و با بهترین عملکرد اجرا می شود.
همچنین تصاویر نمونه برای اجرا شبیه سازی نیز در بسته دانلودی موجود است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

شبیه سازی مزرعه بادی در نرم افزار سیمولینک متلب


شبیه-سازی-مزرعه-بادی-در-نرم-افزار-سیمولینک-متلب
شبیه سازی مزرعه بادی در نرم افزار سیمولینک متلب
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: mdl
حجم فایل: 28
قیمت: 30000 تومان

بخشی از متن:
برنامه شبیه سازی مزرعه بادی در نرم افزار سیمولینک متلب.
به همراه شبیه سازی حفاظت توربین های بادی.
استفاده از ژنراتور های DFIG.
با در نظر گیری سرعت های باد.
مناسب برای پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری رشته برق.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 

دانلود نمونه هشتم طرح بازاریابی(مارکتینگ پلن) Marketing plan فارسی


دانلود-نمونه-هشتم-طرح-بازاریابی-مارکتینگ-پلن-marketing-plan-فارسی
دانلود نمونه هشتم طرح بازاریابی(مارکتینگ پلن) Marketing plan فارسی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
حجم فایل: 176
قیمت: 30000 تومان

بخشی از متن:
دانلود نمونه هشتم طرح بازاریابی(مارکتینگ پلن) Marketing plan فارسی
شامل:
مقدمه
معرفی
خلاصه مدیریتی
اهداف کلان شرکت
تجزیه و تحلیل وضعیت
بخش بندی بازار
نمودار چرخه عمر بازار
تخمین سهم بازار و فروش
ارزیابی آینده بازار
مشتریان
روشهای ارتباط با مشتری
کانال های توزیع
قوانین موثر بر این بازار
رقباء
ترسیم ماتریس :BCG
SWTO
الگوبرداری خارجی
اهداف بازاریابی
ماتریس استراتژی محصول-بازار
استراتژیهای بازاریابی
جمع بندی برنامه های عملیاتی
فرم برنامه عملیاتی
بودجه و پیش بینی اثرات طرح بازاریابی
برنامه های مالی
ضمائم

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود نمونه هفتم طرح بازاریابی(مارکتینگ پلن) Marketing plan فارسی


دانلود-نمونه-هفتم-طرح-بازاریابی-مارکتینگ-پلن-marketing-plan-فارسی
دانلود نمونه هفتم طرح بازاریابی(مارکتینگ پلن) Marketing plan فارسی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
حجم فایل: 1218
قیمت: 30000 تومان

بخشی از متن:
دانلود نمونه هفتم طرح بازاریابی(مارکتینگ پلن) Marketing plan فارسی
شامل:
مقدمه
معرفی
خلاصه مدیریتی
اهداف کلان شرکت
تجزیه و تحلیل وضعیت
بخش بندی بازار
نمودار چرخه عمر بازار
تخمین سهم بازار و فروش
ارزیابی آینده بازار
مشتریان
روشهای ارتباط با مشتری
کانال های توزیع
قوانین موثر بر این بازار
رقباء
ترسیم ماتریس :BCG
SWTO
الگوبرداری خارجی
اهداف بازاریابی
ماتریس استراتژی محصول-بازار
استراتژیهای بازاریابی
جمع بندی برنامه های عملیاتی
فرم برنامه عملیاتی
بودجه و پیش بینی اثرات طرح بازاریابی
برنامه های مالی
ضمائم

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود نمونه ششم طرح بازاریابی(مارکتینگ پلن) Marketing plan فارسی


دانلود-نمونه-ششم-طرح-بازاریابی-مارکتینگ-پلن-marketing-plan-فارسی
دانلود نمونه ششم طرح بازاریابی(مارکتینگ پلن) Marketing plan فارسی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
حجم فایل: 167
قیمت: 30000 تومان

بخشی از متن:
دانلود نمونه ششم طرح بازاریابی (مارکتینگ پلن) Marketing plan فارسی
شامل:
مقدمه
معرفی
خلاصه مدیریتی
اهداف کلان شرکت
تجزیه و تحلیل وضعیت
بخش بندی بازار
نمودار چرخه عمر بازار
تخمین سهم بازار و فروش
ارزیابی آینده بازار
مشتریان
روشهای ارتباط با مشتری
کانال های توزیع
قوانین موثر بر این بازار
رقباء
ترسیم ماتریس :BCG
SWTO
الگوبرداری خارجی
اهداف بازاریابی
ماتریس استراتژی محصول-بازار
استراتژیهای بازاریابی
جمع بندی برنامه های عملیاتی
فرم برنامه عملیاتی
بودجه و پیش بینی اثرات طرح بازاریابی
برنامه های مالی
ضمائم

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود نمونه پنجم طرح بازاریابی(مارکتینگ پلن) Marketing plan فارسی


دانلود-نمونه-پنجم-طرح-بازاریابی-مارکتینگ-پلن-marketing-plan-فارسی
دانلود نمونه پنجم طرح بازاریابی(مارکتینگ پلن) Marketing plan فارسی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
حجم فایل: 250
قیمت: 30000 تومان

بخشی از متن:
دانلود نمونه پنجم طرح بازاریابی(مارکتینگ پلن) Marketing plan فارسی
شامل:
مقدمه
معرفی
خلاصه مدیریتی
اهداف کلان شرکت
تجزیه و تحلیل وضعیت
بخش بندی بازار
نمودار چرخه عمر بازار
تخمین سهم بازار و فروش
ارزیابی آینده بازار
مشتریان
روشهای ارتباط با مشتری
کانال های توزیع
قوانین موثر بر این بازار
رقباء
ترسیم ماتریس :BCG
SWTO
الگوبرداری خارجی
اهداف بازاریابی
ماتریس استراتژی محصول-بازار
استراتژیهای بازاریابی
جمع بندی برنامه های عملیاتی
فرم برنامه عملیاتی
بودجه و پیش بینی اثرات طرح بازاریابی
برنامه های مالی
ضمائم

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود نمونه چهارم طرح بازاریابی(مارکتینگ پلن) Marketing plan فارسی


دانلود-نمونه-چهارم-طرح-بازاریابی-مارکتینگ-پلن-marketing-plan-فارسی
دانلود نمونه چهارم طرح بازاریابی(مارکتینگ پلن) Marketing plan فارسی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
حجم فایل: 145
قیمت: 30000 تومان

