بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم ، در حجم 18 اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از متن:
بازاریابی مستقیم یکی از موثرترین شیوه های بازاریابی بسیارکارا با هدف حداکثر کردن ارزش دوره عمرمشتریان می باشد.
بسیاری از شیوه های یادگیری که به قیمت حساس هستند مشتریان با ارزش را شناسایی می کنند تا سود مورد انتظارشان را حداکثر کنند،با این حال این شیوه ها تا زمانی که سود کل را برای دوره زندگی مشتریان حداکثر می کند، نمی تواند کنترلی بر عیوب احتمالی داشته باشد.
متاسفانه فعالیتهای بازاریابی بهینه برای بدست آوردن حداکثر سود اغلب در حداقل کردن عیوب احتمالی بسیار ضعیف عمل می کند، چون با این روشها بین اهداف تناقض هایی پدید می آید.
و...
فهرست مطالب:
بازاریابی مستقیم
روش تصمیم گیری متوالی
یادگیری تقویتی
این فایل با فرمت پاورپوینت در 18 اسلاید قابل ویرایش(همراه با ترجمه انگلیسی ) تهیه شده است.
بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت عیب یابی چیلرهای تراکمی ، در حجم 24 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.
بخشی از متن:
اجزاء اصلی چیلر تراکمی:
1-کمپرسور
2-کندانسور
3-شیر انبساط
4-اواپراتور
نواقص کمپرسور:
شارژ گاز سیستم بیش از حد زیاد است
موفلر خراب شده است
اویل پمپ معیوب است
خراب بودن یاتاقان های ثابت یا متحرک
و...
فهرست مطالب:
اجزاء اصلی چیلر تراکمی
نواقص کمپرسور
کمپرسور صدای زیادی می دهد
سیستم سرمای بسیار کمی تولید می کند
قطع می کندHi pressureبر اثرافزایش فشار
قطع میکندlow pressureبراثرکاهش فشار
اواپراتور یخ زده
سیستم هیچ سرمایی ایجاد نمی کند
فیلتر درایر زیاد کثیف می شود
کمپرسور دستگاه روشن نمی شود
شیر برقی مسیر مایع باز نمی شود
این فایل با فرمت پاورپوینت در 24 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
هدیه محصول:
فایل پاورپوینت گرمایش از کف(19 اسلاید)
بخشی از متن:
کاملترین منبع درس مدیریت اسلامی و الگوهای آن مناسب کنکور دکتری
به تعداد 211 صفحه pdf
تلاش اعضای گروه بیست
این کتاب در واقع بر اساس 4 منبع اصلی در این حوزه بوده که تقریبا تمامی منابع مدیریت اسلامی را شامل می شود ، تهیه شده است.
سطح بندی منابع به ترتیب درجه اهمیت و ضرورت مطالعه به ترتیب زیر می باشند.
1- مدیریت اسلامی سیدعلی اکبر افجه ای
2- مدیریت اسلامی و الگوهای آن لطف الله فروزنده و علی اکبر جوکار
3- اصول مدیریت الامی و الگوهای آن ولی الله نقی پور
4- مدیریت اسلامی نبوی
بخشی از متن:
تعداد صفحات انگلیسی 14 صفحه (3550 کلمه)
تعداد صفحات ترجمه فارسی 14 صفحه
ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش
مقاله انگلیسی پی دی اف به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش
به همراه ترجمه شکل و جدول
هر 250 کلمه 1 صفحه میباشد
حداکثر قیمت برای هر صفحه 1000 تومان
نمونه ترجمه
چکیده: سیستمهای خودکار ذخیره سازی/بازیابی (AS/RS) یک سیستم دستی مواد خودکار است که با کامپیوتر کنترل شده و به طور گسترده در صنعت و سیستمهای ذخیره سازی استفاده میشود. آنها مزایای جالب توجه اعم از استفاده از حداکثر ظرفیت فضا و بهبود ایمنی دارند. تمام معایب AS/RS به عوامل اقتصادی مانند سرمایه گذاری اولیه بالا و دشواری برای تغییر طرح مربوط می باشد. این حاکی از اهمیت طراحی دقیق AS/RS با در نظر گرفتن تمام محدودیتها میباشد. بعدا ممکن است با هریک از ابعاد AS/RS و یا با محصولات، ارتباط داشته باشد. ارزیابی زمان سفر متوسط که دستگاه S/R برای ذخیره و بازیابی محصول میگیرد، برای یک طراحی بهینه لازم است. مقاله حاضر به یک پیکربندی خاص AS/RS اختصاص داردکه به آن جریان متناوب AS/RS میگویند. جریان متناوب AS/RS شامل تنها یک ردیف عمیق و دو دستگاه است؛ ...............................
