بخشی از متن:
دانلود تحقیق مدیریت پروژه
این فایل در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد
قالب: Word
تعداد صفحات: 70
تاریخچه مدیریت پروژه:
در اوایل دهه 50 میلادی، شخصی به نام «E.l DuPont de Nemours» با همکاری نیروی دریایی امریکا یک کار مشترک مدیریت پروژه (با ترکیب یک نمودار برنامه ریزی پروژه و جدول زمانبندی رایانهای) را به انجام رساندند. این دو کار خود را با دو پروژه مجزا و دو تیم مستقل ولی باهدف یکسان آغاز نمودند. هدف آنها بهینه نمودن برنامه ریزی، زمان بندی وهماهنگی پروژهها بود. هرچند نگرش آنها بر پروژهها شباهتی به یکدیگر نداشت، ولی در نهایت به این جمع بندی رسیدندکه باید نحوه برنامه ریزی و فنون زمان بندی خود را به نحوی بهینه کنند تا از منابع نیروی انسانی، مواد و ابزار خود بتوانند بهترین استفاده را ببرند.
سیستم DuPont، روش مسیر بحرانی یا CPM نام گرفت. هدف این روش بهینه نمودن بازدهی، زمان بندی و هزینههای پروژههای مهندسی بود. با استفاده از این روش انجام پروژهها تا یک سوم وهزینه هانیزبه مقدارقابل توجهی کاهش یافت. درهمان هنگام، نیروی دریایی سیستمی رابرای برنامه ریزی وهماهنگی کارهای بیش از 3000 پیمانکاروشرکتهای طرف قراردادخودابداع نمود. این پیمانکاران وشرکتها مشغول تهیه وتولیدنوعی موشک زیردریایی مجهز به کلاهک اتمی به نام Polaris بودند. سیستم ابداعی ایشان فن بازنگری وارزشیابی برنامه یا PERT نام گرفت. بکارگیری این سیستم تولیدموشک فوق را 2 سال جلو انداخت.
فصل اول:
تاریخچه مدیریت پروژه
تعاریف مدیریت پروژه
فصل دوم:
دلایل استفاده از مدیریت پروژه
اقدامات مدیریتی
وظایف مدیریت پروژه
کاربردهای مدیریت پروژه
فصل سوم:
فواید و محدودیتهای پروژه
فصل چهارم:
فرایندهای پروژه
گروههای فرایند
تعامل بین فرایندها
فرایندهای عمده واصلی
فرایندهای فرعی و کمکی
فرایندهای اجرایی
فرایندهای کنترلی
فرایندهای اختتامی
فصل پنجم:
نرم افزار (P3 Primavera Project Planner)
مدل بلوغ سازمانی مدیریت پروژه (OPM3)
شناخت اجزای مدل OPM3
نتایج و شاخص کلیدی اندازه گیری (KPIS)
دسته بندی – نظر اجمالی
دسته بندی PPP
دسته بندی SMCI
گامهای OPM3 به طور خلاصه
ورود به روند بهبود
خلاصه و نتیجه گیری
فصل ششم:
فرایند برنامه ریزی محدوده پروژه و ورودیهای آن
ورودیهای برنامه ریزی محدوده
ابزارها و فنهای فرایند آغاز
خروجیهای فرایند آغاز
مدیریت محدوده پروژه
ابزارها و تکنیکها و خروجیهای فرایند کنترل کلی تغییرات
فرایند کنترل کلی تغییرات
ورودیهای فرایند کنترل تغییرات
ابزارها و تکنیکهای فرایند اجرای برنامه پروژه
خروجیهای فرایند اجرای برنامه پروژه
فرایند اجرای برنامه پروژه
فرایند تهیه برنامه پروژه
مدیریت فرایندهای پروژه
ارتباط فرایندها
تشریح مفاهیم
واژهنامه انگلیسی – فارسی
فهرست منابع
«فهرست جداول»
شناخت ویژگیهای مهم پروژه
مراحل انجام پروژه
ایجاد چشمانداز برای پروژه
چرخه حیات پروژه
«فهرست نمودارها و اشکال»
فرایندهای پروژه
دسته بندی IPECC
شاخصهای کلیدی عملکرد
راهکارهای برتر
وضعیت کلی سازمان در OPM3
نمودار میلهای میزان بلوغ سازمان در OPM3،PPP/ SMCH
نمودار فرایند مدیریت پروژه سازمانی
هرم سازمان در مسیر پروژه، برنامه، سبد پروژه
هرم سازمان در مسیر استاندارد کردن، اندازه گیری، کنترل، بهبود
فصل اول:
- تاریخچه مدیریت پروژه
- تعاریف مدیریت پروژه
- شناخت ویژگیهای مهم پروژه
بخشی از متن:
+ شبیه سازی مدل لورنتس (Lorenz) به صورت GUI با کد نویسی در نرم افزار متلب.