بخشی از متن:
دانلود نمونه چهارم طرح بازاریابی(مارکتینگ پلن) Marketing plan فارسی
شامل:
مقدمه
معرفی
خلاصه مدیریتی
اهداف کلان شرکت
تجزیه و تحلیل وضعیت
بخش بندی بازار
نمودار چرخه عمر بازار
تخمین سهم بازار و فروش
ارزیابی آینده بازار
مشتریان
روشهای ارتباط با مشتری
کانال های توزیع
قوانین موثر بر این بازار
رقباء
ترسیم ماتریس :BCG
SWTO
الگوبرداری خارجی
اهداف بازاریابی
ماتریس استراتژی محصول-بازار
استراتژیهای بازاریابی
جمع بندی برنامه های عملیاتی
فرم برنامه عملیاتی
بودجه و پیش بینی اثرات طرح بازاریابی
برنامه های مالی
ضمائم

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پژوهش شبکه‌های نظیر به نظیر (peer to peer network)


پژوهش-شبکه‌های-نظیر-به-نظیر-peer-to-peer-network-
پژوهش شبکه‌های نظیر به نظیر (peer to peer network)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 148
حجم فایل: 189
قیمت: 30000 تومان

بخشی از متن:
عنوان: پژوهش شبکه‌های نظیر به نظیر (peer to peer network)
قالب: Word
تعداد صفحات: 148
فصل اول: مقدمه‌ای بر شبکه‌های نظیر به نظیر (peer to peer network)
نظیر به نظیر چیست؟
نظیر به نظیر به هر ارتباط چندگانه، خودگردان دستگاه‌ها که به صورت یکسان عمل می‌کنند اطلاق می‌شود. یک شبکه نظیر به نظیر نوعی شبکه است که در آن ایستگاه‌های کاری هم به صورت یک مشتری (تقاضا کننده داده) ، هم به صورت سرور (عرضه کننده داده) و هم به صورت یک خدمتگزار (عرضه کننده و تقاضا کننده داده) می‌توانند عمل کنند. در شبکه‌های نظیر به نظیر کامپیوترهای موجود در شبکه دارای وظایف و مسئولیتهای معادل و مشابه هستند. به طور مثال کامپیوتر A می‌تواند درخواست یک فایل را از کامپیوتر B نماید. در این وضعیت، کامپیوتر A به عنوان یک سرویس گیرنده ایفای وظیفه نموده و کامپیوتر B به عنوان یک سرویس دهنده رفتار می‌نماید. در ادامه فعالیت، کامپیوترهای A,B می‌توانند دارای وظایف معکوسی نسبت به وضعیت قبل داشته باشند.
(تاریخچه نرم‌افزارهای نظیر به نظیر معمولاً با ارجاع به Napster آغاز می‌شود. Napster مثال معروفی از یک ارتباط یک به یک و یک به چند قدرتمند است که می‌تواند انتظار را ازتکنولوژی کامپیوتری تحقق بخشد. اگر چه ، اگر کمی به عقب باز گردیم، پیامهای فوری (instant message) تجسم ابتدایی نظیر به نظیر بودند. این پیامها نوع متفاوتی از ارتباط را نشان می‌دهند که تلفیقی از نامه دست‌نویس و تلفن است با افزایش ضرورت تماسهای سریع تلفن و گسترش استفاده از پست الکترونیکی، پیامهای فوری چشم‌انداز اینترنت را تغییر دادند.
عضویت درشبکه نظیر به نظیر ، به صورتadhoc و پویا است و تنها نیاز به ایجاد یک مکانیسم و ساختار برای مدیریت و سازماندهی نظیرها است تا در این شبکه‌ها بتوان یک تعاون و همکاری مفید را بین کاربران به وجود آورد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پژوهش رشد دانه ها (متن ترجمه شده دکترای کشاورزی)


پژوهش-رشد-دانه-ها-متن-ترجمه-شده-دکترای-کشاورزی-
پژوهش رشد دانه ها (متن ترجمه شده دکترای کشاورزی)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 127
حجم فایل: 173
قیمت: 30000 تومان

بخشی از متن:

دانلود پژوهش رشد دانه ها (دکترای کشاورزی)
(متن ترجمه به فارسی)
این پروژه در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد
 
قالب: Word
 
تعداد صفحات: 127

توضیحات:

جنبه های زیست جغرافیایی و تکاملی دوره ی خواب گیاهان (یعنی حالتی که دانه زنده است، ولی رشد نمی کند)

1. هدف: بررسی ما از خواب و رویش (رشد) دانه های در مناطق اصلی گیاهی و گیاهان با چرخه های زندگی مخصوص و زیستگاه های ویژه نشان داد که بذرهای بالغ تازه ی گونه های متعدد دوره ی خواب ندارند، در حالی که دانه های دیگر دوره ی خواب دارند. سؤال های بسیاری در این مورد پیش آمد.
1- از منظر اکولوژی (بوم شناسی) تکاملی تئوریک تحت چه شرایطی دوره ی خواب گیاه افزایش می یابد؟ 2- آیا دانه های اولیه دروه ی خواب دارند یا نه و آن ها چه نوعی از گیاهک را داشته اند؟ 3- آیا رابطه ی بین حالت خواب دانه و وضعیت رده بندی ژنتیکی خانواده وجود دارد؟ 4- رابطه ی ریشه ای و تکاملی انواع متنوع دوره ی خواب دانه کدامند؟ 5- تحت چه نوع شرایط محیطی، انواع خواب دانه اتفاق می افتد؟ واضح است که پاسخ به این سؤالات، اگر غیر ممکن نباشد، مطمئناً سخت است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

بررسی تطبیقی رضایت از زندگی دانشجویان دختر و پسر


بررسی-تطبیقی-رضایت-از-زندگی-دانشجویان-دختر-و-پسر
بررسی تطبیقی رضایت از زندگی دانشجویان دختر و پسر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 306
حجم فایل: 437
قیمت: 30600 تومان

بخشی از متن:

فرمت فایل: WORD قابل ویرایش
تعدادصفحات:306
فهرست مطالب
عنوان صفحه

فصل اول: کلیات
1-1 بیان مسأله
2-1 اهمیت و ضرورت پژوهش
1-3سوالات پژوهش

 فصل دوم: مروری بر پیشینه پژوهش
1-2: پیشینه پژوهش (مقدمه
1-1-2: پیشینه پژوهشهای داخلی
2-1-2: پیشینه پژوهشهای خارجی
2-2 : ارزیابی پیشینه پژوهش و ارائه چهار چوب تئوریک
  2-3:فرضیه های پژوهش

  فصل سوم: روش پژوهش
3ـ1: نوع پژوهش
3ـ2: متغیر‌های پژوهش
3ـ3 :تعریف متغیر‌های پژوهش
3ـ4: ابزار‌ جمع‌آوری اطلاعات
3ـ5: روایی ابزار سنجش (Validity
3ـ6 :پایایی ابزار سنجش (Reliability
3ـ7 :جامعه‌ آماری
3ـ8 :تعیین حجم نمونه
3ـ9: شیوه انتخاب اعضای نمونه
3ـ10: روشهای آماری تجزیه و تحلیل اطلاعات

  فصل چهارم: یافته‌های پژوهش
4ـ1 سیمای پاسخگویان
4ـ2 توصیف متغیر های پژوهش
4ـ2 ـ 1 : توصیف متغیر وابسته
4-2 ـ2 :توصیف متغیر های مستقل
  4-3 : تحلیل یافته های پژوهش(آزمون فرضیات
 4-4 : تبیین موضوع پژوهش (درسطح خرد
  4-4 -1 :بررسی پیش فرضهای تحلیل رگرسیون و ارائه معادله آ ن
  4 -4 -2 :بررسی آثار کنترلی متغیر ها در تبیین (سطح خرد ) متغیر وابسته
4 -4 -3 :تحلیل مسیر مدل پژوهش


   فصل پنجم: خلاصه نتایج پژوهش و پیشنهادات
5ـ1 جمع‌بندی نتایج و یافته‌های پژوهش
5ـ2 پاسخ به سوالات اصلی پژوهش
5ـ3 پیشنهادات و محدودیت های تحقیق


   پیوست
 الف: جداول ضمیمه
  ب: فهرست اعلام
     ج: پرسشنامه تحقیق

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

ضمان معاوضی در حقوق داخلی و کنوانسیون بیع بین الملی۱۹۸۰


ضمان-معاوضی-در-حقوق-داخلی-و-کنوانسیون-بیع-بین-الملی۱۹۸۰
ضمان معاوضی در حقوق داخلی و کنوانسیون بیع بین الملی۱۹۸۰
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 74
قیمت: 31000 تومان

بخشی از متن:

پایان نامه حقوق - 25 صفحه
طرح مساله
زمانی که طرفین معامله عقد بیعی را منعقد می کنند ، به محض تحقق این عقد ، ثمن و مثمن به ترتیب از مالکیت بایع و مشتری خارج و به طرف دیگر منتقل می شود ، با این مالکیت و طبق قواعد عمومی معاملات چون که هر مالکی در اموال و املاک خود حق هر گونه تصرف و انتفاع را دارد پس به طریق اولی خسارت و تلف عین و منفعت مال هم بر عهده خودش خواهد بود اما می دانیم که طبق قاعده مشهور فقهی "کل مبیع تلف قبل قبضه فهو من مال بایعه" (1)تلف مبیع قبل از تسلیم بر عهده بایع خواهد بود و حتی اگر مشتری ثمن را به بایع تسلیم داده ، حق استرداد آن را خواهد داشت ،
در نگاه اول به این قاعده به ظاهر این حکم با تملیکی بودن عقد بیع سازگار نیست، دلیل امر هم معلوم است زیرا لازمه تملیک انتقال ضمان معاوضی مبیع به مالک و عدم مسوولیت بایع است، حال چگونه می توان تملیکی بودن عقد بیع را با قاعده مشهور ضمان معاوضی جمع کرد؟ مشهور فقها در توجیه قاعده می گویند که عقد بیع لحظه ای قبل از تلف منفسخ می گردد و مالکیت کالا یا مبیع مجددا به بایع منتقل می شود خوب این نظر از آن جهت که زمانی ثمن و مثمن معامله (عوضین) باقی است و هنوز دچار تلف نشده است و امکان تسیلم آن وجود دارد و طرفین می توانند عوضین را مبادله نمایند، درست به نظر می رسد در اینجا عقد از کمال صحت بر خوردار است اما در مواقعی که یکی از عوضین تلف شود و به طریق اولی امکان تسلیم آن هم از بین رود و وجود نداشته باشد ، در اینجا بیع منفسخ خواهد شد و مثمن به مالک اصلی آن که همان بایع است بر می گردد.
لذا با منفسخ شدن عقد بیع رابطه حقوقی که بین بایع و مشتری بوده نیز از بین خواهد رفت و همانطوری که بایع توانایی تسلیم مبیع را ندارد به طریق اولی مشتری نیز تعهدی نسبت به پرداخت ثمن معامله نخواهد داشت ، لذا این استدلال تعارض موجود را رفع می کند در واقع با انفساخ عقد عوضین به مالک قبلی باز گشت داده می شود پس در نتیجه تلف کالا یا مبیع در ملک مالک خود روی داده و ضمانی بر مشتری نخواهد بود،لذا آنگونه که بعضی از حقوقدانان می فرمایند، در عقد بیع و عقود معاوضی تعهد طرفینی است و هر یک از دو عوض حیات حقوقی و نفوذ خود را از دیگری می گیرد، بنابراین چنانچه یکی از دو، تلف شود تعهد به پرداخت دیگری نیز از بین خواهد رفت.
کسی که از عوض محروم شده است از دادن معوض معاف می گردد و لذا تلف مبیع در اثر حادثه قهری بر فروشنده تحمیل می شود ،اجرای این قاعده اختصاص به عقد بیع ندارد بلکه در تمام عقود معاوضی قابل اجراست؛ زیرا تلف یکی از دو عوض موجب از بین رفتن تعهد به تسلیم عوض مقابل به طور قهری می شود (2)

بدون فهرست

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

بررسی تطبیقی رضایت از زندگی دانشجویان دختر و پسر


بررسی-تطبیقی-رضایت-از-زندگی-دانشجویان-دختر-و-پسر
بررسی تطبیقی رضایت از زندگی دانشجویان دختر و پسر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 318
حجم فایل: 425
قیمت: 31800 تومان

بخشی از متن:






فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول: کلیات..............................