بخشی از متن:
............................
مجموعه سه سطحی Stanley 1500 Structured Tests به همراه کلید سوالات
مجموعه حاضر شامل کتاب های زیر است:
Stanley 1500 Structured Tests Level 1
Stanley 1500 Structured Tests Level 2
Stanley 1500 Structured Tests Level 3
Stanley 1500 Structured Tests Keys
فایل PDF کتاب ها به زبان انگلیسی است.
فایل PDF با بهترین کیفیت و با قابلیت جستجو در متن و کپی برداری از متن است.
............................
بخشی از متن:
این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 39 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده ای از گزارش کارآموزی 7
مقدمه 8
چشم انداز و مأموریت بانک 11
استراتژی بانکها 11
اهداف بانک 11
معرفی خدمات بانک ملت 13
اتصال سامانه ملت کارت و جام 12
سایر خدمات بانک ملت 12
مفهوم نظام اعتباری 15
مفهوم تخصیص منابع 16
نظام اعتباری در ایران 17
شرایط پولی و اعتباری قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران 17
سیر تحولات نظام بانکی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی 19
قرض الحسنه 21
ضوابط اعطای قرض الحسنه 23
عملیات حسابداری قرض الحسنه 25
مضاربه 28
ویژگیهای مضاربه 28
انواع مضاربه 29
عملیات حسابداری مضاربه 30
مشارکت مدنی 33
کاربرد مشارکت مدنی 33
سود مشارکت مدنی 33
اجاره به شرط تملیک 34
جعاله 34
تعریف جعاله طبق دستور العمل اجرایی 35
اعتبار 35
تسهیلات اعطائی 36
انواع تسهیلات 36
منابع و مأخذ 39
فهرست اشکال
عنوان صفحه
ادغام چندین بانک و تشکیل بانک ملت 10
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول نمایه وضعیت مالی بانک ملت 14
جدول تسهیلات اعطائی قرض الحسنه 22
جدول تسهیلات اعطائی تکلیفی مسکن 24
جدول آمار هفتگی مدیریت شعب منطقه 27
چکیده ای از گزارش کارآموزی :
امروزه جوامع به دنبال استفاده هر چه بیشتر از رایانه به منظور پیشبرد اهداف خود و تسریع در انجام امور هستند که به همین ترتیب انجام اعمال تجاری به شکل الکترونیک صورت می گیرد یکی از سازمانهایی که بیشترین نقش را در به کارگیری تجارت الکترونیک ایفا می کند بانک می باشد .
بانکها با انجام عملیاتشان به صورت الکترونیکی به بسیاری از اهداف دولتها در تسریع امور جامه ی عمل می پوشاند به همین دلیل اینجانب توانستم در طول مدت کارآموزی به انجام برخی اعمال بانکی بخصوص حسابداری آشنا گشته و تجارب بسیاری کسب کنم .
برخی از این اعمال به شرح زیر هستند :
وارد کردن مانده های مطالبه نشده به نرم افزار مربوطه .
یافتن اختلاف بین اسناد صادر شده و مدارک هزینه و جمع گرفتن اسناد و بستن دسته های سند و صدور روکش اسناد .
گرفتن آمار شعبه های منطقه یک .