+ برنامه به صورت کد نویسی نوشته شده و در تمامی نسخه های متلب قابل اجرا می باشد.
+ خط های برنامه دارای توضیحات لازم هستند.
بخشی از متن:
پروژه رشته کامپیوتر به زبان VB و SQL (سیستم اداره برق)
در این پروژه از زبان برنامه نویسی ساده و پرطرفدار ویژوال بیسیک استفاده شده است.
در این پروژه از پایگاه داده SQL 2008 استفاده شده است. (فایل های پایگاه داده با پسوند mdf و ldf)
این پروژه شامل مستندات کامل و اصولی با فرمت word و قابل ویرایش به شرح فهرست زیر است:
پیشگفتار :
مقدمه:
فصل اول
مشخصات و ویژگی های کلی نرم افزار
فرم های مورد استفاده در برنامه
فرم اصلی و صفحه آغازین:
فرم ثبت مشترک:
فرم اضافه کردن انشعاب:
فرم جستجوی فیش مشترک یا انشعاب:
فرم ثبت و یا حذف شخص:
فرم جستجوی شخص:
فرم مربوط به گزارش اشخاص :
فصل دوم
جداول مورد استفاده برنامه در پایگاه داده:
جدول شخص:
جدول انشعاب:
جدول ثبت نام(تخصیص انشعاب به شخص):
ارتباط بین جداول:
فصل سوم
نمودار ER سطح 1:
ارتباط بین موجودیت ها:
فصل چهارم
کد نویسی و توضیح کدها:
کد فرم ثبت اشخاص
کد فرم ثبت مشترک
کد فرم ثبت انشعاب
کد فرم جستجوی مشترک
کد فرم جستجوی شخص
کد فرم اصلی
منابع:
بخشی از متن:
پروژه رشته کامپیوتر به زبان VB و SQL (سیستم مدرسه)
بخشی از متن:
پروژه رشته کامپیوتر به زبان SQL و ویژوال بیسیک (سیستم داروخانه)
بخشی از متن:
فایل لاتین: 11 صفحه
فایل ترجمه: 12 صفحه
مقاله مربوط به سال 2014
گیاه شوره زار، یک گونه ی گیاهی شوری زی برای کشاورزی پایدار در مناطق بیابانی:
عنوان لاتین: Saltgrass, a True Halophytic Plant Species for Sustainable Agriculture in Desert Regions
چکیده:
بیابان زایی مداوم از زمین های قابل کشت به دلیل شهرنشینی ، گرم شدن کره زمین، آب و استفاده از آبهایی با درجه شوری کم برای آبیاری، به خصوص در مناطقی که کمبود آب را تجربه کردهاند، است. استفاده از آب با درجه شوری کم برای آبیاری، بیشتر در مورد گیاهانی است که با خاکهای شور و کمبود آب در این مناطق تحت فشار هستند. بنابراین نیاز فوری برای پیداکردن گونههای گیاهی مقاوم در برابر شوری یا خشکسالی برای زنده ماندن یا حفظ شدن تحت چنین شرایط سختی، وجود دارد. چونکه گیاهان بومی تقریبا تحت چنین شرایطی رشد می کنند، و با این تنش ها (یا فشارها) سازگار هستند، آنها بهترین و مناسب ترین انتخاب برای استفاده تحت چنین شرایط سختی هستند. اگر گونههای مقاوم در برابر فشار یا تنش، از این گیاهان بومی به طور موفقیتآمیزی شناسایی شوند، استفاده از آنها توسط تولیدکنندگان باعث صرفه جوییهای قابل توجهی در درآمدها خواهد شد و باعث صرفه جویی قابل توجهی در پول کشور خواهد شد. تحقیقات من در دانشگاه آریزونا در مورد گیاهان شوره زار، گونههای گیاهی شوری زی، نشان داده است که این گیاه یک مقاومت عالی در برابر شوری و خشکی و یک توان بسیار عالی برای چنین شرایط سخت دارد.