1-1 بیان مسأله..............................

2-1 اهمیت و ضرورت پژوهش.....................

1-3سوالات پژوهش..............................

فصل دوم: مروری بر پیشینه پژوهش………………………………………

1-2: پیشینه پژوهش (مقدمه )..................

1-1-2: پیشینه پژوهشهای داخلی.................

2-1-2: پیشینه پژوهشهای خارجی.................

2-2 : ارزیابی پیشینه پژوهش و ارائه چهار چوب تئوریک

2-3:فرضیه های پژوهش........................................................................................................................

فصل سوم: روش پژوهش…………………………………………………

3ـ1: نوع پژوهش..............................

3ـ2: متغیر‌های پژوهش.........................

3ـ3 :تعریف متغیر‌های پژوهش...................

3ـ4: ابزار‌ جمع‌آوری اطلاعات..................

3ـ5: روایی ابزار سنجش (Validity)..............

3ـ6 :پایایی ابزار سنجش (Reliability)...........

3ـ7 :جامعه‌ آماری............................

3ـ8 :تعیین حجم نمونه........................

3ـ9: شیوه انتخاب اعضای نمونه................

3ـ10: روشهای آماری تجزیه و تحلیل اطلاعات

فصل چهارم: یافته‌های پژوهش………………………………………….

4ـ1 سیمای پاسخگویان.........................

4ـ2 توصیف متغیر های پژوهش...................

4ـ2 ـ 1 : توصیف متغیر وابسته................

4-2 ـ2 :توصیف متغیر های مستقل...............

4-3 : تحلیل یافته های پژوهش(آزمون فرضیات)..............................................................................

4-4 : تبیین موضوع پژوهش (درسطح خرد).........................................................................................

4-4 -1 :بررسی پیش فرضهای تحلیل رگرسیون و ارائه معادله آ ن............................................ .........................

4 -4 -2 :بررسی آثار کنترلی متغیر ها در تبیین (سطح خرد ) متغیر وابسته.........................................................................................

4 -4 -3 :تحلیل مسیر مدل پژوهش............................................ ..........................

فصل پنجم: خلاصه نتایج پژوهش و پیشنهادات……………………………..

5ـ1 جمع‌بندی نتایج و یافته‌های پژوهش..........

5ـ2 پاسخ به سوالات اصلی پژوهش................

5ـ3 پیشنهادات و محدودیت های تحقیق...........

پیوست:……………………………………………………………..

الف: جداول ضمیمه………………………………………………………

ب: فهرست اعلام………………………………………………………..

ج: پرسشنامه تحقیق……………………………………………………….
فهرست نمودارها

صفحه عنوان نمودار
نمودار شماره 4-1 : توزیع فراوانی پاسخگویان نسبت به متغیر رضایت از زندگی
نمودار شماره 4-2 : نمودار هیستوگرام توزیع رضایت از زندگی
نمودار شماره 4-3 : توزیع فراوانی پاسخگویان نسبت به متغیر رضایت از دوستان
نمودار شماره 4-4 : نمودار هیستوگرام توزیع رضایت از دوستان
نمودار شماره 4-5 : توزیع فراوانی پاسخگویان نسبت به متغیر رضایت از دانشگاه
نمودار شماره 4-6 : نمودار هیستوگرام توزیع رضایت از دانشگاه در بین پاسخگویان
نمودار شماره 4-7 : توزیع فراوانی پاسخگویان نسبت به متغیر رضایت از خانواده
نمودار شماره 4-8 : نمودار هیستوگرام توزیع رضایت از خانواده در بین پاسخگویان
نمودار شماره 4-9 : توزیع فراوانی پاسخگویان نسبت به متغیر رضایت از خود
نمودار شماره 4-10 : نمودار هیستوگرام توزیع رضایت از خود در بین پاسخگویان
نمودار شماره 4-11 : توزیع فراوانی پاسخگویان نسبت به متغیر وضعیت سلامتی
نمودار شماره 4-12 : نمودار هیستوگرام توزیع وضعیت سلامتی در بین پاسخگویان
نمودار شماره 4-13 : توزیع فراوانی پاسخگویان نسبت به متغیر رضایت مالی
نمودار شماره 4-14 : نمودار هیستوگرام توزیع رضایت مالی در بین پاسخگویان
نمودار شماره 4-15 : توزیع فراوانی پاسخگویان نسبت به متغیر رضایت از آزادیهای سیاسی- اجتماعی
نمودار شماره 4-16 : نمودار هیستوگرام توزیع رضایت از آزادیهای سیاسی- اجتماعی در بین پاسخگویان
نمودار شماره 4-17 : توزیع فراوانی پاسخگویان نسبت به متغیر امید شغلی
نمودار شماره 4-18 : نمودار هیستوگرام توزیع امید شغلی در بین پاسخگویان
نمودار شماره 4-19 : توزیع فراوانی پاسخگویان نسبت به متغیر مثبت نگری
نمودار شماره 4-20 : نمودار هیستوگرام توزیع مثبت نگری در بین پاسخگویان
نمودار شماره 4-21 : توزیع فراوانی پاسخگویان نسبت به متغیر احساس آرامش روانی
نمودار شماره 4-22 : نمودار هیستوگرام توزیع احساس آرامش روانی در بین پاسخگویان
نمودار شماره 4-23 : توزیع فراوانی پاسخگویان نسبت به متغیر دینداری (بعد عاطفی )
نمودار شماره 4-24 : نمودار هیستوگرام توزیع دینداری ( بعد عاطفی ) در بین پاسخگویان
نمودار شماره 6-1 : نمودار هیستوگرام رضایت از زندگی بر اساس مقیاس صفر تا بیست
نمودار شماره 6-2 : نمودار هیستوگرام رضایت از زندگی ( متغیر وابسته )
نمودار شماره 6-3 : نمودار بررسی نرمال بودن توزیع باقیمانده ها یا خطاها
نمودار شماره6-4 : بررسی نرمال بودن توزیع باقیمانده ها ( خطاها)
فهرست مدلها
مدل شماره1 : مدل تحلیلی پژوهش
مدل شماره 2 : تحلیل مسیر مدل پژوهش
مدل شماره 3 : مدل نهایی تحلیل مسیر