مقدمه
تاریخچه بانکداری در ایران :
قبل از هر چیز باید گذری هر چند کوتاه به تاریخچه بانکداری در ایران بپردازیم و آشنایی بیشتری با بانک و بانکداری در ایران پیدا کنیم . اولین بانکی که در ایران افتتاح شد بانک جدید شرق بود که مرکز آن در لندن بود سپس در سال 1251 هجری شمسی فردی انگلیسی به نام « پاول جولیوس رویتر » بانک شاهی را در ایران تأسیس کرد این بانک تا سال 1321 در ایران فعالیت کرد بانک استقراضی ایران در سال 1269 توسط فردی روسی به نام « راک بولیاکوف » تأسیس گردید و در سال 1344 تعطیل شد .
نخستین بانک ایران در سال 1304 و تحت عنوان بانک سپه فعالیت خود را آغاز نمود در سال 1339 قانون جامع پولی و بانکی و تأسیس مرکزی به منظور حفظ ارزش پولی و اجرای سیاست پولی مورد توجه مقامات کشور قرار گرفت .
دولت ایران یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1358 در جهت حفظ حقوق صاحبان سپرده و سرمایه های ملی و تضمین بازپرداخت سپرده ها و پس اندازهای مردم ، بانکهای ایران را ملی اعلام کرد .
ادغام بانکها پس از ملی شدن آنها انجام گرفت به طوری که بانکها پس از ادغام از 37 بانک به 6 بانک تجاری و 3 بانک تخصصی تقسیم بندی شدند .
بانکهای تجاری شامل : بانک رفاه ، بانک ملی ایران ، بانک صادرات ایران ، بانک تجارت ، بانک ملت و بانک سپه می باشند .
بانکهای تخصصی نیز شامل : بانک کشاورزی ، بانک مسکن ، بانک صنعت و معدن می باشد .
مرجع تصمیم گیری سیاستهای بانکی در ایران شورای عالی بانکها می باشد که از افراد ذیل تشکیل شده است .
رئیس کل بانک مرکزی ایران
مدیر کل بانک ملی ایران
نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی
نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی
نماینده وزارت مسکن و شهرسازی
نماینده وزارت جهاد کشاورزی
نماینده وزارت بازرگانی
تعداد اعضاء هیات مدیره و وظائف آنان بر طبق اساسنامه هر بانک می باشد . مدیر عامل هر بانک بر اساس پیشنهاد شورای عالی بانکها و از طرف مجمع عمومی بانکها منصوب می شود .
از اقدامات مهم دولت پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، خارج نمودن سیستم بانکداری در ایران از حالت ربوی به غیر ربوی ( بانکداری اسلامی ) بوده است . قانون بانکداری بدون ربا در سال 1362 در مجلس اسلامی ایران به تصویب نمایندگان مجلس رسید .
مطالبی که عنوان شد تاریخچه مختصری از بانکداری در ایران بود .
متعاقب قانون ملی شدن بانکهای خصوصی در سال 28/09/1358 مجمع عمومی بانکها به استناد ماده 17 لایحه قانونی اداره امور بانکها که در جلسه مورخ 03/07/1358 شورای انقلاب به تصویب رسیده بود طرح ادغام بانکها را تصویب نمود بر این اساس بانک ملت قانوناً در تاریخ 29/09/1358 و عملاً از ابتدای سال 1359 از ادغام 10بانک خصوصی قبل از انقلاب تهران ، داریوش ، پارس ، اعتبارات تعاونی و توزیع ، ایران و عرب ، بین المللی ایران ، عمران ، بیمه ایران ، تجارت خارجی ایران و فرهنگیان تشکیل و در خدمت مردم قرار گرفت .