بخشی از متن:
ترجمه مقاله IET تحت عنوان:
Comprehensive review of generation and
transmission expansion planning
فارسی: بررسی جامع برنامهریزی توسعه تولید و توسعه انتقال
سال انتشار: ژانویه 2013.
شامل 37 صفحه word و نسخه PDF آن و همچنین نسخه PDF مقاله انگلیسی.
سرمایهگذاری بر روی سیستم تولید و شبکه انتقال در سیستمهای قدرت یک مسئله مهم بوده و بازگشت سرمایهگذاری وابستگی نزدیک به انجام برنامهریزی بهینه دارد. در این راستا، برنامهریزی توسعه تولید (GEP) و برنامهریزی توسعه انتقال (TEP) برای مدیریت برنامهریزی بهینه در سیستمهای تولید و انتقال، توسط محققان ارائه شده است. در سال های اخیر، تعداد زیادی از آثار پژوهشی در GEP و TEP انجام شده است. این مسائل با دیدگاهها، روشها، قیدها و اهداف مختلف بررسی شده است. ارزیابی تحقیقات در این زمینه و طبقهبندی جنبههای مختلف آنها برای مدیریت پیشرفت کارها ضروری می باشد. این مطالعه یک بررسی جامع از مسائل GEP و TEP از جنبه های و دیدگاههای مختلف، مانند مدلسازی، روشهای حل، قابلیت اطمینان، تولید پراکنده، بازار برق، عدم قطعیت، پرشدگی خطوط، برنامهریزی توان راکتیو، مدیریت در سمت تقاضا و غیره است. نتایج بررسی، یک پس زمینه جامع برای پیدا کردن ایدههای بیشتر در این زمینه تهیه میکند.
بخشی از متن:
....................................
بخشی از متن:
تمامی مراحل لازم برای انجام یک طرح بهسازی لرزه ای ساختمان بنایی شامل شناخت وضع موجود،مدل سازی ،تحلیل و طرح بهسازی در قالب این پروژه بررسی شده است.
بخشی از متن:
جزوه جامعه شناسی انحرافات اجتماعی ( براساس منبع دانشگاه پیام نور)، در قالب فایل pdf و در حجم 14 صفحه به همراه نمونه سوالات پایان ترم با پاسخ نامه کلیدی ، مناسب برای دانشجویان رشته های روان شناسی ، راهنمایی و مشاوره و علوم اجتماعی دانشگاه پیام نور .