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

استانداردهای ACI سری 12-20% تخفیف ویژه تا نوروز


استانداردهای-aci-سری-12-20%-تخفیف-ویژه-تا-نوروز
استانداردهای ACI سری 12-20% تخفیف ویژه تا نوروز
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: pdf
حجم فایل: 21826
قیمت: 32000 تومان

بخشی از متن:
شامل استاندارد های:
207.1R-96 / 207.2R-95 / 207.3R-94 / 207-4R-05 / 207.5R-99 / 209.1R-05 / 201R-92 / 210.1R-94 / 210R-93 / 117R-90 / 121R-04 / 104-71 / 116R-00 / 117-90 / 122R-02 / 124.2R-94 / 211.1-91 / 126-3R-99 / 211.4R-93 / 211.3 R-02 / 211.2-98 / 211.5R-01 / 212.3R-04 / 212.4R-04 / 213R-03 / 214.4R-03 / 214R-02

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

استانداردهای ACI سری 7-20% تخفیف ویژه تا نوروز


استانداردهای-aci-سری-7-20%-تخفیف-ویژه-تا-نوروز
استانداردهای ACI سری 7-20% تخفیف ویژه تا نوروز
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: pdf
حجم فایل: 23588
قیمت: 32000 تومان

بخشی از متن:
شامل استانداردهای:
548.5R-94 / 548.7-04 / 550.1R-01 / 550R-96 / 551.1R-05 / 551R-92 / 555R-01 / ITG3-04 / T1.1-01 / T1.2-03 / 225R-99 / 228.1R-03 / 228.2R-98 / 224.3R-95 / 224R-01 / 229R-99 / 309R-05 / 311.5-04 / 311.4R-05 / 313-97 / 313R-97 / 309.3R-92 / 309R-96 / 307.98 / 308R-01

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

جزوه بیمه عمر کامل


جزوه-بیمه-عمر-کامل
جزوه بیمه عمر کامل
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 122
حجم فایل: 272
قیمت: 32000 تومان

بخشی از متن:

دانلود جزوه بیمه عمر کامل

این فایل در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد

قالب: Word

تعداد صفحات: 122

توضیحات:

بیمه نامه حوادث انفرادی

بیمه نامه حوادث انفرادی قراردادی است که به موجب آن بیمه گر تعهد می کند در ازاء دریافت حق بیمه، بیمه شده (یک نفر) را در مقابل خطرات ناشی از حوادث تحت پوشش قرار دهد.

حادثه عبارت است از هر واقعه ناگهانی ناشی از یک عامل خارجی که بدون قصد و اراده بیمه شده بروز کرده و به جرح، نقص عضو، ازکارافتادگی یا فوت بیمه شده منجر گردد.

الف) خطرات تحت پوشش در بیمه حوادث

  1. فوت

به معنای مردن و درگذشتن است که در صورت فوت بیمه شده به علت حادثه، سرمایه بیمه به ذینفع (های) معین شده در بیمه نامه و یا وراث قانونی بیمه شده پرداخت می شود.

  1. نقص عضو یا ازکارافتادگی دائم

نقص عضو یا ازکارافتادگی دائم عبارت است از قطع، تغییر شکل و یا از دست دادن توانایی انجام کار عضوی از اعضای بدن که ناشی از حادثه بوده و وضعیت دائم و قطعی داشته باشد.

بسته به وسعت ضایعه، نقص عضو و ازکارافتادگی کلی یا جزئی است. اگر نقص عضو یا ازکارافتادگی دائم کلی باشد، کل سرمایه تعیین شده در بیمه نامه پرداخت می شود. ولی اگر نقص عضو یا ازکارافتادگی دائم جزئی باشد، درصدی از سرمایه مذکور متناسب با ضایعه به وجود آمده پرداخت می گردد. تعیین درصد نقص عضو و ازکارافتادگی، طبق بند 2 ماده 22 شرایط عمومی بیمه حوادث می باشد.

  1. جبران هزینه پزشکی

هزینه پزشکی عبارت است از هزینه هایی که در صورت تحقق خطرات موضوع بیمه نامه، بیمه شده مستقیماً در مقابل دریافت خدمات درمانی متحمل می گردد.

بیمه نامه حوادث انفرادی

الف) خطرات تحت پوشش در بیمه حوادث

1. فوت

2. نقص عضو یا ازکارافتادگی دائم

3. جبران هزینه پزشکی

4. غرامت روزانه عمومی

5. غرامت روزانه بستری شدن در بیمارستان

ب) استثنائات بیمه حوادث

الف) تقاضای بیمه نامه

ب) تکمیل فرم پیشنهاد

ج) تعیین سرمایه

چهار عامل تعیین کننده سرمایه بیمه

د) تعیین حق بیمه

طبقه بندی مشاغل و نرخ حق بیمه بر اساس آئین نامه 24

ه) نحوه صدور بیمه نامه های حوادث انفرادی

نکات مهم در بیمه های حوادث انفرادی

سایر شرایط در بیمه حوادث انفرادی

بیمه حوادث خانواده

الف) پوشش های بیمه حوادث خانواده

ب) تعیین سرمایه در بیمه حوادث خانواده

ج) استفاده کنندگان از سرمایه بیمه در حوادث خانواده

د) سایر شرایط در بیمه حوادث خانواده

ه) محاسبه حق بیمه حوادث خانواده

و) جدول تعرفه کوتاه مدت

الحاقیه در بیمه های حوادث

نمونه های متن الحاقیه

بیمه های عمر انفرادی

الف) ویژگی های بیمه های عمر ساده زمانی

ب) مراحل اجرائی صدور بیمه نامه و الحاقیه های عمر انفرادی

محاسبه حق بیمه عمر سرمایه ثابت با حق بیمه سالانه

محاسبه حق بیمه سالانه بیمه عمر زمانی (سرمایه ثابت)

محاسبه حق بیمه یکجای عمر ساده زمانی (سرمایه ثابت)

محاسبه حق بیمه سالانه عمر انفرادی سرمایه نزولی )مانده بدهکار)