به این ترتیب براساس طرح ادغام بانکها کلیه سرمایه ها ، دارایی ها ، تعهدات ، نیروی انسانی و واحدهای متعلق به بانکهای یاد شده به بانک ملت منتقل گردید و از آن زمان بانک ملت به موجب اساسنامه مصوب 10/02/1359 با هدف ارائه خدمات بانکی و تسهیل امور بازرگانی داخلی و خارجی و فعالیت در رشته های تولیدی در جهت خدمات به اقتصاد کشور با سرمایه اولیه 33/5 میلیارد ریال و 13 هزار و 680 نفر پرسنل و یک هزار و 225 واحد بانکی در سطح کشور آغاز به فعالیت کرد .
بانک ملت در حال حاضر با سرمایه 13100 میلیارد ریال بعنوان یکی از بزرگترین بانکهای کشور است که در چارچوب دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می نماید .
بخشی از متن:
فرمت فایل فایل ورد غیر قابل ویرایش
تعداد صفحات 24
فهرست مطالب
چکیده
نکات کلیدی
مقدمه
بیان مسئله
اهداف
هدف کلی
اهداف جزئی
مقایسه با شاخص
توصیف وضعیت موجود
گردآوری اطلاعات
1تهیه پرسشنامه
2 مصاحبه با پدر و مادر
3 – مطالعات کتابخانه ای
اهداف کلی شاخه کار دانش و فنی و حرفه ای در سطح کشور
ساختار رشته های مهارتی
معرفی رشته حسابداری
شرایط ورود به رشته ی حسابداری
دروس تخصصی رشته ی تحصیلی حسابداری
توانایی ها و مهارت هایی که هنر جو یان جهت ورود به بازار کار و اشتغال کسب می کنند .
نحوه ی ادامه تحصیل
شرایط دانش آموزان ورودی به این رشته
آسیب شناسی جذب هنر جو در رشته حسابداری در هنرستان های فنی و حرفه ای
نقاط ضعف جذب هنرجو در این رشته میتواند به دلایل زیر باشد
راهکارهای مختلف جذب هنرجو در هنرستانها
تجزیه و تحلیل داده های اطلاعاتی بدست آمده
ارائه راه حل های پیشنهادی
اقداماتی که به عهده والدین می باشد
انتخاب راه حل ها بر اساس اولویت اهمیت اجرا
اعتبار بخشی به راه حل های انتخابی
نظارت بر اجرای راه حل ها
ارزیابی بعد از اجرای طرح ( نقاط قوت اجرای طرح )
نقاط ضعف
نتیجه گیری
پیشنهاداتی که در جهت کارایی پیشرفت و علاقمندی هنرجویان حسابداری
منابع و ماخذ
بخشی از متن:
فرمت فایل فایل ورد غیر قابل ویرایش
تعداد صفحات 23
فهرست مطالب
چکیده
نکات کلیدی
مقدمه
بیان مسئله
.اهداف
هدف کلی
اهداف جزئی
مقایسه با شاخص
توصیف وضعیت موجود
گردآوری اطلاعات
1تهیه پرسشنامه
2 مصاحبه با پدر و مادر
3 – مطالعات کتابخانه ای
اهداف کلی شاخه کار دانش و فنی و حرفه ای در سطح کشور
ساختار رشته های مهارتی
معرفی رشته برق
هدف رشتهی برق
دورنمای آیندهی رشته
ضوابط ورود به رشته
خصوصیات فردی جهت ورود به رشته
میزان خلاقیت، ابتکار و نوآوری مورد نیاز
توانایی فراگیر پس از دورهی 3 سالهی دیپلم
تواناییهای فراگیر پس از دورهی دوسالهی کاردانی
آسیب شناسی جذب هنر جو در رشته برق در هنرستان های فنی و حرفه ای
نقاط ضعف جذب هنرجو در این رشته میتواند به دلایل زیر باشد
راهکارهای مختلف جذب هنرجو در هنرستانها
تجزیه و تحلیل داده های اطلاعاتی بدست آمده
ارائه راه حل های پیشنهادی
اقداماتی که به عهده والدین می باشد
انتخاب راه حل ها بر اساس اولویت اهمیت اجرا
اعتبار بخشی به راه حل های انتخابی
نظارت بر اجرای راه حل ها
ارزیابی بعد از اجرای طرح ( نقاط قوت اجرای طرح )
نقاط ضعف
نتیجه گیری
منابع و ماخذ
بخشی از متن:
فرمت فایل فایل ورد غیر قابل ویرایش
تعداد صفحات 29
فهرست مطالب
چکیده
نکات کلیدی
مقدمه
بیان مسـئله
اهداف گزارش تخصصی
هدف اصلی
اهداف فرعی
مقایسه با شاخص
جمع آوری اطلاعات
1 مشاهده
2 – بررسی مواردی که باعث حواس پرتی هنرجویان می شد .