محتویات محصول :
نکات کلیدی و کاربردی فصول مختلف در قالب فایل pdf و در حجم 14 صفحه
نکات پرتکرار ویژه جمع بندی در قالب فایل pdf و در حجم 7 صفحه
نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم 96 - 95 با پاسخ نامه کلیدی ( جدید )
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 96 - 95 با پاسخ نامه کلیدی
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 95 - 94 با پاسخ نامه کلیدی
نمونه سوال امتحانی تابستان 1394 با پاسخنامه کلیدی
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 94 - 93 با پاسخ نامه کلیدی
بخشی از متن:
آرتمیا یا میگوی آب شور موجود ظریف و کوچکی است از رده سخت پوستان که به
زندگی در آبهای شور و بسیار شور عادت کرده و بدلیل عدم وجود جانوران شکارچی
و رقبای غذایی در چنین محیطهای با شرایط دشوار آنها سازش پیدا کرده است و
بصورت جمعیتهای بسیار انبوه رشد و تکثیر نموده است.
مهمترین کاربرد آرتمیا
مربوط به صنعت آبزی پروری می باشد. امروزه آرتمیا به عنوان بهترین ماده
غذایی برای پرورش میگو، ماهیهای دریایی، آب شیرین و زینتی شناخته شده است.
شاید مهمترین علل در این مورد، ارزش غذایی آن باشد. علاوه بر ارزش غذایی
بالا دلایل دیگری نیز در گسترش روزافزون استفاده از آرتمیا در آبزی پروری
وجود دارد.
این مجموعه آموزشی به طور کامل و با کمک تصاویر مختلف به معرفی نحوه پرورش و تکثیر بیماری ها و... آرتمیا می پردازد
سرفصل ها:
مقدمه
تاریخچه
پراکنش جغرافیایی
پراکنش آرتمیا در دنیا
پراکنش جغرافیای گونه های مختلف آرتمیا در ایران
ریخت شناسی آرتمیا
مورفولوژی و فیزیولوژی آرتمیا
اجزای مختلف بدن آرتمیا
رده بندی آرتمیا
گونه های آرتمیا
ویژگیهای اکولوژیکی آرتمیا
چرخه زندگی آرتمیا
موارد استفاده آرتمیا
کاربرد اشکال گوناگون آرتمیا در پرورش آبزیان(کامل)
سیستهای پوسته زدایی شده
روش پوستهزدایی سیست آرتمیا
نوپلی تازه تخم گشایی شده
متانوپلی
آرتمیای جوان و بالغ
آرتمیای منجمد و خشک شده
طرز هچ کردن تخم آرتمیا
ساخت محفظه هچ کردن تخم ها(تصاویر با جزئیات)
تولید آرتمیا در مقیاس کوچک
بالغ کردن آرتمیا
برداشت آرتمیا
برداشت آرتمیا های کوچک
برداشت آرتمیا های بالغ
ﻏﻨﻲ ﺳﺎزی آرﺗﻤﻴﺎ
روش آﻣﺎده ﺳﺎزی اﻣﻮﻟﻮﺳﻴﻮن ﻟﺴﻴﺘﻴﻦ ﺑﺮای ﻏﻨﻲ ﺳﺎزی ﻧﺎﭘﻠﻲ آرﺗﻤﻴﺎ
روش آﻣﺎده ﺳﺎزی وﻳﺘﺎﻣﻴﻦ Cﺑﺮای ﻏﻨﻲ ﺳﺎزی ﻧﺎﭘﻠﻲ آرﺗﻤﻴﺎ
روش آﻣﺎده ﺳﺎزی ﺑﺎﻛﺘﺮی ﻫﺎی ﭘﺮوﺑﻴﻮﺗﻴﻚ و ﭘﺮی ﺑﻴﻮﺗﻴﻚ ﺑﺮای ﻏﻨﻲ ﺳﺎزی ﻧﺎﭘﻠﻲ ﻫﺎی آرﺗﻤﻴﺎ
تغذیه آرتمیا
پرورش فیتوپلانکتون برای تغذیه آرتمیا
اﺳﺘﻔﺎده از ﺟﻠﺒﮏ و ﻣﺨﻤﺮ در تغذیه آرﺗﻤﯿﺎ
استفاده از حبوبات و کود حیوانی در تغذیه آرتمیا
بیماری ها
بخشی از متن:
عنوان: پژوهش تعارض و ماهیت آن
قالب: Word
تعداد صفحات: 206
مقدمه
دانشگاه به عنوان یک عامل اجرائی در آموزش و تربیت فرد وهدایت وی به سمت شهروندی موثر و مفید به حال جامعه، دارای نقش موثر بوده و بدون تردید تامین کننده نیروی انسانی مورد نیاز جامعه درآینده خواهد بود. به همین دلیل امروزه در جوامع مختلف، دانشگاه ها از نظر کمی و کیفی رشد و گسترش یافته و تقاضا برای ورود به آنها روز به روز زیادتر می شود و تعداد کثیری دانشجو برای تحصیل و برخورداری از مزایای آن به دانشگاهها روی می آورند.
