ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
بخشی از متن:
فرمت فایل فایل ورد غیر قابل ویرایش
تعداد صفحات 23
فهرست مطالب
چکیده
واژگان کلیدی
مقدمه(بیان طرح و بیان مساله )
ارزیابی از وضعیت موجود
اهداف گزارش تخصصی
هدف اصلی
اهداف جزئی
مقایسه با شاخص
جمع آوری اطلاعات ابزارهای اطلاعاتی
بیشینه تحقیق
یافته های علمی
تجزیه و تحلیل
ارائه راه حل های موقت
1 شیوه اداره کلاس به صورت (تدریس ماده درسی واحد به صورت همزمان به تمام پایه ها)
2 روش (تدریس مواد درسی مختلف با اهداف مشترک به چند پایه در یک زمان)
3تبدیل کلاسهای چند پایه به پایه های کمتر
4تفاوت زمان استراحت
5 استفاده از وجود شاگرد معلم
ارزیابی بعد از اجرای طرح ( نقاط مثبت اجرای طرح )
نقاط ضعف اجرای طرح
پیشنهادات و نتیجه گیری از اجرای این طرح
منابع ومأخذ