3 مصاحبه با والدین هنرجویان
4 – مصاحبه با همکاران دیگر
5 – مطالعه منابع کتابخانه ای و اینترنتی
تعریف تمرکز حواس
منشاء حواس پرتی
1آمادگی برای مطالعه
2داشتن علاقه به مطالعه
3 تعیین زمان و مکان مطالعه
4 یادبگیر که بگویی «نه»
5 ترک افکار منفی و داشتن افکار مثبت
6 طرح سئوال
7 آگاهی از شیوه های صحیح مطالعه و یادگیری
تند خوانی
عبارت خوانی
خواندن اجمالی
خواندن تجسسی
8 جدیت در مطالعه
9 استفاده از راهنما
10 خط کشیدن زیر مطالب مهم
11 یاداشت برداری هنگام مطالعه
تجزیه تحلیل داده ها
راه حـل هـای پیشـنهادی
اعتبار دادن به راه حل ها
اجـرای راه حـل هـا
ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت اجرای طرح )
1 – مشاهده
2 – مصاحبه با والدین
نقاط ضعف اجرای طرح
نتیجه گیری
پیشنهادا ت
برخی راههای افزایش دقّت و تمرکز حواس در هنرجویان
منابع و ماخذ
بخشی از متن:
فرمت فایل فایل ورد غیر قابل ویرایش
تعداد صفحات 19
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
*مرحله اول
الف)برخورد با مساله
الف2)عنوان گزارش تخصصی
علاقمند کردن دانش آموزان به مطالعه و کتاب خوانی با روش های مناسب
الف3)توضیح کلی درمورد مساله
الف4)چگونگی تشخیص مساله
الف5)انگیزه ی تحقیق
6 الف)اهداف تحقیق
هدف اصلی
اهداف جزئی
مقایسه با شاخص
ب)بیان مساله
ب1)ارزیابی از وضع موجود
ب2)اهمیت و ضرورت تحقیق
پ)شواهد1(دلایل، مدارک و شواهد و... در خصوص وضعیت موجود)
مرحله دوم ایجاد تغییر
الف)گردآوری اطلاعات((جهت ارائه راه حل)
ب)تجزیه، تحلیل و تفسیر اطلاعات جمع آوری شده
پ)انتخاب راه حل ها
ت)اعتباربخشی راه حل ها
ث)اجرای راه حل ها و نظارت بر آنها
مرحله سوم ارزشیابی و نظارت برآن
الف)شرح و توضیح تغییرات ایجادشده و وضعیت مطلوب
ب)ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت )
نقاط ضعف
نتیجه گیری و پیشنهادات (ارائه گزارش نهایی)
منابع
بخشی از متن:
فرمت فایل فایل ورد غیر قابل ویرایش
تعداد صفحات 23
فهرست مطالب
چکیده
واژگان کلیدی
مقدمه(بیان طرح و بیان مساله )
ارزیابی از وضعیت موجود
اهداف گزارش تخصصی
هدف اصلی
اهداف جزئی
مقایسه با شاخص
جمع آوری اطلاعات ابزارهای اطلاعاتی
بیشینه تحقیق
یافته های علمی
تجزیه و تحلیل
ارائه راه حل های موقت
1 شیوه اداره کلاس به صورت (تدریس ماده درسی واحد به صورت همزمان به تمام پایه ها)
2 روش (تدریس مواد درسی مختلف با اهداف مشترک به چند پایه در یک زمان)
3تبدیل کلاسهای چند پایه به پایه های کمتر
4تفاوت زمان استراحت
5 استفاده از وجود شاگرد معلم
ارزیابی بعد از اجرای طرح ( نقاط مثبت اجرای طرح )
نقاط ضعف اجرای طرح
پیشنهادات و نتیجه گیری از اجرای این طرح
منابع ومأخذ
بخشی از متن:
فرمت فایل فایل ورد غیر قابل ویرایش
تعداد صفحات 27