دانشگاه بعنوان یک نهاد تعلیم و تربیت از همه نهادهای اجتماعی پیچیده تر است. دانشگاه همانند سایر سازمان های رسمی بایستی با وظایف ساخت، اداره و جهت دادن به ترکیب پیچیده ای از منابع انسانی در گیر گردد. بر خلاف اغلب سازمانهای رسمی تولید دانشگاه انسان است و این امر موجب پیدایش مسائل ویژه درمدیریت دانشگاه می گردد.
از جمله مسائلی که دانشگاه به عنوان یک سازمان با آن روبرو است مساله تعارض و عدم موافقت هاست. فعالیتهای سازمانی مستلزم تعامل بین افراد وگروه های سازمان می باشد. در سازمان ها افراد مختلفی در رده های گوناگون مشغول انجام فعالیت ها و وظایف خود می باشند. لازمه انجام این فعالیت ها ارتباط دو جانبه یا چند جانبه افراد با همدیگر بوده که می توانند زمینه ساز ایجاد تعارض باشند.
فهرست
فصل اول
مقدمه
زیربنای نظری تحقیق
تعارض و ماهیت آن
دیدگاه های متفاوت پیرامون تعارض سازمانی
دیدگاه سنتی
دیدگاه کثرت گرا
دیدگاه تعامل گرا
تعارض و اثرات اصلی تعارض
تعارض و جنبه های منفی آن
تعارض و جنبه های مثبت آن
انواع تعارض
تعارض درون فردی
تعارض بین فردی
تعارض بین گروهی
تعارض بین سازمانی
علل ایجاد تعارض در سازمان ها
تعارض و تغییر
تعاض در اثربخشی سازمان
راهبردهای پیشگیری از تعارض
راهکارهای رفع تعارض
سبک های مدیریت تعارض
راهبردهای مدیریت تعارض
چانه زنی
میانجی گری
حکمیت
خلاصه بحث تعارض
هوش عاطفی
تعریف هوش عاطفی
ریشه های تاریخی هوش عاطفی
اساس زیستی عواطف و هوش عاطفی
دیدگاه های متفاوت پیرامون هوش عاطفی
هوش عاطفی از دیدگاه گاردنر
هوش عاطفی از دیدگاه مایروسالوی
هوش عاطفی از دیدگاه بار- آن
ابعاد هوش عاطفی از دیدگاه بار-آن
هوش عاطفی از دیدگاه گلمن
مؤلفه های هوش عاطفی گلمن
مؤلفه خودآگاهی
مؤلفه مدیریت خود
مؤلفه آگاهی اجتماعی
مؤلفه مهارت های اجتماعی
مؤلفه خودانگیزی
توجه معاصر به هوش عاطفی
تقسیم بندی بر اساس IQ و EQ از دیدگاه جک بلوک
نقش وراثت و محیط در هوش عاطفی
ویژگی های افراد با هوش عاطفی بالا و پائین
آموزش و یادگیری هوش عاطفی
هوش عاطفی در محل کار
خلاصه بحث هوش عاطفی
ارتباطات (مهارت های ارتباطی)
چهارچوب مفهومی ارتباطات
هدف ارتباط
اهمیت ارتباطات
فرایند ارتباطات
انواع ارتباطات
مهارت های ارتباطی مدیران
تعریف مهارت های ارتباطی
مهارت های ارتباطی و مؤلفه های آن
مهارت کلامی
مهارت بازخورد
مهارت شنود مؤثر
خلاصه بحث ارتباطات
الگو (مدل)
نظریه های الگوسازی
انواع الگو (مدل)
بیان مسأله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
هدف کلی تحقیق
اهداف
فرضیه های تحقیق
فرضیه های اصلی
فرضیه های فرعی
پیش فرضهای تحقیق
محدودیت های تحقیق
تعریف واژه ها و اصطلاحات