محاسبه حق بیمه یکجا عمر انفرادی سرمایه نزولی (مانده بدهکار)

ب) نحوه صدور بیمه نامه های عمر انفرادی

قرارداد بیمه نامه عمر انفرادی

سایر شرایط در بیمه عمر انفرادی

انواع الحاقیه های عمر انفرادی در سیستم مکانیزه

بیمه نامه های عمر و حوادث گروهی

الف) موضوع بیمه های عمر و حوادث گروهی

ب) بیمه شدگان بیمه های عمر و حوادث گروهی

ج) خطرات تحت پوشش بیمه های عمرو حوادث گروهی

د) مراحل اجرائی قراردادهای عمر و حوادث گروهی

روش تعیین نرخ حق بیمه عمر گروهی

نرخ بیمه عمر کارکنان دولت

راهنمای ریزسیستم صدور عمر و حوادث گروهی

صدور بیمه نامه عمر و حوادث گروهی

صدور بیمه نامه عمر گروهی

ثبت غرامت های عادی

ثبت غرامت های متغیر

ثبت رده های سنی

ثبت ذینفع

ثبت خطرات اضافی

ثبت واحد سازمانی

ثبت حق بیمه سالانه

صدور الحاقیه بیمه نامه عمر گروهی

عملیات ثبت یا انتقال بیمه شدگان

صدور بیمه نامه حوادث گروهی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

ارزیابی رابطه تمرکز مالکیت بر نسبت نقدینگی و پایداری سود در شرکت های پذیرفته شده در بازار


ارزیابی-رابطه-تمرکز-مالکیت-بر-نسبت-نقدینگی-و-پایداری-سود-در-شرکت-های-پذیرفته-شده-در-بازار
ارزیابی رابطه تمرکز مالکیت بر نسبت نقدینگی و پایداری سود در شرکت های پذیرفته شده در بازار
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 162
حجم فایل: 404
قیمت: 32000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر ارزیابی رابطه تمرکز مالکیت بر نسبت نقدینگی و پایداری سود در شرکتهای پذیرفته شده در بازار سرمایه ایران می باشد. طبق این پژوهش بازه 5 ساله شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در سالهای 1392-1388 مورد بررسی قرار گرفت. در بین سالهای مورد بررسی در 90 شرکت با بهره گیری از روش تجزیه و تحلیل رگرسیون خطی چند متغیره، به کمک نرم افزار7 Eview ، نقد شوندگی سهام تحت 3 معیار گردش معاملات، ارزش معاملات و تعداد دفعات معاملات مورد سنجش قرار گرفت. همچنین سه شاخص رشد شرکت،نسبت بدهی واندازه شرکت به عنوان متغیر تعدیلگر در نظر گرفته شد، نتایج آزمون حاکی از آنست که بین تمرکز مالکیت و گردش معاملات ، بین تمرکز مالکیت و ارزش معاملات همچنین بین تمرکز مالکیت وپایداری سود رابطه معناداری وجود دارد، اما وجود رابطه معنادار بین تمرکز مالکیت و تعداد دفعات معاملات تایید نشد.
فهرست مطالب
فصل اول کلیات پژوهش....1
چکیده..........2
1-1مقدمه................3
2-1بیان مساله.........3
3-1سوالات پژوهش.....5
4-1 تاریخچه مطالعاتی پژوهش ..............5
5-1 اهمیت و ضرورت پژوهش...............9
6-1 اهداف پژوهش..............9
7-1چارچوب نظری ومدل مفهومی پژوهش..............10
8 -1 فرضیه های پژوهش............12
9-1 تعریف واژه ها واصطلاحات.........12
فصل دوم تاریخچه و ادبیات موضوع.............14
1-2 مقدمه............15
2-2 – نقدشوندگی..........16
3-2-سنجش نقدشوندگی........21
4-2-متغیرهای نقد شوندگی.........32
5-2-ابعاد نقد شوندگی...........35
1-5-2 فرضیه کارآیی اطلاعاتی...........36
6-2-عوامل تاثیر گذار بر افزایش نقد شوندگی سهام....38
1-6-2-عوامل تاثیر گذار بر افزایش نقد شوندگی در سطح کلان.........40
1-1-6-2-آزاد سازی بازار های مالی.......40
2-1-6-2- تجدید ساختار بورسها........42
2-6-2-عوامل تاثیر گذار بر افزایش نقد شوندگی در سطح خرد...........43
1-2-6-2-اثر افشاء بر نقدشوندگی سهام و بررسی تئوری عدم تقارن اطلاعات........43
2-2-6-2-سهام شناور آزاد.........47
3-2-6-2-اثر تجزیه سهام بر نقد شوندگی..........50
4-2-6-2-اثر اینترنت و مبادلات الکترونیکی بر نقدشوندگی...52
5-2-6-2-اهرم مالی..........55
6-2-6-2-دسترسی به بازار.........56
7-2-عدم تقارن اطلاعاتی و نقد شوندگی بازار.........57
8-2مجزا سازی مالکیت از مدیریت...........60
9-2عوامل تأثیر گذار بر تعیین نوع مالکیت شرکت......63
10-2انواع مالکیت در شرکت های سهامی عام.....64
11-2سهامدار عمده در نگاه نظام حاکمیت شرکتی......66
12-2رویکردهای متفاوت در تحقیق ها......68
13-2 - پیشینه پژوهش......71
1-13-2 پیشینه داخلی.....................71
2-13-2 پیشینه خارجی........81
2-13-2 پیشینه خارجی........99
فصل سوم روش‌ اجرای تحقیق.....100
1-3 مقدمه............101
2-3- روش تحقیق..............101
3-3- جامعه‌ی مطالعاتی.........102
4-3- روش جمع‌آوری اطلاعات.......103
5-3 فرضیه‌های پژوهش.........104
6-3- مدل پژوهش و شیوه‌ی اندازه‌گیری متغیرها.........105
1-6-3- مدل مفهومی پژوهش.........105
3-6-3- تعاریف عملیاتی متغیر‌های پژوهش و نحوه‌ی محاسبه آن‌ها.......107
1-3-6-3 - متغیر وابسته.........107
2-3-6-3- متغیر مستقل......108
3-3-6-3- متغیر تعدیلگر........108
7-3- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات.......109
3-7-1 تحلیل توصیفی داده ها........110
3-7-1-1آزمون همبستگی..........111
3-7-2 روش رگرسیون مبتنی بر داده های تابلویی....111
3-7-3 مزایای استفاده از داده‌های تابلویی.....112
3-7-4 روش برآورد.........114
3-7-4-1 آزمونF لیمر........115
3-7-4-2 آزمون تعیین اثرات ثابت یا تصادفی..........116
3-7-4-3 آزمون دوربین – واتسون ()......117
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده‌ها................119
4-1 مقدمه‏...........120
4-2آمار توصیفی.....................120
4-3 مفروضات رگرسیون...........122
4-3-1آزمون مانایی متغیرهای پژوهش.........122
4-3-2بررسی فرض نرمال بودن متغیرها.......124
4-4آزمون F لیمر و آزمون هاسمن ...............125
4-5خلاصه تجزیه و تحلیل ها به تفکیک هر فرضیه.....129
4-5-1 فرضیه اول...........129
4-5-1 فرضیه اول.......130
4-5-2فرضیه فرعی سوم..........132
4-5-3فرضیه اصلی دوم............133
فصل پنجم نتیجه گیری وپیشنهادات...........136
1-5 مقدمه...........137
2-5 ارزیابی و تشریح نتایج آزمون فرضیه ها طبق شرایط متغیرها............137
1-2-5 نتایج فرضیه اول................138
2-2-5 نتایج فرضیه دوم..........138
3 -5 پیشنهادها...........139
1-3-5 پیشنهادهایی مبتنی بر یافته¬ های فرضیات پژوهش...........139
2-3-5 پیشنهادهای موضوعی به محققان آتی.......140
4ـ5 محدودیت ¬های تحقیق...........142
فهرست منابع.........144