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه (بیان و طرح موضوع )
بیان مسئله و ارزیابی از وضع موجود
اهداف گزارش تخصصی
هدف اصلی
اهداف فرعی
مقایسه با شاخص
جمع آوری اطلاعات
جدول تعداد مشاجره ها و درگیری های دانش آموزان پایه دوم در مورخه 30/07/94 تا5/08/94
ارائه دو نمونه از درگیری بین دانش آموزان در ساعت تفریح
نمونه ی اول
مورد دوم
شرح درگیری
پرسشنامه
۱ بهبود رفتار در سطح سازمان ، کلاس و فرد که شامل سه سطح می باشد.
الف) بهبود رفتار در سطح سازمان یا مدرسه
ب) بهبود رفتار در سطح کلاس
ج) بهبود رفتار در سطح فرد
۲ بهبود رفتار دانش آموزان از طریق جلب مشارکت آنان در بازسازی حیاط و محوطه ی بازی
3 بهبود رفتار از طریق بهبود روابط بین دانش آموزان
4 بهبود رفتار دانش آموزان از طریق آموزش معلمان و بهبود جو مدرسه
پیشینه علمی پژوهش
تجزیه و تحلیل یافته ها
ارائه راه حل موقت
اجرای راه حل
۱جلب مشارکت آنان در بازسازی حیاط و محوطه ی بازی
۲بهبود رفتار دانش آموزان از طریق آموزش معلمان و بهبود جو مدرسه
۳ بهبود رفتار از طریق بهبود روابط بین دانش آموزان
۴نظر خواهی از دانش آموزان در جهت ایجاد شرایط مطلوب
ارزیابی بعد از اجرای طرح
نقاط قوت اجرای طرح
نقاط ضعف
توضیحات بیشتر
● زنگهای کوتاه تفریح
● زنگهای تفریح را چگونه شاد، سازنده و سودمند نماییم؟
● اولین گام و تفکر در مورد ساعات تفریح
۱) زنگ تفریح اول
۲) زنگ تفریح دوم
۳) زنگ تفریح سوم
● سه زنگ تفریح با چه اهدافی؟
●نتیجه گیری
پیشنهادها
منابع
بخشی از متن:
فرمت فایل فایل ورد غیر قابل ویرایش
تعداد صفحات 26
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
بیان مسئله
اهداف
هدف کلی
اهداف جزئی
توصیف وضعیت موجود
گردآوری اطلاعات (شواهد 1 )
2 – بررسی میزان آگاهی والدین از فضای مجازی و اینترنت
سوالات پرسشنامه از والدین
3 میزان دسترسی به رایانه و تلفن همراه و اینترنت خانگی
4 سنجش استفاده از اینترنت و فضای مجازی در دانش آموزان
ادبیات نظری
مزایا و معایب اینترنت برای نوجوانان
مزایای استفاده از اینترنت
معایب استفاده از اینترنت
پیشینه ی پژوهش
الف) مبانی نظری
ب) پیشینه ی علمی
تجزیه و تحلیل اطلاعات
ارائه راه حل های پیشنهادی
اقداماتی که به عهده والدین می باشد
اقداماتی که بر عهده مربیان و معلمان و مشاور می باشد
انتخاب راه حل ها بر اساس اولویت اهمیت اجرا
اعتبار بخشی به راه حل های انتخابی (ارزیابی بعد از اجرای طرح )
نظارت بر اجرای راه حل ها
پیشنهاد بنده
به والدین توصیه می شود
نقاط قوت طرح
نتیجه گیری
پیشنهادات
فهرست و منابع
بخشی از متن:
فرمت فایل فایل ورد غیر قابل ویرایش
تعداد صفحات 29
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله
اهداف گزارش تخصصی
هدف اصلی
اهداف فرعی
مقایسه با شاخص