فصل دوم پیشینه تحقی
مقدمه
تعارض
تحقیقات انجام شده در داخل کشور
تحقیقات انجام شده در خارج کشور
هوش عاطفی
تحقیقات انجام شده در داخل کشور
تحقیقات انجام شده در خارج کشور
ارتباطات
تحقیقات انجام شده در داخل کشور
تحقیقات انجام شده در خارج کشور
نتیجه گیری از مرور ادبیات تحقیق
فصل سوم روش شناسی تحقیق
مقدمه
جامعه آماری
نمونه تحقیق
انتخاب حجم نمونه لازم
متغیرهای تحقیق
ابزار و وسیله تحقیق
نحوه امتیاز دهی
پایایی پرسشنامه های تحقیق
نحوه جمع آوری اطلاعات
روش های آماری
رعایت مسائل اخلاقی
بخشی از متن:
تأسیس و راه اندازی مهدکودک و آمادگی
فهرست مطالب
ردیف عنوان صفحه
1 مقدمه 10
2 فصل اول 11
3 تعریف لغوی آموزش وپرورش 12
4 تاریخچه آموزش وپرورش درایران 17-13
5 اهمیت وضرورت آموزش وپرورش پیش ازدبستان 18
7 اهداف آموزش وپرورش پیش ازدبستان 20-18
8 استراتژی های آموزشی 20
9 برنامه های آموزش وپرورش پیش ازدبستان 21-20
10 آموزش پیش دبستانی (1) 22-21
11 برنامه های آموزشی 22
11 برنامه ریزی ومدیریت آموزشی 24-22
12 آیا دوره پیش دبستانی لازم است 24
13 فصل دوم 25
14 بررسی نظام آموزشی وپرورشی دردوره پیش ازدبستانی
15 نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان درفرانسه 32-26
16 نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان درانگلستان 45-32
17 نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان درپاکستان 45
18 نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان دراندونزی 56-45
19 نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان درهلند 58-56
20 نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان درآلمان 60-58
21 نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان دراتریش 61-60
22 نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان درلیبی 66-61
23 فصل سوم 67
نقش کودک درشکل گیری شخصیت کودک
24 نقش کودک درشکل گیری شخصیت کودک 68
25 آشنایی کودک باکودکستان 69-68
26 اهمیت مهدکودک 69
27 درچهاردیواری مهدکودک چه می گذرد 71-69
28 نقش مهدکودک دررشد اجتماعی کودکان 72-71
29 نقش مهدکودک دراحیای ارزشهای فرهنگی 74-72
30 انتظارات والدین از مهدکودک 75-74
31 فصل چهارم
32 ویژگیهای کودکان 6-3 ساله 76
33 ویژگی کودکان سه ساله ازنظر جسمی ، عاطفی ، هوشی وذهنی 77
33 ویژگی کودکان چهارساله 78
34 ویژگی کودکان پنج ساله 79
35 ویژگی کودکان شش ساله 80
36 رشد عاطفی اجتماعی آیا میدانید که ؟ 84-81
37 رشد جسمی حرکتی 86-84
38 رشد زبان 88-86
39 رشد شناختی 91-88
40 رشد بیان خلاق ودرک زیباییها 92-91
41 خصوصیات دوره کودکستانی 92
42 رشد جسمانی 93-92
