ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
بخشی از متن:
فرمت فایل فایل ورد غیر قابل ویرایش
تعداد صفحات 26
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه (بیان و طرح موضوع )
ارزیابی از وضع موجود
اهداف گزارش تخصصی
هدف اصلی
اهداف فرعی
مقایسه با شاخص
جمع آوری اطلاعات
پیشینه تحقیق
تدریس
مفهوم خلاقیت
فرایند خلاقیت
آموزش پرورش و خلاقیت
منظور از افت تحصیلی چیست؟
خسارتهای ناشی از افت تحصیلی
عوامل موثر بر افت تحصیلی
تجزیه و تحلیل اطلاعات
تقاضاها
پس از جمع بندی اطلاعات و داده ها متوجه تقاضاهای زیر شدم
شاخص های کلاس فعال
ویژگی های یک معلم خوب
ویژگی تدریس خوب
انتخاب راه حل های جدید موقتی (راه حل های پیشنهادی)
اجرای روش پیشنهادی و نظارت برآن
برخوردهای عملی با شیوه های رفتاری دانش آموزان
شیوه برخورد با دانش آموزانی که به درس گوش نمی دادند
شیوه برخورد با دانش آموزانی که تمایل به مشارکت در کلاس نداشتند
شیوه برخورد با دانش آموزانی که با هم صحبت می کردند و مزاحم دیگران میشدند
شیوه برخورد با دانش آموزانی که در کلاس حظور ذهن نداشتند
مشخص کردن قواعد حاکم برکلاس
ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت طرح )
نقاط ضعف اجرای طرح
نتیجه گیری
منابع