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

مدیریت دامنه پروژه


مدیریت-دامنه-پروژه
مدیریت دامنه پروژه
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 335
حجم فایل: 250
قیمت: 33500 تومان

بخشی از متن:

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعدادصفحات:335
مدیریت دامنه پروژه
اهداف
پس از مطالعه این فصل، قادر خواهید بود:

1اجزائی را که مدیریت دامنه راپراهمیت خواهند کرد را درک کنید.

2فرآیند برنامه ریزی استراتژیک را شرح دهید، روشهای مختلف انتخاب پروژه مثل تحلیل ارزش خالص فعلی، مدل امتیاز دهی وزن داروکارت امتیازتراز شده رابکارگیرد، واهمیت ؟ را ؟ ایجاد درک کنید.

فرآیند برنامه‌ریزی دامنه را و مندرجات اظهارنامه را توضیح دهید.

فرآیند تعریف دامنه را بحث کنید وبا استفاده ازروشهای قیاس، ازبالا به پایین به بالا، و برازش فکری یک ساختار تفکیک در(WBS) بسپارید.

اهمیت تایید اعتبار دامنه و کنترل تغییرات دامنه را برای پرهیز از گسترش دامنه در پروژه‌های فناوری اطلاعات درک کنید.

شرح دهید که چگونه نرم‌افزار می تواند درمدیریت دامنه پروژه کمک کند.

مدیریت دامنه پروژه چیست؟

از فصل 2 بخاطر آورید که چندید عامل در موفقیت پروژه همراه هستند. خیلی ازاین عوامل، مثل درگیری کاربر با کار، اهداف روشن کاری، دامنه کمینه شده، و نیازهای اساسی شرکت، اجزاء مدیریت دامنه پروژه هستند. William v. levban مدیر برنامه مدرسه عالی مدیریت keller ،از عدم تعریف صحیح پروژه ودامنه به عنوان دلایل اصلی شکست نام می برد.

یکی از بهترین و مشکل ترین جنبه های مدیریت پروژه، بنابراین تعریف دامنه یک پروژه است. Beld دامنه italic به تمامی کارهایی که در تولید محصولات پروژه می بایست صورت گیرند و فرآیندهایی که برای تولید آنها بکار می روند اطلاق می شود. از فصل 2 بخاطر آورید که واژه Bold موضوعات قابل عرضه تشریح کننده محصولات تولیدشده در بخشهای پروژه می باشد. موضوعات قابل عرضه می‌توانند محصول منسوب باشند مثل قطعه‌ای سخت‌افزار یا ماژولی نرم‌افزاری، یا انیکه فرآیند منسوب باشند یک سند برنامه‌ریزی یا صورتجلسه ذینفعان پرروژه می بایست درخصوص آنچه که محصولات پروژه هستند و تا اندازه‌ای و اینکه چگونه آن محصولات را تولید خواهند کردبه توافق برسند تا بتوانند تمامی موضوعات قابل عرضه را تعریف کرده باشند.

مدیریت دامنه پروژه:

شامل فرایندهایی است که در برگیرنده تعریف و کنترل آنچه که در پروژه هست یانیست می باشد. این اطمینان رامی دهد که تیم و ذینفعان پروژه درک یکسانی از محصولاتی که پروژه تولید خواهند نمود، فرآیندهایی که تیم پروژه هایی که تیم پروژه‌ای برای تولید آنها بکار خواهند گرفت دارند. پنج فرآینداصلی در مدیریت دامنه پروژه وجود دارد.

برنامه‌ریزی دامنه:
تعریف دامنه:
تایید اعتبار دامنه:
کنترل تغییرات دامنه :
آغاز پروژه برنامه ریزی استراتژیک وانتخاب پروژه:
تشخیص پروژه های بالقوه:
هم سو نمودن فناوری اطلاعات با کسب و کار:
روشهای انتخاب پروژه‌ها:
تمرکز برروی نیازهای سازمانی :
دسته‌بندی پروژه‌های فناوری اطلاعات:
مشکلات:
انجام تحلیل ارزش خالص فعلی، برگشت سرمایه ، و تحیلیل بازپرداخت:
تحلیل ارزش خالص فعلی(NPV):
برگشت سرمایه :
تحلیل بازپرداخت:
استفاده از یک مدل امتیازدهی وزن دار:
برنامه ریزی دامنه و اظهار نامه دامنه
منشور پروژه:
تعریف دامنه و ساختار تفکیک کار
ساختار تفکیک کار
استفاده از دستور العمل ها
روشهای بالا – به پائین و پائین – به بالا
نگاشت فکری
نصایحی برای تهیه WBS:
تایید دامنه و کنترل تغییرات دامنه
پیشنهاداتی برای بهبود دخالت کاربر
پیشنهاداتی برای کاهش نقص و تغیر نیاز ها.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت بررسی تاسیسات الکتریکی و مکانیکی در بناهای سنتی


پاورپوینت-بررسی-تاسیسات-الکتریکی-و-مکانیکی-در-بناهای-سنتی
پاورپوینت بررسی تاسیسات الکتریکی و مکانیکی در بناهای سنتی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 33
حجم فایل: 6731
قیمت: 6900 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت بررسی تاسیسات الکتریکی و مکانیکی در بناهای سنتی(مساجد تاریخی ایران) ، در حجم 33 اسلاید، همراه با یک هدیه ویژه.