43 رشدحسی حرکتی 94-93
44 رشد ذهنی 95-94
45 رشدعاطفی 97-96
46 دووسه سالگی 99-97
47 سه وچهارسالگی 102-99
48 پنچ وشش سالگی 103-102
49 فصل پنجم 104
50 بازیهای کودکان 105
51 کودکان وبازی 106
52 نوع وبازی 106
53 بازی وورزش درروایات اسلام 107
54 همبازی کودک 110-108
55 شکایت ازبازی کودکان درکوچه ها 110
56 والدین بی خیال 111-110
57 نکات مهم درانتخاب همبازی برای کودکان 111
58 محیط بازی 113-111
59 کنترل محیط بازی 113
60 سرکشی ازبازیهای کودکان 114
61 مقداربازی 117-115
62 بازی وخلاقیت 119-117
63 بازی 121-119
64 ارزشهای بازی 124-121
65 آب بازی 126-124
66 نکات ایمنی برای آب بازی 126
67 راههای بازی باآب 129-127
68 رشد ذهنی وشناختی 131-129
69 رشد عاطفی اجتماعی 134-131
70 فصل ششم 135
71 فرضیه شناختی - رشدی پیاژه 135
72 مراحل 2و3 اندیشه پیش ازعمل 7-2 سالگی 136
73 رشد فعالیت نمادین 138-136
74 تعقل علمی 139-138
75 طبقه بندی 140-139
76 اندیشه اجتماعی 142-140
77 قضاوت اخلاقی 142
78 زنده گرایی 144-142
79 خلاصه ونتیجه 145-144
80 فصل هفتم 146
81 گفتگو بافرخنده مفیدی 152-146
82 فصل هشتم 153
83 آیین نامه تأسیس ، انحلال واداره مهدکودک 188-153
84 نیروی انسانی 189
85 چارت سازمانی 190
86 هزینه تأسیس مهد 195-191
87 برنامه کلاسی آمادگی 196
88 برنامه کلاسی 4-3 ساله ها 197
89 برنامه غذایی 197
90 فصل نهم
ضمائم وپیوستها
91 فهرست منابع ومآخذ
بخشی از متن:
دانلود تحقیق روان شناسی ورزش
قالب: Word
تعداد صفحات: 209
بخشی از متن:
دانلود تحقیق ایجاد تغییرات در AHP با سلسله مراتب غیر خطی و وجود روابط ریاضی مابین معیارها و زیرمعیارها
این فایل در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد
قالب: Word
تعداد صفحات: 152
بخشی از متن:
بخشی از متن:
برنامه تشخیص نمای کلی (مطابق تصویر محصول) تصاویر IR در نرم افزار متلب
شبه سازی به صورت کد نویسی و با اجرای نرم و راحت
شامل تصاویر اضافی IR آماده برای استفاده
مناسب برای پروژه های دانشجویی و صنعتی
بخشی از متن:
برنامه پیش بینی بار (load forecasting) با استفاده از شبکه های عصبی در نرم افزار متلب.
مناسب برای پایان نامه پروژه های دانشجویی رشته برق قدرت (مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری).
شبیه سازی با کیفیت عالی به صورت کد نویسی (mfile).
بخشی از متن:
بخشی از متن:
برنامه تنظیم ضرایب کنترل کننده PID با استفاده از الگوریتم ترکیبی غذایابی باکتری - تجمعی ذرات BG-PSO در نرم افزار متلب.
الگوریتم پیشنهادی پاسخ های بهتری نسبت به الگوریتم غذایابی باکتری و تجمعی ذرات ارائه می کند.
مناسب برای پروژه های دانشگاهی