ارزیابی از وضع موجود
پیشینه تحقیق
مفهوم نوآوری در آموزش
ویژگی های نوآوری در آموزش
نوآوری و تحول در کلاس درس
استفاده از چندرسانه ای های آموزشی در تدریس
استفاده از CD های آموزشی در تدریس
استفاده از رایانه و اینترنت در تدریس
استفاده از وبلاگ آموزشی در تدریس
استفاده از روش فعال یاددهی – یادگیری مبتنی بر ICT
اجرای راه حل ، مرحله دوم
ارزیابی بعد از اجرای طرح
نقاط قوت اجرای طرح
نتایج حاصل از اقدام
نتیجه گیری و پیشنهادات
منابع مورد استفاده
بخشی از متن:
فرمت فایل فایل ورد غیر قابل ویرایش
تعداد صفحات 22
فهرست مطالب
چکیده
واژگان کلیدی
افت تحصیلی – تعلیم و تربیت راهکار های آموزشی
مقدمه (بیان مساله و طرح موضوع )
بیان مسئله
اهداف گزارش تخصصی
هدف اصلی
اهداف جزئی
مقایسه باشاخص
ارزیابی از وضع موجود
نظر معلم ادبیات
نظر معلم ریاضی
نظر معلم علوم
اقدام راه حل پیشنهادی
ادبیات تحقیق
منظور از افت تحصیلی چیست؟
خسارتهای ناشی از افت تحصیلی
عوامل موثر بر افت تحصیلی
برنامه های کوتاه و دراز مدت جهت جلوگیری از افت کاهش افت تحصیلی
الف برنامههای درازمدت یا بنیادی
ب برنامههای کوتاه مدت
دلایل افت تحصیلی از نظر روانشناسان و اندیشمندان
تجزیه و تحلیل اطلاعات
موانع و محدودیت ها
اجرای راه حل دوم
علل افت تحصیلی مسلم
اجرای راه حل
ارزشیابی و بررسی نتایج کار (نقاط قوت طرح )
نقاط ضعف طرح
پیشنهادات و راهکارها
منابع
بخشی از متن:
فرمت فایل فایل ورد غیر قابل ویرایش
تعداد صفحات 29
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه ( بیان کلی طرح و موضوع )
توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله
اهداف گزارش تخصصی
هدف اصلی
اهداف فرعی
مقایسه با شاخص
جمع آوری اطلاعات
اقدام پژوهی و درس پژوهی
درس پژوهی چیست ؟
اهمیت و رویکرد درس پژوهی
تاب آوری و تعلق اجتماعی
ارتباط بین مورد پژوهی ودرس پژوهی
امتیاز یا ویژگی درس پژوهی نسبت به اقدام پژوهی
چگونگی ایجاد علاقه در همکاران جهت انجام پژوهش
نظر همکاران درباره اجرای طرح درس پژوهی
تجزویه وتحلیل اطلاعات
انتخاب راه حل جدید وموقتی و نظارت برآن
گرد آوری اطلاعات شواهد (2)
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار آن
نتیجه گیری
پیشنهادات
کاربردی
پژوهشی
فهرست منابع
بخشی از متن:
فرمت فایل فایل ورد غیر قابل ویرایش
تعداد صفحات 20
فهرست
چکیده
مقدمه
ارزیابی از وضع موجود
بیان مسئله
اهداف گزارش تخصصی
هدف اصلی
اهداف جزئی
مقایسه با شاخص
جمع آوری اطلاعات
یافته های محیطی
یافته های علمی
هدف کلی
اهداف اختصاصی
استراتژی ها
یافته های علمی از تحقیقات ومقالات به شرح ذیل میباشد
نوجوانان باید برای پیشگیری از کم خونی فقر آهن به توصیه های ذیل عمل کنند
پیشینه تحقیق
تجزیه وتحلیل
ارائه راه حل های موقت