در این فایل به بررسی و تحلیل تاسیسات الکتریکی و مکانیکی در بناهای سنتی(مساجد تاریخی ایران) بطور کامل پرداخته شده است.

فهرست مطالب:
مسجد امام خمینی (شاه سابق)
مسجد حاج رجبعلی
مسجد معزالدوله (حضرت سیدالشهدا)
مسجد میرزا موسی
مسجد نظام الدوله
مسجد و مدرسه حاج قنبرعلی خان (سعدیه)
مسجد و مدرسه سپهسالار(شهید مطهری)
مسجد و مدرسه مشیرالسلطنه(اقصی)
مسجد و مدرسه معمارباشی(صنیعیه)
مسجد و مدرسه معیرالممالک
بررسی میزان کاربرد هریک از روشهای نورگیری در نمونه های موردی

این فایل با فرمت پاورپوینت در 33 اسلاید تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت گرمایش از کف(19 اسلاید)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت مسجد و مدرسه معیرالممالک


پاورپوینت-مسجد-و-مدرسه-معیرالممالک
پاورپوینت مسجد و مدرسه معیرالممالک
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 34
حجم فایل: 3314
قیمت: 5900 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت مسجد و مدرسه معیرالممالک ، در حجم 34 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
مدرسه و مسجد معیّرالممالک در جنوب شرقی باغ معیّرالممالک ساخته شده است. بعدها بخشی از باغ های معیّرالممالک با طرح توسعه ی تهران تقسیم و به مردم فروخته شد، بدین سبب اطراف مدرسه در سه جهت شرق ، جنوب، شمال مسکونی گردید. یکی از عوامل برپا ماندن اماکن در طول دهه ها و سده ها ، درآمد موقوفاتی به آن اختصاص می دادند. مدرسه ی معیّر نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

در ضلع جنوبی آن تعدادی مغازه و یک دستگاه حمام در فاصله ی تقریبی 250 متری شرق آن ساخته، وقف مسجد گردید. بعدها در جریان توسعه ی پاسدارخانه ، املاک معیّر نیزتبدیل به بازارچه شد و درآمد حاصله وقف مدرسه گردید.
در گوشه ی جنوب غربی مدرسه آب انباری ایجاد گردیده بود که بمنظور خنک کردن آب آن دو بادگیر در بالای عمارت تعبیه شده بود و نیاز آب آشامیدنی محل را تأمین می نمود، آب مورد نیاز حمام و اطراف آن از قنات سنگلج که دارای سه سنگ آب بود، تأمین می شد.

وجود مجموعه آب انبار، مغازه ها و حمام خود نقش مؤثری در توسعه بعدی محله ایفا نموده، به زودی در اطراف مدرسه ، بازارچه ها و مرکز کسب و کار چندی پدید آمد بطوری که محله رونقی بیش از پیش پیدا نمود، بنابراین، بافتی پدیدار شد که جلوه ای از پیوند ناگسستنی سکونت، کار و عبادت است.مسجد و مدرسه معیّرالممالک ضمن اینکه یانگر شیوه معماری غنی و رایج زمان خود است ، یادآور ذهنیت های مردم و خاطرات پیشینیان است.
و...

فهرست مطالب:
آشنایی با مسجد و مدرسه معیرالممالک
تاریخچه و موقعیت بنا
نمای اثر
انتظام فضایی
معماری بنا
گنبدها و مناره ها
شبستانها
رواق ها
حجره ها
تزئینات بنا
نقشه بنا
گالری تصاویر

این فایل با فرمت پاورپوینت در 34 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت مسجد تاریخانه ی دامغان(16 اسلاید)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت بررسی مسئولیت متصدی حمل و نقل دریایی کالاهای ویژه


پاورپوینت-بررسی-مسئولیت-متصدی-حمل-و-نقل-دریایی-کالاهای-ویژه
پاورپوینت بررسی مسئولیت متصدی حمل و نقل دریایی کالاهای ویژه
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 1976
قیمت: 2500 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت بررسی مسئولیت متصدی حمل و نقل دریایی کالاهای ویژه ، در حجم 18 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:
کالاهای ویژه:
1. کالاهای خطرناک
2. کالاهای حساس

به دلیل عدم وجود قوانین خاص در مورد کالاهای حساس ومفهوم گسترده کالاهای خطرناک و اینکه قوانین عام مسئولیت متصدی حمل و نقل کالاهای حساس را نیز در برمیگیرد، به مفهوم کالاهای حساس در کنار کالاهای خطرناک توجه خواهد شد.

در اواخر قرن 19 میلادی انگلستان نخستین قانون را در مورد این کالاها به تصویب رساند: منع حمل ونقل.
وقوع حادثه کشتی تایتانیک در 1992و احساس خطر جامعه جهانی.
تصویب کنوانسیون ایمنی اشخاص در دریا:
Safety of life at sea (solas) 1914
تشکیل آیمو در 1948
اولین آئین نامه در مورد کالاهای خطرناک در سال 1965 : کتاب آبی
International maritime dangerous goods: IMDG CODE
و...

فهرست مطالب:
کالاهای ویژه
تاریخچه
تعریف کالاهای خطرناک
مقررات موجود در حمل و نقل کالاهای خطرناک
مبنای مسئولیت متصدی حمل ونقل
منابع و مآخذ

این فایل با فرمت پاورپوینت در 18 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.