انتخاب واجرای راه حل
ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت اجرای طرح )
ارزیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار آن
نقاط ضعف
پیشنهادات
منابع ومآخذ
بخشی از متن:
فرمت فایل فایل ورد غیر قابل ویرایش
تعداد صفحات 28
فهرست مطالب
چکیده
.مقدمه
بیان مسئله
ارزیاب ی از وضع موجود
اهداف گزارش تخصصی
هدف اصلی
اهداف جزئی
مقایسه با شاخص
راه حلهای ارائه شده برای حل مسئله
روشهای انتخاب شده و چرایی آنها
توصیف اقدامات انجام شده پس از تصمیم گیری
ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت اجرای طرح )
کاستی های جلب مشارکت مردمی را در عوامل ذیل می توان یافت
روش های پیشنهادی برای جلب مشارکت
راههای گسترش مشارکت اولیاء و مربیان
ضرورت ارتباط خانه و مدرسه
روش های برقراری ارتباط میان خانه و مدرسه
همکاری خانه و مدرسه در امور آموزش دانش آموزان
همکاری خانه و مدرسه در امور رفتاری دانش آموزان
موانع مشارکت اولیا در مدرسه
موانع مشارکت اولیا از سوی مدرسه
موانع مشارکت از سوی اولیا
راهکارهای افزایش مشارکت اولیا در مدرسه
نقاط ضعف
نتیجه گیری
نتیجه گیری
منابع
بخشی از متن:
فرمت فایل فایل ورد غیر قابل ویرایش
تعداد صفحات 20
فهرست مطالب
مقدمه
ارزیابی از وضع موجود
اهداف گزارش تخصصی
هدف اصلی
اهداف جزئی
مقایسه با شاخص
جمع آوری اطلاعات
۱ـ مشاهده ی رفتار فاطمه
۲ ــ مصاحبه با فاطمه
۳ ـ مصاحبه با همکاران
۴ ـ مصاحبه با معاون مدرسه خانم معاون پایه
۵ ـ مصاحبه با مادر دانش آموز
ادبیات و پیشینه تحقیق
۱ــ استرس محیط
۲ــ بهداشت روانی معلم
۳ــ اصرار خانواده برای کسب نمرهی بیشتر،
درمان
۱ــ شناخت منشاء
۲ــ واداشتن به بیان
۳ــ واداشتن به اشتغال
۴ــ واداشتن به معاشرت
۵ــ تقویت روحیه
تجزیه و تحلیل
اجرای راه حل
ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت اجرای طرح )
نقاط ضعف
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و مآخذ
بخشی از متن:
فرمت فایل فایل ورد غیر قابل ویرایش
تعداد صفحات 27
فهرست مطالب
مقدمه
ارزیابی از وضع موجود
اهداف گزارش تخصصی
هدف اصلی
اهداف جزئی
مقایسه با شاخص
اهمیت و ضرورت تحقیق
سؤالات تحقیق
فرضیه های تحقیق
پیشینه تحقیق
جمع آوری اطلاعات
1مشاهده رفتار دانش آموز در کلاس
2مصاحبه با مدیر و سایر همکاران مدرسه
3مصاحبه با مادر محمد امین
تجزیه و تحلیل داده ها واطلاعات جمع آوری شده
راه حل های پیشنهادی
دلایل انتخاب راه حل
توصیف اقدامات انجام شده پس از تصمیم گیری
ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت اجرای طرح )
نقاط ضعف
نتیجه گیری
چند توصیه برای تقویت اعتماد به نفس در دانش آموزان
تقویت اعتماد به نفس در دانش آموزان با شروع مدرسه
والدین برای کمک به فرزندان خود باید
فهرست منابع